abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51123264
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
20 tot 30 Marokkanen komen opdraven omdat jij een jongetje beetpakt? Denk je niet dat die mensen wel wat beters te doen hebben?

Lijkt me een enorm opgeklopt verhaal.
dat soort dingen klinken inderdaad niet geloofwardig tot je het meemaakt!

dan besef je hoeveel vrije tijd ze hebben
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:21:15 #102
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_51123361
Ik geloof er geen reet van. Ja, er zijn genoeg van die kamelenneukertjes, maar dit is gewoon niet geloofwaardig.

Ofwel, dit kan er bij mij ook niet in.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_51123386
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
20 tot 30 Marokkanen komen opdraven omdat jij een jongetje beetpakt? Denk je niet dat die mensen wel wat beters te doen hebben?

Lijkt me een enorm opgeklopt verhaal.
Jij snapt het echt niet he
pi_51123435
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:21 schreef Verbal het volgende:
Ik geloof er geen reet van. Ja, er zijn genoeg van die kamelenneukertjes, maar dit is gewoon niet geloofwaardig.

Ofwel, dit kan er bij mij ook niet in.

V.
Ach ja, als je maar hard genoeg gilt dat het niet zo is, dan is vanzelf de multiculturele samenleving een succes, toch?
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:23:20 #105
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_51123445
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij snapt het echt niet he
Ik geloof best dat ie bedreigd is, maar 30 man voor de snackbar? No fucking way.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:26:48 #106
136 V.
pi_51123609
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach ja, als je maar hard genoeg gilt dat het niet zo is, dan is vanzelf de multiculturele samenleving een succes, toch?
Ja, want ik zeg ook niet dat er genoeg van dit soort kamelenneukertjes rondlopen, he? Volgens mij ben JIJ degene die alleen maar ziet wat ie wil zien.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_51123618
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik geloof best dat ie bedreigd is, maar 30 man voor de snackbar? No fucking way.
in mijn geval was het een pizzatentje en chinezen ipv snackbar en marokkanen!

dus ik zie het echt wel gebeuren hoor.........
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:27:38 #108
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51123640
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, en als de criminaliteit die WEL wordt gepleegd door Marokkanen niet erg genoeg is dan bedenken we er snel iets bij wat wel het gewenste xenofobe effect heeft, toch?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:29:22 #109
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_51123707
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:27 schreef D1 het volgende:

[..]

Ach, en als de criminaliteit die WEL wordt gepleegd door Marokkanen niet erg genoeg is dan bedenken we er snel iets bij wat wel het gewenste xenofobe effect heeft, toch?
In de volgende versie hebben ze messen, geweren, zonnebrillen en een fout Italiaans accent.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:30:42 #110
16843 Knuffelbeertje
live life to the max
pi_51123743
In tegenstelling tot velen hier kan ik me zeer goed vinden in de post van de TS.
We hebben iets soortgelijks meegemaakt in onze oude buurt, zoontje was aangepakt door 3 kansenjongetjes, mijn man gaat er achter aan en spreekt 1 van de ventjes aan.
Nog geen 15 minuten later een hele verzameling van die gasten voor onze deur om verhaal te halen, want het ventje was zgn mishandeld, nou vraag ik je.
Het waren overigens geen marokkanen, maar vertegenwoordigers van een andere "minderheid".
I have something to say!..it's better to burn out than to fade away!
pi_51123829
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, want ik zeg ook niet dat er genoeg van dit soort kamelenneukertjes rondlopen, he? Volgens mij ben JIJ degene die alleen maar ziet wat ie wil zien.

V.
De TS beschrijft een situatie waarin juist jouw opmerking perfekt tot zijn recht komt, namelijk dat er genoeg van die geitenneukers zijn, en vervolgens ontkracht je dat door te stellen dat het niet geloofwaardig klinkt omdat het er zo veel zijn

Nou vraag ik je, leg dat eens uit?
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:34:12 #112
136 V.
pi_51123875
Ik vind het verhaal ongeloofwaardig. Punt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_51124002
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef static het volgende:
Geloof er geen reet van.
Ik wel helaas Kutvolk.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:38:54 #114
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_51124030
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef static het volgende:
Geloof er geen reet van.

Waarom overkomt mij dit nou nooit..
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:38:57 #115
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_51124032
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:27 schreef static het volgende:

[..]

Kom je vaak buiten? Heb je weleens contact met de Marrokanen die vrijwel allemaal vriendelijk zijn?

Echt, plaats een synopsis van jouw ergelijke ervaringen, dan neem ik je misschien serieus.
1. Ja

2. Genoeg contact gehad met marokkanen (Hogeschool Inholland ), not impressed.

3. Tijdens het uitgaan vaak genoeg belaagd door marokkanen die alleen maar op straat rondhangen en ruzies uitlokken.
pi_51124063
ik vind het maar maf dat hun zo reageerde,maar ja wie ben ik
pi_51124066
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het verhaal ongeloofwaardig. Punt.

V.
Handjes op de oortjes en heel hard roepen dat het niet zo is, misschien gaan de verhaaltjes dan wel weg.

Ik heb zelf ook zo`n situatie meegemaakt, mijn moeder had gezien hoe 1 van die apen een slot stond te forceren bij een buurthuis, dus zij daar een melding van gemaakt, binnen no time stond er 15 man voor de deur die verhaal kwamen halen.

En dat in een klein boerendorpje.
pi_51124092
als iemand het in twijfel trekt, en toevallig een rode bordeaux twingo heeft, laat hem eens een nachtje in antwerpen op het sint-jansplein staan. Ik denk niet dat hij nog 2 dagen leeft.

Ik wil trouwens geen marrokanen-bashtopic, er zijn er hier al genoeg. Ik wil weten waarom die opvoeding dat toelaat en nog goedkeurt ook.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:50:47 #119
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51124414
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

ok laten we er 3 van maken. Dan is het natuurlijk nog steeds een schande. Ik heb genoeg 7 jarige jochies gezien die ergere dingen flikten. Die moeders zijn zowieso zwaar debiel. Die kinderen kunnen alles flikken maar als je er wat van zegt (wat ze toch niet verstaan of begrijpen) gaan ze flippen.

Of het verhaal van TS waar is ??? Ik weet het niet. Ik zou i.i.g wel een fotootje of filmpje maken als de politie erbij kwam. Dan heb je die kans wel. Maar ik zou denk ik zowieso verhaal gaan halen bij die mensen wat ze in godsnaam komen doen en het proberen uit te praten en vooral duidelijk maken dat dat kind fout zat en niet de TS.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:52:17 #120
136 V.
pi_51124459
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Handjes op de oortjes en heel hard roepen dat het niet zo is, misschien gaan de verhaaltjes dan wel weg.
Handjes voor de oortjes en heel hard blijven roepen dat anderen de handjes voor de oortjes moeten doen.

Dat zo'n rotjochie loopt te klieren, geloof ik best. Maar dat moeders Sprite in TS' gezicht smijt en het obligate 'vuile hond' roept (weet TS zeker dat het geen 'christenhond' was?) en daarna nog een regiment andere mocro's komt opdraven, jawoor. Tuurlijk. En ze hadden allemaal kromzwaarden bij zich.

Hoe zeg je 'visserslatijn' in het Marokkaans?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:57:47 #121
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_51124647
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:28 schreef Gabry het volgende:
Ik heb een Marokkaans kindje van rond de zeven jaar laatst in de bus zien pissen, terwijl zijn moeder toekeek. Daarna kreeg hij een knuffel.

Toen de moeder keek dacht ik ook dat ze hem zou gaan aanpakken, daarom hield ik mij in. Maar nee, ik had het verkeerd. Ze zei niets.
WTF?
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:06:41 #122
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_51124958
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:32 schreef Trommeldaris het volgende:
Je had dat arme jongetje niet moeten mishandelen. Traumas Hij is al zo kansarm
Kanslóós.
Putting the laughter back in slaughter.
pi_51125168
ik snap niet waar die haat van Marokkanen tegenover Nederlanders vandaan komt....we wonen allemaal in hetzelfde land en we proberen allemaal een stukje geluk te vinden...

Aan de andere kant: Als mensen echt niet willen en als je als blanke (hoezo discriminatie??) niet meer in sommige wijken of straten kan komen dan vind ik dat de regering het recht in handen moet nemen en deze lui efficient aan moet pakken...

Het jammere is alleen dat we altijd de shitverhalen horen...nooit eens wat goeds...
pi_51125233
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:52 schreef Verbal het volgende:

[..]

Handjes voor de oortjes en heel hard blijven roepen dat anderen de handjes voor de oortjes moeten doen.

Dat zo'n rotjochie loopt te klieren, geloof ik best. Maar dat moeders Sprite in TS' gezicht smijt en het obligate 'vuile hond' roept (weet TS zeker dat het geen 'christenhond' was?) en daarna nog een regiment andere mocro's komt opdraven, jawoor. Tuurlijk. En ze hadden allemaal kromzwaarden bij zich.

Hoe zeg je 'visserslatijn' in het Marokkaans?

V.
waarom zou je zoiets verzinnen, om indruk te maken op je forumbuddies?? Ik heb zelf dit soort gedrag vaak genoeg gezien, binnen een kwartier staan er echt twintig of dertig man...
pi_51125492
Ik heb trouwens ook sterk het vermoeden dat er ook Negers bij stonden en Turken maar dat is slechts een vermoeden.

Misschien kan TS dat bevestigen ?
pi_51125560
De boodschap staat je niet aan en dus val je de boodschapper aan. Een politiek correcte reflex die ik tegenwoordig niet meer zou verwachten.

TS, kutervaring voor je, dit zal vast nog een staartje krijgen voor je. Leuk hoor, zo'n multiculturele samenleving.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_51125741
Je hoeft een Marokkaan slechts verkeerd aan te kijken en hij zoekt ruzie. Wanneer de Marokkaan dan denkt dat hij of zij je in z'n eentje niet aan kan, zullen er vrienden opgetrommeld worden.

In het dorp waar ik tot enige tijd geleden woonde, woonden er aan onze kant slechts twee Marokkaanse families. Altijd ruzie met elkaar, elkaars ruiten ingooien en elkaars auto's bekrassen. Maar o wee als je ruzie had met een van hun kinderen! Dan stonden beide hele families binnen een kwartier op je stoep, zomaar 15 man voor je deur.

Dit gebeurde 15 jaar geleden al, en vandaag de dag zijn, dankzij de mobiele telefoon, die vrienden en familie er alleen maar sneller.

Nu ik in een wat groter dorp c.q. stad woon is het allemaal alleen nog maar erger, alles van snackbar tot en met kroeg wordt geterroriseerd door Marokkanen. Maar zeg er maar eens wat van, je hebt direct 30 man op je dak.

Wanneer gaan Nederlanders zich eens zo solidair gedragen? Wij zijn toch met veel meer, waarom staan wij er dan niet met 50 man tegenover? Hard tegen hard, het enige wat werkt tegen dat tuig.
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_51125809
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef CodeCaster het volgende:

Wanneer gaan Nederlanders zich eens zo solidair gedragen? Wij zijn toch met veel meer, waarom staan wij er dan niet met 50 man tegenover? Hard tegen hard, het enige wat werkt tegen dat tuig.
dan zijn we nazi's he!
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:35:13 #129
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_51125976
Na het lezen van de OP krijg ik nu plaatsvervangende agressie.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:35:20 #130
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_51125981
Dit gebeurt inderdaad regelmatig ja, jammer genoeg.
Nu doe je het weer!
pi_51125986
het zijn lieverdjes, die niet in groepen samen komen

Discotheek mag Marokkaanse Nederlanders weigeren
pi_51126016
omdat we die mentaliteit in de middeleeuwen achter ons gelaten hebben (boeren uitgezonderd)
pi_51126045
ik voel me af en toe opgerecht gediscrimineerd...in mijn eigen land door een minderheid van 1 op 15 ongv...
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:38:12 #134
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51126088
Hitler had daar ooit een mooie oplossing voor.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:39:37 #135
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51126143
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef iamthezenmaster het volgende:
ik voel me af en toe opgerecht gediscrimineerd...in mijn eigen land door een minderheid van 1 op 15 ongv...
1 op de 15 ?

Rekenen nadenken is niet je sterkste kant zie ik.
pi_51126149
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:32 schreef Trommeldaris het volgende:
Je had dat arme jongetje niet moeten mishandelen. Traumas Hij is al zo kansarm
Hij had het jongetje met zijn moeder het land uit moeten zetten!
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:41:48 #137
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51126221
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:40 schreef Calyptus het volgende:
als iemand het in twijfel trekt, en toevallig een rode bordeaux twingo heeft, laat hem eens een nachtje in antwerpen op het sint-jansplein staan. Ik denk niet dat hij nog 2 dagen leeft.

Ik wil trouwens geen marrokanen-bashtopic, er zijn er hier al genoeg. Ik wil weten waarom die opvoeding dat toelaat en nog goedkeurt ook.
De meeste Mocro's komen uit kleine berg inteelt gemeenschappen waar dominantie voorop staat.
In Nederland proberen we altijd maar het slachtoffer schuld aan te praten en de daden van de dader te verkleinen.
Voor dit typische vrouwelijke gedrag hebben Mocro's geen ontzag en dus gaan ze er vol tegen in.
Wetende dat zij als daders hooguit een reprimade krijgen.
pi_51126320
ja en met zulk soort opmerking helpen we het probleem nog een handje....

respect naar hun moet gelijks staan aan respect terug...en (sorry voor mijn taal) anders opsouten, niet vergassen

pi_51126344
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:45 schreef static het volgende:

[..]

Knul, mijn thuisbasis is Amsterdam. En zullen we het hebben over Nederlanders hebben?
Ik woon al 35 jaar in Amsterdam West. Individuele Marokkanen, hartstikke aardig, toffe lui, hee vriend, jeweettog, en lekker eten enzo.

Maar evenzeer moet je oppassen dat je er met eentje ruzie krijgt, want van de ene kant heb je ineens 14 vrienden van die mocro om je heen, terwijl de kleine broertjes aan de andere kant je moeder voor de schenen schoppen en je fiets slopen.

Ik ken een hoop toffe marokkanen, maar gevallen als wat in de OP beschreven wordt zijn verre van ongeloofwaardig of uniek.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_51126363
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:39 schreef Buschetta het volgende:

[..]

1 op de 15 ?

Rekenen nadenken is niet je sterkste kant zie ik.
alle etnische minderheden bijelkaar....is maar een schatting hoor
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:46:30 #141
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51126411
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:43 schreef iamthezenmaster het volgende:
ja en met zulk soort opmerking helpen we het probleem nog een handje....

respect naar hun moet gelijks staan aan respect terug...en (sorry voor mijn taal) anders opsouten, niet vergassen

Mocro's hebben maar voor 1 ding ontzag: 9mm.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:51:35 #142
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_51126592
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:27 schreef static het volgende:

[..]

Marrokanen die vrijwel allemaal vriendelijk zijn?
Tot hier was ik het redelijk met je eens. Ik weet niet of je dit expres chargeert om je punt te maken of dat je het echt zo bedoelt. Want ook mijn thuisbasis is Amsterdam, maar ik heb toch echt andere ervaringen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_51126698
waarom zijn ze individueel dan zo tof...en ik een groep vaak ronduit gevaarlijk??
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:01:07 #144
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51126973
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:54 schreef iamthezenmaster het volgende:

waarom zijn ze individueel dan zo tof...en ik een groep vaak ronduit gevaarlijk??
Omdat wilde dieren in een pact jagen ?
pi_51127051
Individueel heb ik ook goede ervaringen met marrokanen, ik ga naar die snackbar in antwerpen omdat ik er tijdens schooltijd altijd ging eten, met een paar marrokanen.

Maar vooral in Antwerpen lijkt er een groot verschil te zijn in mentaliteit, of modernisering tussen de marrokanen. In de hogescholen(of toch in de hogere jaren ervan) heb je er echt waarmee je plezier kan maken en die zich modern gedragen. De kledingstijl is ook "normaler". Maar "op straat" krijg je vooral neerkijkende blikken.

Ben ik een racist? Ik weet niet, ik vertrouw geen enkele Marrokaan meer totdat ik weet dat ik hem echt een beetje ken en hij een degelijk persoon is. Toch wil ik nooit Marrokaan om mijn rug te dekken wanneer ik ruzie met een bende andere heb.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_51127081
haha....dus we zitten met een horde dolle hyana's opgescheept waar geen oplossing voor is??

lastig...dan ga ik wel ergens anders wonen tzt.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:05:02 #147
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51127132
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef iamthezenmaster het volgende:
haha....dus we zitten met een horde dolle hyana's opgescheept waar geen oplossing voor is??

lastig...dan ga ik wel ergens anders wonen tzt.
Dat heb ik al gedaan paar jaar terug. Maar hier hebben we weer last van zigeuners. Overal wel een groep randdebielen die de gewone burger terroriseren.
pi_51127422
daar heb je een punt...het is overal....In Rusland heb je weer skinheads die buitenlanders de tyfus inslaan...in America heb je gangbangers...in Frankrijk heb je voosteden-jeugd etc. etc.
pi_51127431
'T is wel echt zielig hoor
pi_51127459
opvallend is wel dat deze altijd lage inkomens hebben en weinig toekomst-perspectief...(niet dat ze bereid dit perspectief te wijzigen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')