Eigenlijk moeten ze haar in die waan laten, des te harder gaat ze op haar bek 23 september.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij zijn het geen dreigementen van Natasia, met haar "Na de gouden kooi". Het is eerder dat ze vindt dat Huub zich in huis dusdanig gedraagt, dat hij na DGK niet normaal over straat kan, of nergens een baan kan vinden.
Dit omdat hij zich immoreel gedraagt, iit Natasia.
Hoezo, 'haast'quote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
Je zou haast hopen dat ze eens goed te grazen wordt genomen zodra ze de villa uit loopt, met d'r fucking gedreig.
niet alleen huubquote:Op maandag 2 juli 2007 23:45 schreef Dark het volgende:
Huub hoopt dat de tieten van Natas eraf rotten.
JIJ heeft er helemaal geen kijk op... doei!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:39 schreef Villalux het volgende:
de EO wil de Kooi over nemen.. GODS HUIS..... ( GVD WAT EEN DRAMA DIT, ALLES STUK)
En met die autobom bedoelde ze zeker oud en nieuw?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij zijn het geen dreigementen van Natasia, met haar "Na de gouden kooi". Het is eerder dat ze vindt dat Huub zich in huis dusdanig gedraagt, dat hij na DGK niet normaal over straat kan, of nergens een baan kan vinden.
Dit omdat hij zich immoreel gedraagt, in tegenstelling tot Natasia zelf, natuurlijk.
Ja, dat wordt F5-en, morgen om half 8.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En het zal toch wel wat kijkers getrokken hebben uit de haagse politiek
na alle krantenartikelen in de AD , De Telegraaf en Jaap en Huub bij rtl 4.
Wie niet....quote:Op maandag 2 juli 2007 23:45 schreef Dark het volgende:
Zelfs Denniks moest even lachen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:45 schreef Dark het volgende:
Hmmm dat is een goed scriptquote:Op maandag 2 juli 2007 23:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou het wel prettig vinden als Amanda en Natasia elkaar de hersens zouden inslaan
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
En met die autobom bedoelde ze zeker oud en nieuw?
waar issie dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef cobain94 het volgende:
Waarom zijn die streams altijd 2 op 2.?. ik wil jaap in beeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |