Ow, die typo was me niet eens opgevallen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik raak helemaal confuus. Nek omdraaien en das omdoen. Maar serieus: dit kan niemand toch meer serieus nemen?
bijna 19 en jijquote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk, al ik vragen mag?
Schattig, dat 'bijna'.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:05 schreef robert2006 het volgende:
bijna 19 en jij
ooooo Gert, ik hoop dat je er nog een hebt met een betere resolutie, want deze cap is echt beneden haar niveau.quote:
Cora en haar moeder, begrijp ik net van Jaap.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:08 schreef F04 het volgende:
Gert, effe edditen naar [COS #1897] Cora in the house!
FrustoJaap viel dus blijkbaar niet zo goed bij z'n achterban. Aan Dennis de taak om die over te nemen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:09 schreef 2live het volgende:
verhaallijn rond sexuele frustratie stopt
Smaken verschillen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ooooo Gert, ik hoop dat je er nog een hebt met een betere resolutie, want deze cap is echt beneden haar niveau.
Waar haalt ie 300CP vandaan? Cora was laatst ook al geweest... En hij heeft haar ook nog een keer gebeld. En van de Popipoll heeft ie niet al te veel CP...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:11 schreef De_Moester het volgende:
zoo jaap moest contactpunten betalen voor het bezoek van cora en haar moeder
"Die Nadia" klinkt zo negatief. Waarom?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:11 schreef Marieke_B het volgende:
Die nadia lult systematisch om alle belangrijke gesprekken heen
Wat lekker vaag weer, laat Jaap alles maar zeggen als het kan. Einde discussie, dit gaat helemaal nergens over.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:12 schreef 2live het volgende:
jaap; er zijn dingen die mij zwaar belasten, ik ga er kapot aan.
Is de mediastop dan eindelik van krachtquote:Op maandag 2 juli 2007 23:14 schreef Kinga het volgende:
Dat "Uhmmmmm" van Jaap en Huub zoemt echt door mijn oordopjes... irritaaaant.
En dat Natasia stil is, zegt heel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |