nee is ook niet belangrijkquote:
post dan eens wat jij eet op een dagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:59 schreef -Trinity- het volgende:
Ignorance is bliss.
Overigens helpt zuivel bij afvallen, houdt je insulinepijl mooi op pijl.
kom ik overal aan hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
Trinity, hebben ze geen bakken sla bij jou op het werk? Van die maaltijdsalades? Die zijn lekker en gezond.
En Miss S, kijk eens in deze tabel. Daar staat in wat gezonde hoeveelheden zijn van bepaalde dingen die je nodig hebt. En zet dat nu eens af tegen wat je eet.
Hoe kom je uit?
Mja, ze hebben zakken sla van 200gr, bakken saladeschotel (sla, tomaat, feta ofzo) en echte maaltijdsalades dus, met sla, tomaat, pasta/aardappelen en kipreepjes. Ik denk dus dat ik het beste voor de laatste kan gaan wil ik een gezonde, goedkope avondmaaltijd die snel klaar is. Ik hoop alleen dat het genoeg brandstof is voor een avond, en dat het lekker is. Je hoort vaak over die kant-en-klaardingen dat ze niet lekker zijn namelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
Trinity, hebben ze geen bakken sla bij jou op het werk? Van die maaltijdsalades? Die zijn lekker en gezond.
En Miss S, kijk eens in deze tabel. Daar staat in wat gezonde hoeveelheden zijn van bepaalde dingen die je nodig hebt. En zet dat nu eens af tegen wat je eet.
Hoe kom je uit?
Ik heb een trainingvoedingsschema die op mij van toepassing is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:00 schreef Miss_S het volgende:
post dan eens wat jij eet op een dag
als jij niets te kort komt
kunnen wij allemaal van leren
moet je gewoon weten hoe en wat je eetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:21 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Mijn vraag was serieus hoor. Als ik die dingen namelijk op een calorienteller invul kom ik veel hoger uit dan 1200 kcal.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:39 schreef -Trinity- het volgende:
We hebben sinds kort kant-en-klare maatlijdsalades in de winkel, heeft iemand hier ervaring mee? De kipversie leek me het lekkerst: kipreepjes, sla, tomaat, en wat penne.
Die echte maaltijdsalades (die met pasta / aardappelen) zijn best te eten. Denk er wel aan je alleen zo'n maaltijdsalade moet nemen als avondeten. Vaak zitten er - doordat er pasta ed inzit - 500 kcal in. Bij de AH staat namelijk op het pak wat er aan kcal inzit. Maar het is altijd gezonder dan pizza oid te eten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:05 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, ze hebben zakken sla van 200gr, bakken saladeschotel (sla, tomaat, feta ofzo) en echte maaltijdsalades dus, met sla, tomaat, pasta/aardappelen en kipreepjes. Ik denk dus dat ik het beste voor de laatste kan gaan wil ik een gezonde, goedkope avondmaaltijd die snel klaar is. Ik hoop alleen dat het genoeg brandstof is voor een avond, en dat het lekker is. Je hoort vaak over die kant-en-klaardingen dat ze niet lekker zijn namelijk.
500kcal voor een maaltijdsalade.......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:05 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Die echte maaltijdsalades (die met pasta / aardappelen) zijn best te eten. Denk er wel aan je alleen zo'n maaltijdsalade moet nemen als avondeten. Vaak zitten er - doordat er pasta ed inzit - 500 kcal in. Bij de AH staat namelijk op het pak wat er aan kcal inzit. Maar het is altijd gezonder dan pizza oid te eten.
500 calorieën voor een avondmaaltijd lijkt me ook niet meer dan normaalquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
500kcal voor een maaltijdsalade.......
dat lijkt me wel erg veel
maar dan kom je zeker geen voedingsstoffen te kort
voor mij welquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
500 calorieën voor een avondmaaltijd lijkt me ook niet meer dan normaal.
Nu bevestig je dus dat 500 calorieën voor jou normaal is?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
voor mij wel
en zeker voor een maaltijdSALADE
?quote:maarja vaak als het woord salade er in zit is het al niet meer gezond![]()
vanavond bijvoorbeeld (frietjesquote:en wanneer heb jij voor het laatst een maaltijd op die 500 kcal was
nee het is niet normaal voor mijquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu bevestig je dus dat 500 calorieën voor jou normaal is?
[..]
?
[..]
vanavond bijvoorbeeld (frietjes, al zit daar wel 'wat' meer in dan 500 cal
). Volgens mij zijn mijn maaltijden altijd wel 400-500 calorieën hoor. Maar ik houd het niet precies bij, eigenlijk. Geen zin in
.
dat kan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee het is niet normaal voor mij
en jij eet vaak nog minder dan mij (tenminste als je hier poste wat je at was dat altijd zo)
dus denk dat het bij jou dus ook vaker rond de 300 zit
dus je lijkt wel op mijquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat kan.
Maar vandaag eet ik frietjes en ik drink een paar glazen Malibumix, dus dan kan ik weer lekker compenseren.
Dat ligt eraan of er bijv. voldoende groente in zit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:56 schreef -Trinity- het volgende:
Die maaltijdsalade die ik in gedachten had was volgens mij 100 kcal per 100gr, en de hele bak is 450gr. Is dus wel een volwaardige, goed samengestelde complete maaltijd denk ik.
mwoah, ik heb de laatste tijd niet zo gezond gegeten. Uit eten geweest, frietjes, burrito's etc dus je hoeft niet bang te zijn dat ik niet aan m'n 500 calorieën ben gekomen deze week, hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus je lijkt wel op mij
ik hou ook van compenseren
mij maakt het ook echt niet uit wat je eet als je maar netjes updatequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mwoah, ik heb de laatste tijd niet zo gezond gegeten. Uit eten geweest, frietjes, burrito's etc dus je hoeft niet bang te zijn dat ik niet aan m'n 500 calorieën ben gekomen deze week, hoor. En mijn eetpatroon is verder prima (al zitten er soms wat teveel calorieën in m'n avondeten dus).
doe niet zo dom.quote:
Maar wat ik al voorzichtig had opgemerkt, Viking, je hóeft ook niet elke dag álles binnen te krijgen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doe niet zo dom.
Bovendien: het is niet voor niets dat je vitaminen in een potje kunt kopen. Die zijn niet bedoeld als vervanging van een glas jus of een bordje sla, maar als supplement en dus ook voor degenen die wel groente en fruit e.d. eten. Je kunt niet dagelijks alle voedingsstoffen binnen krijgen die je nodig hebt.
sorry mag afentoe toch wel ff dom doenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doe niet zo dom.
Bovendien: het is niet voor niets dat je vitaminen in een potje kunt kopen. Die zijn niet bedoeld als vervanging van een glas jus of een bordje sla, maar als supplement en dus ook voor degenen die wel groente en fruit e.d. eten. Je kunt niet dagelijks alle voedingsstoffen binnen krijgen die je nodig hebt.
who caresquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mij maakt het ook echt niet uit wat je eet als je maar netjes update(grapje)
maar weet gewoon dat je een paar weken geleden altijd minder at dan mij
en dan kom je echt niet eens in de buurt van de 500 per maaltijd
Nou, het Voedingsscentrum zegt anders dat je 2 ons groenten en 2 stuks fruit per dag nodig hebt. Is dat dan ook niet nodig?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wat ik al voorzichtig had opgemerkt, Viking, je hóeft ook niet elke dag álles binnen te krijgen.
hier ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
who cares. Ik eet waar ik zin in heb en als ik honger heb. De ene keer is dat wat meer dan de andere keer, maar ik ga echt niet calorieën zitten tellen. Mijn leven bestaat uit meer dan afvallen alleen.
ja maar als je de ene dag dan 3 ons eet en de andere 1quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, het Voedingsscentrum zegt anders dat je 2 ons groenten en 2 stuks fruit per dag nodig hebt. Is dat dan ook niet nodig?
(niet dat ik elke dag 2 ons groente eet, hoor, bij lange na niet).
Ik heb niet zoiets van: oeh help, ik ben deze week niet afgevallen! en dat ik dan maar weer ga snijden in m'n eetpatroon. Ik weet dat ik over het algemeen prima eet en dat ik toch al aan de lage kant zit met calorie-inname, dus ik maak me verder niet zo druk over wat ik precies binnen krijg.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hier ook
denk dat iedereen wel weet wat goede of slechte keuzes zijn
3 ons groente, goeie genadequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar als je de ene dag dan 3 ons eet en de andere 1
dan klopt het toch bijvoorbeeld weer?
Dat is een richtlijn. Je doet je lichaam heus geen schade als je eens een dagje overslaat. Als je je in het algemeen aan die richtlijn houdt, dan zit je goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, het Voedingsscentrum zegt anders dat je 2 ons groenten en 2 stuks fruit per dag nodig hebt. Is dat dan ook niet nodig?
(niet dat ik elke dag 2 ons groente eet, hoor, bij lange na niet).
zo ben ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoiets van: oeh help, ik ben deze week niet afgevallen! en dat ik dan maar weer ga snijden in m'n eetpatroon. Ik weet dat ik over het algemeen prima eet en dat ik toch al aan de lage kant zit met calorie-inname, dus ik maak me verder niet zo druk over wat ik precies binnen krijg.
het was ook maar een vraag van mequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
3 ons groente, goeie genade. Dus als ik een kilo groente eet op maandag, ben ik tot zaterdag weer verzadigd? Denk niet dat dat zo werkt, hoor
.
Spijt me maar dat is gewoon een belachelijke opmerking die niks toevoegt.quote:
Dat klinkt als een goede keuze.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:38 schreef -Trinity- het volgende:
[...]
@Lieniekien: volgens mij was het zo dat de salade vooral bestond uit sla, dan tomaat, en dan nog kip en pasta, maar dat dus minder. Dus 2/3 groente, 1/3 kip/pasta en dat leek me dus wel een goede samenstelling.
Zou ik ook denken, als ik de rest van de info die je hebt gegeven even doorlees.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:56 schreef -Trinity- het volgende:
Die maaltijdsalade die ik in gedachten had was volgens mij 100 kcal per 100gr, en de hele bak is 450gr. Is dus wel een volwaardige, goed samengestelde complete maaltijd denk ik.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:21 schreef Chicolate het volgende:
Is er dan niemand die iets te melden heeft
Nou ik wel, ik ben zeker weten een emotionele eterGisteren afscheid moeten nemen van mn vriend, die zie ik over 2,5 in Italie pas weer (blijf daar dan een halve week samen met hem en zn ouders, eerst 2 weken met mn ouders vlakbij hem, maar dan zien we elkaar niet) en begin spontaan chocolade en koek en snoep te eten. De hele dag al. Bah. Maar te verdrietig/vermoeid (spontaan slecht geslapen) om er tegen te vechten.
Ik wil hem hier en wel nu![]()
My god, hoeveel jurkjes heb jij wel niet onderhand?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:30 schreef Miss_S het volgende:
hier weinig te melden
vandaag wezen winkelen voor zonnebrand en leesboekjes voor de vakantie
kwam alleen weer een jurkje tegeneentje van jan smit nog wel bij de c&a
dus toch maar weer gekocht![]()
heb nu denk ik zo´n 8 jurkjesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef Alcarin het volgende:
[..]
My god, hoeveel jurkjes heb jij wel niet onderhand?
Ik wil jouw kledingkast/portemonnee...![]()
Dankje, dat is liefquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:39 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat is kut. 2,5 week hoop ik? Je gaat het helemaal overleven, echt!![]()
wat, als je mij 2,5 week moet missen, vind je dat toch ook heel erg?!?!?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:12 schreef Miss_S het volgende:
kan wel merken dat ik single ben
het is maar 2,5 week
Ja, maar 2,5 week, maar als je verliefd bent is dat lang. Erg lang.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:12 schreef Miss_S het volgende:
het is maar 2,5 week
ik kan me nog herinneren, vroegah, als we elkaar 1 dag niet spraken, helemaal in de stressquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, maar 2,5 week, maar als je verliefd bent is dat lang. Erg lang.
Ik moest ooit een maand zonder mijn (inmiddels ex-) vriend, dat was echt een drama. Ik kreeg zelfs evenwichtsstoornissen van de stress![]()
Haha heb je ook wel gelijk inquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:12 schreef Miss_S het volgende:
het is maar 2,5 week
maar dan heb ik nog steeds mijn dromen over jouquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:14 schreef STING het volgende:
[..]
wat, als je mij 2,5 week moet missen, vind je dat toch ook heel erg?!?!?![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dan heb ik nog steeds mijn dromen over jou
vakantie?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef Miss_S het volgende:
binnekort ben ik trouwens wel 2 weken weg
dus dan moeten jullie mij allemaal missen
oh ja het fietseiland, dat had je verteld.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik doe niet aan een dieet en ik ga niets veranderen
een dieet is iets tijdelijks en Miss_S is van plan dit de rest van haar leven vol te houdenquote:Op zondag 8 juli 2007 09:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
![]()
Je doet wel aan een dieet zolang jezelf langdurig op een max van 1200 calorieen zet. Het komt alleen niet uit een boekje.
daarom vroeg ik ook of een dieet iets tijdelijks isquote:Op zondag 8 juli 2007 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
een dieet is iets tijdelijks en Miss_S is van plan dit de rest van haar leven vol te houden. Of je het daar nu mee eens bent of niet: zolang ze niet tijdelijk haar eetpatroon omgooit, is het geen dieet.
op een gegeven moment zou het einddoel toch echt wel eens bereikt worden....oh what ever. Zinloze discussiequote:Op zondag 8 juli 2007 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
een dieet is iets tijdelijks en Miss_S is van plan dit de rest van haar leven vol te houden.
einddoel? mijn doel is gezond levenquote:Op zondag 8 juli 2007 09:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
op een gegeven moment zou het einddoel toch echt wel eens bereikt worden....oh what ever. Zinloze discussie
lijkt me dat het gewichtsverlies vanzelf wel stopt als je op het voor jou ideale gewicht bent aanbeland? Of ben ik nu heel naïef?quote:Op zondag 8 juli 2007 09:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
op een gegeven moment zou het einddoel toch echt wel eens bereikt worden....oh what ever. Zinloze discussie
dat denk ik dus ook.....quote:Op zondag 8 juli 2007 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lijkt me dat het gewichtsverlies vanzelf wel stopt als je op het voor jou ideale gewicht bent aanbeland? Of ben ik nu heel naïef?.
Ja, dat is best wel naiefquote:Op zondag 8 juli 2007 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lijkt me dat het gewichtsverlies vanzelf wel stopt als je op het voor jou ideale gewicht bent aanbeland? Of ben ik nu heel naïef?.
ik vraag me af of dat inderdaad dan bij iedereen zo isquote:Op zondag 8 juli 2007 09:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat is best wel naief
Er zijn een heleboel mensen die dat denken en vervolgens echt doorschieten naar onderen (hoeft niet eens in combinatie met anorexia) en danig ondervoed raken.
Je verliest gewicht zolang je minder calorieen binnen krijgt dan je qua verbranding nodig hebt!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoe gaat het nu met je been?quote:Op zondag 8 juli 2007 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Maak ik me ook nog niet druk over. Voorlopig staat het afvallen even op een laag pitje, dus dat streefgewicht is toch niet in beeld. Ga volgend weekend weer proberen te beginnen met hardlopen en als het nou ook eens goed weer wordt (@ rotweer), kan ik lekker fruitsalades eten
.
Ik denk dat een heleboel mensen die op hun streefgewicht zitten vervolgens iets minder streng gaan dieten en dat ze zich er daarom niet druk over hoeven te maken. Maar als iemand al tig jaar op 1200 kalorien zit, dan ineens gaat stoppen, dan gaan ze weer aankomen en dan gaan ze veel lager zitten om op gewicht te blijven en dan heb je best de kans dat je doorschiet.quote:Op zondag 8 juli 2007 09:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vraag me af of dat inderdaad dan bij iedereen zo is
maar goed ik zit nog zo ver van mijn streefgewicht af dat ik daar nog geen zorgen om hoef te maken
ik voel hem nu niet meer, maar vorige week voelde ik hem ook niet en toen ik weer ging lopen ineens wel weerquote:Op zondag 8 juli 2007 09:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hoe gaat het nu met je been?
ik zit nu er ook aan te denken om toch maar echte hardloopschoenen te gaan halen
want ik heb ook altijd wel last van mijn been maar blijf gewoon door lopen
succes in ieder geval er meequote:Op zondag 8 juli 2007 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik voel hem nu niet meer, maar vorige week voelde ik hem ook niet en toen ik weer ging lopen ineens wel weer. Dus ik blijf toch op m'n hoede. Nog even een weekje rustig aan. Zal nog wel ergens naartoe gaan van de week, Den Haag ofzo, dus dan moet ik weer veel lopen. Kijken of ik er dan ook last van heb. En ik ga idd behoorlijke hardloopschoenen kopen. Niet dat ik daar geld voor heb, maar met die blessures steeds schiet ik ook niks op.
nee daar doelde ik niet opquote:Op zondag 8 juli 2007 09:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat een heleboel mensen die op hun streefgewicht zitten vervolgens iets minder streng gaan dieten en dat ze zich er daarom niet druk over hoeven te maken. Maar als iemand al tig jaar op 1200 kalorien zit, dan ineens gaat stoppen, dan gaan ze weer aankomen en dan gaan ze veel lager zitten om op gewicht te blijven en dan heb je best de kans dat je doorschiet.
Daarnaast, wat is je streefgewicht?
Maar in principe maakt het niet uit of je nou wel of niet een operatie hebt gehad, want daar doel je toch op miss_S, maar ook door zelf aan het dieten te slaan kan je op een gegeven moment omslaan.
omgquote:Op zondag 8 juli 2007 11:19 schreef Miss_S het volgende:
ik ga zo aan mijn brunch beginnen
net een paar uur in de badkamer gezeten
nieuw jurkje aan dus helemaal klaar voor het feest
paar uur is niet lang als je mijn haar hebt hoor, probeer maar eens te wassen, drogen dan een masker en dan fohnenquote:
nee, ok, dan duurt het idd wel even. Ik zou ongeveer een uurtje nodig hebben als ik er echt op en top uit wil zienquote:Op zondag 8 juli 2007 11:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
paar uur is niet lang als je mijn haar hebt hoor, probeer maar eens te wassen, drogen dan een masker en dan fohnen(dan een pauze van een half uur)
en dan ook nog je lichaam daarna
en het verjaardagsfeest van mijn vader die 50 word
het is ook een masker voor mijn haarquote:Op zondag 8 juli 2007 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, ok, dan duurt het idd wel even. Ik zou ongeveer een uurtje nodig hebben als ik er echt op en top uit wil zien.
Ik fohn nooit, dus dat scheelt en ik heb een glad perzikhuidje, dus een masker heb ik ook niet nodig![]()
.
Feli met je pa. Staat / zit er ook een Abrahampop in de tuin?
.
Miss_S, je blijft dus voor altijd en eeuwig op dieetquote:Van Dale Taalweb | Onlinewoordenboek:
U hebt gezocht op dieet:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
di·eet (het ~, diëten)
1 leefregel met betrekking tot het gebruik van voeding
di·eet·leer (de ~)
1 leer van diëten => diëtetiek
di·eet·voor·schrift (het ~)
1 beperkende regel met betrekking tot het gebruik van voedsel en drank
Ik denk dat je erg lang door kan gaan hoor. Als iedereens lichaam vanzelf zou stoppen met afvallen op 'ideaal' gewicht, dan zou ik het raar vinden dat je wel kan aankomen (want je lichaam stopt de ene kant op als het ideaal is, dan ook de andere kant op, toch?). Daarnaast zouden er dan geen gevallen van anorexia/boulimia of ondergewicht moeten zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 09:41 schreef Miss_S het volgende:
maar ik geloof echt dat je lichaam op een gegeven moment stopt met afvallen
maar dan is iedereen hier op dieetquote:Op zondag 8 juli 2007 12:08 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
Miss_S, je blijft dus voor altijd en eeuwig op dieet
anorexia en boulimia is dan meteen ook wel heel extreem hequote:Op zondag 8 juli 2007 12:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik denk dat je erg lang door kan gaan hoor. Als iedereens lichaam vanzelf zou stoppen met afvallen op 'ideaal' gewicht, dan zou ik het raar vinden dat je wel kan aankomen (want je lichaam stopt de ene kant op als het ideaal is, dan ook de andere kant op, toch?). Daarnaast zouden er dan geen gevallen van anorexia/boulimia of ondergewicht moeten zijn.
1200kcal per dag kan je geen anorexia of boulimia noemenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:53 schreef Troel het volgende:
Ja, en normaal eten is wat het voedingscentrum aangeeft en niet rond de 1000 of rond de 1200 kalorietjes op een dag
sorry hoor, maar dit klinkt wel heel erg als 'jij bent dik en ik niet, lekker puh'. nogal kinderachtig vind ik. we zijn hier toch niet om met modder te gooien?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die kotst alles weer uit dus krijg veel minder binnen (en dan hebben we het niet over alleen kcal)
maar ja we hebben een andere definitie van gezond
jij hebt zwaar overgewicht maar wil geloven dat je gezond bent
dus laat mij ook lekker geloven dat ik gezond bezig ben
ja ik begin met modder gooienquote:Op zondag 8 juli 2007 13:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit klinkt wel heel erg als 'jij bent dik en ik niet, lekker puh'. nogal kinderachtig vind ik. we zijn hier toch niet om met modder te gooien?![]()
overigens is laatst uit onderzoek gebleven dat dikke mensen helemaal niet per definitie ongezond zijn. sommigen zijn juist zo gezond als een vis!
Is het niet eerder dat je stopt met afvallen, op het moment dat je stofwisseling helemaal gewend is aan je dieet of eetpatroon? Je kan wel afvallen tot je 30 kg weegt, maar dat is gewoonweg ziek, maar kan blijkbaar wel.quote:Op zondag 8 juli 2007 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |