Ze is toch vrij onsympathiek hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is niet goed, maar - hoewel ik d'r altijd vrijvond - komt ze toch niet onsympathiek over en vind ik die knulligheid soms best wel leuk
.
wat een kut zender dat rtl.............zegt die snol van een Barnd ook nog dat ze de uitzending hervatten om 8 ivm de regen. Denkt zeker dat we imbeciel zijn. Gelukkig is er gewoon de BBC waar je kunt zien dat er geoon gespeeld wordt en Nadal weer een poging doet de wedstrijd te beeindigen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:57 schreef tong80 het volgende:
'We zijn om tien voor 8 weer bij u terug.'
Nu The A-team
Boris Becker lookalikequote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was het mooiste punt van het toernooi.
Die volley van Nadal bedoel je waarmee hij 3-2 in de 5e set maakte? Dat was echt de mooiste volley die ik ooit heb gezien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was het mooiste punt van het toernooi.
Daarom was ik een fan van Borisquote:
Natuurlijk, die bedoelde ik, 20 cm achter het netquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die volley van Nadal bedoel je waarmee hij 3-2 in de 5e set maakte? Dat was echt de mooiste volley die ik ooit heb gezien.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:08 schreef sturky100 het volgende:
Babs had gelijk
Maar Becker dook vaak opzij. Ik heb hem nooit zo'n spectaculaire volley zien slaan.quote:
me tooquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:08 schreef AssyriskaFF het volgende:
Mooi punt inderdaad van Nadal. Al hoop ik dat hij gaat verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |