zekersquote:
Ok, zal het niet meer doenquote:
Michaella Krajicekquote:
Google ff, alle fanpages e.d zeggen ook Misaquote:
Is gunstigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef qonmann het volgende:
Tegen Bartoli .lijkt gunstig :-)
waarom hadden zij gisteren als enige de partij niet hervat op baan 13? Zelfde probleem als bij de kraaij op die baan??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
Break Roddick.
Davydenko en Monfils eindelijk weer op de baan.
misschien is de fanpage gemaakt door een dyslectisch persoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Google ff, alle fanpages e.d zeggen ook Misa
Nee, maar ze maakt meer kans tegen Bartoli dan tegen Jankovic dunkt me.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:44 schreef Asskicker14 het volgende:
We moeten nou niet doen alsof Michaella Krajicek dan wel topfit is, integendeel zelfs.
Gelukkig zien we op RTL de 8ste herhaling van het journaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
Hewitt bijna klaar met Canas, live @ BBC1.
Wordt pas vanavond laat bekend, ligt eraan hoeveel er vandaag nog gespeeld kan worden.quote:
Dat ontken ik niet maar ga dan niet lopen verkondigen van: Bartoli is niet fit....ja ammahoela dat is Krajicek ook verre van.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, maar ze maakt meer kans tegen Bartoli dan tegen Jankovic dunkt me.
Ok, ik kwam laat thuis Nadal moet nog hè ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wordt pas vanavond laat bekend, ligt eraan hoeveel er vandaag nog gespeeld kan worden.
Kom op zeg, ze liep als een afgepeigerd molenpaard over de baan. Geen gezicht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet maar ga dan niet lopen verkondigen van: Bartoli is niet fit....ja ammahoela dat is Krajicek ook verre van.
Ja, binnen een paar minuten gaat 'ie verder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, ik kwam laat thuis Nadal moet nog hè ?
Die partij is zaterdag begonnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, binnen een paar minuten gaat 'ie verder.
Sinds Johan Derksen weet iedereen datquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
Je tweede optie lijkt me onwaarschijnlijk, lesbienne dat ze is.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
Je tweede optie lijkt me onwaarschijnlijk, lesbienne dat ze is.
Dat heet dan geen omhoogneukenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:52 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
dat wist ik maar ook lesbiennes kunnen prima de baas oraal plezieren
Tja, hoe zullen we het dan noemenquote:
Ze had haar mondje klaar en kreeg de blow job.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:56 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Tja, hoe zullen we het dan noemen![]()
Ze is niet goed, maar - hoewel ik d'r altijd vrijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:49 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Poll: Babs
Ze is toch vrij onsympathiek hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is niet goed, maar - hoewel ik d'r altijd vrijvond - komt ze toch niet onsympathiek over en vind ik die knulligheid soms best wel leuk
.
wat een kut zender dat rtl.............zegt die snol van een Barnd ook nog dat ze de uitzending hervatten om 8 ivm de regen. Denkt zeker dat we imbeciel zijn. Gelukkig is er gewoon de BBC waar je kunt zien dat er geoon gespeeld wordt en Nadal weer een poging doet de wedstrijd te beeindigen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:57 schreef tong80 het volgende:
'We zijn om tien voor 8 weer bij u terug.'
Nu The A-team
Boris Becker lookalikequote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was het mooiste punt van het toernooi.
Die volley van Nadal bedoel je waarmee hij 3-2 in de 5e set maakte? Dat was echt de mooiste volley die ik ooit heb gezien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was het mooiste punt van het toernooi.
Daarom was ik een fan van Borisquote:
Natuurlijk, die bedoelde ik, 20 cm achter het netquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die volley van Nadal bedoel je waarmee hij 3-2 in de 5e set maakte? Dat was echt de mooiste volley die ik ooit heb gezien.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:08 schreef sturky100 het volgende:
Babs had gelijk
Maar Becker dook vaak opzij. Ik heb hem nooit zo'n spectaculaire volley zien slaan.quote:
me tooquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:08 schreef AssyriskaFF het volgende:
Mooi punt inderdaad van Nadal. Al hoop ik dat hij gaat verliezen.
Ja, maar je noemde niet de partij waar je het over had.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Natuurlijk, die bedoelde ik, 20 cm achter het net.
Ik ook, want dan win ik geld op Betfair.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |