Dat verklaart al een hoopquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:57 schreef static het volgende:
[..]
Ja.
En die slang kun je gevoegelijk achterwege laten.
Zoals? Doe eens een interessante synopsis - als dat tot je beperkte mogelijkheden behoort.quote:
lolquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:25 schreef static het volgende:
[..]
Zoals? Doe eens een interessante synopsis- als dat tot je beperkte mogelijkheden behoort.
Dit verklaart waarom je zulke achterlijke posts maakt in dit topic, dit verklaart waarom je dit verhaal bij voorbaat niet geloofd, dit verklaart waarom je nu begint te strooien met beledigingen. Je zoekt het maar lekker uit, nog een fijn leven verderquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:25 schreef static het volgende:
[..]
Zoals? Doe eens een interessante synopsis - als dat tot je beperkte mogelijkheden behoort.
'Dure woordjes'?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:26 schreef -Hahaha- het volgende:
[..]
lol
als je in de hoek gedreven voelt, dan ga je zitten strooien met dure woordjes. Omg, je blijft een zielige kneus
Ja, doei.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:36 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dit verklaart waarom je zulke achterlijke posts maakt in dit topic, dit verklaart waarom je dit verhaal bij voorbaat niet geloofd, dit verklaart waarom je nu begint te strooien met beledigingen. Je zoekt het maar lekker uit, nog een fijn leven verder![]()
Man, die kleintjes zijn juist fucking brutaal. Ook de meisjes. Laatst ook in de trein, drukke menigte stapt uit, iedereen wacht buiten netjes totdat iedereen eruit is. Meisje propt zich tussen de tegenstromende mensenmassa door en kiest snel een goede bank uit voor haar en haar moeder. Fucking aso, meisje was een jaar of 10.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Yeah, right.
Een 7-8 jarige die zo iets uit zichzelf doet.
Amen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:43 schreef star_gazer het volgende:
Mooi he, dat Marokkanen altijd zo lopen te huilen over hun slechte sociale en financiële status enz enz, maar dus werkelijkwaar geen ene REET doen om dit te verbeteren? Zolang het meerendeel van de Chinezen, Indo's en (tegenwoordig) Surinamers gewoon ingeburgerd is en werkt, weiger ik respect op te brengen voor die walgelijke berbers
Opzouten, jullie willen niet. Dus willen wij jullie ook niet. Jullie horen hier gewoon niet met die mentaliteit. Ga maar lekker in de zandbak spelen, daar kan je ruzie maken zoveel je wilt. Hier hebben we een maatschappij mét fatsoensnormen, en die kunnen we imho niet laten verzieken door een minderheidsgroepering die hier even de dienst uit wil maken
Gelukkig heb je het verhaal goed aangepast en het stuk over de groep Marokkanen weggelaten want als het een Nederlander was geweest had er geen groepje buiten hen op staan wachten... die kans is in ieder geval een heeeeeeeeeeeeel stuk kleiner.quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Laten we het woord marokkaan eens weg halen en kijken naar wat er gebeurt, het kind misdraagt zich en mama doet er niks aan, hier zit de fout en of je nou mocro, turk, neger of wat dan ook ben je zit ten alle tijden fout door je kind niet met normen en waarden op te voeden. Ik ben geen linkse rakker maar ik vind ook dat je niet alles over 1 kam kan scheren, ik ken marokkanen die zich gedragen maar ik ken er ook die zich misdragen, hetzelfde als dat ik nederlanders ken.
Oh huillie, het is niet voor niks dat er miljoenen mensen zo denken over Marokkanen etc. Dat komt echt niet uit de lucht vallen. Wel eens opsporing verzocht gekeken of überhaupt het nieuws bij gehouden? 9 van de 10 keer is het wel iemand met een getinte huidskleur. Maar ja, dan is het weer dat de media het overdrijft en dat ze alleen maar de buitenlanders eruit pikken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef retteketet het volgende:
Ach, er lopen ook zoveel asociale Nederlanders rond, maar ik besef dat het geen zin heeft om dat oeverloos te herhalen. Sommige mensen lijken nu eenmaal te willen dat Noord-Afrikaanse genen garant staan voor een succesvolle carrière in de criminaliteit, of iets in die trant.. Dat TS na een akkefietje met een Marokkaans snotjong en zijn moeder meteen de beschuldigende vinger uitsteekt naar de Marokkanen als gehele groep zegt meer over hem/haar dan over de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
En dan staan er ineens 30 hollanders voor de deur op je te wachten zeker.quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Laten we het woord marokkaan eens weg halen en kijken naar wat er gebeurt, het kind misdraagt zich en mama doet er niks aan, hier zit de fout en of je nou mocro, turk, neger of wat dan ook ben je zit ten alle tijden fout door je kind niet met normen en waarden op te voeden. Ik ben geen linkse rakker maar ik vind ook dat je niet alles over 1 kam kan scheren, ik ken marokkanen die zich gedragen maar ik ken er ook die zich misdragen, hetzelfde als dat ik nederlanders ken.
Oh, er zijn wel degelijk Nederlandse "groepen" die dat doen hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:59 schreef Roquefort het volgende:
[..]
En dan staan er ineens 30 hollanders voor de deur op je te wachten zeker.![]()
Nee, dat het in de genen zit zou betekenen dat alle Marokkanen in Marokko ook crimineel zouden zijn. Dat is niet geval.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef retteketet het volgende:
Ach, er lopen ook zoveel asociale Nederlanders rond, maar ik besef dat het geen zin heeft om dat oeverloos te herhalen. Sommige mensen lijken nu eenmaal te willen dat Noord-Afrikaanse genen garant staan voor een succesvolle carrière in de criminaliteit, of iets in die trant.. Dat TS na een akkefietje met een Marokkaans snotjong en zijn moeder meteen de beschuldigende vinger uitsteekt naar de Marokkanen als gehele groep zegt meer over hem/haar dan over de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
Goede opvoeding ja, zo versier je natuurlijk nooit een vrouwquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Mijn vriendin heeft het trouwens 1x meegemaakt met een Turks jongentje.
Aangezien ze een nogal grote voorgevel had zat het jochie hier de hele tijd naar te kijken.
Op zich niets mis mee, doe ik ook dagelijks
Komt er op een gegeven moment een vriendje van dat jochie aan lopen die keihard roept: Dat wijf heeft dikke tieten.
Lolz fout: Komt papa van dat jochie aanlopen ''hoekt'' zijn kind in de stoel
Dat was nog eens goede opvoeding![]()
![]()
Inderdaad, die Marokkanen zijn in Marokko geen schoffies op straat. Maar dat komt omdat ze in Marokko of door de andere mensen op straat wel een klap in hun gezicht krijgen of de politie pakt ze op en laat ze een weekje zitten. Daar kunnen ze niet gewoon hun gang gaan, dat laten ze wel uit hun hoofd. Hier in Nederland daarentegen, zeggen de ouders tegen de jongens, ga maar buiten spelen, want dan hebben ze tenminste wat rust in huis. Buiten hebben ze echt geen controle over de jongens en gaat het mis. En in Nederland is er niemand die er wat van durft te zeggen, want als je er wat van zegt dan slaat een hele groep je in elkaar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:32 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Nee, dat het in de genen zit zou betekenen dat alle Marokkanen in Marokko ook crimineel zouden zijn. Dat is niet geval.
Feit is wel dat ze hier veel overlast bezorgen, maar zover ik mij kan herinneren (ik was jong) was dat vroeger ook zo met Turken, waar je nu bijna niemand meer over hoort.
Jammer dat je alleen op dat kleine deel quote. Jij hebt dus ook totaal geen zelfreflectie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:57 schreef static het volgende:
[..]
Ja.
En die slang kun je gevoegelijk achterwege laten.
Je gaat je signature (Ik modereer alleen kuttopic's!) eer aandoen? Succes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |