Prima post waar iedereen op in kan gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:56 schreef Pritt het volgende:
Ik wilde eigenlijk morgen ook wel naar VVSB maar 15 euro plus flink eindje reisen vind ik iets te veel van het goede.
Wel al 4.000 kaarten verkocht, geen kittepis voor zo'n oefenwedstrijdje.
Discussies over spelers worden nooit aangemerkt alszijnde slowchat. Terwijl het niets onder doet voor de SC die je nu hier beschrijft. Briljant voorbeeld daarvan blijft altijd het FM verhaal...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:05 schreef RayMania het volgende:
Tripjes naar oefenwedstrijden vind ik echt prima, maar het moet gewoon niet uitlopen in slowchat. Hoop dat jullie ook wel weten wanneer dat gebeurt. Posts als "wie gaat er naar .." etc is okay, maar moet gewoon Ajax-gerelateerd zijn. Dus niet uitlopen in "ja, en daarna de stad in, dit dat". Dat gebeurt erg vaak (Praag etc?).
Transfergeruchten, overig voetbalnieuws... Als voorbeeld dan he, ik zeg niet dat het uit het Ajax topic moet, maar het heeft niet meer waarde dan een ander gesprek...quote:Een discussie over Krkic vind ik ook Ajax-gerelateerd. Hij was toch in het nieuws als mogelijke huurling bij Ajax, waarom zou dat niet in het Ajax-topic kunnen? Een andere mogelijkheid, naast het Barcelona topic is er niet.
Ik heb de discussies over spelers nooit echt bestempeld als slowchat, vond het vaak prima gaan en goed in het Ajax topic passen. Zal er eens nog beter naar kijken dan vanaf nu.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Discussies over spelers worden nooit aangemerkt alszijnde slowchat. Terwijl het niets onder doet voor de SC die je nu hier beschrijft. Briljant voorbeeld daarvan blijft altijd het FM verhaal...
[..]
Transfergeruchten, overig voetbalnieuws...
Mee eens. Het kan me ook vrij weinig schelen of Kraag, Astore en NFD (wie het in jezusnaam ook mogen zijn) naar Schotland gaan. Maargoed, als het eventjes offtopic is maakt me dat ook niet uit. Maar niet te lang.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:01 schreef Chivu het volgende:
Ik vind eigenlijk van niet. Waarom niet? Omdat de meesten nog nooit van hen hebben gehoord, en omdat het antwoord ook niets toevoegt behalve voor degene die de vraag stelt. Het is een incrowd-gesprek, waar het grootste deel van de users geen belangstelling voor hebben. Dat het toevallig over een actie gaat die gerelateerd is aan Ajax doet daar verder niets aan af.
Als je er dan wat over zegt of die gasten niet kent, dan krijg je gelijk weer geneuzel dat je een teletekstsupporter bent blijkbaar.
Dat weten we, een reactie op het evaluatietopic gaat eraan komen, maar we moeten nog even alles doornemenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kan me volledig in de mening van Da_Sandman vinden![]()
En Ray, ik heb volgens mij meerder malen gereageerd in het Evaluatie topic mbt het Ajax topic.
En verder vind ik het niet netjes dat Dr. Daggla met kanker scheld. Foei foei!
Het kwam nu eventjes ongelukkig samen, dat gepraat over die drie gasten en het tenenkrommende MSN-praat van liszii of hoe die gast ook mag heten. Daardoor wordt het nu een beetje teveel gefocussed daarop, in plaats van op het "Jeweetzzzzzzzzzz"-MSN gepraat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:17 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Mee eens. Het kan me ook vrij weinig schelen of Kraag, Astore en NFD (wie het in jezusnaam ook mogen zijn) naar Schotland gaan. Maargoed, als het eventjes offtopic is maakt me dat ook niet uit. Maar niet te lang.
Vooral dit....ongelooflijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef twi het volgende:
Er is een flinke heropvoeding nodig, blijkt maar weer. Jammer dat het topic zo de vernieling in geholpen wordt met one-liners, BonJovi-opmerkingen en hierdoor weer BonJovi-gebash.
Dat komt ook mede door de buitenstaanders die het altijd wel even nodig achten te komen kloten. Helaas. En helaas gaan we allemaal, ook ik, er op in... Tja...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:35 schreef BobbyHill het volgende:
Ja, de incrowd slowchat is nu wel voorbij, maar het gaat nog steeds nergens over. In andere VBL-topics staan gewoon dingen die ter zake doen, maar in het Ajax-topic moet je eerst 2 pagina's flauwe opmerkingen doorworstelen om iets zinnigs tegen te komen. Het kan gewoon niet even rustig zijn, als er niets te vertellen valt.
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:00 schreef ub40_bboy het volgende:
hmm
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:07 schreef BonJovi het volgende:
Ja hoor vertel waar was je
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:33 schreef Roi het volgende:
Nee, Sneijder !
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:53 schreef TerroRobbie het volgende: