Nicolaas is gewoon de mastermindquote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef 2live het volgende:
denk aan grotere belangen, we hebben het alleen over Cora en niet meer over andere namen.
Ze heeft haar wekelijkse werk (ruzie met Huub eerder vandaag) er al opzitten, dus de toneelhaak blijft weg voorlopig...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:15 schreef De_Moester het volgende:
natas heeft geen enkele vraag aan jaap??
denk dat dat tien-logo op d'r tong het moeilijk maakt iets te zeggen..quote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is de mediastop dan eindelik van kracht![]()
en mocht niet komenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nicolaas is gewoon de mastermind![]()
Voordat ik weer domme replies terug krijg, laat mij lekker paranoia zijn ja
Dat staat er toch al?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef F04 het volgende:
Gert, gelive even de TT veranderen naar [COS #1898] Geen huwelijk vrijdag.
Vrijdag veenlijk!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef F04 het volgende:
Gert, gelive even de TT veranderen naar [COS #1898] Geen huwelijk vrijdag.
Mij hoor je er ook niet meer over als Amanda en Brian uit elkaar gaan. Dennis door de beveiliging getoneelhaakt wordt en Jaap en Huub een verhouding krijgen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:19 schreef Mika25 het volgende:
![]()
DGK_REDAKTIE
![]()
![]()
Doofpot #273 is geslaagd en kan veilig opgeborgen worden in het archief...
Heel goed van Nicolaas, dat hij dit heeft bewerkstelligd, samen met Jelte natuurlijk!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nicolaas is gewoon de mastermind![]()
Voordat ik weer domme replies terug krijg, laat mij lekker paranoia zijn ja
Waarom in het pools?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Morgen weer om vier uur de haan.
Dobranoc / Welterusten![]()
Jelte is een eersteklas loser. Nicolaas niet natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Heel goed van Nicolaas, dat hij dit heeft bewerkstelligd, samen met Jelte natuurlijk!![]()
Ze hebben nog tot eind augustus, zal langzamerhand wel braver worden.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:21 schreef Mika25 het volgende:
Bij de tv uitzending van vandaag was nog weinig te zien van een 'bravere' versie van DGK.
Zit een typo in.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat staat er toch al?
Of er heeft een andere lurkende mod al lopen editten, dat kan ook.
Niet bepaald nee.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:21 schreef Mika25 het volgende:
Bij de tv uitzending van vandaag was nog weinig te zien van een 'bravere' versie van DGK.
Heb ik de hele dag mee te maken en zijn mijn beste vrienden/vriendinnetjes.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Morgen weer om vier uur de haan.
Dobranoc / Welterusten![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Jelte is een eersteklas loser. Nicolaas niet natuurlijk.
Vooralsnog voel ik mij genaaid..iedereen lekker maken met een bruiloft en nu gaat het ineens niet door...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Mij hoor je er ook niet meer over als Amanda en Brian uit elkaar gaan. Dennis door de beveiliging getoneelhaakt wordt en Jaap en Huub een verhouding krijgen.
Dan wil ik wel meewerken aan de doofpot.
Leuk. Welterustenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ik de hele dag mee te maken en zijn mijn beste vrienden/vriendinnetjes.![]()
Ja mooi klote ja. Ik heb er speciaal mooie pumps voor gekocht en nu gaat het niet door.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vooralsnog voel ik mij genaaid..iedereen lekker maken met een bruiloft en nu gaat het ineens niet door...
en dat zo'n 5 dagen vantevoren, schiet mij maar lek![]()
Heb hetzelfde.........kutkooi!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vooralsnog voel ik mij genaaid..iedereen lekker maken met een bruiloft en nu gaat het ineens niet door...
Het is steeds verder aan het afbrokkelen...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:25 schreef Villalux het volgende:
Hoe diep kan een Redactie CQ programma instorten...niet normaal meer dit!
dan zal je echt op naar MaxTV moeten zappenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef rooie3 het volgende:
Zo en nu willen we terror.
Niks geen enge verhalen ,het is BB niet.
Ik zal je mijn tel.nr pm-en dan kan je vrouw mij bellen. Dan kunnen we een praatgroep en actiegroep samen starten.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb hetzelfde.........kutkooi!
Had net een mooie jurk voor mijn vrouw gekocht, speciaal voor de bruiloft.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:25 schreef De_Moester het volgende:
dat hoofd van natas...die is echt helemaal uitgeblust na die explosie![]()
Die mooie pumps kun je bewaren!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja mooi klote ja. Ik heb er speciaal mooie pumps voor gekocht en nu gaat het niet door.
Ik ga het declareren bij Tien. Misschien wil Nicolaas me wel helpen.
De buren van VOL, maken perfecte streamverslagenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef mroijjoijoi het volgende:
Kan iemand nog even een samenvatting geven, heb een paar uur gemist en snap er geen flikker meer van....
Bokito brult.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik dacht dat Natasia iets wilde gaan zeggen, maar ze moest gapen
[afbeelding]
![]()
Misschien kunnen we een vette schadevergoeding eisen?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zal je mijn tel.nr pm-en dan kan je vrouw mij bellen. Dan kunnen we een praatgroep en actiegroep samen starten.
Geloofde hij zelf dan wel dat hij ging trouwen?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
J: Wat een fucking drama, wat een fucking drama, wat een fucking drama, wat een fucking drama, niet te geloven.
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is steeds verder aan het afbrokkelen...![]()
Als dat eens zo mocht zijn. Bovendien gebeurde er dan nog wat anders dan de kinderparty op de bank met Elly.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef Villalux het volgende:
[..]
hij trained te hard zijn gebitje is te klein NU valt er bijna uit...........
Ik snap haar zwijgen ook niet, maar ik kon het geschreeuw eerder vanavond maar een beperkte tijd aanhoren.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
Het dringt bij Natasia door dat ze alleen nog Amanda heeft....
Sterker nog, ratten zijn Jesus..........kindjes van Godquote:
D'r is hier maar een iemand genaaid en dat is Talpa mediaquote:Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En het zal toch wel wat kijkers getrokken hebben uit de haagse politiekquote:Op maandag 2 juli 2007 23:21 schreef Mika25 het volgende:
Bij de tv uitzending van vandaag was nog weinig te zien
van een 'bravere' versie van DGK.
Eigenlijk moeten ze haar in die waan laten, des te harder gaat ze op haar bek 23 september.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij zijn het geen dreigementen van Natasia, met haar "Na de gouden kooi". Het is eerder dat ze vindt dat Huub zich in huis dusdanig gedraagt, dat hij na DGK niet normaal over straat kan, of nergens een baan kan vinden.
Dit omdat hij zich immoreel gedraagt, iit Natasia.
Hoezo, 'haast'quote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
Je zou haast hopen dat ze eens goed te grazen wordt genomen zodra ze de villa uit loopt, met d'r fucking gedreig.
niet alleen huubquote:Op maandag 2 juli 2007 23:45 schreef Dark het volgende:
Huub hoopt dat de tieten van Natas eraf rotten.
JIJ heeft er helemaal geen kijk op... doei!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:39 schreef Villalux het volgende:
de EO wil de Kooi over nemen.. GODS HUIS..... ( GVD WAT EEN DRAMA DIT, ALLES STUK)
En met die autobom bedoelde ze zeker oud en nieuw?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij zijn het geen dreigementen van Natasia, met haar "Na de gouden kooi". Het is eerder dat ze vindt dat Huub zich in huis dusdanig gedraagt, dat hij na DGK niet normaal over straat kan, of nergens een baan kan vinden.
Dit omdat hij zich immoreel gedraagt, in tegenstelling tot Natasia zelf, natuurlijk.
Ja, dat wordt F5-en, morgen om half 8.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En het zal toch wel wat kijkers getrokken hebben uit de haagse politiek
na alle krantenartikelen in de AD , De Telegraaf en Jaap en Huub bij rtl 4.
Wie niet....quote:Op maandag 2 juli 2007 23:45 schreef Dark het volgende:
Zelfs Denniks moest even lachen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:45 schreef Dark het volgende:
Hmmm dat is een goed scriptquote:Op maandag 2 juli 2007 23:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou het wel prettig vinden als Amanda en Natasia elkaar de hersens zouden inslaan
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
En met die autobom bedoelde ze zeker oud en nieuw?
waar issie dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef cobain94 het volgende:
Waarom zijn die streams altijd 2 op 2.?. ik wil jaap in beeld...
En ook Lieke weet waarom, blijkbaar is het serieuzer dan zomaar wat blatenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
H: Er is een afspraak dat het niet meer zou gebeuren, die bedreigingen en ik word er schijtziek van.
Natasia roept het nu eerder over zichzelf af.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:51 schreef farceman het volgende:
Achter moet Natasia ook eens gewoon aanspreken op die bedreigingen.
dat gaat dadelijk echt een keer fout met een "fan"van Natasia die Huub aanvalt omdat die denkt dat Natasia dat wilt. Snap niet dat ze dat niet voorzien, het kan dan nl. ook het einden van het programma zijn.
Er is vaak genoeg voor gewaarschuwd
Dat is idd een behoorlijk vervelend bij-effect.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:51 schreef farceman het volgende:
Achter moet Natasia ook eens gewoon aanspreken op die bedreigingen.
dat gaat dadelijk echt een keer fout met een "fan"van Natasia die Huub aanvalt omdat die denkt dat Natasia dat wilt. Snap niet dat ze dat niet voorzien, het kan dan nl. ook het einde van het programma zijn.Er is vaak genoeg voor gewaarschuwd
nooit?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:53 schreef LoveProfusion het volgende:
"elkestekeer niets" wat betekent dat?
Die zitten de hele dag te streamenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En het zal toch wel wat kijkers getrokken hebben uit de haagse politiek
na alle krantenartikelen in de AD , De Telegraaf en Jaap en Huub bij rtl 4.
Neuh, allang niet meer. Kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst medelijden met haar had.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:53 schreef pullup het volgende:
Brian is weer agressief dominant bezig maar tegenover Amanda vind ik het absoluut niet erg.
Wat doe je dan op dit forum?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:53 schreef mazaru het volgende:
Ik zou gek worden als ik met zo'n dom persoon een discussie zou moeten voeren![]()
Dag lieverdquote:
Mooi uitgeschreven, je hóórt het die twee gewoon tegen elkaar zeggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
B: Mag ik uitpraten, mag ik uitpraten. Want dat is respect in een discussie.
Amanda heb ik net niet kalm tegen je gezegd, het is niet beleefd.
A: ik vind
B: ERgens pik jij ook niet iets als je er over wordt gevallen
In het begin je tieten, je werd er op aangevallen. het stijgt het stijgt. Dan komt er een climax. In die stijging maak je je druk
A: Ik heb me er nog nooit druk over gemaakt
B: Ik lees hier fucking boeken
A: Die dikke dombo denkt dat hij slim is omdat hij de van Dale leest
B: Einde discussie, want ik vind dit echt dom
Waarom zeg jij dikke dombo bij elkaar
A: Wat lul je nou als hij stoephoer zegt zeg je ook niks
B: Jij hebt je ass altijd gesaved.
B; amanda wacht wacht wacht, wat vind jij van Jaap
A: Dat hij dik is en dom
B: Mijn mening is ik vind hem niet dom
A: Mijn mening is dat hij dom is.
zei is veel lekkerder, heb trouwens gister de laatste aflevering van seizoen 1 gezien, mooie bomquote:Op maandag 2 juli 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
Ik vind die cheerleader van Heroes trouwens wel wat weg hebben van Amanda.
[afbeelding]
Dat mocht Amanda willenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Dat is mijn hondje!!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dag lieverd
[afbeelding]
Speciaal voor jou![]()
Ik ga lekker mn tanden poetsen![]()
Dank voor dit transcript! Je bent een van de weinigen die de B-A discussies nog wel eens uitschrijft.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
B: Mag ik uitpraten, mag ik uitpraten. Want dat is respect in een discussie.
Amanda heb ik net niet kalm tegen je gezegd, het is niet beleefd.
B: ERgens pik jij ook niet iets als je er over wordt gevallen
In het begin je tieten, je werd er op aangevallen. het stijgt het stijgt. Dan komt er een climax. In die stijging maak je je druk
A: Ik heb me er nog nooit druk over gemaakt
B: Ik lees hier fucking boeken
A: Die dikke dombo denkt dat hij slim is omdat hij de van Dale leest
B: Einde discussie, want ik vind dit echt dom
Waarom zeg jij dikke dombo bij elkaar
A: Wat lul je nou als hij stoephoer zegt zeg je ook niks
B: Jij hebt je ass altijd gesaved.
B; amanda wacht wacht wacht, wat vind jij van Jaap
A: Dat hij dik is en dom
B: Mijn mening is ik vind hem niet dom
A: Mijn mening is dat hij dom is.
quote:
Dag lieverdquote:
Hayden Panettiere bedoel je?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Ook alleen maar omdat Huub dat ff tegen dr zei om te stoken tussen die 2. zelf is ze echt niet zo slim hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:00 schreef pullup het volgende:
Haha het duurde een paar minuten maar het kwartje is gevallen bij Amanda: " Zei jij daarnet domme ass tegen mij ? "
Dude, kleiner plaatje ofzo!?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hayden Panettiere bedoel je?
[afbeelding]
Sorry hoor maar ik vind haar echt minimaal een factor 10 mooier dan Amanda
Niks mis mee johquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb 'm direct gecopy'ed uit dat topic![]()
Trusten!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:04 schreef Kinga het volgende:
Ik ga me nest in, val letterlijk bijna in slaap van de streams.![]()
quote:
Die Elly zie ik er nog wel voor aan echt niet te weten dat Tien dat daar mensen voor in dienst heeft. Ze vond zeker ook het boot-camp uitje geweldig strak georganiseerd...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:04 schreef Dark het volgende:
Elly vond het echt klasse van Huub, dat met die rozenblaadjes enzo..........
Vastquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:07 schreef voyeur het volgende:
[..]
Die Elly zie ik er nog wel voor aan echt niet te weten dat Tien dat daar mensen voor in dienst heeft. Ze vond zeker ook het boot-camp uitje geweldig strak georganiseerd...
Mastermind Jaap mag geen nieuwe complotten meer opzetten!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:05 schreef mazaru het volgende:
Ze hebben geen internet meer?
geen goeie vergelijkingquote:Op maandag 2 juli 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Sorry maar een 10 voor taal zullen ze nooit krijgenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
A: Ik vind dikke dombo iets anders dan stoephoer. Ik vind hem neit slank
B: Ik zeg net tegen jou.
A: Hij is dik
B: Het maakt je hartstikke lelijk.
A: Jij wordt zo snel woest.
B: Je bent met je poes aan het spelen
B: Is het al half 10 geweest ?
Daar heeft ze een punt; slank is hij niet, maar die poes, zijn daar ook beelden bij?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
A: Ik vind dikke dombo iets anders dan stoephoer. Ik vind hem neit slank
B: Ik zeg net tegen jou.
A: Hij is dik
B: Het maakt je hartstikke lelijk.
A: Jij wordt zo snel woest.
B: Je bent met je poes aan het spelen
B: Is het al half 10 geweest ?
A: Ja mijn vriendinnetje heeft gewonnen.
B: Oh daarom mocht je het eerder niet zeggen
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda heeft echt een verlopen kop...
Omdat ze neit zeiden ipv niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sorry maar een 10 voor taal zullen ze nooit krijgen
Dat vind ik ook zo eng..... als ik hier quotes van bewoners lees, hoor ik ze gewoon praten.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi uitgeschreven, je hóórt het die twee gewoon tegen elkaar zeggen.![]()
Tis ook best lastig, omdat brainiaans zo over te tikken. Ik heb de neiging het in correct nederlands te zetten, maar ja het moet wel goed neergekalkt worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sorry maar een 10 voor taal zullen ze nooit krijgen
Mijn complimenten evengoed. Een dronken of kwaaie Amanda is het moeilijkst: diereigtallewoordenaanelkaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis ook best lastig, omdat brainiaans zo over te tikken. Ik heb de neiging het in correct nederlands te zetten, maar ja het moet wel goed neergekalkt worden.
Sessies met haar of make-up sla ik meestal over, dus ik kan het je niet vertellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:11 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Smeert amanda tijdens het opmaken ook oogschaduw onder haar ogen?
Streams lopen 30 seconden achter.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:12 schreef Adothehague het volgende:
Streams lopen 10 minuten achter. Volgens bewoners is het 12 uur.
Om de een of andere vage reden loopt de klok daar een minuut of 12 voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:12 schreef Adothehague het volgende:
Waar slaat dat op? Best een leuk mens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:13 schreef Adothehague het volgende:
Die elly is ook een ordinaire hoer
Daar achteraan kwam nog - vieze hoer, lelijke stink temeier!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
Huub over Natasia: Zulk soort mensen zouden ze 60 jaar geleden tegen de muur hebben moeten zetten, en een kogel door de kop moeten jagen.
Haar taalgebruik en wordkeuze staat met niet aan. haar zinsopbouw word ik ook pisnijdig vanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Best een leuk mens.
Maar jij dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Haar taalgebruik en wordkeuze staat met niet aan. haar zinsopbouw word ik ook pisnijdig van
Kan, maar dan zal ze moeite hebben om rond te komen van haar beroep.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:13 schreef Adothehague het volgende:
Die elly is ook een ordinaire hoer
Ze heeft inderdaad echt een hoerige zinsopbouw.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Haar taalgebruik en wordkeuze staat met niet aan. haar zinsopbouw word ik ook pisnijdig van
Tina Turner ziet er op haar 60ste nog niet zo oud en afgeleefd uit als Amanda op haar 19de.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:15 schreef patist het volgende:
[afbeelding]
moeder van amanda? Tina turner..... lijkt verdomd veel op amandrek? of andersom?
Die klok daar klopt gewoon niet. Die klok loopt altijd 10 minuten voor. Maar als ze tv kijken scheelt het maar hooguit 30 seconden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:12 schreef Adothehague het volgende:
Ze lijken wel ongeveer even oudquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:15 schreef patist het volgende:
[afbeelding]
moeder van amanda? Tina turner..... lijkt verdomd veel op amandrek? of andersom?
Van mezelf kan ik het hebbenquote:
Maar vrijwel ieder transcript is vreemd; mensen praten nu eenmaal niet in uit te schrijven dialogen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Omdat ik de zinnen over en weer wat vreemd en onbegrijpelijk vond.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tina Turner ziet er op haar 60ste nog niet zo oud en afgeleefd uit als Amanda op haar 19de.
Tenzij ze gewoon Ellie zitten te dollen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef lorence1 het volgende:
amanda is dus geen 19, maar 23. Huub heeft haar paspoort gezien
En Huub heeft zijn vinger gebroken....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef lorence1 het volgende:
amanda is dus geen 19, maar 23. Huub heeft haar paspoort gezien
tjaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Tenzij ze gewoon Ellie zitten te dollen.
Tijdens de streamlock heeft ze de genodigden van water voorzien..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:20 schreef Soho het volgende:
Heeft die Elly eigenlijk wel iets gedaan vandaag? Behalve gezellig meekletsen en van haar drankjes drinken?
Amanda, het enige waar jij een vriendje voor hebt is dit:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef Dark het volgende:
Amanda - zullen we nog een liedje luisteren?
Brian - doe jij maar vast, ik kom zo.
Amanda - moet ik het weer doen? Daar heb ik toch een vriendje voor?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:15 schreef patist het volgende:
[afbeelding]
De 4e avond hetzelfde gesprek waarschijnlijk, de redactie beschermt ons gewoonquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:20 schreef farceman het volgende:
Een ding ben ik blij: de redactie vind de nieuwe bewoners net zo interessant als wij.
Zie ze gelukkig niet op de streams
Liegen over je leeftijd doe je pas als je ouder dan 25 bent..... zeker op je 19de wil je graag ouder geschat worden dan je bent.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:24 schreef Mika25 het volgende:
Als Amanda echt 23 is dan kan dat argument dat ze zo verrot is vanwege haar nog jonge leven meteen van tafel. Vraag me dan wel af hoe oud Nena is...
Het is een inkoppertje, maar met wie heeft hij weer lol?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:25 schreef farceman het volgende:
Blij om te zien dat Jaap weer kan lachen
Ik denk wel dat er meer in Nadia zit dan dat we tot nu toe gezien hebben, maar dan moet ze wel van die Dennix af. Ze heeft gewoon iemand in huis nodig om los te komen, en die persoon is er nu gewoon niet buiten Dennix om.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:20 schreef farceman het volgende:
Een ding ben ik blij: de redactie vind de nieuwe bewoners net zo interessant als wij.
Zie ze gelukkig niet op de streams
Zolang ze voldoende witte substantie gevoerd krijgt vindt ze alles bestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:25 schreef Dark het volgende:
The happy couple is weer okee, Brian voert Manny wat ijs.
Dat krijg je als je bij de mensen gaat zitten waarbij je jezelf het meest op je gemak voelt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:25 schreef farceman het volgende:
Blij om te zien dat Jaap weer kan lachen
IJs voeren doet Brian zonder muts, de rest ook?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zolang ze voldoende witte substantie gevoerd krijgt vindt ze alles best
Of als je iets leuks op TV ziet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat krijg je als je bij de mensen gaat zitten waarbij je jezelf het meest op je gemak voelt.
dat wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:28 schreef Dark het volgende:
[..]
IJs voeren doet Brian zonder muts, de rest ook?
Uiteraard, een gevoelig persoontje als Brian kan zonder condoom al bijna niet klaarkomen, dus met helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:28 schreef Dark het volgende:
[..]
IJs voeren doet Brian zonder muts, de rest ook?
Amanda krijgt elke avond die substantie gevoerd van Brainquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zolang ze voldoende witte substantie gevoerd krijgt vindt ze alles best
Toch niet als je het van je lichaam moet hebben? Dan wil je zo lang mogelijk 18 zijn en misschien zelfs wel helemaal 19 ( tot je door je 35ste verjaardag bent ingehaald?)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Liegen over je leeftijd doe je pas als je ouder dan 25 bent..... zeker op je 19de wil je graag ouder geschat worden dan je bent.
Ouder = volwassener....
Dan is het wel een paar dagen helemaal stil op de streamsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
Toch niet als je het van je lichaam moet hebben? Dan wil je zo lang mogelijk 18 zijn en misschien zelfs wel helemaal 19 ( tot je door je 35ste verjaardag bent ingehaald?)
Kunnen Huub en Lieke niet gewoon even leuk trouwen vrijdag? Even de kleren innemen ( of Marco's moeder vragen langs te komen) En dan Hup Huub en Lieke naar Egypte toe! Prima plan?!
Vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:32 schreef Soho het volgende:
Doet die nieuwe meid nou make-up op voordat ze naar bed gaat?
Logisch... zou ik ook eens aan moeten denkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Owkay........... Nadia maakt zich klaar om te gaan slapen en doet nog even mascara op.![]()
Goed voor de politiek ook nog!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:32 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dan is het wel een paar dagen helemaal stil op de streams
Ja dus, even lekker met de mascara in de weer.quote:
Jij ben heel niet hip als je dat niet doetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Logisch... zou ik ook eens aan moeten denken![]()
hipster heet zo'n ding toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:33 schreef Frasier het volgende:
Wat een uitermate sexy broekje heeft Nadia aan![]()
Als ze nou eens vertelde wat zij weet!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:34 schreef Dark het volgende:
Natas zegt dat ze niet meteen weer lief kan doen tegen Huub, dat werkt niet zo bij haar.
Hiij weet niet wat zij weet en dat maakt het zo erg.
Is ze uberhaupt al een keer zonder makeup gecapt/gefilmpt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja dus, even lekker met de mascara in de weer.
Je make-up er niet afhalen, kan gebeuren, het er voor het slapen gaan opdoen........ heeeeel raar!
Ach, ik ben dan ook 40 en kan nog steeds de make-up doos laten staan.... alleen mascara is voldoende.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij ben heel niet hip als je dat niet doet![]()
Wij weten toch wat zij weet!quote:
Je kent haar?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:33 schreef Dark het volgende:
Iemand zegt dat Nadia zo aardig en beleefd lijkt, maar het is een kutwijf en een bitchass.
Boven en onderhelft passen niet bij elkaar. Tot op rond de heupen zeer oke, daarboven zwaar minderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:36 schreef patist het volgende:
ik vind dat nadia een verschrikkelijk lelijk lichaam heeft.....
OMG GOOGLE!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:38 schreef webextreme.nl het volgende:
Polyamorie is een levenswijze met ruimte voor meerdere liefdesrelaties
Iemand zegt dat dat niet klopt, want poly is alleen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:38 schreef webextreme.nl het volgende:
Polyamorie is een levenswijze met ruimte voor meerdere liefdesrelaties
Ja want dat was tenslotte het criterium om in De Gouden Kooi te mogenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:37 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe Brian door de screening is gekomen met die niet-mannelijke lach...![]()
ik was eerstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |