Nu edit je een volkomen terechte opmerking van Daggla weg, maar laat je:quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nope, moet werken. Hoogseizoen hier. Ga jij wel? En met wie ga je?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:05 schreef Apfel. het volgende:
[..]
k weet niet man, abeltje gaat wel... maar ze vragen 15 punten entree man.![]()
Die shit laat je staan. Maak er dan gelijk Ajax MSN SC #1 van.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kraag, Astore, NFD enz gaan niet?
Gaan er nog een stel naar Schotland?
ik was bezig ja, ben op pagina 1 begonnen met ruimen dan ben ik niet ineens op pagina 7.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nu edit je een volkomen terechte opmerking van Daggla weg, maar laat je:
[..]
[..]
[..]
Die shit laat je staan. Maak er dan gelijk Ajax MSN SC #1 van.
Nu wel weg, maar dan nog.
Even een reactie op jou reactie in het ajax topic. Ik zie nu pas dat er een evaluatietopic is. Ga mrogen op vakantie maar daarna zal ik me erover gaan buigen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:26 schreef RayMania het volgende:
Ik was tegelijk bezig met rubber (wist niet dat hij ook bezig was) en ik heb die reacties die jij hier neerzet verwijderd, BS.
En ook die van de oefenwedstrijden, omdat het slowchat is.
Okay, kijk er naar uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Even een reactie op jou reactie in het ajax topic. Ik zie nu pas dat er een evaluatietopic is. Ga mrogen op vakantie maar daarna zal ik me erover gaan buigen.
Wij vinden dat eindeloze gelul van die teletekstgasten ook niet boeiend en andersom. Inhoudelijke reactie volgt dus nog.![]()
niet echt hoogstaande discussies zijn er over het hele forum, als het maar Ajax gerelateerd is. Maar er is bij een aantal users ook de behoefte om te posten over de hyves van een bekendequote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Het probleem is een beetje dat het gelul over eventuele aankopen ook SC is. Dat valt echter minder op als Seth en Apfel het over Schotland oid hebben. Want, je kan immers ook over een linksbenige rechtsbuiten uit Noord-Ierland die door AC Milan is verhuurd aan RC Lens maar misschien toch wel haalbaar is praten op MSN of Hyves. Dat zijn echt geen hoogstaande discussies die gevoerd worden...
Aankopen vind ik niet offtopic, dat heeft met Ajax te maken. Kan ook nergens anders gepost worden, dus daar zie ik het probleem niet van in. Wel alle andere posts die niets met Ajax te maken hebben; dit keer Hyves, kloon van Jasza en gechat tussen HeinekenAFCA en Apfel. Volgende keer weer wat anders. Deze post vind ik wel een leidraad hoe er gepost moet worden, maar helaas is daar nooit een tegenreactie op gekomen. Nu kunnen we alleen wat met de reacties in het evaluatietopic, maar daarin hebben natuurlijk niet alle Ajaxtopicposters - zoals Sethje - hun mening gegeven. En dat is jammer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Het probleem is een beetje dat het gelul over eventuele aankopen ook SC is. Dat valt echter minder op als Seth en Apfel het over Schotland oid hebben. Want, je kan immers ook over een linksbenige rechtsbuiten uit Noord-Ierland die door AC Milan is verhuurd aan RC Lens maar misschien toch wel haalbaar is praten op MSN of Hyves. Dat zijn echt geen hoogstaande discussies die gevoerd worden...
eens!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is absoluut zo, alleen, posts met de vraag of Kraag, NFD of wie dan ook naar Schotland gaan kunnen toch gewoon? Juist dát is Ajax.
Kan prima ja, volgens mij heb ik enkele posts onnodig verwijderdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is absoluut zo, alleen, posts met de vraag of Kraag, NFD of wie dan ook naar Schotland gaan kunnen toch gewoon? Juist dát is Ajax.
waar gehakt worden vallen spaandersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan prima ja, volgens mij heb ik enkele posts onnodig verwijderd. Excuses daarvoor.
Welk gesprek tussen Seth en Apfel bedoel je? Die ik heb verwijderd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is het gesprek tussen Seth en Apfel, dat overduidelijk Ajax-gerelateerd is, wel gechat en een gesprek tussen twee anderen over een ander Ajax-gerelateerd onderwerp niet? Ik vind een conversatie over een trip naar Ajax toe meer met Ajax te maken hebben dan bijvoorbeeld een hele 'discussie' over Krkic.
En laten we het er even over eens zijn dat iemand zijn hyves bespreken inderdaad niet in het Ajax topic hoort.
Ik vind eigenlijk van niet. Waarom niet? Omdat de meesten nog nooit van hen hebben gehoord, en omdat het antwoord ook niets toevoegt behalve voor degene die de vraag stelt. Het is een incrowd-gesprek, waar het grootste deel van de users geen belangstelling voor hebben. Dat het toevallig over een actie gaat die gerelateerd is aan Ajax doet daar verder niets aan af.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Prima post waar iedereen op in kan gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:56 schreef Pritt het volgende:
Ik wilde eigenlijk morgen ook wel naar VVSB maar 15 euro plus flink eindje reisen vind ik iets te veel van het goede.
Wel al 4.000 kaarten verkocht, geen kittepis voor zo'n oefenwedstrijdje.
Discussies over spelers worden nooit aangemerkt alszijnde slowchat. Terwijl het niets onder doet voor de SC die je nu hier beschrijft. Briljant voorbeeld daarvan blijft altijd het FM verhaal...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:05 schreef RayMania het volgende:
Tripjes naar oefenwedstrijden vind ik echt prima, maar het moet gewoon niet uitlopen in slowchat. Hoop dat jullie ook wel weten wanneer dat gebeurt. Posts als "wie gaat er naar .." etc is okay, maar moet gewoon Ajax-gerelateerd zijn. Dus niet uitlopen in "ja, en daarna de stad in, dit dat". Dat gebeurt erg vaak (Praag etc?).
Transfergeruchten, overig voetbalnieuws... Als voorbeeld dan he, ik zeg niet dat het uit het Ajax topic moet, maar het heeft niet meer waarde dan een ander gesprek...quote:Een discussie over Krkic vind ik ook Ajax-gerelateerd. Hij was toch in het nieuws als mogelijke huurling bij Ajax, waarom zou dat niet in het Ajax-topic kunnen? Een andere mogelijkheid, naast het Barcelona topic is er niet.
Ik heb de discussies over spelers nooit echt bestempeld als slowchat, vond het vaak prima gaan en goed in het Ajax topic passen. Zal er eens nog beter naar kijken dan vanaf nu.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Discussies over spelers worden nooit aangemerkt alszijnde slowchat. Terwijl het niets onder doet voor de SC die je nu hier beschrijft. Briljant voorbeeld daarvan blijft altijd het FM verhaal...
[..]
Transfergeruchten, overig voetbalnieuws...
Mee eens. Het kan me ook vrij weinig schelen of Kraag, Astore en NFD (wie het in jezusnaam ook mogen zijn) naar Schotland gaan. Maargoed, als het eventjes offtopic is maakt me dat ook niet uit. Maar niet te lang.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:01 schreef Chivu het volgende:
Ik vind eigenlijk van niet. Waarom niet? Omdat de meesten nog nooit van hen hebben gehoord, en omdat het antwoord ook niets toevoegt behalve voor degene die de vraag stelt. Het is een incrowd-gesprek, waar het grootste deel van de users geen belangstelling voor hebben. Dat het toevallig over een actie gaat die gerelateerd is aan Ajax doet daar verder niets aan af.
Als je er dan wat over zegt of die gasten niet kent, dan krijg je gelijk weer geneuzel dat je een teletekstsupporter bent blijkbaar.
Dat weten we, een reactie op het evaluatietopic gaat eraan komen, maar we moeten nog even alles doornemenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kan me volledig in de mening van Da_Sandman vinden![]()
En Ray, ik heb volgens mij meerder malen gereageerd in het Evaluatie topic mbt het Ajax topic.
En verder vind ik het niet netjes dat Dr. Daggla met kanker scheld. Foei foei!
Het kwam nu eventjes ongelukkig samen, dat gepraat over die drie gasten en het tenenkrommende MSN-praat van liszii of hoe die gast ook mag heten. Daardoor wordt het nu een beetje teveel gefocussed daarop, in plaats van op het "Jeweetzzzzzzzzzz"-MSN gepraat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:17 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Mee eens. Het kan me ook vrij weinig schelen of Kraag, Astore en NFD (wie het in jezusnaam ook mogen zijn) naar Schotland gaan. Maargoed, als het eventjes offtopic is maakt me dat ook niet uit. Maar niet te lang.
Vooral dit....ongelooflijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef twi het volgende:
Er is een flinke heropvoeding nodig, blijkt maar weer. Jammer dat het topic zo de vernieling in geholpen wordt met one-liners, BonJovi-opmerkingen en hierdoor weer BonJovi-gebash.
Dat komt ook mede door de buitenstaanders die het altijd wel even nodig achten te komen kloten. Helaas. En helaas gaan we allemaal, ook ik, er op in... Tja...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:35 schreef BobbyHill het volgende:
Ja, de incrowd slowchat is nu wel voorbij, maar het gaat nog steeds nergens over. In andere VBL-topics staan gewoon dingen die ter zake doen, maar in het Ajax-topic moet je eerst 2 pagina's flauwe opmerkingen doorworstelen om iets zinnigs tegen te komen. Het kan gewoon niet even rustig zijn, als er niets te vertellen valt.
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:00 schreef ub40_bboy het volgende:
hmm
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:07 schreef BonJovi het volgende:
Ja hoor vertel waar was je
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:33 schreef Roi het volgende:
Nee, Sneijder !
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat doolhof.
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Spannende tijden voor Ajax.
quote:
omdat ik hem nog niet gezien had.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:28 schreef Doc het volgende:
Waarom blijft zo''n post staan?
Liverpool FC, # 15 Peter Crouch
tja....quote:Niet dat het verwijderen uit een dicht topic zinvol is, maar dat typeert het post gedrag van DAM. Dit was niet een reactie op iemand die hem een volkomen autisttisch idioot noemt, maar een zeikerige post in het LFC topic zoals hij er al vele gemaakt heeft. Het is zo irritant. Kunnen jullie daar niet eens wat aan doen ... ?
Tja...quote:Tot op heden helaas nog geen suces met Argentinie, maar daar gaat hopelijk snel verandering in komen. Verder was Pekerman een mongool om Sorin/Burdisso te verkiezen boven Zanetti
Tsja! Ik denk dat je simpelweg wat kritischer naar die post kan kijken - ieder dag even een DAM check en alles wat-ie aan bagger post resoluut verwijderen-, want die gast levert alleen maar extra offtopic gelul op.quote:
ook wegquote:Op zondag 15 juli 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
Enige eigen tekst van DAM in de OP van het Zanetti-topic:
[..]
Tja...
Tsja het is wel terecht, maar toch heeft een forum eigenlijk wel zulke anti helden nodig.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:40 schreef rubbereend het volgende:
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Inhoudelijk kan hij bet zinvolle dingen zeggen, maar het komt zo verrot uit z'n muil dat het dan allang niet meer om de inhoud gaat. Dat is juist jammer.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tsja het is wel terecht, maar toch heeft een forum eigenlijk wel zulke anti helden nodig.
Het is een beginquote:Op zondag 15 juli 2007 23:40 schreef rubbereend het volgende:
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Bedankt, werd er al op gewezen door Bliksem @ IRC.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Corruptieschandaal in Engeland?
Veel te laat, had het andere topic niet gezien.
Het is helemaal geen feit, want de clubs zijn er nog niet uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:55 schreef tong80 het volgende:
Dit is geen gerucht. Dit is een feit. Alleen de handtekening moet nog worden gezet.
Ik vind het hartstikke prima.quote:Maar goed een minuut nadat de handtekening definitief is neergekrast zal ik hem opnieuw openen.
Dan kan hij prima in het bevestigde transfer topic!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:55 schreef tong80 het volgende:
Dit is geen gerucht. Dit is een feit. Alleen de handtekening moet nog worden gezet. Maar goed een minuut nadat de handtekening definitief is neergekrast zal ik hem opnieuw openen.
Zal daar een linkje posten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan hij prima in het bevestigde transfer topic!
Grote transfers verdienen best een apart topic, niet allemaal, maar gewoon bijzondere.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan hij prima in het bevestigde transfer topic!
Preciesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Grote transfers verdienen best een apart topic, niet allemaal, maar gewoon bijzondere.
Maar wie bepaalt dat ze bijzonder zijn?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Grote transfers verdienen best een apart topic, niet allemaal, maar gewoon bijzondere.
Ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt dat ze bijzonder zijn?
Ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt dat ze bijzonder zijn?
Matig hoor op de man spelen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:13 schreef RayMania het volgende:
Wat zit jij de laatste tijd trouwens ook te zaniken zeg. Beetje minder van je.
Ik kom niet meer bijquote:
Je overschat jezelfquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou zo een topic van jou kunnen zijn hoor
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:08 schreef BobbyHill het volgende:
Door die plaatjes van Daphne devalueert het topicOp basis van uiterlijk zou je elk lekker wijf wel voor de camera van de wedstrijden kunnen zetten. Het gaat er juist om dat Daphne buiten dat ze enorm prachtig is, ook heeft bewezen dat ze een hele goede vakvrouw is. Dat moet wel de boventoon blijven voeren, want anders haalt Robbie z'n petitie het nooit
Opgeschoondquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:19 schreef Doc het volgende:
Fernando Torres Topic nr1
dit soort ongrappige -maar naar ik aanneem grappig bedoelde- opmerkingen maakt het lezen van topics in VBL soms een vermoeiende/ergerlijke bezigheid ...
voeg daar aan toe
Fernando Torres Topic nr1
en dan ook nog een reactie daarop
Dat maakt dan 3 van de eerste 6 posts in dat topic alweer flauwekul ...
Bedanktquote:
Slotje en spatie gezetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef borisz het volgende:
[TOURNAMENT] Beste Persrat kwartfinale mag een slotje op
[TOURNAMENT] Beste Persrat halvefinale graag een spatie tussen halve en finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |