Bij die parachutist werd z'n val gebroken door boomtakken en het feit dat ie in 3 meter tiefschnee viel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:26 schreef MouzurX het volgende:
je moet als je van een gebouw afspringt wel op de straat terecht komen want ik hoorde een verhaal, beetje sterk lijkt het me maja, dat een parashutist zijn parashute niet openging en dat hij in de bossen terecht kwam en heel goed ten val kwam waardoor hij nog leefde (wel veel gebroken maja)...
Omdat je een maximale snelheid kan hebben waarmee je naar beneden dondert zou je het dus kunnen overleven wanneer je van een gebouw afspringt
Sorry heb er overheen gelezen,dat zou best kunnen kloppen,als je je hand nou in een bak ijs duwt dan heb je ook geen gevoel voor eventjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef erodome het volgende:
[..]
De kou maakt dat je verdoofd, er wordt gezegd dat het heel vredig is na heel even naar.
Maar neem vooral de extreme kou mee, die is erg belangerijk in deze, die maakt redelijk gevoelloos.
Nou ja, het mooie is dat het bij een theorie blijft, uitproberen mag iemand anders doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:09 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Sorry heb er overheen gelezen,dat zou best kunnen kloppen,als je je hand nou in een bak ijs duwt dan heb je ook geen gevoel voor eventjes![]()
Preciesquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja, het mooie is dat het bij een theorie blijft, uitproberen mag iemand anders doen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:48 schreef Birra het volgende:
Kachel kapot maken > Slapen > Dood.
Wat?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef PietPrak het volgende:
Ik vreet kilo mais en daarna een elektrische deken om. Wachten tot het gaat poppen!
Duhquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF, een trein is niet hoger dan een meter of 4.![]()
Het liefst zo snel en pijnloos mogelijk:
- voor een trein springen, maar dat is niet lief.
- in een ravijn duiken.
- 's Winters in één ruk naar de Noordkaap rijden en als het dan lekker hard vriest een beste partij alcohol drinken en dan buiten gaan liggen, in mijn boxershort. waarschijnlijk val je door de combinatie vermoeidheid en drank zo in slaap en dan is het gauw einde oefening.
Maar goed, zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.
Teveel prisonbreak gekenen? En dan dat je waper blokkeerdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:21 schreef Paramnesia het volgende:
Ja het is een marcaber onderwerp en nee ik ben niet van plan het te doen. Ik wou het eerst in R&P plaatsen maar daar zou hij verkeerd opgevat kunnen worden en ik heb geen zin mensen te kwetsen.
Maar stel het is uitzichtloos, of je bent de laatste man/vrouw op aarde.
Hoe zou je het doen.
TS Begint:
- Polsen doorsnijden: nee om eerlijk te zijn, beetje te vrouwelijk (klinkt lullig ik weet) en lijkt me pijnlijk.
- Voor een trein springen: nee, trauma voor de machinist en weinig meer van het lijk over.
- Pillen: nope, ook weer te weggleidend langzaam achtig.
- Van het Dak springen: Ja dat zou een optie kunnen zijn hoewel dat weer schokkend is voor mensen die je neer zien komen
- Door je kop schieten: Deze zou ik het meest prefereeren. Een soort van militair-achtig vaarwel. Staand in mn nette pak, wapen in mn mond en vaarwel.![]()
Dus wat zouden jullie doen ?![]()
Daar hadden ze cyaankaliflesjesvoor uitgevondenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Teveel prisonbreak gekenen? En dan dat je waper blokkeerd![]()
Dat overleef je ook nog welquote:
Serieus,een kilo LSDquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat overleef je ook nog welduurt even, maar je komt er weer helemaal van bij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |