abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51381150
Weet iemand wanneer het Nostradamus-topique komt? En wie het aanmaakt?
Hoi.
pi_51381339
Ik heb geen idee, maar lijkt me fair om te wachten wat dndiek en Bjoro willen etc.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_51381448
Ik zat er net aan te denken dat ik daar wel weer eens mee op de proppen kon gaan komen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_51381468
Daarom hier de vraag...heb wel weer zin mijn helderziende en voorspellende gaven toe te passen.
Hoi.
pi_51405833
Als je nog hulp nodig hebt met vragen verzinnen roep je maar dndiek.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51425574
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:11 schreef rubbereend het volgende:
over Ajax graag
Nu edit je een volkomen terechte opmerking van Daggla weg, maar laat je:
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nope, moet werken. Hoogseizoen hier. Ga jij wel? En met wie ga je?
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:05 schreef Apfel. het volgende:

[..]

k weet niet man, abeltje gaat wel... maar ze vragen 15 punten entree man.
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Kraag, Astore, NFD enz gaan niet?

Gaan er nog een stel naar Schotland?
Die shit laat je staan. Maak er dan gelijk Ajax MSN SC #1 van.

Nu wel weg, maar dan nog .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 12:23:46 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51425759
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nu edit je een volkomen terechte opmerking van Daggla weg, maar laat je:
[..]

[..]

[..]

Die shit laat je staan. Maak er dan gelijk Ajax MSN SC #1 van.

Nu wel weg, maar dan nog .
ik was bezig ja, ben op pagina 1 begonnen met ruimen dan ben ik niet ineens op pagina 7.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 12:26:28 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51425867
voor de volledigheid, heeb eerste die opmerkng van Daggla weggehaald en ben toen op 1 begonnen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51425872
Ik was tegelijk bezig met rubber (wist niet dat hij ook bezig was) en ik heb die reacties die jij hier neerzet verwijderd, BS.

En ook die van de oefenwedstrijden, omdat het slowchat is.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:41:49 #110
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51426327
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:26 schreef RayMania het volgende:
Ik was tegelijk bezig met rubber (wist niet dat hij ook bezig was) en ik heb die reacties die jij hier neerzet verwijderd, BS.

En ook die van de oefenwedstrijden, omdat het slowchat is.
Even een reactie op jou reactie in het ajax topic. Ik zie nu pas dat er een evaluatietopic is. Ga mrogen op vakantie maar daarna zal ik me erover gaan buigen.

Wij vinden dat eindeloze gelul van die teletekstgasten ook niet boeiend en andersom. Inhoudelijke reactie volgt dus nog.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_51426374
Het probleem is een beetje dat het gelul over eventuele aankopen ook SC is. Dat valt echter minder op als Seth en Apfel het over Schotland oid hebben. Want, je kan immers ook over een linksbenige rechtsbuiten uit Noord-Ierland die door AC Milan is verhuurd aan RC Lens maar misschien toch wel haalbaar is praten op MSN of Hyves. Dat zijn echt geen hoogstaande discussies die gevoerd worden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_51426400
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:41 schreef Sethje het volgende:

[..]

Even een reactie op jou reactie in het ajax topic. Ik zie nu pas dat er een evaluatietopic is. Ga mrogen op vakantie maar daarna zal ik me erover gaan buigen.

Wij vinden dat eindeloze gelul van die teletekstgasten ook niet boeiend en andersom. Inhoudelijke reactie volgt dus nog.
Okay, kijk er naar uit . Fijne vakantie!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 12:44:37 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51426413
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Het probleem is een beetje dat het gelul over eventuele aankopen ook SC is. Dat valt echter minder op als Seth en Apfel het over Schotland oid hebben. Want, je kan immers ook over een linksbenige rechtsbuiten uit Noord-Ierland die door AC Milan is verhuurd aan RC Lens maar misschien toch wel haalbaar is praten op MSN of Hyves. Dat zijn echt geen hoogstaande discussies die gevoerd worden...
niet echt hoogstaande discussies zijn er over het hele forum, als het maar Ajax gerelateerd is. Maar er is bij een aantal users ook de behoefte om te posten over de hyves van een bekende dat gaat te ver.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51426470
Dat is absoluut zo, alleen, posts met de vraag of Kraag, NFD of wie dan ook naar Schotland gaan kunnen toch gewoon? Juist dát is Ajax.
In Southern Sun
pi_51426549
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Aankopen vind ik niet offtopic, dat heeft met Ajax te maken. Kan ook nergens anders gepost worden, dus daar zie ik het probleem niet van in. Wel alle andere posts die niets met Ajax te maken hebben; dit keer Hyves, kloon van Jasza en gechat tussen HeinekenAFCA en Apfel. Volgende keer weer wat anders. Deze post vind ik wel een leidraad hoe er gepost moet worden, maar helaas is daar nooit een tegenreactie op gekomen. Nu kunnen we alleen wat met de reacties in het evaluatietopic, maar daarin hebben natuurlijk niet alle Ajaxtopicposters - zoals Sethje - hun mening gegeven. En dat is jammer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 12:49:18 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51426579
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is absoluut zo, alleen, posts met de vraag of Kraag, NFD of wie dan ook naar Schotland gaan kunnen toch gewoon? Juist dát is Ajax.
eens!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51426595
quote:
Kan prima ja, volgens mij heb ik enkele posts onnodig verwijderd . Excuses daarvoor.
pi_51426602
Niet veel hoor!
pi_51426632
Waarom is het gesprek tussen Seth en Apfel, dat overduidelijk Ajax-gerelateerd is, wel gechat en een gesprek tussen twee anderen over een ander Ajax-gerelateerd onderwerp niet? Ik vind een conversatie over een trip naar Ajax toe meer met Ajax te maken hebben dan bijvoorbeeld een hele 'discussie' over Krkic.

En laten we het er even over eens zijn dat iemand zijn hyves bespreken inderdaad niet in het Ajax topic hoort .
In Southern Sun
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 12:52:24 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51426670
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:49 schreef RayMania het volgende:

[..]

Kan prima ja, volgens mij heb ik enkele posts onnodig verwijderd . Excuses daarvoor.
waar gehakt worden vallen spaanders
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:55:41 #121
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51426762
Ik mag zeker geen tvp plaatsen hier, vind het eigenlijk wel interessant om even te volgen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51426933
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is het gesprek tussen Seth en Apfel, dat overduidelijk Ajax-gerelateerd is, wel gechat en een gesprek tussen twee anderen over een ander Ajax-gerelateerd onderwerp niet? Ik vind een conversatie over een trip naar Ajax toe meer met Ajax te maken hebben dan bijvoorbeeld een hele 'discussie' over Krkic.

En laten we het er even over eens zijn dat iemand zijn hyves bespreken inderdaad niet in het Ajax topic hoort .
Welk gesprek tussen Seth en Apfel bedoel je? Die ik heb verwijderd?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:01:11 #123
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51426977
Ja het was nu meer tussen Apfel en HeinekenAFCA dacht ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_51426985
Over de tripjes naar oefenwedstrijden...

Oh, oke, HAFCA dan .
In Southern Sun
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:01:47 #125
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51427003
quote:
Ik vind eigenlijk van niet. Waarom niet? Omdat de meesten nog nooit van hen hebben gehoord, en omdat het antwoord ook niets toevoegt behalve voor degene die de vraag stelt. Het is een incrowd-gesprek, waar het grootste deel van de users geen belangstelling voor hebben. Dat het toevallig over een actie gaat die gerelateerd is aan Ajax doet daar verder niets aan af.

Als je er dan wat over zegt of die gasten niet kent, dan krijg je gelijk weer geneuzel dat je een teletekstsupporter bent blijkbaar.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:04:17 #126
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51427108
Overigens kun je het gewoon wel prima over randzaken m.b.t. een wedstrijd hebben, zonder er een onder-onsje van te maken:
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:56 schreef Pritt het volgende:
Ik wilde eigenlijk morgen ook wel naar VVSB maar 15 euro plus flink eindje reisen vind ik iets te veel van het goede.
Wel al 4.000 kaarten verkocht, geen kittepis voor zo'n oefenwedstrijdje.
Prima post waar iedereen op in kan gaan.
pi_51427139
Tripjes naar oefenwedstrijden vind ik echt prima, maar het moet gewoon niet uitlopen in slowchat. Hoop dat jullie ook wel weten wanneer dat gebeurt. Posts als "wie gaat er naar .." etc is okay, maar moet gewoon Ajax-gerelateerd zijn. Dus niet uitlopen in "ja, en daarna de stad in, dit dat". Dat gebeurt erg vaak (Praag etc?).

Een discussie over Krkic vind ik ook Ajax-gerelateerd. Hij was toch in het nieuws als mogelijke huurling bij Ajax, waarom zou dat niet in het Ajax-topic kunnen? Een andere mogelijkheid, naast het Barcelona topic is er niet.
pi_51427253
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:05 schreef RayMania het volgende:
Tripjes naar oefenwedstrijden vind ik echt prima, maar het moet gewoon niet uitlopen in slowchat. Hoop dat jullie ook wel weten wanneer dat gebeurt. Posts als "wie gaat er naar .." etc is okay, maar moet gewoon Ajax-gerelateerd zijn. Dus niet uitlopen in "ja, en daarna de stad in, dit dat". Dat gebeurt erg vaak (Praag etc?).
Discussies over spelers worden nooit aangemerkt alszijnde slowchat. Terwijl het niets onder doet voor de SC die je nu hier beschrijft. Briljant voorbeeld daarvan blijft altijd het FM verhaal...
quote:
Een discussie over Krkic vind ik ook Ajax-gerelateerd. Hij was toch in het nieuws als mogelijke huurling bij Ajax, waarom zou dat niet in het Ajax-topic kunnen? Een andere mogelijkheid, naast het Barcelona topic is er niet.
Transfergeruchten, overig voetbalnieuws... Als voorbeeld dan he, ik zeg niet dat het uit het Ajax topic moet, maar het heeft niet meer waarde dan een ander gesprek...
In Southern Sun
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:12:49 #129
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51427430
Er zijn toch weinig zaken meer waardig aan discussie dan transfergeruchten. Het transfergeruchtentopic is meer een opsomtopic, in het Ajax-topic kan er dieper op in worden gegaan waarom sommige spelers wel of niet geschikt zouden zijn voor Ajax.

En zoals RayMania zegt, het is prima om een discussie te hebben over bepaalde tripjes, zolang het maar niet een afspraakjestopic wordt voor slechts een paar personen.
pi_51427466
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Discussies over spelers worden nooit aangemerkt alszijnde slowchat. Terwijl het niets onder doet voor de SC die je nu hier beschrijft. Briljant voorbeeld daarvan blijft altijd het FM verhaal...
[..]

Transfergeruchten, overig voetbalnieuws...
Ik heb de discussies over spelers nooit echt bestempeld als slowchat, vond het vaak prima gaan en goed in het Ajax topic passen. Zal er eens nog beter naar kijken dan vanaf nu.

Vind dat discussies over een speler niet in het transfergeruchten topic past, daar worden alleen geruchten gepost (in opsomming vaak), vinden geen echte discussies plaats. Grote kans ook dat zo'n topic dan weer verandert in een Ajax topic, en dat is helemaal niet de bedoeling . Zelfde geldt voor het overig voetbalnieuws topic.
pi_51427545
Ik kan me volledig in de mening van Da_Sandman vinden

En Ray, ik heb volgens mij meerder malen gereageerd in het Evaluatie topic mbt het Ajax topic.

En verder vind ik het niet netjes dat Dr. Daggla met kanker scheld. Foei foei!
pi_51427564
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:01 schreef Chivu het volgende:

Ik vind eigenlijk van niet. Waarom niet? Omdat de meesten nog nooit van hen hebben gehoord, en omdat het antwoord ook niets toevoegt behalve voor degene die de vraag stelt. Het is een incrowd-gesprek, waar het grootste deel van de users geen belangstelling voor hebben. Dat het toevallig over een actie gaat die gerelateerd is aan Ajax doet daar verder niets aan af.

Als je er dan wat over zegt of die gasten niet kent, dan krijg je gelijk weer geneuzel dat je een teletekstsupporter bent blijkbaar.
Mee eens. Het kan me ook vrij weinig schelen of Kraag, Astore en NFD (wie het in jezusnaam ook mogen zijn) naar Schotland gaan. Maargoed, als het eventjes offtopic is maakt me dat ook niet uit. Maar niet te lang.
Woo-loo-loo!
pi_51427666
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kan me volledig in de mening van Da_Sandman vinden

En Ray, ik heb volgens mij meerder malen gereageerd in het Evaluatie topic mbt het Ajax topic.

En verder vind ik het niet netjes dat Dr. Daggla met kanker scheld. Foei foei!
Dat weten we, een reactie op het evaluatietopic gaat eraan komen, maar we moeten nog even alles doornemen . En Daggla deed niet netjes nee . Agressieve mannetjes die Grieken .
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:21:49 #134
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51427717
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:17 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Mee eens. Het kan me ook vrij weinig schelen of Kraag, Astore en NFD (wie het in jezusnaam ook mogen zijn) naar Schotland gaan. Maargoed, als het eventjes offtopic is maakt me dat ook niet uit. Maar niet te lang.
Het kwam nu eventjes ongelukkig samen, dat gepraat over die drie gasten en het tenenkrommende MSN-praat van liszii of hoe die gast ook mag heten. Daardoor wordt het nu een beetje teveel gefocussed daarop, in plaats van op het "Jeweetzzzzzzzzzz"-MSN gepraat.
pi_51427916
Het moet trouwens ook haalbaar zijn voor ons, en dat is geen excuus . Als je nu kijkt, tien minuten niet in het Ajax topic gekeken en er staat weer troep. Zo gaat het de hele dag, dus eventjes niet online en het Ajax topic staat vol. En gesloten topics worden niet opgeschoond, dat is waanzin.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:29:55 #136
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51428007
Er is een flinke heropvoeding nodig, blijkt maar weer. Jammer dat het topic zo de vernieling in geholpen wordt met one-liners, BonJovi-opmerkingen en hierdoor weer BonJovi-gebash.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:31:10 #137
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51428052
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef twi het volgende:
Er is een flinke heropvoeding nodig, blijkt maar weer. Jammer dat het topic zo de vernieling in geholpen wordt met one-liners, BonJovi-opmerkingen en hierdoor weer BonJovi-gebash.
Vooral dit....ongelooflijk
Mijn party reviews
pi_51428214
Ja, de incrowd slowchat is nu wel voorbij, maar het gaat nog steeds nergens over. In andere VBL-topics staan gewoon dingen die ter zake doen, maar in het Ajax-topic moet je eerst 2 pagina's flauwe opmerkingen doorworstelen om iets zinnigs tegen te komen. Het kan gewoon niet even rustig zijn, als er niets te vertellen valt.
Woo-loo-loo!
pi_51435755
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:35 schreef BobbyHill het volgende:
Ja, de incrowd slowchat is nu wel voorbij, maar het gaat nog steeds nergens over. In andere VBL-topics staan gewoon dingen die ter zake doen, maar in het Ajax-topic moet je eerst 2 pagina's flauwe opmerkingen doorworstelen om iets zinnigs tegen te komen. Het kan gewoon niet even rustig zijn, als er niets te vertellen valt.
Dat komt ook mede door de buitenstaanders die het altijd wel even nodig achten te komen kloten. Helaas. En helaas gaan we allemaal, ook ik, er op in... Tja...

We zouden een Ajax-topic mod moeten aanstellen .
In Southern Sun
pi_51435787
Interesse Sandman?
pi_51435845
Modjes .
In Southern Sun
pi_51437659
[CENTRAAL] Blunders op voetbalsites. #3

Misschien veranderen in [centraal] Blunders in de voetbalmedia deel (..) ? Er worden namelijk ook dingen uit het Sportjournaal, krant etc. geplaatst.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 19:55:35 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51440556
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 juli 2007 @ 00:52:00 #145
92686 crew  borisz
Keurmeester
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 juli 2007 @ 01:23:11 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51451545
done
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51455148
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag ik?
Van mij wel
  zondag 15 juli 2007 @ 16:47:24 #148
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51493153
Weer een hele lading verkapte TVP's in het Ajax topic waardoor discussies om zeep worden geholpen. Oh wat een heerlijk topic is dat toch aan het worden.
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op naar de 700ste topic
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:39 schreef Grulez het volgende:

[..]

Na eigen zeggen ben ik ook geniaal.
quote:
Op zondag 15 juli 2007 14:00 schreef ub40_bboy het volgende:
hmm
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:05 schreef stefmans het volgende:
En me een beetje gemist
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:07 schreef BonJovi het volgende:
Ja hoor vertel waar was je
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:10 schreef andre347 het volgende:

[..]

Was je weg dan?
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:28 schreef stefmans het volgende:

[..]

Vakantie
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:33 schreef Roi het volgende:
Nee, Sneijder !
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat doolhof.
quote:
Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef Houniet het volgende:

[..]

ernstig idd
quote:
Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Spannende tijden voor Ajax.
quote:
Op zondag 15 juli 2007 16:45 schreef w00h00 het volgende:

[..]

[ Bericht 53% gewijzigd door twi op 15-07-2007 16:52:27 ]
pi_51493448
Ah, ik dacht al dat dat na de schoonmaak was, vroeg me al af hoe erg het dan was geweest.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 juli 2007 @ 17:07:36 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51493924
wat een zooi, opgeruimd
DeLuna vindt me dik ;(
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juli 2007 @ 19:28:41 #151
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51498250
Waarom blijft zo''n post staan?

Liverpool FC, # 15 Peter Crouch

Niet dat het verwijderen uit een dicht topic zinvol is, maar dat typeert het post gedrag van DAM. Dit was niet een reactie op iemand die hem een volkomen autisttisch idioot noemt, maar een zeikerige post in het LFC topic zoals hij er al vele gemaakt heeft. Het is zo irritant. Kunnen jullie daar niet eens wat aan doen ... ?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51498408
En dat Zanetti-topic met Engelse wikitekst als OP is ook kansloos. Schrijf of herschrijf het dan zelf in fatsoenlijk Nederlands.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 juli 2007 @ 19:38:02 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51498461
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:28 schreef Doc het volgende:
Waarom blijft zo''n post staan?

Liverpool FC, # 15 Peter Crouch
omdat ik hem nog niet gezien had.
quote:
Niet dat het verwijderen uit een dicht topic zinvol is, maar dat typeert het post gedrag van DAM. Dit was niet een reactie op iemand die hem een volkomen autisttisch idioot noemt, maar een zeikerige post in het LFC topic zoals hij er al vele gemaakt heeft. Het is zo irritant. Kunnen jullie daar niet eens wat aan doen ... ?
tja....
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51498559
Enige eigen tekst van DAM in de OP van het Zanetti-topic:
quote:
Tot op heden helaas nog geen suces met Argentinie, maar daar gaat hopelijk snel verandering in komen. Verder was Pekerman een mongool om Sorin/Burdisso te verkiezen boven Zanetti
Tja...
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juli 2007 @ 19:45:11 #155
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51498669
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef rubbereend het volgende:

tja....
Tsja! Ik denk dat je simpelweg wat kritischer naar die post kan kijken - ieder dag even een DAM check en alles wat-ie aan bagger post resoluut verwijderen-, want die gast levert alleen maar extra offtopic gelul op.

Als dat te veel gedoe is, dan misschien even alleen DAM in het LFC topic bijhouden, want hij heeft daar een beetje historie van gezeik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Doc op 15-07-2007 19:52:11 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 juli 2007 @ 19:53:44 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51498938
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
Enige eigen tekst van DAM in de OP van het Zanetti-topic:
[..]

Tja...
ook weg
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51499402
Trap die kneus voor goed weg.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 juli 2007 @ 23:40:00 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51506440
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 16 juli 2007 @ 00:26:46 #159
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51507945
quote:
Tsja het is wel terecht, maar toch heeft een forum eigenlijk wel zulke anti helden nodig.
pi_51508136
Nou even 4 weken rust en dan begint alles weer van voor af aan.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 juli 2007 @ 08:06:41 #161
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51511894
quote:
Op maandag 16 juli 2007 00:26 schreef Grulez het volgende:

[..]

Tsja het is wel terecht, maar toch heeft een forum eigenlijk wel zulke anti helden nodig.
Inhoudelijk kan hij bet zinvolle dingen zeggen, maar het komt zo verrot uit z'n muil dat het dan allang niet meer om de inhoud gaat. Dat is juist jammer.
pi_51511945
quote:
Het is een begin
  maandag 16 juli 2007 @ 11:41:57 #163
52871 Blight
Supersized.
pi_51516392
Nummer 670 moet 700 zijn.

AFC Ajax topic #670
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51516517
Aangepast.
  maandag 16 juli 2007 @ 11:47:52 #165
52871 Blight
Supersized.
pi_51516587
Dank. Ik ga weer oefenen met leren tellen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51526496
Corruptieschandaal in Engeland?

Veel te laat, had het andere topic niet gezien.
pi_51526739
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Corruptieschandaal in Engeland?

Veel te laat, had het andere topic niet gezien.
Bedankt, werd er al op gewezen door Bliksem @ IRC.
pi_51533945
Wat een communicatie .

Waar is het Hools topic trouwens? Krijg hem na een paar keer F5'en maar niet te krijgen.
pi_51533975
Is er (nog) niet
pi_51534256
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:35 schreef dndiek het volgende:
Is er (nog) niet
Geopend .
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 juli 2007 @ 18:48:16 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_51566921
Waarom nou een slotje ?

Arjen Robben van Chelsea naar Real Madrid.

Zelfs het sportjournaal opent ermee en bevestigt het.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_51567006
Reden staat in de sluitpost?

Er is nog helemaal niet getekend, dus een topic hoeft nog niet.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 juli 2007 @ 18:52:01 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_51567018
Wat een formeel gedoe zeg

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_51567059
Zo kunnen er wel tig topics geopend worden met geruchten, zonder handtekening.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 juli 2007 @ 18:55:17 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_51567110
Dit is geen gerucht. Dit is een feit. Alleen de handtekening moet nog worden gezet. Maar goed een minuut nadat de handtekening definitief is neergekrast zal ik hem opnieuw openen.

pi_51567127
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:55 schreef tong80 het volgende:
Dit is geen gerucht. Dit is een feit. Alleen de handtekening moet nog worden gezet.

Het is helemaal geen feit, want de clubs zijn er nog niet uit.
quote:
Maar goed een minuut nadat de handtekening definitief is neergekrast zal ik hem opnieuw openen.
Ik vind het hartstikke prima.
pi_51567314
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:55 schreef tong80 het volgende:
Dit is geen gerucht. Dit is een feit. Alleen de handtekening moet nog worden gezet. Maar goed een minuut nadat de handtekening definitief is neergekrast zal ik hem opnieuw openen.

Dan kan hij prima in het bevestigde transfer topic!
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 juli 2007 @ 19:04:46 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_51567395
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zal daar een linkje posten.

pi_51567476
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Grote transfers verdienen best een apart topic, niet allemaal, maar gewoon bijzondere.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 juli 2007 @ 19:07:47 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_51567494
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:07 schreef RayMania het volgende:

[..]

Grote transfers verdienen best een apart topic, niet allemaal, maar gewoon bijzondere.
Precies

pi_51567514
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:07 schreef RayMania het volgende:

[..]

Maar wie bepaalt dat ze bijzonder zijn?
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 juli 2007 @ 19:09:45 #182
7889 tong80
Spleenheup
pi_51567561
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik

pi_51567565
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik.
pi_51567683
Wat zit jij de laatste tijd trouwens ook te zaniken zeg. Beetje minder van je.
pi_51567694
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:11 schreef sjimz het volgende:
Giuly naar AS Roma
Leuk man! Hilarisch! Tof! Goede grap!
pi_51567711
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:13 schreef RayMania het volgende:
Wat zit jij de laatste tijd trouwens ook te zaniken zeg. Beetje minder van je.
Matig hoor op de man spelen!
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 juli 2007 @ 19:14:39 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_51567735
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:11 schreef sjimz het volgende:
Giuly naar AS Roma
Ik kom niet meer bij

pi_51567756
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik kom niet meer bij

Zou zo een topic van jou kunnen zijn hoor
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 juli 2007 @ 19:15:44 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_51567773
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zou zo een topic van jou kunnen zijn hoor
Je overschat jezelf

pi_51567808
Geweldig, kappen nu maar weer. Offtopic hierna gaat weg.
pi_51622956
Een vriendelijke verzoek om de plaatjes die geposten worden in het Daphne Bunskoek topic te verwijderen.

BobbyHill verwoord het goed:
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:08 schreef BobbyHill het volgende:
Door die plaatjes van Daphne devalueert het topic Op basis van uiterlijk zou je elk lekker wijf wel voor de camera van de wedstrijden kunnen zetten. Het gaat er juist om dat Daphne buiten dat ze enorm prachtig is, ook heeft bewezen dat ze een hele goede vakvrouw is. Dat moet wel de boventoon blijven voeren, want anders haalt Robbie z'n petitie het nooit
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2007 @ 18:19:47 #193
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51633632
Fernando Torres Topic nr1

dit soort ongrappige -maar naar ik aanneem grappig bedoelde- opmerkingen maakt het lezen van topics in VBL soms een vermoeiende/ergerlijke bezigheid ...

voeg daar aan toe

en dan ook nog een reactie daarop

Dat maakt dan 3 van de eerste 6 posts in dat topic alweer flauwekul ...

[ Bericht 7% gewijzigd door Doc op 19-07-2007 18:45:22 ]
pi_51642043
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 18:19 schreef Doc het volgende:

dit soort ongrappige -maar naar ik aanneem grappig bedoelde- opmerkingen maakt het lezen van topics in VBL soms een vermoeiende/ergerlijke bezigheid ...

voeg daar aan toe

en dan ook nog een reactie daarop

Dat maakt dan 3 van de eerste 6 posts in dat topic alweer flauwekul ...
Opgeschoond
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2007 @ 22:34:08 #195
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51642477
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:22 schreef dndiek het volgende:

[..]

Opgeschoond
Bedankt

ik snap dit soort opmerkingen ook niet echt: Fernando Torres Topic nr1

haal mijn reactie ook maar weg ...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 juli 2007 @ 01:29:12 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51648314
[TOURNAMENT] Beste Persrat kwartfinale mag een slotje op

[TOURNAMENT] Beste Persrat halvefinale graag een spatie tussen halve en finale
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51650397
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef borisz het volgende:
[TOURNAMENT] Beste Persrat kwartfinale mag een slotje op

[TOURNAMENT] Beste Persrat halvefinale graag een spatie tussen halve en finale
Slotje en spatie gezet
pi_51652577
[CENTRAAL] Internazionale FC

Er was al een topic-reeks over Inter.
pi_51655193
Gesloten
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:04:45 #200
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_51667129
Verdomde klote forum. F5 je 5 keer en zie je geen topic, open je er 1, staat die er
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')