ja idd, gewoon de zee in lopen, dat schijnt erg relaxed te zijn. En eerst natuurlijk even wat alcohol, flink veel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:24 schreef Adelante het volgende:
Naar Engeland wandelen.
heldhaftigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef Paramnesia het volgende:
Ja en nu krijgen we een parade van handjes.
Kom op niemand er over nagedacht, 3e wereldoorlog, je halve familie eraan, de vijand voor je deur en je wilt er heldhaftig uitgaan?
hmm zou me akelig lijken vanwege het stikgevoel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja idd, gewoon de zee in lopen, dat schijnt erg relaxed te zijn. En eerst natuurlijk even wat alcohol, flink veel.
Het is toch je eer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heldhaftig
En dan? Boejje of ze over 300 jaar nog weten wie je bent, of niet.
Een soort van meerjarenplan dus?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zou mezelf aftrekken en dan stikken in mijn zaad!
Er is niets heldhaftigs aan zelfmoord.quote:Opdinsdag 3 juli 2007 22:26schreef Paramnesia het volgende:
Ja en nu krijgen we een parade van handjes.:')
Kom op niemand er over nagedacht, 3e wereldoorlog, je halve familie eraan, de vijand voor je deur en je wilt er heldhaftig uitgaan?
Als je dan toch persee moet: verdrinking en bevriezing zijn de twee minst pijnlijke manieren om dood te gaan. Ofwel je schijnt in een soort totale rusttoestand te komen (verdrinking) of als het ware in slaap te vallen (bevriezing) waarna je dus langzaam de dood in glijdt.quote:Opdinsdag 3 juli 2007 22:27schreef Paramnesia het volgende:
[..]
hmm zou me akelig lijken vanwege het stikgevoel.
Pardon waarom? Het is een serieuse vraag met een onderwerp waar over nagedacht kan worden. Hij is niet bedoelt om te kwetsen noch om iemand zelfmoord aan te praten of het zelf te overwegen.quote:
Ik blijf erbij, doe mij maar pillen! Lijkt me niet echt pijnlijk...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De TS pleegt zelfmoord nadat een mod er een slotje op heeft gezet! [afbeelding]
ik zeg ook niet dat je sensatie zoekt, maar ik vind het aanstootgevend dus vandaar mijn reactiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Pardon waarom? Het is een serieuse vraag met een onderwerp waar over nagedacht kan worden. Hij is niet bedoelt om te kwetsen noch om iemand zelfmoord aan te praten of het zelf te overwegen.
Als ik sensatie zocht was hij in R&P geplaatst. Het is een valide vraag in mijn opinie.
mee eens...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je sensatie zoekt, maar ik vind het aanstootgevend dus vandaar mijn reactie
nee hoor, ik had om 22:31 al een serieus replyquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef Poppetjuh het volgende:
In mijn auto gaan zitten met een slang van de uitlaat door mijn raampje naar binnen.
Keihard de autoradio aan.
Auto in z'n vrij
Vol gas.
[[edit] oeh! eerste serieus reply! {/edit]
zit ik me ook af te vragenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef Paramnesia het volgende:
Er zijn wel meer dingen aanstootgevend lijkt mij. Maar goed ik snap als het als aanstootgevend wordt gezien. Heb er wel over nagedacht maar vond het toch wel zo op het randje dat het net kon.
Maar mag ik vragen wat je er aanstootgeven aan vind? Het onderwerp, de vraagstelling?
Gaat tog niet lukken.. die gaste schieten je in je benen en voeren je dan af na het ziekenhuis om te herstellen alvolgens daarna een rechtzaak te beginnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef jehovaguerilla het volgende:
Suicide by police zou een optie zijn.
Het onderwerp opzich niet, maar ik vind het beetje ver gaan om te gaan vragen hoe mensen zelfmoord zouden plegen, maja als de MOD's het goedkeuren.. ik kan er iig niet bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef Paramnesia het volgende:
Er zijn wel meer dingen aanstootgevend lijkt mij. Maar goed ik snap als het als aanstootgevend wordt gezien. Heb er wel over nagedacht maar vond het toch wel zo op het randje dat het net kon.
Maar mag ik vragen wat je er aanstootgeven aan vind? Het onderwerp, de vraagstelling?
Dan hebben jullie het vast nog nooit in de omgeving meegemaakt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef Paramnesia het volgende:
Ja en dat zou jij ook eens moeten doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Foefna het volgende:
je was beboren?? leg dat eens uit :p
you freakin eddited![]()
Ja ik heb het wel megemaakt, en het was iemand om wie ik veel gafquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef Ninadepina het volgende:
[..]
Dan hebben jullie het vast nog nooit in de omgeving meegemaakt.
Je weet gewoon dat er zieke geestjes grapjes over gaan maken, met zo'n vraagstelling. Als je een serieuze discussie wil moet je misschien vragen: Wie heeft er weleens over na gedacht of iets dergelijks.
als je het zo aanstootgevend vindt etc., waarom reageer je dan al drie keer? Waarom heb je dan niet iets van "Jezus, wat een raar topic" en ga je er verder aan voorbij?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het onderwerp opzich niet, maar ik vind het beetje ver gaan om te gaan vragen hoe mensen zelfmoord zouden plegen, maja als de MOD's het goedkeuren.. ik kan er iig niet bij.
Ze willen nog even bekend worden ....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef SnowCockroach het volgende:
Geen idee, maar ik liep vrijdagmiddag in de Piazza(winkelcentrum) in Eindhoven en toen wilde er een vrouw van de 2de verdieping af springen.Ze hadden de begane grond helemaal afgezet en bij de balustrades stonden beveiligingsmensen om te voorkomen dat mensen gingen kijken. Ze stond zelf aan de buitenkant van de balustrade terwijl mensen van de politie op haar in zaten te praten. Uiteindelijk is ze niet gesprongen, maar toch, áls je zelfmoord pleegt waarom dat voor het oog van zoveel mensen? In een druk winkelcentrum. Er stonden beneden zelfs mensen foto's en filmpjes te maken met hun mobieltjes.
![]()
Mooi, dan begrijpen we elkaar iigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel megemaakt, en het was iemand om wie ik veel gaf. En het is een serieuze vraag. De vraag: wie heeft er over nagedacht, die kan bijna iedereen met ja beantwoorden. En mensen die er zieke grapjes over willen maken: hun verantwoordelijkheid, ik zie ook veel mensen die er serieus op antwoorden (zoals ik het topic bedoeld heb) oa mijzelf. Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor misschien had ik de openingspost wat subtieler moeten opzetten.
![]()
quote:
hehe dat zou ook kunnen he..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef bas-beest het volgende:
[..]
als je het zo aanstootgevend vindt etc., waarom reageer je dan al drie keer? Waarom heb je dan niet iets van "Jezus, wat een raar topic" en ga je er verder aan voorbij?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:20 schreef aerodynamic het volgende:
Met de auto fataal op een 45km/h auto/scooter inrijden.
quote:negers uitschelden.
Dan krijg je alleen maar meer aanhangers, doen alle mannen en vrouwen, ongeacht de trauma's, hun jurk omhoog, waar dus hun eigen gordeltje met bommetjes zit en sleuren je mee in de stroom naar het dichtsbijzijnde overheidsgebouw.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:21 schreef MouzurX het volgende:
Met een bommengordel de moskee inlopenik ben op dreef hoor
Ja dan komen ze bij me staan en dan blaas ik me op, maar je kan beter met een m16 rondlopen denk ik..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:24 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen maar meer aanhangers, doen alle mannen en vrouwen, ongeacht de trauma's, hun jurk omhoog, waar dus hun eigen gordeltje met bommetjes zit en sleuren je mee in de stroom naar het dichtsbijzijnde overheidsgebouw.![]()
of á a John McClane in Harlem rond gaan lopen met een bord met daarop 'I f**king hate niggers' en 'Niggers are the lowest form of life'quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:20 schreef aerodynamic het volgende:
Negers uitschelden.
Dit zou ik niet proberen, ik denk dat jij de enigste bent waarvoor dit traumatisch wordt, als je erachter komt dat de trein stilstaat en er helemaal geen machinisten meer zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:21 schreef Paramnesia het volgende:
Maar stel het is uitzichtloos, of je bent de laatste man/vrouw op aarde.
Hoe zou je het doen.
TS Begint:
- Voor een trein springen: nee, trauma voor de machinist en weinig meer van het lijk over.
Waarom?quote:
En wie heeft het niet in huis? Gewoon lekker gifmengen achter het fornuis.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:39 schreef Quara het volgende:
Overdosis nootmuskaat!
De 2e verdiepingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef SnowCockroach het volgende:
Geen idee, maar ik liep vrijdagmiddag in de Piazza(winkelcentrum) in Eindhoven en toen wilde er een vrouw van de 2de verdieping af springen.Ze hadden de begane grond helemaal afgezet en bij de balustrades stonden beveiligingsmensen om te voorkomen dat mensen gingen kijken. Ze stond zelf aan de buitenkant van de balustrade terwijl mensen van de politie op haar in zaten te praten. Uiteindelijk is ze niet gesprongen, maar toch, áls je zelfmoord pleegt waarom dat voor het oog van zoveel mensen? In een druk winkelcentrum. Er stonden beneden zelfs mensen foto's en filmpjes te maken met hun mobieltjes.
![]()
Jeetje want een langzame en smerige doodquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:56 schreef zarGon het volgende:
Ik gok dan toch wel uithongering. Patsen dat ik zo though ben.
je maakt echt geen sense nu.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:09 schreef AryaMehr het volgende:
Gewoon op z'n ouderwets zoals de samoerais het deden.(ook wel Seppuku genoemd)
Maar nee, voor mij geen zelfmoord![]()
Goede analyse, Sherlock !quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:16 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
je maakt echt geen sense nu.
Je reageert wel, met een bevestigend antwoord op de topic, dan ineens trek je je terug en zie je af van de seppuku.![]()
Het draait allemaal om een beetje fantasie, of denk je werkelijk dat ik in staat ben om zelfmoord te plegen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:16 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
je maakt echt geen sense nu.
Je reageert wel, met een bevestigend antwoord op de topic, dan ineens trek je je terug en zie je af van de seppuku.![]()
wat ben jij een geborneerde lappenkut. Sorry dat ik het zeg, maar iedereen is in staat om zelfmoord te plegen. Maar goed, dat weet jij niet, wereldschuwe miepie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het draait allemaal om een beetje fantasie, of denk je werkelijk dat ik in staat ben om zelfmoord te plegen?![]()
Ik geef aan hoe ik het zou doen als ik mijn fantasie de vrije loop laat, maar ik ben iniedergeval niet van plan om zelfmoord te plegen, dus voor mij geen zelfmoord.
Iedereen is in staat om zelfmoord te plegen? Misschien in een uitzichtloze positie, maar zelfs dan acht ik de kans klein dat ik zelfmoord pleeg. Ik heb voor nu en later geen plannen om zelfmoord te plegen, mierenneuker.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:22 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
wat ben jij een geborneerde lappenkut. Sorry dat ik het zeg, maar iedereen is in staat om zelfmoord te plegen. Maar goed, dat weet jij niet, wereldschuwe miepie.
Je moet wel een heel erge kut leven hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:22 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
wat ben jij een geborneerde lappenkut. Sorry dat ik het zeg, maar iedereen is in staat om zelfmoord te plegen. Maar goed, dat weet jij niet, wereldschuwe miepie.
moet ik mij verdedigen? of doe je dat zelf al voor mij?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je moet wel een heel erge kut leven hebben![]()
wat is je punt? Dat bedoel ik nou, die cnn objectiviteit. Maar je zal zelf niet naar die jongen stappen, slappe kutmiet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 05:07 schreef tevebe het volgende:
Voor onze school wou iemand zichzelf ophangen. Hij stond op een grote tak en was dronken. Hij was alleen vergeten dat het touw te lang was en veel te dun. Iedereen stond hem dus aan te moedigen om te springen. De val was toch maar 2,5meter. Uiteindelijk issie door de politie uit de boom gehaalt.
Ontopic: Geen idee, nooit over nagedacht.
Ik stond ook te roepen dat ie moest springen. Iedereen behalve hij had door dat t touw te lang was.quote:Op woensdag 4 juli 2007 05:10 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
wat is je punt? Dat bedoel ik nou, die cnn objectiviteit. Maar je zal zelf niet naar die jongen stappen, slappe kutmiet.![]()
Ja, alleen is dit de originele versie van 8 jaar geleden, uit de forumwedstrijd "commit suicide and scar as much innocent bystanders as you can"quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:15 schreef mctwigt het volgende:
Is dat niet ongeveer hetzelfde als wat ik heb gepost...
quote:
De grap is dat je de kogel niet zult voelen, de pillen wel - en toch is iedereen bang voor de kogel(ik incluis)quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Iets wat je niet echt voelt. Zoals een kogel door je hoofd zou ik denk ik niet kunnen.
Die trekker overhalen enzo..
Doe dan maar met pillen.
Hoe weet je dat je de kogel niet zult voelen? Niemand heeft het kunnen na vertellen, toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:20 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
De grap is dat je de kogel niet zult voelen, de pillen wel - en toch is iedereen bang voor de kogel(ik incluis)
Hangt af van de situatie en persoon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:22 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Apekoek het volgende:
Ik zou gewoon naar het club huis van ADO Den Haag of Feyenoord gaan en dan met Ajax vlaggen zwaaien en joden ,joden joden roepen.
tis dat ie er al stond, anders had ik em even op bash opgezocht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:12 schreef L.Denninger het volgende:
BENODIGDHEDEN :
Een (1) gebouw, ongeveer 10 verdiepingen, liefst met een drukke stoep ernaast.
25 meter pianosnaar of sterk visdraad.
27.5 meter sterk touw
Epoxy / secondelijm of iets dergelijks.
PROCEDURE:
1 - Ga naar dak van het gebouw
2 - Maak visdraad en touw stevig vast ergens boven aan het gebouw bij de rand.
3 - Bind het touw STEVIG om je enkels.
4 - Maak een mooie lus aan het einde van het visdraad en trek die strak om je nek.
5 - Lijm je handen aan beide zijden van je hoofd vast.
6 - Wacht tot lijm droog is
7 - Spring van het dak.
Je hebt ongeveer 25 meter vrije val om te accelereren.
Rond 6 meter van de grond zal de pianosnaar straktrekken en je hoofd er netjes afsnijden.
Iets later zal je blijven hangen aan het touw om je enkels, met je hoofd netjes in je handen,
op ooghoogte voor nietsvermoedende voorbijgangers.
Ook zal de stoep mooi rood gesproeid zijn.
Okee, misschien wel een beetje gecompliceerd, maar het lijkt me wel de moeite waard.
De bash.org entry is ook niet de eerste keer dat ie gebruikt werdquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:22 schreef Silentuz het volgende:
[..]
tis dat ie er al stond, anders had ik em even op bash opgezocht.
nja, dan toch maar: http://bash.org/?488793
Daar ga je (vermoedelijk) niet dood aan. Hoewel, een kilo...quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef TC03 het volgende:
Voor de trein springen. Al is het maar omdat er dan hoogstwaarschijnlijk weer een KLB-topic over geopend wordt.
En dan ook op vrijdagmiddag om 5 uur bij Station Amersfoort ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef TC03 het volgende:
Voor de trein springen. Al is het maar omdat er dan hoogstwaarschijnlijk weer een KLB-topic over geopend wordt.
Ik zou idd iets nuttigs gaan doen. Op Bin Laden jacht gaan. Stel dat je hem vangt, wil je toch niet meer dood.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef jaspah het volgende:
als je dan toch dood wil ga naar afganistan en ren met een bom om je pens een terror kamp binnen..
maak jejezelf nog nuttig
Nee, Naarden-Bussum bij Sloterdijk. Dan mag Razor21 hem openen. Mijn held.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En dan ook op vrijdagmiddag om 5 uur bij Station Amersfoort ofzo![]()
Of derde. Weet ik veel. Die verdieping met de brug naar de Mediamarkt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De 2e verdieping. Dan breek je hoogstens een poot. Deze telt dus niet.
Zou ik ook niet doen, stel je voor dat je tijdens de val spijt krijgt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:21 schreef Paramnesia het volgende:
- Van het Dak springen: Ja dat zou een optie kunnen zijn hoewel dat weer schokkend is voor mensen die je neer zien komen
Yup, when monkeys fly out of your butt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:11 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik zou idd iets nuttigs gaan doen. Op Bin Laden jacht gaan. Stel dat je hem vangt, wil je toch niet meer dood.
Dan krijg je miljoenen dollars![]()
Dan is er ieder ieder geval geen machinist lastig gevallen omdat er iemand zonodig zelfmoord moest plegen. Of zoals Herman van een gebouw afsprong. Leuk voor al die mensen daarzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Yup, when monkeys fly out of your butt.
Wat er wel gebeurt is dat je gepakt wordt in Afghanistan, je buik opengesneden wordt door een stel Al Qaeda'ers en je met je darmpjes in je hand wordt achtergelaten op een verdorde vlakte met 40graden celsius en geen mobieltje om je moeder te bellen.
En dan vinden ze jou slapend in de woonkamer met je auto stationair draaiend in de garage ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:41 schreef EdPowers het volgende:
Ik zou mijn auto in de garage aanzetten en dan wat slaappilletjes innemen. Muziekie aan, zorgen dat je gepiest hebt. Voila.
WTF, een trein is niet hoger dan een meter of 4.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:17 schreef jesselyn het volgende:
Ik zou voor een gebouw springen of van een hoge trein....
Je hoort echt iedereen zeggen dat het vredig isquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:49 schreef erodome het volgende:
Op vakantie gaan naar de zee, beter gezegd een hele koude zee en daar verdrinken, dat schijnt niet zo heel onprettig te zijn, dus dan dat maar....
Dus dat wordt naar het poolgebied gaan als ik het echt beu ben, maar ik zie het niet snel gebeuren.
De kou maakt dat je verdoofd, er wordt gezegd dat het heel vredig is na heel even naar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:59 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je hoort echt iedereen zeggen dat het vredig is![]()
als het water je longen instormt is het echt niet vredig....en stikken is geen fijn gevoel.
Dat lijkt me 1 van de mooiste. Naar een land gaan met een heel mooi natuurgebied. Bij een enorme waterval mis springen.quote:
Bij die parachutist werd z'n val gebroken door boomtakken en het feit dat ie in 3 meter tiefschnee viel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:26 schreef MouzurX het volgende:
je moet als je van een gebouw afspringt wel op de straat terecht komen want ik hoorde een verhaal, beetje sterk lijkt het me maja, dat een parashutist zijn parashute niet openging en dat hij in de bossen terecht kwam en heel goed ten val kwam waardoor hij nog leefde (wel veel gebroken maja)...
Omdat je een maximale snelheid kan hebben waarmee je naar beneden dondert zou je het dus kunnen overleven wanneer je van een gebouw afspringt
Sorry heb er overheen gelezen,dat zou best kunnen kloppen,als je je hand nou in een bak ijs duwt dan heb je ook geen gevoel voor eventjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef erodome het volgende:
[..]
De kou maakt dat je verdoofd, er wordt gezegd dat het heel vredig is na heel even naar.
Maar neem vooral de extreme kou mee, die is erg belangerijk in deze, die maakt redelijk gevoelloos.
Nou ja, het mooie is dat het bij een theorie blijft, uitproberen mag iemand anders doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:09 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Sorry heb er overheen gelezen,dat zou best kunnen kloppen,als je je hand nou in een bak ijs duwt dan heb je ook geen gevoel voor eventjes![]()
Preciesquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja, het mooie is dat het bij een theorie blijft, uitproberen mag iemand anders doen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:48 schreef Birra het volgende:
Kachel kapot maken > Slapen > Dood.
Wat?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef PietPrak het volgende:
Ik vreet kilo mais en daarna een elektrische deken om. Wachten tot het gaat poppen!
Duhquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF, een trein is niet hoger dan een meter of 4.![]()
Het liefst zo snel en pijnloos mogelijk:
- voor een trein springen, maar dat is niet lief.
- in een ravijn duiken.
- 's Winters in één ruk naar de Noordkaap rijden en als het dan lekker hard vriest een beste partij alcohol drinken en dan buiten gaan liggen, in mijn boxershort. waarschijnlijk val je door de combinatie vermoeidheid en drank zo in slaap en dan is het gauw einde oefening.
Maar goed, zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.
Teveel prisonbreak gekenen? En dan dat je waper blokkeerdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:21 schreef Paramnesia het volgende:
Ja het is een marcaber onderwerp en nee ik ben niet van plan het te doen. Ik wou het eerst in R&P plaatsen maar daar zou hij verkeerd opgevat kunnen worden en ik heb geen zin mensen te kwetsen.
Maar stel het is uitzichtloos, of je bent de laatste man/vrouw op aarde.
Hoe zou je het doen.
TS Begint:
- Polsen doorsnijden: nee om eerlijk te zijn, beetje te vrouwelijk (klinkt lullig ik weet) en lijkt me pijnlijk.
- Voor een trein springen: nee, trauma voor de machinist en weinig meer van het lijk over.
- Pillen: nope, ook weer te weggleidend langzaam achtig.
- Van het Dak springen: Ja dat zou een optie kunnen zijn hoewel dat weer schokkend is voor mensen die je neer zien komen
- Door je kop schieten: Deze zou ik het meest prefereeren. Een soort van militair-achtig vaarwel. Staand in mn nette pak, wapen in mn mond en vaarwel.![]()
Dus wat zouden jullie doen ?![]()
Daar hadden ze cyaankaliflesjesvoor uitgevondenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Teveel prisonbreak gekenen? En dan dat je waper blokkeerd![]()
Serieus,een kilo LSDquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat overleef je ook nog welduurt even, maar je komt er weer helemaal van bij
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef PietPrak het volgende:
Ik vreet kilo mais en daarna een elektrische deken om. Wachten tot het gaat poppen!
Zonde van die dure auto!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:30 schreef -Hahaha- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontopic, met 300 km/h tegen betonnen muur aanrijden. Lijkt me wel een mooie dood..
Een kopje is genoeg om je zelf klein te krijgen. Alleen kots je het na een flinke eetlepel alweer uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:42 schreef pandinus het volgende:
10 kilo zout eten en dan sterven aan uitdroging!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef SnowCockroach het volgende:
![]()
1 sigaret in de bloedbaan brengen is toch al genoeg?quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:37 schreef Arthur.Spooner het volgende:
20 builen zware import shag kopen, en ze allemaal leegkieperen in een bak met een paar liter water.
Dat zooitje een week of twee laten trekken, de overgebleven drap eruit zeven, en dan zoveel mogelijk van het bruine water opdrinken
Nicotine-overdosis, zal de pathaloog-anatoom verbaasd doen kijken
Dan denk je vredig te gaan, neemt een berg pillen en wordt me daar toch kotsziek, al brakend je dood tegemoet, dat lijkt mij dan weer echt minderquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:28 schreef Noodly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Onto: Pillen, denk ik. Iets minder pijnlijks en vredigers kan ik even niet bedenken.
edit: Of bevriezing .
jawel hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef gias het volgende:
,maar verder is het niet aan jezelf om te beslissen om wel of niet verder te leven.
Who's holding my leash?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef gias het volgende:
maar verder is het niet aan jezelf om te beslissen om wel of niet verder te leven.
hoezo niet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef gias het volgende:
ik zou iig "verdwijnen" naar een land waar je niet zo snel wordt gevonden.
middle of nowhere.
tja en dan een overdosis ofzo, zodat je er weinig van merkt zelf.
,maar verder is het niet aan jezelf om te beslissen om wel of niet verder te leven.
je hebt zelf niet het recht om te beslissen over leven en dood.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hoezo niet?
ik zou zelfmoord trouwens nooooit doen ook al ben ik hopeloos of wat dan ook,ik ben bang voor de dood![]()
Omg ga ff dood met je stomme gelovige uitsprakenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:29 schreef gias het volgende:
[..]
je hebt zelf niet het recht om te beslissen over leven en dood.
dus ook niet over je eigen leven.
je komt vanzelf een keer aan de beurd als het jou tijd is.
Ja maar van fouten moet je leren, en dood is dood. Geen 2e kans.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:31 schreef Double-Helix het volgende:
"je hebt zelf niet het recht om te beslissen over leven en dood."
ohnee niet god he?
En daarom is het een goeie uitweg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja maar van fouten moet je leren, en dood is dood. Geen 2e kans.![]()
Leg uit, waarom niet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:29 schreef gias het volgende:
[..]
Als het aan mij lag dan hadden we nu geen dood meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja maar van fouten moet je leren, en dood is dood. Geen 2e kans.![]()
Een supra MKIV is niet duur. JZ2GTE erin proppen, chippen, ander mainfold en wastegate erbij kwakken en met de juiste V-box verhoudingen bereik je in no time 300 km/hquote:
Jawel, want god gaf ons vrije keuze.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:29 schreef gias het volgende:
[..]
Mooie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef mrbomb het volgende:
Mezelf doodmartelen, zodat ik misschien nog tot inkeer kom.
Awesome!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:39 schreef Quara het volgende:
Overdosis nootmuskaat!
Hey, ik zou je neerschieten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef Quara het volgende:
Keihard de Village People aanzetten zodat men je uiteindelijk wil ombrengen om de muziek uit te kunnen zetten.
Zeker. Vind je het aanstootgevend, lees het dan niet. Opdonderen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef bas-beest het volgende:
[..]
als je het zo aanstootgevend vindt etc., waarom reageer je dan al drie keer? Waarom heb je dan niet iets van "Jezus, wat een raar topic" en ga je er verder aan voorbij?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:08 schreef bas-beest het volgende:
maar hoe ik zou willen gaan?
Als ik het zou doen, dan zo spectaculair/fout mogelijk...
Bijv. in een Elvis-kostuum met een Corvette Stingray de Grand Canyon in springen
Is nicotine niet vetoplosbaar? Moet je olie gebruiken in plaats van water.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:37 schreef Arthur.Spooner het volgende:
20 builen zware import shag kopen, en ze allemaal leegkieperen in een bak met een paar liter water.
Dat zooitje een week of twee laten trekken, de overgebleven drap eruit zeven, en dan zoveel mogelijk van het bruine water opdrinken
Nicotine-overdosis, zal de pathaloog-anatoom verbaasd doen kijken
Elegant.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:12 schreef L.Denninger het volgende:
BENODIGDHEDEN :
Een (1) gebouw, ongeveer 10 verdiepingen, liefst met een drukke stoep ernaast.
25 meter pianosnaar of sterk visdraad.
27.5 meter sterk touw
Epoxy / secondelijm of iets dergelijks.
PROCEDURE:
1 - Ga naar dak van het gebouw
2 - Maak visdraad en touw stevig vast ergens boven aan het gebouw bij de rand.
3 - Bind het touw STEVIG om je enkels.
4 - Maak een mooie lus aan het einde van het visdraad en trek die strak om je nek.
5 - Lijm je handen aan beide zijden van je hoofd vast.
6 - Wacht tot lijm droog is
7 - Spring van het dak.
Je hebt ongeveer 25 meter vrije val om te accelereren.
Rond 6 meter van de grond zal de pianosnaar straktrekken en je hoofd er netjes afsnijden.
Iets later zal je blijven hangen aan het touw om je enkels, met je hoofd netjes in je handen,
op ooghoogte voor nietsvermoedende voorbijgangers.
Ook zal de stoep mooi rood gesproeid zijn.
Okee, misschien wel een beetje gecompliceerd, maar het lijkt me wel de moeite waard.
Oeh! Politiek correct! Netjes!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:48 schreef Baaszwijn het volgende:
voor een tank gaan staan in China tijdens een legerdemonstratie op het Tian’anmen plein en maar hopen dat ze niet stoppen?
das al dodelijk vergif opzichquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:52 schreef eRrrrJeee het volgende:
voor ik dat zou doen, wordt ik eerst ajaxcied
Nou, die kerel heeft het toch echt niet overleeft hoor. Was 10 meter hoog.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De 2e verdieping. Dan breek je hoogstens een poot. Deze telt dus niet.
die zou ik ook doen.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:55 schreef McNasty het volgende:
Ik zou m'n lul om m'n nek slaan en vieze plaatjes gaan kijken.
Als je dat Joden weglaat heb je idd een grote kans op slagen, anders kijken ze hoogstens raar op hun smoel en krijg je misschien een klap..quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Apekoek het volgende:
Ik zou gewoon naar het club huis van ADO Den Haag of Feyenoord gaan en dan met Ajax vlaggen zwaaien en joden ,joden joden roepen.
Ja... op je knieen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef kyraaa het volgende:
Ik zou een (nep) pistool trekken in de achtervolging met politie enzow, volgens mij als je je wapen op hun richt mogen ze vast wel schieten![]()
Dan scheld je de eerste marrokaan uit die je ziet in de gevangenis, en binnen 10 minuten heb je een mes tussen je ribbenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:12 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ja... op je knieen.![]()
probeer daarna nog maar eens fatsoenlijk zelfmoord te plegen zonder je schoenveters.
Dan heb je nieuwe nazi vrienden gemaakt die de marokkaan voor je shanken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:32 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Dan scheld je de eerste marrokaan uit die je ziet in de gevangenis, en binnen 10 minuten heb je een mes tussen je ribben
Een vliegtuig kapen en tegen een moskee aanvliegen.quote:
Maar als ik net doe alsof ik op hun hoofd richt dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:12 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ja... op je knieen.![]()
probeer daarna nog maar eens fatsoenlijk zelfmoord te plegen zonder je schoenveters.
Dat is een van de meest gruwelijke stervensmethoden die je kunt bedenken. Ik vind het dapper.quote:
En dan natuurlijk door je huis heen rondlopen als een kip zonder kop.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:26 schreef Alicey het volgende:
Op een koude winternacht mezelf volgieten met alcohol en vervolgens naar Engeland zwemmen.
Als ik de laatste zou zijn en dus niet het risico loop "gered" te worden dan misschien ook wel polsen doorsnijden. itt de TS verwacht ik niet dat het bijzonder pijnlijk is.
Het gaat er niet om om ladderzat te zijn, maar het gaat er slechts om om het uithoudingsvermogen te verminderen en te zorgen dat er sneller onderkoeling plaats vindt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef gronk het volgende:
[..]
En dan natuurlijk door je huis heen rondlopen als een kip zonder kop.
Dan heb je teminste publiekquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:49 schreef Koewam het volgende:
Of m'n hoofd tussen een sluitende brug... hop d'raf
Fijn, dan zijn die twee teringflikkers allebei opgedondertquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:34 schreef McNasty het volgende:
[..]
Dan heb je nieuwe nazi vrienden gemaakt die de marokkaan voor je shanken.
Ben je al levensmoe? Of moet ik je nog even demotiveren?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:57 schreef Hijacking het volgende:
Ik zou jumpstylen in een school en mezelf dan voor het hoofdschieten
dan word jumpstylen verboden en hoeven wij ons als nederlanders niet meer te schamen voor jumpstyle
Die is zo lelijk, dik,dom en slecht in pijpen dat ook zij geen andere uitweg meer zietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:06 schreef gronk het volgende:
En die hoer dan?
Als je toma zou moeten pijpen voor geld..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:21 schreef hallodagg het volgende:
Die is zo lelijk, dik,dom en slecht in pijpen dat ook zij geen andere uitweg meer ziet![]()
Way to go toma![]()
Ze bestaan, ze bestaan....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:44 schreef gronk het volgende:
[..]
Als je toma zou moeten pijpen voor geld..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |