En ook Lieke weet waarom, blijkbaar is het serieuzer dan zomaar wat blatenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
H: Er is een afspraak dat het niet meer zou gebeuren, die bedreigingen en ik word er schijtziek van.
Natasia roept het nu eerder over zichzelf af.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:51 schreef farceman het volgende:
Achter moet Natasia ook eens gewoon aanspreken op die bedreigingen.
dat gaat dadelijk echt een keer fout met een "fan"van Natasia die Huub aanvalt omdat die denkt dat Natasia dat wilt. Snap niet dat ze dat niet voorzien, het kan dan nl. ook het einden van het programma zijn.
Er is vaak genoeg voor gewaarschuwd
Dat is idd een behoorlijk vervelend bij-effect.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:51 schreef farceman het volgende:
Achter moet Natasia ook eens gewoon aanspreken op die bedreigingen.
dat gaat dadelijk echt een keer fout met een "fan"van Natasia die Huub aanvalt omdat die denkt dat Natasia dat wilt. Snap niet dat ze dat niet voorzien, het kan dan nl. ook het einde van het programma zijn.Er is vaak genoeg voor gewaarschuwd
nooit?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:53 schreef LoveProfusion het volgende:
"elkestekeer niets" wat betekent dat?
Die zitten de hele dag te streamenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En het zal toch wel wat kijkers getrokken hebben uit de haagse politiek
na alle krantenartikelen in de AD , De Telegraaf en Jaap en Huub bij rtl 4.
Neuh, allang niet meer. Kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst medelijden met haar had.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:53 schreef pullup het volgende:
Brian is weer agressief dominant bezig maar tegenover Amanda vind ik het absoluut niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |