Dat ontken ik niet maar ga dan niet lopen verkondigen van: Bartoli is niet fit....ja ammahoela dat is Krajicek ook verre van.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, maar ze maakt meer kans tegen Bartoli dan tegen Jankovic dunkt me.
Ok, ik kwam laat thuis Nadal moet nog hè ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wordt pas vanavond laat bekend, ligt eraan hoeveel er vandaag nog gespeeld kan worden.
Kom op zeg, ze liep als een afgepeigerd molenpaard over de baan. Geen gezicht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet maar ga dan niet lopen verkondigen van: Bartoli is niet fit....ja ammahoela dat is Krajicek ook verre van.
Ja, binnen een paar minuten gaat 'ie verder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, ik kwam laat thuis Nadal moet nog hè ?
Die partij is zaterdag begonnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, binnen een paar minuten gaat 'ie verder.
Sinds Johan Derksen weet iedereen datquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
Je tweede optie lijkt me onwaarschijnlijk, lesbienne dat ze is.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
Je tweede optie lijkt me onwaarschijnlijk, lesbienne dat ze is.
Dat heet dan geen omhoogneukenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:52 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
dat wist ik maar ook lesbiennes kunnen prima de baas oraal plezieren
Tja, hoe zullen we het dan noemenquote:
Ze had haar mondje klaar en kreeg de blow job.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:56 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Tja, hoe zullen we het dan noemen![]()
Ze is niet goed, maar - hoewel ik d'r altijd vrijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:49 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Poll: Babs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |