Wat denk je dat ze daar mee gaat doen dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zag Nadia helemaal glimmen bij het zien van een banaantje![]()
Stembanden kapot na het gekrijs van vanavond.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef KimiK het volgende:
Wat is Natasja lekker stil... d'r stem kwijt???![]()
Ze zit te fantaseren over de banaan in haar handquote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef KimiK het volgende:
Wat is Natasja lekker stil... d'r stem kwijt???![]()
gewoon opeten, heb jij nooit zin in een banaanquote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze daar mee gaat doen dan?
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:50 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gewoon opeten, heb jij nooit zin in een banaan
ik ga naar thailand met vakantie, daar hebben ze echt lekkere bananen, bij de toko hier zie je van die kleintjes die heel zoet zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje liggen en die is zo de pisang.
ik vond m ook beheurlijk freakyquote:
Thailand is leuk..daar hebben ze hele goedkope Thaise prinsesjesquote:Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ga naar thailand met vakantie, daar hebben ze echt lekkere bananen, bij de toko hier zie je van die kleintjes die heel zoet zijn
Er is al een oproep-topic voor haar, maar van mij hoeft ze niet zo nodig langs te komen. Aardig mens hoor, daar niet vanquote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Elly blijkt een hardcore streamster, en ze leest dus ook mee op de fora.
lekker in kleine stukjes laten snijden en dan samen met een fris appeltje laten mengen en dan aan Dennis voeren ?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze daar mee gaat doen dan?
o ja, ik ga met pa en ma en broertje, denk niet dat mijn ouders het leuk vinden als ik daar ga sexen en volgens mij krijg je daar zo een SOA of platjesquote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Thailand is leuk..daar hebben ze hele goedkope Thaise prinsesjes![]()
Hee lieve robert2006, zal ik een mooie amanda ava voor je maken ?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ga naar thailand met vakantie, daar hebben ze echt lekkere bananen, bij de toko hier zie je van die kleintjes die heel zoet zijn
hmmm, hoe oud ben jij en heb je een relatiequote:Op maandag 2 juli 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee lieve robert2006, zal ik een mooie amanda ava voor je maken ?![]()
Lees jij ergens sex?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
o ja, ik ga met pa en ma en broertje, denk niet dat mijn ouders het leuk vinden als ik daar ga sexen en volgens mij krijg je daar zo een SOA of platjes
met 1 vinger cappen ?quote:
op jouw leeftijd heet dat toch verkering?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmmm, hoe oud ben jij en heb je een relatie![]()
is dat een ja ?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmmm, hoe oud ben jij en heb je een relatie![]()
Up.quote:
Wat hou jij er enge gedachten op na.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
lekker in kleine stukjes laten snijden en dan samen met een fris appeltje laten mengen en dan aan Dennis voeren ?
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:01 schreef Copycat het volgende:
Dat was het weer? Alles weer pais en vree en we doen net alsof er niets aan de hand is?
Sjeesus, draai dat programma vandaag nog de das om, aub.
oh, ik dacht dat je het over hoertjes had, ik hou niet zo van thaise meisjes, ze zijn vaak een beetje te popperigquote:
Hoe oud ben jij eigenlijk, al ik vragen mag?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je het over hoertjes had, ik hou niet zo van thaise meisjes, ze zijn vaak een beetje te popperig
amanda is ook een teer poppetje, maar anders
Ik raak helemaal confuus. Nek omdraaien en das omdoen. Maar serieus: dit kan niemand toch meer serieus nemen?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je het over hoertjes had, ik hou niet zo van thaise meisjes, ze zijn vaak een beetje te popperig
amanda is ook een teer poppetje, maar anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |