zegt niks...die breaks zijn voor hun hetzelfde als ongesteld worden, ze willen het niet maar kunnen er niet omheenquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zegt niks...die breaks zijn voor hun hetzelfde als ongesteld worden, ze willen het niet maar kunnen er niet omheen![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zegt niks...die breaks zijn voor hun hetzelfde als ongesteld worden, ze willen het niet maar kunnen er niet omheen![]()
*PROEST*quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk maar weinig aan, geen niveau.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, wel een gave partij om te kijken
.
Inderdaad! Ik had veel meer verwacht van deze damespartij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk maar weinig aan, geen niveau.
zekersquote:
Ok, zal het niet meer doenquote:
Michaella Krajicekquote:
Google ff, alle fanpages e.d zeggen ook Misaquote:
Is gunstigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef qonmann het volgende:
Tegen Bartoli .lijkt gunstig :-)
waarom hadden zij gisteren als enige de partij niet hervat op baan 13? Zelfde probleem als bij de kraaij op die baan??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
Break Roddick.
Davydenko en Monfils eindelijk weer op de baan.
misschien is de fanpage gemaakt door een dyslectisch persoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Google ff, alle fanpages e.d zeggen ook Misa
Nee, maar ze maakt meer kans tegen Bartoli dan tegen Jankovic dunkt me.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:44 schreef Asskicker14 het volgende:
We moeten nou niet doen alsof Michaella Krajicek dan wel topfit is, integendeel zelfs.
Gelukkig zien we op RTL de 8ste herhaling van het journaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
Hewitt bijna klaar met Canas, live @ BBC1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |