Hij staat te schreeuwen als een idiootquote:
Natasia was volkomen over de rooie. Je zag toch wel dat Huub dit alleen maar deed om haar gek te krijgen?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij staat te schreeuwen als een idioot![]()
die weet van de toneel haak! moet wel he.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
Brian is opvallend stil.
Poficiatquote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef Heathen het volgende:
Ik kan harder schreeuwen dan Natasja.
nog nietquote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef Villalux het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee pas op he.....het is nu RTL
Ohh ben jij dat, iedere eerste maandag van de maand?!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef Heathen het volgende:
ik ruik hetquote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef Heathen het volgende:
Die lacht in zijn vuistje.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
Brian is opvallend stil.
Natas: je stem verheffen, dan gaan mensen je beter begrijpenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia was volkomen over de rooie. Je zag toch wel dat Huub dit alleen maar deed om haar gek te krijgen?
hahahaquote:Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Natas: je stem verheffen, dan gaan mensen je beter begrijpen![]()
Hoe krijgt ze het uit d'r strot. Ze is helemaal schor.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Natas: je stem verheffen, dan gaan mensen je beter begrijpen![]()
+1quote:Op maandag 2 juli 2007 21:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ohh ben jij dat, iedere eerste maandag van de maand?!![]()
Zou het? Die heeft zo'n dikke betonnen plaat voor haar hoofdquote:Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef schatje het volgende:
Het heeft Natasia geraakt.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef Mokum020 het volgende:
Elly: "Wil je wodka-lime?" Ja, wil je wodka-lime.?
stilte
Amanda: "Ja!"
stilte
Elly: "We hebben geen wodka..alleen lime, erg he?"![]()
Jaquote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef DiDijo het volgende:
Fok en Nowlive zijn volgens Natasia de schuld van het gerucht dat het uit is met Wilgo. Maar was het Natasia zelf niet die dit verhaal aan Brian vertelde?
![]()
je valt in herhalingquote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef DiDijo het volgende:
Fok en Nowlive zijn volgens Natasia de schuld van het gerucht dat het uit is met Wilgo. Maar was het Natasia zelf niet die dit verhaal aan Brian vertelde?
![]()
En aan de huishoudmutsen en aan Patricia en stylist...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef DiDijo het volgende:
![]()
Iedereen weet daar dat het de waarheid is (behalve Amanda).quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef farscapevr6 het volgende:
brian is wijselijk stil omdat ie de waarheid ziet
Dat vind ik nou zo leuk aan Natasquote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze het uit d'r strot. Ze is helemaal schor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |