abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51128562
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 03:03 schreef static het volgende:

[..]

Dat is relevant, want?
Je zegt min of meer dat jij het altijd opneemt, net als mevrouw in de OP, voor je eigen familie. Maar als je eigen kind ligt te kutten bij andere mensen, dan tik je toch effe op z'n vingers en maakt duidelijk dat dat niet de bedoeling is en dat ie zich moet gedragen? Ben jij toevallig een mocro?
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:33:54 #152
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51130889
Idd. Als mijn kind in de problemen zou komen voor het een of ander zou ik toch denken ''zo vader zo zoon zo moeder zo dochter''.

Dus wanneer iemand mijn vervelende kind (als ik het zelf niet zou zien, dus er niets aan zou kunnen doen) even aan de kant zet, dan zou ik hooguit mijn kind nog een nabrander geven. (nou ja, nabrander Bij een klein kind gewoon even duidelijk vertellen hoe en wat en vooral waarom niet).
pi_51131410
En dan zeggen die geitenwollensokken nog steeds dat je ze niet over 1 kam moet scheren. Maar waarom zijn zij het ALTIJD die zoiets veroorzaken en nooit Chinezen, Polen etc.
Ze hebben geen respect voor Nederland en denken dat ze alles kunnen maken (wat misschien ook wel zo is , omdat er lang niet hard genoeg op wordt getreden tegen dat volk).
Don't judge a duck by its brother
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:49:37 #154
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51133916
pi_51134082
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:49 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
pi_51134484
Je had hun vaders en moeders uit moeten schelden voor varkens, worden ze helemaal gek man die moslims
pi_51134549
tja ...
pi_51135068
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:05 schreef EricG het volgende:
Je had hun vaders en moeders uit moeten schelden voor varkens, worden ze helemaal gek man die moslims
Jij vindt het niet erg als ik je vader en moeder uitscheld voor varken?
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:29:50 #159
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_51135444
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef MacKniver het volgende:

[..]

Jij vindt het niet erg als ik je vader en moeder uitscheld voor varken?
dude
pi_51136718
Ik heb dan ook veel respect voor Turken.

Ze zitten in dezelfde situatie als de hyena's, maar Turken weten zich tenminste wel 'normaal' te gedragen!!
pi_51137088
Leuk verhaal . Ik geloof je ook meteen trouwens, sommige mensen .
pi_51137265
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:49 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Erg funny ja.
Don't judge a duck by its brother
pi_51137782
Indien waar, en ik heb geen reden om het niet te geloven:
- Kind was een rotkind. Slechte opvoeding van de ouder(s) en het kind denk - en kan meestal - overal mee weg komen omdat de ouders weigeren te accepteren dat hun kind zoiets kan doen. Bij ons in de buurt hebben ouders hun kind 2 jaar niet naar school kunnen laten omdat ze weigerde te accepteren dat hun kind een probleemkind was en speciaal onderwijs nodig had. Dus ongeloofwaardig? Neuh...
- Reactie van TS, enigzins terecht al had hij eerst kunnen proberen de moeder aan te spreken. Maar in het geval van bovenstaande had dat weinig uitgemaakt denk ik.
- Reactie van rotkind en moeder is waardeloos.
- Toffe barman
- Verzameling Marokkanen voor de deur: diep triest. 30 lijken mij er wat veel, maar bij vijf zou ik het al benauwd krijgen hoor Overigens is die verzamelinghype niet alleen voorbehouden aan Marokkanen. Er zijn genoeg minderheidsgroepen of andere 'matties' culturen die zo 10 man optrommelen om 1 persoon, ongeacht wie of dat het terecht is, een lesje te leren. De reden waarom ze niet naar binnen komen? Misschien hing er een camera? Zo dom zijn ze nou ook weer niet.
- Politie erbij halen, prima oplossing. Anderen kunnen het zwak vinden, ik vind het gewoon de beste oplossing.

Kortweg, diep triest en ik snap de klacht van TS volledig
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:53:47 #164
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_51138174
ik had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan, je laat zo'n kutkind je cola toch niet opdrinken
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_51138254
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:16 schreef rival het volgende:

[..]

dan zou je het al helemaal moeten weten!

tuurlijk zitten er goede tussen. ik heb ze zelfs als vrienden, maar zij zeggen het zelf ook... een overgroot gedeelte wat je op straat ziet is gewoon tuig
Inderdaad. Ik heb zelf ook een paar Marokkaanse vrienden. Goeie gasten, echt, maar ze zeggen zelf ook dat er gewoon een groot gedeelte het verpest en dat zij het tenminste begrijpen dat Nederlanders zo over hun denken, hoe lullig dat eigenlijk ook is.

Het is niet normaal dat je tegen dat soort lui niks kan zeggen wat ze niet zint en ze je met de hele familie wel even komen opwachten. Die gasten mogen ze van mij een retourtje enkeltje Marokko geven hoor. Die lui ben je liever kwijt dan rijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door BobbyB op 04-07-2007 18:02:35 ]
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51138299
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb zelf ook een paar Marokkaanse vrienden. Goeie gasten, echt, maar ze zeggen zelf ook dat er gewoon een groot gedeelte het verpest en dat zij het tenminste begrijpen dat Nederlanders zo over hun denken, hoe lullig dat eigenlijk ook is.

Het is niet normaal dat je tegen dat soort lui niks kan zeggen wat ze niet zint en ze je met de hele familie wel even komen opwachten. Die gasten mogen ze van mij een retourtje Marokko geven hoor. Die lui ben je liever kwijt dan rijk.
Een retourtje Marokko wordt ze al gegeven hoor, vlindertjes vangen
Ik support gevallen topclubs!
pi_51138538
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:43 schreef Dingest het volgende:

- Reactie van TS, enigzins terecht al had hij eerst kunnen proberen de moeder aan te spreken. Maar in het geval van bovenstaande had dat weinig uitgemaakt denk ik.
De moeder deed of haar neus bloedde in het begin
quote:
- Verzameling Marokkanen voor de deur: diep triest. 30 lijken mij er wat veel, maar bij vijf zou ik het al benauwd krijgen hoor Overigens is die verzamelinghype niet alleen voorbehouden aan Marokkanen. Er zijn genoeg minderheidsgroepen of andere 'matties' culturen die zo 10 man optrommelen om 1 persoon, ongeacht wie of dat het terecht is, een lesje te leren. De reden waarom ze niet naar binnen komen? Misschien hing er een camera? Zo dom zijn ze nou ook weer niet.
Alhoewel het natuurlijk een schatting is, waren het er zeker meer dan 20. 200 meter van de broodjeszaak zijn enkele typische allochtonenwijken (en Marrokaanse vzwtjes), volgens mij is de moeder daar hulp gaan zoeken.

De reden waarom ze niet naar binnen kwamen, absoluut geen id. Ms kende de barman er enkele van en kon die zo aangifte doen als er iets in zijn kot gebroken werd.

De eerste maanden zien ze mij in die snackbar niet meer.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_51138582
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef Fetai het volgende:

[..]

Een retourtje Marokko wordt ze al gegeven hoor, vlindertjes vangen
Sorry, bedoelde enkeltje . Ja, dat is inderdaad ook zoiets ongelooflijks. Die gasten word hun zin maar gegeven want in plaats die werkloze hangjongeren aan het werk te zetten om zich nuttig te maken krijgen ze zoiets. Maar ja, durf ook eens nee te zeggen, dan is het meteen discriminatie etc.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51138732
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:03 schreef Calyptus het volgende:

[..]

De moeder deed of haar neus bloedde in het begin
Dat doen ze wel vaker, en als je er wat van zeg weten ze het zo om te lullen dat jij hun die bloedneus heb bezorgd, bij wijs van spreken dan. Als je er wat van gezegd had tegen die moeder was ze waarschijnlijk ook boos geworden dat je niet met de opvoeding moet bemoeien.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:14:17 #170
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_51139016
ts heeft politie gebeld
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_51139382
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Jij gelooft de OP?
Kom nou?
Die is te obvious verzonnen om weer eens te kunnen bashen.
Waarom. Ik heb iets in die trent mee gemaakt na het stappen. 2 jongetjes die stonden uit te lokken terwijl er 6 om dehoek stonder te wachten. Helaas hadden ze niet gezien dat er achter ons tweeen nog 7 man aankwamen die achterop liepen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_51144559
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Jij gelooft de OP?
Kom nou?
Die is te obvious verzonnen om weer eens te kunnen bashen.
Ja, de OP is verzonnen. Dit soort dingen gebeuren nooit, en al helemaal niet met Marokkaantjes.
pi_51151832
Ach, er lopen ook zoveel asociale Nederlanders rond, maar ik besef dat het geen zin heeft om dat oeverloos te herhalen. Sommige mensen lijken nu eenmaal te willen dat Noord-Afrikaanse genen garant staan voor een succesvolle carrière in de criminaliteit, of iets in die trant.. Dat TS na een akkefietje met een Marokkaans snotjong en zijn moeder meteen de beschuldigende vinger uitsteekt naar de Marokkanen als gehele groep zegt meer over hem/haar dan over de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_51154376
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef retteketet het volgende:
Ach, er lopen ook zoveel asociale Nederlanders rond, maar ik besef dat het geen zin heeft om dat oeverloos te herhalen. Sommige mensen lijken nu eenmaal te willen dat Noord-Afrikaanse genen garant staan voor een succesvolle carrière in de criminaliteit, of iets in die trant.. Dat TS na een akkefietje met een Marokkaans snotjong en zijn moeder meteen de beschuldigende vinger uitsteekt naar de Marokkanen als gehele groep zegt meer over hem/haar dan over de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
Het is gewoon een feit dat de alllochtone bevolking crimineler is dan de autochtone bevolking. Dat is al uit zo veel onderzoeken gebleken. En nee, ik heb er nu even geen bij de hand.
  donderdag 5 juli 2007 @ 01:57:16 #175
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_51155506
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ben jij toevallig een mocro?
Ja.

En die slang kun je gevoegelijk achterwege laten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_51155541
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 01:57 schreef static het volgende:

[..]

Ja.

Dat verklaart al een hoop
  donderdag 5 juli 2007 @ 02:25:31 #177
15080 static
pi_51155967
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 01:59 schreef Fetai het volgende:

[..]

Dat verklaart al een hoop
Zoals? Doe eens een interessante synopsis - als dat tot je beperkte mogelijkheden behoort.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_51155980
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:25 schreef static het volgende:

[..]

Zoals? Doe eens een interessante synopsis- als dat tot je beperkte mogelijkheden behoort.
lol

als je in de hoek gedreven voelt, dan ga je zitten strooien met dure woordjes. Omg, je blijft een zielige kneus
pi_51156069
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:25 schreef static het volgende:

[..]

Zoals? Doe eens een interessante synopsis - als dat tot je beperkte mogelijkheden behoort.
Dit verklaart waarom je zulke achterlijke posts maakt in dit topic, dit verklaart waarom je dit verhaal bij voorbaat niet geloofd, dit verklaart waarom je nu begint te strooien met beledigingen. Je zoekt het maar lekker uit, nog een fijn leven verder

[ Bericht 4% gewijzigd door Fetai op 05-07-2007 02:45:10 ]
  donderdag 5 juli 2007 @ 02:43:37 #180
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_51156132
Mooi he, dat Marokkanen altijd zo lopen te huilen over hun slechte sociale en financiële status enz enz, maar dus werkelijkwaar geen ene REET doen om dit te verbeteren? Zolang het meerendeel van de Chinezen, Indo's en (tegenwoordig) Surinamers gewoon ingeburgerd is en werkt, weiger ik respect op te brengen voor die walgelijke berbers

Opzouten, jullie willen niet. Dus willen wij jullie ook niet. Jullie horen hier gewoon niet met die mentaliteit. Ga maar lekker in de zandbak spelen, daar kan je ruzie maken zoveel je wilt. Hier hebben we een maatschappij mét fatsoensnormen, en die kunnen we imho niet laten verzieken door een minderheidsgroepering die hier even de dienst uit wil maken
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 5 juli 2007 @ 02:53:29 #181
15080 static
pi_51156215
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:26 schreef -Hahaha- het volgende:

[..]

lol

als je in de hoek gedreven voelt, dan ga je zitten strooien met dure woordjes. Omg, je blijft een zielige kneus
'Dure woordjes'?

Zegt zoveel meer over jou dan over mij.
  donderdag 5 juli 2007 @ 02:55:07 #182
15080 static
pi_51156225
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:36 schreef Fetai het volgende:

[..]

Dit verklaart waarom je zulke achterlijke posts maakt in dit topic, dit verklaart waarom je dit verhaal bij voorbaat niet geloofd, dit verklaart waarom je nu begint te strooien met beledigingen. Je zoekt het maar lekker uit, nog een fijn leven verder
Ja, doei.
pi_51156230
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Yeah, right.
Een 7-8 jarige die zo iets uit zichzelf doet.
Man, die kleintjes zijn juist fucking brutaal. Ook de meisjes. Laatst ook in de trein, drukke menigte stapt uit, iedereen wacht buiten netjes totdat iedereen eruit is. Meisje propt zich tussen de tegenstromende mensenmassa door en kiest snel een goede bank uit voor haar en haar moeder. Fucking aso, meisje was een jaar of 10.

En een langere tijd terug hetzelfde verhaal, iets oudere meisjes, rond de 14 jaar. Ik moest van Amersfoort naar Utrecht, maar moest omreizen via Hilversum. Fucking druk, het hele perron stond propvol, komt er zo'n kut stoptreintje aan. Zo'n rammelbak. Weer hetzelfde verhaal, tegen de stroom in door de mensen heen duwen om te zoeken naar een plek. Wordt nog een opmerking gemaakt door anderen, maar ze luisteren er niet naar. Het leuke was nog dat ik wel een plek vond (ik was naar beneden gelopen en zij naar boven) en dat zij even later langs kwamen lopen nog steeds op zoek naar een plek.

Kijk, lang niet alle marokkanen zijn slecht, ik ken er genoeg die gewoon goed zijn. Ze studeren aan de universiteit, werken, zijn beleefd etc. Maar het meerendeel op straat en dan voornamelijk in de randstad (in dit geval Utrecht, Marokkanenstad van Nederland) zijn schoffies met een grote bek. Vaak zijn ze thuis heel beleefd enzo, maar dan zeggen de ouders van ga maar naar buiten iets doen en dan denken de jongens dat ze kunnen flikken wat ze willen. En ja, zodra je iets flikt bij één Marokkaan, dan krijg je met hun allemaal te maken. En ik zeg dit uit ervaring..
pi_51156411
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:43 schreef star_gazer het volgende:
Mooi he, dat Marokkanen altijd zo lopen te huilen over hun slechte sociale en financiële status enz enz, maar dus werkelijkwaar geen ene REET doen om dit te verbeteren? Zolang het meerendeel van de Chinezen, Indo's en (tegenwoordig) Surinamers gewoon ingeburgerd is en werkt, weiger ik respect op te brengen voor die walgelijke berbers

Opzouten, jullie willen niet. Dus willen wij jullie ook niet. Jullie horen hier gewoon niet met die mentaliteit. Ga maar lekker in de zandbak spelen, daar kan je ruzie maken zoveel je wilt. Hier hebben we een maatschappij mét fatsoensnormen, en die kunnen we imho niet laten verzieken door een minderheidsgroepering die hier even de dienst uit wil maken
Amen.
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_51156785
Laten we het woord marokkaan eens weg halen en kijken naar wat er gebeurt, het kind misdraagt zich en mama doet er niks aan, hier zit de fout en of je nou mocro, turk, neger of wat dan ook ben je zit ten alle tijden fout door je kind niet met normen en waarden op te voeden. Ik ben geen linkse rakker maar ik vind ook dat je niet alles over 1 kam kan scheren, ik ken marokkanen die zich gedragen maar ik ken er ook die zich misdragen, hetzelfde als dat ik nederlanders ken.
Haters gonna hate.
pi_51158400
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 07:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Laten we het woord marokkaan eens weg halen en kijken naar wat er gebeurt, het kind misdraagt zich en mama doet er niks aan, hier zit de fout en of je nou mocro, turk, neger of wat dan ook ben je zit ten alle tijden fout door je kind niet met normen en waarden op te voeden. Ik ben geen linkse rakker maar ik vind ook dat je niet alles over 1 kam kan scheren, ik ken marokkanen die zich gedragen maar ik ken er ook die zich misdragen, hetzelfde als dat ik nederlanders ken.
Gelukkig heb je het verhaal goed aangepast en het stuk over de groep Marokkanen weggelaten want als het een Nederlander was geweest had er geen groepje buiten hen op staan wachten... die kans is in ieder geval een heeeeeeeeeeeeel stuk kleiner.
quote:
Oh huillie, het is niet voor niks dat er miljoenen mensen zo denken over Marokkanen etc. Dat komt echt niet uit de lucht vallen. Wel eens opsporing verzocht gekeken of überhaupt het nieuws bij gehouden? 9 van de 10 keer is het wel iemand met een getinte huidskleur. Maar ja, dan is het weer dat de media het overdrijft en dat ze alleen maar de buitenlanders eruit pikken.

Dat TS na 1 akkefietje zijn vinger uitsteekt naar de Marokkanen komt echt niet omdat het normaal gesproken wel altijd van die lieverdjes zijn. Natuurlijk zijn er ook zat goede Marokkanen etc die wel gewoon rustig hun eigen leventje leiden en zich gewoon netjes gedragen
pi_51158664
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 07:00 schreef CyclingGirl het volgende:
En dan staan er ineens 30 hollanders voor de deur op je te wachten zeker.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_51158872
RETOUR AFZENDER !
pi_51159098
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:59 schreef Roquefort het volgende:

[..]

En dan staan er ineens 30 hollanders voor de deur op je te wachten zeker.
Oh, er zijn wel degelijk Nederlandse "groepen" die dat doen hoor.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:29:36 #190
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51161180
Mijn vriendin heeft het trouwens 1x meegemaakt met een Turks jongentje.
Aangezien ze een nogal grote voorgevel had zat het jochie hier de hele tijd naar te kijken.
Op zich niets mis mee, doe ik ook dagelijks

Komt er op een gegeven moment een vriendje van dat jochie aan lopen die keihard roept: Dat wijf heeft dikke tieten.
Lolz fout: Komt papa van dat jochie aanlopen ''hoekt'' zijn kind in de stoel

Dat was nog eens goede opvoeding
pi_51161271
quote:
Nee, dat het in de genen zit zou betekenen dat alle Marokkanen in Marokko ook crimineel zouden zijn. Dat is niet geval.
Feit is wel dat ze hier veel overlast bezorgen, maar zover ik mij kan herinneren (ik was jong) was dat vroeger ook zo met Turken, waar je nu bijna niemand meer over hoort.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_51161354
whahah pwned by a 7 year old
Ik doe niet aan googlen!
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:36:38 #193
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51161402
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Mijn vriendin heeft het trouwens 1x meegemaakt met een Turks jongentje.
Aangezien ze een nogal grote voorgevel had zat het jochie hier de hele tijd naar te kijken.
Op zich niets mis mee, doe ik ook dagelijks

Komt er op een gegeven moment een vriendje van dat jochie aan lopen die keihard roept: Dat wijf heeft dikke tieten.
Lolz fout: Komt papa van dat jochie aanlopen ''hoekt'' zijn kind in de stoel

Dat was nog eens goede opvoeding
Goede opvoeding ja, zo versier je natuurlijk nooit een vrouw

Dat vind ik ook zo opmerkelijk he altijd in groepen komen... als het nou gewoon de vader was die uitleg wilde ofzo" nou oke" zou ik denken.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51166922
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:32 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Nee, dat het in de genen zit zou betekenen dat alle Marokkanen in Marokko ook crimineel zouden zijn. Dat is niet geval.
Feit is wel dat ze hier veel overlast bezorgen, maar zover ik mij kan herinneren (ik was jong) was dat vroeger ook zo met Turken, waar je nu bijna niemand meer over hoort.
Inderdaad, die Marokkanen zijn in Marokko geen schoffies op straat. Maar dat komt omdat ze in Marokko of door de andere mensen op straat wel een klap in hun gezicht krijgen of de politie pakt ze op en laat ze een weekje zitten. Daar kunnen ze niet gewoon hun gang gaan, dat laten ze wel uit hun hoofd. Hier in Nederland daarentegen, zeggen de ouders tegen de jongens, ga maar buiten spelen, want dan hebben ze tenminste wat rust in huis. Buiten hebben ze echt geen controle over de jongens en gaat het mis. En in Nederland is er niemand die er wat van durft te zeggen, want als je er wat van zegt dan slaat een hele groep je in elkaar.

Wat zo frappant is, is dat dit tegenwoordig al op jonge leeftijd ontwikkelt. De kleintjes doen de grote jongens na. Misschien heeft iemand die aflevering van PREM Time gezien, waarin ze het straatbeeld in Overvecht hier in Utrecht laten zien. ( http://player.omroep.nl/?aflID=4389217&md5=0cf31df3ed5ab3e14116f39e7e4da5d8 ) Zelf woon ik 10 minuten fietsen van Overvecht vandaan, in een buurt die niet zulke overlast heeft (Voordorp, bij de Veemarkthallen). Echter, steeds meer van die jongens uit Overvecht/Tuindorp trekken ook onze kant op 's avonds en je ziet ze dan ook vaak hangen.

Enfin, ik dwaal een beetje af, ik wilde een voorbeeld aanhalen uit Prem Time. Ze filmen in de straten van Overvecht, gaat een jochie van een jaar of 10 met een bandana voor zijn gezicht voor de camera staan en lopen roepen dat die camera uit moet. Vervolgens vraagt Prem aan hem waarom hij een bandana draagt. -"Ja, we hebben ruzie met Overvecht Zuid!" -"Waarom dan?" -"Ja, ze doen stoer" -"En jij niet dan?"

Die kleintjes praten de grote jongens gewoon na en worden zo de grote jongens. Echter, de grote jongens zijn dan een jaar of 20 en moeten nu eindelijk toch eens serieus wat van hun leven gaan maken. Dus, ze zoeken een vriendin en gaan ermee trouwen. Ooit weleens echt oude Marokkanen gezien die overlast veroorzaken? Ik niet.

Ik probeer echt niet alle Marokkanen zwart te maken, want ik en er persoonlijk genoeg die het wél goed doen in de maatschappij. Maar in de randstad en dan voornamelijk Utrecht, vind je toch de meeste schoffies. Weleens een Marokkaan gesproken buiten de randstad, zeg bijvoorbeeld uit Limburg? Die praat volledig correct Nederlands en nog met een Limburgs accent ook. In de randstad praten ze met een achterlijk accent, terwijl ze 2e generatie Marokkanen zijn! Ze zijn hier verdomme geboren en ze spreken geen fatsoenlijk Nederlands! Het is gewoon zo dat hoe meer er bij elkaar wonen, hoe meer ze van hun wijk hun eigen Marokko maken. Kijk naar Kanaleneiland, daar durft 's avonds geen mens over straat te lopen.

Ik ben er mee opgegroeid en er al zo aan gewend, dat ik me er bij neer leg. Het is nu eenmaal zo dat die jongeren veel overlast veroorzaken en zolang de overheid niet zwaarder gaat straffen en de ouders niet beter gaan opvoeden, kan ik er weinig aan doen..
pi_51167089
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 01:57 schreef static het volgende:

[..]

Ja.

Jammer dat je alleen op dat kleine deel quote. Jij hebt dus ook totaal geen zelfreflectie.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:31:54 #196
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_51167424
Hmmm..

Topic gaat lezen..
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:15:58 #197
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_51168986
Mijn ma vertelde me ooit over een situatie die plaatsvond op haar school.
2 kinders hadden ruzie gehad, een marrokaans kind, en een nederlands ding, met moeders in de buurt.
Het marokkaanse kind was stout geweest, en had de nederlander een oplawaai gegeven om wat speelgoed.
Anyways, de gemoederen liepen hoog op, en de nederlandse die zei wat over de opvoeding van het kind tegen de marrokaanse mevrouw.. (iets in de richting van, waarom doe je niet wat aan het gedrag van je zoon ofzo)
Die was hier niet van gediend, en begon eens flink aan het haar te trekken van de nederlandse.
Ze zaten uiteindelijk helemaal te vechten met die nederlandse, en er moest dus een vader tussen springen.
Toen werd er de hele familie bijgehaald via de mobiel, en moest de politie worden gebeld aangezien de nederlandse moeder en de vader gelynched konden worden.
Tevens begon dat volk ook heel smerig te kijken naar de vader die de twee vrouwen uit elkaar hadden gehaald.
Dus je kunt veel zeggen, maar het gebeurt gewoon wel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Syb-rund. op 05-07-2007 15:23:47 ]
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_51169072
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:31 schreef Biogarde het volgende:
Hmmm..

Topic gaat lezen..
Je gaat je signature (Ik modereer alleen kuttopic's!) eer aandoen? Succes.

Het is trouwens kuttopics
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_51169573
Je had die tering doek van dr kop moeten trekken en dat zoontje ermee opbinden... of mag je dat niet zeggen
pi_51169653
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')