Ja en dat zou jij ook eens moeten doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Foefna het volgende:
je was beboren?? leg dat eens uit :p
you freakin eddited![]()
Ja ik heb het wel megemaakt, en het was iemand om wie ik veel gafquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef Ninadepina het volgende:
[..]
Dan hebben jullie het vast nog nooit in de omgeving meegemaakt.
Je weet gewoon dat er zieke geestjes grapjes over gaan maken, met zo'n vraagstelling. Als je een serieuze discussie wil moet je misschien vragen: Wie heeft er weleens over na gedacht of iets dergelijks.
als je het zo aanstootgevend vindt etc., waarom reageer je dan al drie keer? Waarom heb je dan niet iets van "Jezus, wat een raar topic" en ga je er verder aan voorbij?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het onderwerp opzich niet, maar ik vind het beetje ver gaan om te gaan vragen hoe mensen zelfmoord zouden plegen, maja als de MOD's het goedkeuren.. ik kan er iig niet bij.
Ze willen nog even bekend worden ....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef SnowCockroach het volgende:
Geen idee, maar ik liep vrijdagmiddag in de Piazza(winkelcentrum) in Eindhoven en toen wilde er een vrouw van de 2de verdieping af springen.Ze hadden de begane grond helemaal afgezet en bij de balustrades stonden beveiligingsmensen om te voorkomen dat mensen gingen kijken. Ze stond zelf aan de buitenkant van de balustrade terwijl mensen van de politie op haar in zaten te praten. Uiteindelijk is ze niet gesprongen, maar toch, áls je zelfmoord pleegt waarom dat voor het oog van zoveel mensen? In een druk winkelcentrum. Er stonden beneden zelfs mensen foto's en filmpjes te maken met hun mobieltjes.
![]()
Mooi, dan begrijpen we elkaar iigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel megemaakt, en het was iemand om wie ik veel gaf. En het is een serieuze vraag. De vraag: wie heeft er over nagedacht, die kan bijna iedereen met ja beantwoorden. En mensen die er zieke grapjes over willen maken: hun verantwoordelijkheid, ik zie ook veel mensen die er serieus op antwoorden (zoals ik het topic bedoeld heb) oa mijzelf. Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor misschien had ik de openingspost wat subtieler moeten opzetten.
![]()
quote:
hehe dat zou ook kunnen he..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef bas-beest het volgende:
[..]
als je het zo aanstootgevend vindt etc., waarom reageer je dan al drie keer? Waarom heb je dan niet iets van "Jezus, wat een raar topic" en ga je er verder aan voorbij?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:20 schreef aerodynamic het volgende:
Met de auto fataal op een 45km/h auto/scooter inrijden.
quote:negers uitschelden.
Dan krijg je alleen maar meer aanhangers, doen alle mannen en vrouwen, ongeacht de trauma's, hun jurk omhoog, waar dus hun eigen gordeltje met bommetjes zit en sleuren je mee in de stroom naar het dichtsbijzijnde overheidsgebouw.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:21 schreef MouzurX het volgende:
Met een bommengordel de moskee inlopenik ben op dreef hoor
Ja dan komen ze bij me staan en dan blaas ik me op, maar je kan beter met een m16 rondlopen denk ik..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:24 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen maar meer aanhangers, doen alle mannen en vrouwen, ongeacht de trauma's, hun jurk omhoog, waar dus hun eigen gordeltje met bommetjes zit en sleuren je mee in de stroom naar het dichtsbijzijnde overheidsgebouw.![]()
of á a John McClane in Harlem rond gaan lopen met een bord met daarop 'I f**king hate niggers' en 'Niggers are the lowest form of life'quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:20 schreef aerodynamic het volgende:
Negers uitschelden.
Dit zou ik niet proberen, ik denk dat jij de enigste bent waarvoor dit traumatisch wordt, als je erachter komt dat de trein stilstaat en er helemaal geen machinisten meer zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:21 schreef Paramnesia het volgende:
Maar stel het is uitzichtloos, of je bent de laatste man/vrouw op aarde.
Hoe zou je het doen.
TS Begint:
- Voor een trein springen: nee, trauma voor de machinist en weinig meer van het lijk over.
Waarom?quote:
En wie heeft het niet in huis? Gewoon lekker gifmengen achter het fornuis.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:39 schreef Quara het volgende:
Overdosis nootmuskaat!
De 2e verdiepingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef SnowCockroach het volgende:
Geen idee, maar ik liep vrijdagmiddag in de Piazza(winkelcentrum) in Eindhoven en toen wilde er een vrouw van de 2de verdieping af springen.Ze hadden de begane grond helemaal afgezet en bij de balustrades stonden beveiligingsmensen om te voorkomen dat mensen gingen kijken. Ze stond zelf aan de buitenkant van de balustrade terwijl mensen van de politie op haar in zaten te praten. Uiteindelijk is ze niet gesprongen, maar toch, áls je zelfmoord pleegt waarom dat voor het oog van zoveel mensen? In een druk winkelcentrum. Er stonden beneden zelfs mensen foto's en filmpjes te maken met hun mobieltjes.
![]()
Jeetje want een langzame en smerige doodquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:56 schreef zarGon het volgende:
Ik gok dan toch wel uithongering. Patsen dat ik zo though ben.
je maakt echt geen sense nu.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:09 schreef AryaMehr het volgende:
Gewoon op z'n ouderwets zoals de samoerais het deden.(ook wel Seppuku genoemd)
Maar nee, voor mij geen zelfmoord![]()
Goede analyse, Sherlock !quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:16 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
je maakt echt geen sense nu.
Je reageert wel, met een bevestigend antwoord op de topic, dan ineens trek je je terug en zie je af van de seppuku.![]()
Het draait allemaal om een beetje fantasie, of denk je werkelijk dat ik in staat ben om zelfmoord te plegen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:16 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
je maakt echt geen sense nu.
Je reageert wel, met een bevestigend antwoord op de topic, dan ineens trek je je terug en zie je af van de seppuku.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |