Ooooow daarom was hij zo stil. Het was voor hem fysiek onmogelijk om zn mond open te doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:13 schreef pullup het volgende:
7- Dennis vind het jammer dat hij zich niet in de discussie kon mengen![]()
Ik haakte wat laat in, maar dat idee had ik iddquote:Op maandag 2 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia was volkomen over de rooie. Je zag toch wel dat Huub dit alleen maar deed om haar gek te krijgen?
Dat smoelwerk van die dame met gekortwiekte haren staat sinds de intrede van Nadia permanent op zuur.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat zure smoelwerk van Amanda.
nouquote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
Nadia "Hij (Huub) heeft niet voor niks zo'n groot ego"Hij is gewoon goed
Omdat hij heeft beloofd mee te rellen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:18 schreef Clank het volgende:
Dennis zegt dat Natasia beter kan wachten met de discussie over de brief van Lieke. Waarom is niet helemaal duidelijk.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Daar zijn de bedreigingen weer...
Die rozen, die 41% in popo.. In de buitenwereld wordt hij doodgeschoten. Aldus:
[afbeelding]
Om op adem te komenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:18 schreef Clank het volgende:
Dennis zegt dat Natasia beter kan wachten met de discussie over de brief van Lieke. Waarom is niet helemaal duidelijk.
Dat Lieke wil gaan bonden met Natasia voor extra back-upquote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef milk-shake het volgende:
wat staat er in de brief..................dan
iddquote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
Maar ik heb geloof ik van al die mensen toch echt het meeste hekel aan Amanda![]()
![]()
Dat is toch wel het grootste kotsopwekkende figuur van alle real live shows, ze verdringt Chantal uit BB 5 van de eerste plek
Hij zegt dat hij wat mensen heeft uitgenodigd??quote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef farscapevr6 het volgende:
gaat jaap zich verhangen in de chill?
Wij weten allemaaal dat het juist Natasia is (en Brian) die straks echt niet meer over straat kan. Je haat richting Natasia en Brian is enorm groot volgens mij. Niet voor niets durfde Natasia een tijd lang niet eens meer de villa uitquote:Op maandag 2 juli 2007 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas begint weer over mensen die iemand opwachten buiten. Klasse, stijl en niveau.![]()
Vliegen doodslaaan, meer zal het niet worden.![]()
okeee thanksquote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat Lieke wil gaan bonden met Natasia voor extra back-up
ja N sprak enkele weken geleden nog uit tegen huub en lieke dat zij onschendbaar wasquote:Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef Lobasca het volgende:
Lijkt wel of er eindelijk 'toestemming' is, om los te gaan op Natasia.
Prachtig prinsesje...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Daar zijn de bedreigingen weer...
Die rozen, die 41% in popo.. In de buitenwereld wordt hij doodgeschoten. Aldus:
[afbeelding]
Ik denk dat ze dat heel makkelijk gaat verklaren. Dat gaat uitlopen op niets.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat Lieke wil gaan bonden met Natasia voor extra back-up
Beetje rare uitspraak van der.... ze heeft bijna alle tijd op kantoor gezeten.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
Nadia "Hij (Huub) heeft niet voor niks zo'n groot ego"Hij is gewoon goed
Zouden ze allemaal moeten doenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef jakester het volgende:
haha mooi hoe Dennis keihard word genegeerd door Jaap
ja het beroep van hoerenmadam was toch een stuk softerquote:Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef mazaru het volgende:
Ellie is veel te lief voor die villa
Dennis begint over het spel en ondertussen propt Jaap een stuk keukenrol in z'n neus.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef jakester het volgende:
haha mooi hoe Dennis keihard word genegeerd door Jaap
natas, brain en amanda zijn degene die het telkens maar over de bedreigingen hebben....waarom doet de febo daar niks aan...dit is pure uitlokkingquote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij weten allemaaal dat het juist Natasia is (en Brian) die straks echt niet meer over straat kan. Je haat richting Natasia en Brian is enorm groot volgens mij. Niet voor niets durfde Natasia een tijd lang niet eens meer de villa uit
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Dennis begint over het spel en ondertussen propt Jaap een stuk keukenrol in z'n neus.
Iddquote:Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef mazaru het volgende:
Walgelijk de enige strategie die die muts kan bedenken is neukpoppetjequote:Op maandag 2 juli 2007 21:23 schreef Desii het volgende:
[..]
Beetje rare uitspraak van der.... ze heeft bijna alle tijd op kantoor gezeten.
Volgens mij heeft ze der zinnen op Huub gezet.... ze sprak vanmiddag al uit tegen Dennis, dat Huub alleen Lieke zou laten vallen, als tie een ander neukpoppetje vind.
9-" dat sowieso, dat sowieso"quote:Op maandag 2 juli 2007 21:23 schreef avonne het volgende:
8- "wel effe chaos hier"
telt dat ook als nutteloze opmerking?
Dat zijn obsessieve kijkersquote:Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt dat er nooit iets over haar medespelers in de brieven staat. Amanda knikt.
En dat terwijl wij weten dat bij visite de familie van BAN enkel en alleen maar praat over de medespelers.. Het is zó triest dat stelletje.
Amanda zegt nu dat het bedreigen belachelijk is. Wat hebben wij net dan gehoord dan??
Yepquote:Op maandag 2 juli 2007 21:23 schreef avonne het volgende:
8- "wel effe chaos hier"
telt dat ook als nutteloze opmerking?
Ik snap ook echt niet dat er niet wordt ingegrepen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:23 schreef milk-shake het volgende:
[..]
natas, brain en amanda zijn degene die het telkens maar over de bedreigingen hebben....waarom doet de febo daar niks aan...dit is pure uitlokking![]()
Hahaha, ik zie de beelden weer terugquote:Op maandag 2 juli 2007 21:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Dennis begint over het spel en ondertussen propt Jaap een stuk keukenrol in z'n neus.
vorige week klaagde ze dat een kaart voor de helft zwart was gemaakt.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt dat er nooit iets over haar medespelers in de brieven staat. Amanda knikt.
En dat terwijl wij weten dat bij visite de familie van BAN enkel en alleen maar praat over de medespelers.. Het is zó triest dat stelletje.
Amanda zegt nu dat het bedreigen belachelijk is. Wat hebben wij net dan gehoord dan??
Ja, het is echt tijd om de streams weer uit te gooien. Dit is echt onvoorstelbaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
Amanda snapt niet dat er mensen zijn die andere mensen bedreigen.![]()
Waar is Peter als je hem nodig hebtquote:Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda zwetst weer uit haar prinsessennek![]()
Ook hoerenmadammen kunnen volgens mij best lief zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja het beroep van hoerenmadam was toch een stuk softer![]()
welke preciesquote:Op maandag 2 juli 2007 21:25 schreef Cungy het volgende:
kan niemand die oerlelijke foto van amanda even opsturen?????
en hopend dat ze zo van zichzelf schrikt...dat ze erm... vul maar in :p
Ze heeft gewoon niet door wat er onder al dat zwarte gekras zit. Halve brieven verdwijnen gewoon.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:27 schreef 2live het volgende:
[..]
vorige week klaagde ze dat een kaart voor de helft zwart was gemaakt.
Want?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:21 schreef farscapevr6 het volgende:
heeeeeeeeel opvallend hoe brian zich gedraagt nu
laat robbert het maar niet horenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda zwetst weer uit haar prinsessennek![]()
een verademing.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef mazaru het volgende:
Het gaat over criminelen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:29 schreef paraquat het volgende:
streamlock
Kommt der Tappert?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:29 schreef jassy het volgende:
Streamlock!!!!!! Verdammt nochmal
Ik hoorde een vrouwenstem 'Hai mam" zeggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:29 schreef Marrije het volgende:
zijn moeder???
dat zou wel eens kunnenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:30 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap zegt "en jij bent de criminele moeder"
Moeder van Cora??
Een tent runnen in dat milieu en meiden aansturen is geen sinecure lijkt mij niet te vergelijken met een beschermde gouden kooi met wat brulapen erinquote:Op maandag 2 juli 2007 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook hoerenmadammen kunnen volgens mij best lief zijn.
Die kijken alleen anders tegen sex aan als de meeste andere mensen![]()
Ich sage....scheisse.quote:
ik dacht dat de vrouwenstem hai jaap zei en jaap zei hai mam, toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoorde een vrouwenstem 'Hai mam" zeggen.
edit: dus Hallo Jaap.
Jaaps mam
Maakt dat uit dan ?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef lillkiss het volgende:
waarom mogen we het nou niet zien? we weten tog alls al
Hebben we een lock? Ik hoorde Jaap net nog iets zeggen "Hooi, jij bent toch geen criminele moeder?"quote:Op maandag 2 juli 2007 21:23 schreef farceman het volgende:
Zou cora komen?
Of Jelta de woordvoerder van Cora?
het maakt het wel extra spannend zo en wij kunnen weer urenlang gissenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef JohnFoK het volgende:
kut talpa.
Waarom kijk jij die streams? Deze zijn veel mooier. Kijk maar eens.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:30 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Er komt een auto aan rijden en iemand zegt "Hay Jaap" en wij zien dit?![]()
Die moeder is de leider van de gangquote:Op maandag 2 juli 2007 21:30 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap zegt "en jij bent de criminele moeder"
Moeder van Cora??
"Je hebt een KUT en je bent een HOER! Je bent een KUTHOER!!"quote:
morgenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef kissa het volgende:
Ik dacht dat Sylvia vanavond zou komen?
Laat ze het anders achter doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef lillkiss het volgende:
waarom mogen we het nou niet zien? we weten tog alls al
Morgenavond.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef kissa het volgende:
Ik dacht dat Sylvia vanavond zou komen?
Helaas altijd hetzelfde gezeik: bij BB, HBB en DGK ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Reality show... behalve als het té heftig wordt....
O dat was ook al zo tenen en bilspier krommendquote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
"Je hebt een KUT en je bent een HOER! Je bent een KUTHOER!!"
Op die manier?
O nee, dat was Brian in de uitzending van vanavond.![]()
OmdAt ze het eventueel kunnen gebruiken voor een uitzending.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:32 schreef Flabberguest het volgende:
Wat ik dan weer niet snap. waarom houden ze dat gesprek dan niet bij de FEBO als wij het niet mogen zien. Kunnen wij gewoon door met streams kijken
Brian is een beetje psychofreen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
"Je hebt een KUT en je bent een HOER! Je bent een KUTHOER!!"
Op die manier?
O nee, dat was Brian in de uitzending van vanavond.![]()
jazeker een prinses hoort een kroon te hebben, zo is hetquote:Op maandag 2 juli 2007 21:34 schreef milk-shake het volgende:
amanda wil een prinsessenkroontje![]()
![]()
kindje
ow my godquote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jazeker een prinses hoort een kroon te hebben, zo is het
Ik ben een Hollander en had voor die andere betaaldquote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom kijk jij die streams? Deze zijn veel mooier. Kijk maar eens.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Een kroonkurk is nog te stijlvol voor dit trailer trash sletje.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef robert2006 het volgende:
Lijkt me lekker leesvoer.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:36 schreef itsme het volgende:
Ik ga maar even een boek lezen.
Heb net Cannibal binnen. Over die Duitser Armin Meiwes die online regelde dat er een man op visite kwam en die hij dan mocht opeten.![]()
als je voor 1 stream betaald dan heb je automatisch voor alle betaald.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben een Hollander en had voor die andere betaald![]()
maarre....bedankT!![]()
![]()
En dan lekker Mein Teil van Rammstein er bij opzetten.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:36 schreef itsme het volgende:
Heb net Cannibal binnen. Over die Duitser Armin Meiwes die online regelde dat er een man op visite kwam en die hij dan mocht opeten.![]()
ja stuur zo'n man dgk in .....en dan weet ik er een paar die hij moet opvretenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:36 schreef itsme het volgende:
maar ze is zo lelijk de laatste tijd. Al dat schreeuwen en die jaloezie doet haar uiterlijk geen goed.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Schat, je kunt zo overschakelen, dat maakt niks uit, probeer maar.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben een Hollander en had voor die andere betaald![]()
maarre....bedankT!![]()
![]()
Het kan geen kwaad om de zwakke kanten van de tegenstander in de schijnwerpers te zettenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt aan Nada: Je bent wel goed in lijnen?
En dat na dat hele verhaal over de blubberbuik van Nada.![]()
Jaaaaaaaaa Goed ideequote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan lekker Mein Teil van Rammstein er bij opzetten.![]()
Een sterretje kan ze krijgen! ( Een pijnlijk sterretje, van Brian)quote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een kroonkurk is nog te stijlvol voor dit trailer trash sletje.
Teiltje op je schoot...........en je avond kan niet meer stukquote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan lekker Mein Teil van Rammstein er bij opzetten.![]()
Als dat zo zou zijn , soit. Maar ze is het gewoon vergeten.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad om de zwakke kanten van de tegenstander in de schijnwerpers te zetten
Heb het al gedaanquote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, je kunt zo overschakelen, dat maakt niks uit, probeer maar.
die heeft ze al............maar niet pijnlijk............een uitgewoonde sterquote:Op maandag 2 juli 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een sterretje kan ze krijgen! ( Een pijnlijk sterretje, van Brian)
als ie met jaap begint is ie voor januari niet klaar hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja stuur zo'n man dgk in .....en dan weet ik er een paar die hij moet opvreten![]()
Jahahaha Ik denk ook niet dat we van een sterretje kunnen spreken. Volgens mij is die al zo uitgeragd. ( en nee niet door die dikke lul van brian)quote:Op maandag 2 juli 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een sterretje kan ze krijgen! ( Een pijnlijk sterretje, van Brian)
ja, maar dennis vindt haar stiekum ook leuk, voor hem is zij ook een prinsesje, geloof me, na de gouden kooi zal ze niet vergeten worden, zou prinses maxima haar leuk vinden, kunnen ze vriendinnen wordenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef itsme het volgende:
[..]
maar ze is zo lelijk de laatste tijd. Al dat schreeuwen en die jaloezie doet haar uiterlijk geen goed.
Maar ze is en blijft jou prinsesje![]()
Als ze er uit komt dan moeten we jou voordragen als haar grootste fan.![]()
arme robbertquote:Op maandag 2 juli 2007 21:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Jahahaha Ik denk ook niet dat we van een sterretje kunnen spreken. Volgens mij is die al zo uitgeragd. ( en nee niet door die dikke lul van brian)
sorry Robert.![]()
![]()
Ik twijfel, ze is er vals genoeg voorquote:Op maandag 2 juli 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn , soit. Maar ze is het gewoon vergeten.
Daar moeten ze nog een IQ voor bedenken volgens mij.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef farceman het volgende:
Wat is die Amanda dom ze echt gewoon niet meer normaal
ben jij een corsleutel?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar dennis vindt haar stiekum ook leuk, voor hem is zij ook een prinsesje, geloof me, na de gouden kooi zal ze niet vergeten worden, zou prinses maxima haar leuk vinden, kunnen ze vriendinnen worden
Ja die worden dikke maatjes. Samen aan de breezertjes en samen anaaal genomen worden.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar dennis vindt haar stiekum ook leuk, voor hem is zij ook een prinsesje, geloof me, na de gouden kooi zal ze niet vergeten worden, zou prinses maxima haar leuk vinden, kunnen ze vriendinnen worden
Ik heb deze link aangeklikt en ik heb wel beeld, maar geen geluid. Ik heb overigens nog niks betaaldquote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom kijk jij die streams? Deze zijn veel mooier. Kijk maar eens.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Het lijkt wel dat ze verplicht het personeel een flinke tijd op de streams laten zien.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:41 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Waarom hebben we Huub en Lieke niet in beeld?
Ze zitten in de tuin.
Dat stoppen met roken van Elly hoef ik niet te weten.
nee hoor ik denk dat ze een strak sterretje heeft, doordat ze pas 19 is, is het sterretje nog elastischquote:Op maandag 2 juli 2007 21:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Jahahaha Ik denk ook niet dat we van een sterretje kunnen spreken. Volgens mij is die al zo uitgeragd. ( en nee niet door die dikke lul van brian)
sorry Robert.![]()
![]()
Dan zou je ook geen beeld kunnen hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:43 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Ik heb deze link aangeklikt en ik heb wel beeld, maar geen geluid. Ik heb overigens nog niks betaaldLigt het daaraan
![]()
jep als je betaald heb je geluid en mooi beeldkwaliteit.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:43 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Ik heb deze link aangeklikt en ik heb wel beeld, maar geen geluid. Ik heb overigens nog niks betaaldLigt het daaraan
![]()
Maar dat heb ik wel, net Ellie op de ene stream en Natasia en Amanda op de andere. Nu Huub en Lieke en de rest op de tuinquote:Op maandag 2 juli 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen beeld kunnen hebben.
t drukkenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:43 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
![]()
Antwoordde hij bloedserieus.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee hoor ik denk dat ze een strak sterretje heeft, doordat ze pas 19 is, is het sterretje nog elastisch
streams please!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:46 schreef robert2006 het volgende:
streams op amanda please
Bezoek van Jaap buiten beeld houden zo leek het...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
Waar was deze streamlock voor nodig? Streamertje pesten?
Ja maar de PPoll is toch niet belangrijkquote:Op maandag 2 juli 2007 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda is zoooo zelfverzekerd en in de absolute veronderstelling van haar gelijk dat ze zich niet eens afvraagt waarom ze zo geweldig scoort in de PPoll.
Zielig hè.
heb je dat je vriendin ook wijsgemaakt?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
klinkt misschien komisch maar is zo, vraag je huisarts maar
Was ik maar op Amanda...!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee hoor ik denk dat ze een strak sterretje heeft, doordat ze pas 19 is, is het sterretje nog elastisch
Ja dat hoorde ik ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Lieke, verbaasd: "Wie is dat?"
Streamlock
ga um gelijk bellenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
klinkt misschien komisch maar is zo, vraag je huisarts maar
Valt niet mee te discussieren. Van een deurmat krijg je nog meer logica terug.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda is zoooo zelfverzekerd en in de absolute veronderstelling van haar gelijk dat ze zich niet eens afvraagt waarom ze zo geweldig scoort in de PPoll.
Zielig hè.
kan niet, wij moeten door hebben dat er echt iets is!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Het bezoek gaat blijkbaar weer weg.
Ze hadden Jaap beter gewoon naar achteren kunnen roepen, of is er nog twijfel of het wel op tv mag.
Mocht ze ooit de beelden terug zien, dan zal ze alles ontkennenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt niet mee te discussieren. Van een deurmat krijg je nog meer logica terug.
Wie heeft streams nodig. Het is hier net zo vermakelijkquote:
Neeeeeeeeeeheeeee, ze zat ernaast, ze zat ernaast.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mocht ze ooit de beelden terug zien, dan zal ze alles ontkennen![]()
De combinatie ......moeder van Cora en Cora neem ik aanquote:Op maandag 2 juli 2007 21:52 schreef F04 het volgende:
Is dat Cora of de moeder van Jaap?
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heeft Violala weer eens ruzie met haar mede-hoteliers?![]()
Have fun!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
Oke nu ga ik echt met mijn teiltje en Ramstein cannibal lezen![]()
ik ook niet, want ik geloofde dat verhaal ook al niet toen ik 19 was.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, want ik doe niet aan anaal
jij wel en met wie
Dat is pas Terror.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:55 schreef blomst het volgende:
Hebben Cora en haar vrienden de kooi overgenomen?
Een coupe...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:55 schreef blomst het volgende:
Ja daarom juist, en ze heeft alles zelf gezien, dus wat er op de streams te zien is klopt nietquote:Op maandag 2 juli 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeheeeee, ze zat ernaast, ze zat ernaast.
Ik bel niet over anale vragen met mijn huisarts....hij is homoquote:Op maandag 2 juli 2007 21:56 schreef milk-shake het volgende:
tring................"dokter ....robbert zegt.........................tut tuututututtuuuut
Zal wel mee vallen: Dhr. en Mevr. Van Ballegooyen zitten nog rustig in de tuin te keuvelen (zie stream 1,2,3,4)quote:Op maandag 2 juli 2007 21:55 schreef blomst het volgende:
nou dan weet hij het juist allemaal .....okee jij belt hem maar ffquote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik bel niet over anale vragen met mijn huisarts....hij is homo![]()
Yep ! Als er geen (c)MORA borden in beeld komen bij het huwelijk en alsquote:Op maandag 2 juli 2007 21:55 schreef blomst het volgende:
Is wel hét moment dat je even offtopic mag lullen toch?quote:
Ik denk dat je wel even weg kan...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Ik moet altijd zo plassen van die fontijngeluiden.![]()
En je haat Dennix?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
ik moet denken aan die film " I am singing in the rain" ....quote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Ik heb begrepen dat lang niet alle homo's aan anale seks doen. Maar goed, echt het fijne weet ik er niet vanquote:Op maandag 2 juli 2007 21:58 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou dan weet hij het juist allemaal .....okee jij belt hem maar ff![]()
Daar begint het wel op te lijken zeg. Het is nu standaard 3 maal per dag. Gezellig RTL.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:58 schreef Rotterdammert het volgende:
lieke en huub ook naar binnen
ff met ze alle het script bespreken zonder vervelende streamers die meeluisteren
ken uw klassiekersquote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik moet denken aan die film " I am singing in the rain" ....![]()
Speciale reden?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik moet denken aan die film " I am singing in the rain" ....![]()
of ze hebben ruzie of ze liggen te neuken...tis toch eigenlijk een saai stelquote:Op maandag 2 juli 2007 22:00 schreef Desii het volgende:
Aan de lichaamshouding van H&L te zien.. hebben ze woorden met elkaar
Nou, ik vond je vanacht PRIMA hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed, echt het fijne weet ik er niet van
Slaande ruzie, Lieke houdt Huub zijn hoofd nu onder water.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:00 schreef lillkiss het volgende:
hebben huub en lieke ruzie?
maar dan weten ze ..............nou ja laat maarquote:Op maandag 2 juli 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat lang niet alle homo's aan anale seks doen. Maar goed, echt het fijne weet ik er niet van
wat is het daar al donker, of zijn dat donkere wolkenquote:
ik vind het wel reality hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 22:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
of ze hebben ruzie of ze liggen te neuken...tis toch eigenlijk een saai stel![]()
Ik zag net een stoel door de lucht vliegen, dus je kan wel eens gelijk hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:00 schreef Desii het volgende:
Aan de lichaamshouding van H&L te zien.. hebben ze woorden met elkaar
dit is toch een totaal onnodige streamlock? binnen word igewoon ets besproken wat wij niet mogen weten.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar begint het wel op te lijken zeg. Het is nu standaard 3 maal per dag. Gezellig RTL.
Bij jou thuis of op de streams?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:03 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik zag net een stoel door de lucht vliegen, dus je kan wel eens gelijk hebben.![]()
JA WAT?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:02 schreef milk-shake het volgende:
[..]
maar dan weten ze ..............nou ja laat maar![]()
hij had ff wat anders aan zijn hoofd....quote:Op maandag 2 juli 2007 22:03 schreef Day het volgende:
Even tussendoor: heeft Jaap vandaag wel achter een pc gezeten? Het valt me op dat zijn site al een paar dagen niet geüpdate is. Zou dat niet meer mogen?
Jaap had andere zorgen, de CORAgate.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:03 schreef Day het volgende:
Even tussendoor: heeft Jaap vandaag wel achter een pc gezeten? Het valt me op dat zijn site al een paar dagen niet geüpdate is. Zou dat niet meer mogen?
Het huis is verkocht, de nieuwe eigenaar is nu aan het bezichtigen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef tutjehola het volgende:
Ik denk dat ze het huis aan het opleveren zijn, kanonnen, wat duurt dit lang
hij mag er alleen maar zitten en eten!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:03 schreef Day het volgende:
Dat moest wel, want volgens mij komt er geen fontijn in voor... Ik kan me vergissen, maar de cruciale scene, met paraplu, speelt zich af op het trottoir, maar er zou natuurlijk ook een fontijn in voor kunnen komen...quote:
Verliefd ? We gaan binnenkort trouwen..quote:
ik log net in, zou het ook niet weten.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:05 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom is er een streamlock ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |