Ik zal je mijn tel.nr pm-en dan kan je vrouw mij bellen. Dan kunnen we een praatgroep en actiegroep samen starten.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb hetzelfde.........kutkooi!
Had net een mooie jurk voor mijn vrouw gekocht, speciaal voor de bruiloft.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:25 schreef De_Moester het volgende:
dat hoofd van natas...die is echt helemaal uitgeblust na die explosie![]()
Die mooie pumps kun je bewaren!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja mooi klote ja. Ik heb er speciaal mooie pumps voor gekocht en nu gaat het niet door.
Ik ga het declareren bij Tien. Misschien wil Nicolaas me wel helpen.
De buren van VOL, maken perfecte streamverslagenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef mroijjoijoi het volgende:
Kan iemand nog even een samenvatting geven, heb een paar uur gemist en snap er geen flikker meer van....
Bokito brult.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik dacht dat Natasia iets wilde gaan zeggen, maar ze moest gapen
[afbeelding]
![]()
Misschien kunnen we een vette schadevergoeding eisen?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zal je mijn tel.nr pm-en dan kan je vrouw mij bellen. Dan kunnen we een praatgroep en actiegroep samen starten.
Geloofde hij zelf dan wel dat hij ging trouwen?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
J: Wat een fucking drama, wat een fucking drama, wat een fucking drama, wat een fucking drama, niet te geloven.
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is steeds verder aan het afbrokkelen...![]()
Als dat eens zo mocht zijn. Bovendien gebeurde er dan nog wat anders dan de kinderparty op de bank met Elly.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef Villalux het volgende:
[..]
hij trained te hard zijn gebitje is te klein NU valt er bijna uit...........
Ik snap haar zwijgen ook niet, maar ik kon het geschreeuw eerder vanavond maar een beperkte tijd aanhoren.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
Het dringt bij Natasia door dat ze alleen nog Amanda heeft....
Sterker nog, ratten zijn Jesus..........kindjes van Godquote:
D'r is hier maar een iemand genaaid en dat is Talpa mediaquote:Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vooralsnog voel ik mij genaaid..iedereen lekker maken met een bruiloft en nu gaat het ineens niet door...
en dat zo'n 5 dagen vantevoren, schiet mij maar lek![]()
En het zal toch wel wat kijkers getrokken hebben uit de haagse politiekquote:Op maandag 2 juli 2007 23:21 schreef Mika25 het volgende:
Bij de tv uitzending van vandaag was nog weinig te zien
van een 'bravere' versie van DGK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |