dat soort dingen klinken inderdaad niet geloofwardig tot je het meemaakt!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
20 tot 30 Marokkanen komen opdraven omdat jij een jongetje beetpakt? Denk je niet dat die mensen wel wat beters te doen hebben?
Lijkt me een enorm opgeklopt verhaal.
Jij snapt het echt niet hequote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
20 tot 30 Marokkanen komen opdraven omdat jij een jongetje beetpakt? Denk je niet dat die mensen wel wat beters te doen hebben?
Lijkt me een enorm opgeklopt verhaal.
Ach ja, als je maar hard genoeg gilt dat het niet zo is, dan is vanzelf de multiculturele samenleving een succes, toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:21 schreef Verbal het volgende:
Ik geloof er geen reet van. Ja, er zijn genoeg van die kamelenneukertjes, maar dit is gewoon niet geloofwaardig.
Ofwel, dit kan er bij mij ook niet in.
V.
Ja, want ik zeg ook niet dat er genoeg van dit soort kamelenneukertjes rondlopen, he? Volgens mij ben JIJ degene die alleen maar ziet wat ie wil zien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach ja, als je maar hard genoeg gilt dat het niet zo is, dan is vanzelf de multiculturele samenleving een succes, toch?
in mijn geval was het een pizzatentje en chinezen ipv snackbar en marokkanen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ie bedreigd is, maar 30 man voor de snackbar? No fucking way.
Ach, en als de criminaliteit die WEL wordt gepleegd door Marokkanen niet erg genoeg is dan bedenken we er snel iets bij wat wel het gewenste xenofobe effect heeft, toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach ja, als je maar hard genoeg gilt dat het niet zo is, dan is vanzelf de multiculturele samenleving een succes, toch?
In de volgende versie hebben ze messen, geweren, zonnebrillen en een fout Italiaans accent.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:27 schreef D1 het volgende:
[..]
Ach, en als de criminaliteit die WEL wordt gepleegd door Marokkanen niet erg genoeg is dan bedenken we er snel iets bij wat wel het gewenste xenofobe effect heeft, toch?
De TS beschrijft een situatie waarin juist jouw opmerking perfekt tot zijn recht komt, namelijk dat er genoeg van die geitenneukers zijn, en vervolgens ontkracht je dat door te stellen dat het niet geloofwaardig klinkt omdat het er zo veel zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, want ik zeg ook niet dat er genoeg van dit soort kamelenneukertjes rondlopen, he? Volgens mij ben JIJ degene die alleen maar ziet wat ie wil zien.
V.
Ik wel helaasquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef static het volgende:
Geloof er geen reet van.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef static het volgende:
Geloof er geen reet van.
1. Jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:27 schreef static het volgende:
[..]
Kom je vaak buiten? Heb je weleens contact met de Marrokanen die vrijwel allemaal vriendelijk zijn?
Echt, plaats een synopsis van jouw ergelijke ervaringen, dan neem ik je misschien serieus.
Handjes op de oortjes en heel hard roepen dat het niet zo is, misschien gaan de verhaaltjes dan wel weg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het verhaal ongeloofwaardig. Punt.
V.
ok laten we er 3 van maken. Dan is het natuurlijk nog steeds een schande. Ik heb genoeg 7 jarige jochies gezien die ergere dingen flikten. Die moeders zijn zowieso zwaar debiel. Die kinderen kunnen alles flikken maar als je er wat van zegt (wat ze toch niet verstaan of begrijpen) gaan ze flippen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ie bedreigd is, maar 30 man voor de snackbar? No fucking way.
Handjes voor de oortjes en heel hard blijven roepen dat anderen de handjes voor de oortjes moeten doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Handjes op de oortjes en heel hard roepen dat het niet zo is, misschien gaan de verhaaltjes dan wel weg.
WTF?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:28 schreef Gabry het volgende:
Ik heb een Marokkaans kindje van rond de zeven jaar laatst in de bus zien pissen, terwijl zijn moeder toekeek. Daarna kreeg hij een knuffel.
Toen de moeder keek dacht ik ook dat ze hem zou gaan aanpakken, daarom hield ik mij in. Maar nee, ik had het verkeerd. Ze zei niets.
Kanslóós.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:32 schreef Trommeldaris het volgende:
Je had dat arme jongetje niet moeten mishandelen. TraumasHij is al zo kansarm
![]()
waarom zou je zoiets verzinnen, om indruk te maken op je forumbuddies?? Ik heb zelf dit soort gedrag vaak genoeg gezien, binnen een kwartier staan er echt twintig of dertig man...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Handjes voor de oortjes en heel hard blijven roepen dat anderen de handjes voor de oortjes moeten doen.
Dat zo'n rotjochie loopt te klieren, geloof ik best. Maar dat moeders Sprite in TS' gezicht smijt en het obligate 'vuile hond' roept (weet TS zeker dat het geen 'christenhond' was?) en daarna nog een regiment andere mocro's komt opdraven, jawoor. Tuurlijk. En ze hadden allemaal kromzwaarden bij zich.
Hoe zeg je 'visserslatijn' in het Marokkaans?
V.
dan zijn we nazi's he!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef CodeCaster het volgende:
Wanneer gaan Nederlanders zich eens zo solidair gedragen? Wij zijn toch met veel meer, waarom staan wij er dan niet met 50 man tegenover? Hard tegen hard, het enige wat werkt tegen dat tuig.
1 op de 15 ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef iamthezenmaster het volgende:
ik voel me af en toe opgerecht gediscrimineerd...in mijn eigen land door een minderheid van 1 op 15 ongv...
Hij had het jongetje met zijn moeder het land uit moeten zetten!quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:32 schreef Trommeldaris het volgende:
Je had dat arme jongetje niet moeten mishandelen. TraumasHij is al zo kansarm
![]()
De meeste Mocro's komen uit kleine berg inteelt gemeenschappen waar dominantie voorop staat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:40 schreef Calyptus het volgende:
als iemand het in twijfel trekt, en toevallig een rode bordeaux twingo heeft, laat hem eens een nachtje in antwerpen op het sint-jansplein staan. Ik denk niet dat hij nog 2 dagen leeft.
Ik wil trouwens geen marrokanen-bashtopic, er zijn er hier al genoeg. Ik wil weten waarom die opvoeding dat toelaat en nog goedkeurt ook.
Ik woon al 35 jaar in Amsterdam West. Individuele Marokkanen, hartstikke aardig, toffe lui, hee vriend, jeweettog, en lekker eten enzo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:45 schreef static het volgende:
[..]
Knul, mijn thuisbasis is Amsterdam. En zullen we het hebben over Nederlanders hebben?
alle etnische minderheden bijelkaar....is maar een schatting hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
1 op de 15 ?![]()
Rekenen nadenken is niet je sterkste kant zie ik.
Mocro's hebben maar voor 1 ding ontzag: 9mm.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:43 schreef iamthezenmaster het volgende:
ja en met zulk soort opmerking helpen we het probleem nog een handje....
respect naar hun moet gelijks staan aan respect terug...en (sorry voor mijn taal) anders opsouten, niet vergassen
Tot hier was ik het redelijk met je eens. Ik weet niet of je dit expres chargeert om je punt te maken of dat je het echt zo bedoelt. Want ook mijn thuisbasis is Amsterdam, maar ik heb toch echt andere ervaringen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:27 schreef static het volgende:
[..]
Marrokanen die vrijwel allemaal vriendelijk zijn?
Omdat wilde dieren in een pact jagen ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:54 schreef iamthezenmaster het volgende:
waarom zijn ze individueel dan zo tof...en ik een groep vaak ronduit gevaarlijk??
Dat heb ik al gedaan paar jaar terug. Maar hier hebben we weer last van zigeuners. Overal wel een groep randdebielen die de gewone burger terroriseren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef iamthezenmaster het volgende:
haha....dus we zitten met een horde dolle hyana's opgescheept waar geen oplossing voor is??
lastig...dan ga ik wel ergens anders wonen tzt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |