Tis verdorie wel héél toevallig, hè..... Vond het al zo'n rare move van Brian....quote:Op maandag 2 juli 2007 20:08 schreef Tissik het volgende:
Pfffffffff wat een verhaal zeg :'(
Ik heb ineens ook sterk de indruk dat het niet Brian's zijn eigen briljante plan is geweest om dat adres van Cora 5 keer over de streams te gillen. En van een briefje van de stomerij overgeschreven? Ik denk dat hij dat adres idd op een briefje heeft gekregen, van achter.
Kortom, het hele zaakje stinkt de pan uit, van alle kanten.
Van Bonairequote:Op maandag 2 juli 2007 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik Huub zo hoor praten, lijkt me het een prima minister-president.
Nou en dan doen ze een boekje over DGK. Reactie van de streamers zal dan hoorgstwaarschijnlijk 'told you so' zijn. Goede actie dan van Cora en consorten als dit waar isquote:Op maandag 2 juli 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de kans dat iemand hier al op gereageerd heeft (maar ben aan t bijlezen)...
Op zich zit het probleem waarschijnlijk niet in de "als ik er niet voor betaald krijg dan trouw ik niet in de villa" maar in het "als er niet betaald wordt voor het huwelijk dan gaan we in de media een boekje open doen over hoe het werkelijk gaat bij DGK"
Dat laatste is namelijk absoluut chantage.... en dus strafbaar.
Lieke is het met me eens: Huub is ook wel een beetje bezig zichzelf op een voetstuk te zetten.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik Huub zo hoor praten, lijkt het me een prima minister-president.
volgens mij heb jij ook altijd een hoge dunk van minister-presidentenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik Huub zo hoor praten, lijkt het me een prima minister-president.
Waarover ? Dat ze te weinig leveren?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:11 schreef F04 het volgende:
Ze hebben vanmiddag achter een preek gekregen.
ROFLOL!quote:
Dat weten wij dus niet, het is heel goed mogelijk dat Cora pas lastig ging doen NADAT haar adres op de streams te horen was.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:08 schreef Tissik het volgende:
MAW: Ik denk, dat Cora en cornuiten (en Jaap zou daar heel goed een onderdeel van uit kunnen maken), Talpa/Tien hen heeft gechanteerd, en dat Talpa/Tien zich van diezelfde praktijken bedient: terugchanteren en dreigen met gegevens in de media te slingeren die hen schade kan doen.
Haha, ik dus ookquote:Op maandag 2 juli 2007 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Ga ik van mijn werk naar huis en ff eten, heb ik van alles gemist![]()
Zichzelf zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 20:12 schreef Copycat het volgende:
En, wat doet Dennis eigenlijk tijdens al dit gedoe?
quote:
Ik heb het niet gezien nee, dus kan er niet over oordelen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb jij het gezien? Ik nl wel. Patricia is zeker ook nog met NL? Was ook een grapje zeker.
Maar verder, wat jij wilt.
waarom heeft ze de vorige keer dan gelogen dat het uit was; ik heb het haar meerdere keren horen vertellen op de streams; dus ik snap er geen hout meer van.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien nee, dus kan er niet over oordelen.
Wat ik wel heb gezien is dat ze een paar dagen geleden al zei dat ze van plan was terug te gaan naar haar kindjes en haar ventje (Wilgo dus). En net hoor ik haar zeggen dat het helemaal niet uit is met Wilgo. Waarom zou ze daar over liegen?
het is op de fora flink opgeblazenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat ik wel heb gezien is dat ze een paar dagen geleden al zei dat ze van plan was terug te gaan naar haar kindjes en haar ventje (Wilgo dus). En net hoor ik haar zeggen dat het helemaal niet uit is met Wilgo. Waarom zou ze daar over liegen?
Ik denk dat het misschien uitgepraat of uitgeschreven is ofzo want de laatste dagen hoor ik haar vaker over Wilgo maar er was toen was geen twijfel mogelijk wat mij betreft. Toen was het,"maar ik ben alleen he?!"quote:Op maandag 2 juli 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieve Scanman, er hebben hier vaak genoeg linkjes gestaan, waar uit Natasia haar mond te horen is, dat Wilgo ermee gekapt is.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Irritante discusieermethode inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:17 schreef riri het volgende:
Tjonge Huub...haal je nog wel eens adem????????????????????????
Beats me! Ik geef me ook over. Ik geloof wat ik heb gezien en wil geloven. Soit.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:17 schreef 2live het volgende:
[..]
waarom heeft ze de vorige keer dan gelogen dat het uit was; ik heb het haar meerdere keren horen vertellen op de streams; dus ik snap er geen hout meer van.![]()
Niemand reageert ook op hem, hij blijft maar praten.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:17 schreef riri het volgende:
Tjonge Huub...haal je nog wel eens adem????????????????????????
klopt; amanda vroeg toen ook meteen of ze dan zou blijven, dat zou ze met haar zussen overleggen. Maar ze dacht dat haar kinderen dat niet zouden accepteren. De laatste week heeft ze het weer over Wilgo toen kreeg ik al zo'n vermoeden.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien uitgepraat of uitgeschreven is ofzo want de laatste dagen hoor ik haar vaker over Wilgo maar er was toen was geen twijfel mogelijk wat mij betreft. Toen was het,"maar ik ben alleen he?!"
Nu is het weer," straks ga ik weer naar Wilgootje,"
Waarom zou ze daar toen over gelogen hebben?
Het was toch duidelijk dat dat een promo-praatje was? Ze moesten daar positief overkomen, wat waarschijnlijk ook de reden was dat ze juist Jaap en Huub gevraagd hadden. Met iemand als Natasja (toch het gezicht van DGK) had je het risico dat ze het interview teveel op zichzelf zou betrekken zoals "ik doe niets verkeerd, maar die andere..."quote:Op maandag 2 juli 2007 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Die vrijheid van meningsuiting heeft Huub iig niet toegepast in RTL dinges (dat programma om kwart over 6).
19:13-"Huwelijk gaat niet door!"quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef polo_kakker het volgende:
Kan iemand me even op een rijtje zetten wat er precies is gebeurt? Ik snap het namelijk niet helemaal. Wie is door wie genaaid? Als Tien Japio wou naaien dan zouden ze dit toch niet op de website vermelden en het 'achter' wel uitvechten?
Ze heeft iig een aantal dagen/week (??) duidelijk gezegd en laten merken dat de relatie met Wilgo voorbij zou zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien uitgepraat of uitgeschreven is ofzo want de laatste dagen hoor ik haar vaker over Wilgo maar er was toen was geen twijfel mogelijk wat mij betreft. Toen was het,"maar ik ben alleen he?!"
Nu is het weer," straks ga ik weer naar Wilgootje,"
Waarom zou ze daar toen over gelogen hebben?
Daar heeft ze wel een beetje gelijk aan, want Huub maakte net toch duidelijk niet veel te moeten hebben van Marokkanen en Turken.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef Meganog het volgende:
Natasia wil Huub als racist neerzetten, terwijl ze zelf net zegt dat Antillianen en Surnamers elkaar niet moeten.
Dus jij denkt dat rechtzaken stopgezet worden zodra iemand DGK instapt?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:28 schreef BarryK het volgende:
Ik denk nog steeds dat Natasia in de Kooi moet blijven ivm een rechtzaak tegen d'r ex.
Dus ze liegt nu keihard... en een paar dagen geleden ook (toen ze wilde weggaan na de straf van de redactie)?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve Scanman, er hebben hier vaak genoeg linkjes gestaan, waar uit Natasia haar mond te horen is, dat Wilgo ermee gekapt is.
Zou gezellig worden op de werkvloer is zo zou werkenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe harder je schreeuwt hoe meer je gelijk hebt? Cool probeer eens op het werk ipv feiten, schijnt te werken....
Over Wilgo loopt ze keihard te liegen. Triest maar waar.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze liegt nu keihard... en een paar dagen geleden ook (toen ze wilde weggaan na de straf van de redactie)?
Ze liegt of nu keihard, of ze heeft de vorige keer brian ,amanda ,herma , palma en patries voorgelogen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze liegt nu keihard... en een paar dagen geleden ook (toen ze wilde weggaan na de straf van de redactie)?
Ik geloof je!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze liegt of nu keihard, of ze heeft de vorige keer brian ,amanda ,herma , palma en patries voorgelogen.
Nee, volgens mij zit ze in dgk ivm een rechtzaak tegen d'r ex waarin zijzelf getuigt en zij voor haar veiligheid in dgk zit...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat rechtzaken stopgezet worden zodra iemand DGK instapt?
Hoezo liegt ze nu dan keihard. Is dat ook zo'n bekende fokconclusie?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Cora, Jelte en misschien ook Nicolaas.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:29 schreef polo_kakker het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is Cora naar Tien gestapt en gezegt: ik ga alleen met Jaap trouwen als ik xxxxx euro krijg??
Ze zegt nu dat het niet uit is met Wilgo, terwijl dat volgens een aantal fokkers wél zo is. Dan liegt ze nu dus keihard, áls die fokkers gelijk hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo liegt ze nu dan keihard. Is dat ook zo'n bekende fokconclusie?
Kijk even bij de [DGK] Updates #4 en bij [DGK] Streamverslagen daar staat het uitgebreidquote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef polo_kakker het volgende:
Kan iemand me even op een rijtje zetten wat er precies is gebeurt? Ik snap het namelijk niet helemaal. Wie is door wie genaaid? Als Tien Japio wou naaien dan zouden ze dit toch niet op de website vermelden en het 'achter' wel uitvechten?
Reisje Egyptequote:Op maandag 2 juli 2007 20:37 schreef avonne het volgende:
Hooooooooooiiiiiiiiiiiiiiii
Nadia is bovenop Jaap gesprongen om hem troostend aan haar borst te drukken en eeuwige steun te beloven?
Dat aantal fokkers zegt dat het toen wel duidelijk was maar als jij ervan wilt maken dat het nu op dit moment nog uit is, dat is jouw conclusie maar lees vooral wat je wilt lezen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt nu dat het niet uit is met Wilgo, terwijl dat volgens een aantal fokkers wél zo is. Dan liegt ze nu dus keihard, áls die fokkers gelijk hebben.
back upquote:Op maandag 2 juli 2007 20:37 schreef avonne het volgende:
Nadia is bovenop Jaap gesprongen om hem troostend aan haar borst te drukken en eeuwige steun te beloven?
Ze vroeg zich al af of er nu iemand anders meemocht naar Egypte.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:37 schreef avonne het volgende:
Er is nog steeds geen aangifte gedaan. Jaap zei niet voor niets dat het nog niet te laat is voor Cora en die anderen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef Pavement het volgende:
Wat een bullshit dat hele blackmail verhaal, als dit echt zo was, was er inbelang van een politie onderzoek een media stilte rond gehouden.
FF minderen met de champi, schat!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:37 schreef avonne het volgende:
Het is eigenlijk vrij simpel...OF ze liegt NU, OF ze heeft de voorgaande 5 keer gelogen. Het is of het een of het ander.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Ze zegt nu dat het niet uit is met Wilgo, terwijl dat volgens een aantal fokkers wél zo is. Dan liegt ze nu dus keihard, áls die fokkers gelijk hebben.
het is uit geweest, mss hebben ze het nu goed gemaakt, dat weet ik niet. Maar een paar weken geleden was het overduidelijk dat het uit was.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb haar eergisteren toch horen zeggen "Wilgo heeft al een andere vrouw, die zorgt nu voor mijn kinderen"quote:Op maandag 2 juli 2007 20:26 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze heeft iig een aantal dagen/week (??) duidelijk gezegd en laten merken dat de relatie met Wilgo voorbij zou zijn.
Misschien dat Wilgo er op teruggekomen is en het nog een kans geeft ofzo?
Huh... Lees jij wel goed? Maar laat maar. Ik vind het niet eens de moeite van discussieren waard.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat aantal fokkers zegt dat het toen wel duidelijk was maar als jij ervan wilt maken dat het nu op dit moment nog uit is, dat is jouw conclusie maar lees vooral wat je wilt lezen.![]()
Ik vind Huub sinds een paar dagen weer leukquote:Op maandag 2 juli 2007 20:32 schreef rooie3 het volgende:
Huub word weer aardig de oude.
Hopelijk zet hij zo door.
Dennis zie je echt denken o jee hij is toch wel sterk.
ik ook, daarom snap ik het ook allemaal niet meer.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb haar eergisteren toch horen zeggen "Wilgo heeft al een andere vrouw, die zorgt nu voor mijn kinderen"
Die kans lijkt me heel klein... of Natasia is nog gestoorder dan ik al dacht. Dat laatste klinkt trouwens aannemelijker dan ik in eerste instantie even dacht.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb haar eergisteren toch horen zeggen "Wilgo heeft al een andere vrouw, die zorgt nu voor mijn kinderen"
Ik zal iets sterkers vertellen, nu dit bekent is, is het zelfs strafbaar hier geen politie bij te halen !quote:Op maandag 2 juli 2007 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen aangifte gedaan. Jaap zei niet voor niets dat het nog niet te laat is voor Cora en die anderen.
ik ben ff bellenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik zal iets sterkers vertellen, nu dit bekent is, is het zelfs strafbaar hier geen politie bij te halen !
Omdat Cora eist dat ze ook geld krijgt voor een huwelijk dat dooe TIEN gefilmd en live uitgezonden gaat worden? Ik kan er niets illegaals in zien eerlijk gezegd. Maar ik denk daarom ook dat er nog wel meer speelt.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik zal iets sterkers vertellen, nu dit bekent is, is het zelfs strafbaar hier geen politie bij te halen !
Ik vind Jaap verdacht vrolijk, na zo'n verhaal, waarbij je duidelijke miscommunicatie met je verloofde hebt.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef Pavement het volgende:
Wat een bullshit dat hele blackmail verhaal, als dit echt zo was, was er inbelang van een politie onderzoek een media stilte rond gehouden.
Het klopt toch voor geen meter dat er zonder aangifte doen direct wordt overgegaan tot schandpalen?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Er is nog steeds geen aangifte gedaan. Jaap zei niet voor niets dat het nog niet te laat is voor Cora en die anderen.
Haar nagels zijn nog nat, ze kan nog niet krabben.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
Huub zegt iets heel zinning, en Natasia doet alsof er een klein kind zit te brabbelen naast haar.
Op die manier proberen ze het altijd jaquote:Op maandag 2 juli 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
Huub zegt iets heel zinning, en Natasia doet alsof er een klein kind zit te brabbelen naast haar.
maar hij is niet bangquote:Op maandag 2 juli 2007 20:43 schreef farceman het volgende:
Goeie inbreng heeft Denix aan het gesprek...
Heb hem gelukkig al 20 min niet gehoord
Normaal kijken ze daar heel erg mee uit ja. Ook daarom denk ik dat de werkelijkheid erger is dan we nu hebben gehoord. Ze lopen geen risico met datgene wat ze tot nu toe hebben verteld. (denk ik dus hè).quote:Op maandag 2 juli 2007 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het klopt toch voor geen meter dat er zonder aangifte doen direct wordt overgegaan tot schandpalen?
Dit noemt hij knallenquote:
Jaap noemde het gebeuren ook erger dan de dood van zijn broer. Weer een reden waarom ik denk dat er meer aan de hand is.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind Jaap verdacht vrolijk, na zo'n verhaal, waarbij je duidelijke miscommunicatie met je verloofde hebt.
Het komt op mij over dat hij erg blij is dat het huwelijk toneelstuk niet doorgaat, en dat er dus maar wat verzonnen is.
maar hij zei wel; omdat dit met hem zelf te maken had en dat is altijd erger als dat er iets gebeurde met een ander.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap noemde het gebeuren ook erger dan de dood van zijn broer. Weer een reden waarom ik denk dat er meer aan de hand is.
Als de waarheid nog erger is, dan doe je er helemaal goed aan om het niet op zo'n manier zoals nu is gebeurd in de openbaarheid te brengen. Cora wordt nu aan de schandpaal genageld zonder dat er blijkbaar een strafrechterlijk onderzoek plaatsvindt. Smaad of laster? Of Cora is idd in dienst van Tien en deze lastercampagne dient een hoger (RTL-fehig) doel.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Normaal kijken ze daar heel erg mee uit ja. Ook daarom denk ik dat de werkelijkheid erger is dan we nu hebben gehoord. Ze lopen geen risico met datgene wat ze tot nu toe hebben verteld. (denk ik dus hè).
preventief geruimd die stomme koequote:Op maandag 2 juli 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Kan Amanda tijdens discussies niet gewoon preventief verwijderd worden? Komt iedere discussie ten goede
Ik dacht zelf aan preventieve hechtenis maar jouw optie is ook doeltreffend.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
preventief geruimd die stomme koe
Het is namenlijk chantage en jaap legt het ook uit als chantage, en bijna alle betrokkene worden op deze manier landelijk bekend gemaakt. Ik geloof ook dat dit waar is, aangezien ze nu cora landelijk hebben neergezet als een chanteur.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat Cora eist dat ze ook geld krijgt voor een huwelijk dat dooe TIEN gefilmd en live uitgezonden gaat worden? Ik kan er niets illegaals in zien eerlijk gezegd. Maar ik denk daarom ook dat er nog wel meer speelt.
kunne ze niet dat truukje van Angelique weer eens doen; onderaan in de popoll? Dan eruit!!!quote:
Als er werkelijk sprake is van chantage, lijkt het in de openheid gooien het meest doeltreffend, eerlijk gezegdquote:Op maandag 2 juli 2007 20:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het is namenlijk chantage en jaap legt het ook uit als chantage, en bijna alle betrokkene worden op deze manier landelijk bekend gemaakt. Ik geloof ook dat dit waar is, aangezien ze nu cora landelijk hebben neergezet als een chanteur.
En scan chanteren houden ze bij de politie niet van.
Ze vertellen dat Cora geld wil voor een (live) uitzending van het huwelijk met Jaap. Als ze niet betalen gaat dat huwelijk op TV niet door, Dat vind ik eerlijk gezegd zo gek nog niet klinken en ook niet dat je daarmee iemand aan de schandpaal nagelt.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als de waarheid nog erger is, dan doe je er helemaal goed aan om het niet op zo'n manier zoals nu is gebeurd in de openbaarheid te brengen. Cora wordt nu aan de schandpaal genageld zonder dat er blijkbaar een strafrechterlijk onderzoek plaatsvindt. Smaad of laster? Of Cora is idd in dienst van Tien en deze lastercampagne dient een hoger (RTL-fehig) doel.
Vertel!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:46 schreef ericahysterica het volgende:
Dellie levert een hele positieve, intelligente bijdrage aan deze discussie![]()
Is haar ping pong act aan het oefenenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Zij schreeuwt ook wat, ik kan haar ook niet verstaan
[afbeelding]
Het woord inhoudelijk valt vele malen, maar of ze weet wat dat is , I dunno?quote:
Waar rook is, is vuur?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Normaal kijken ze daar heel erg mee uit ja. Ook daarom denk ik dat de werkelijkheid erger is dan we nu hebben gehoord. Ze lopen geen risico met datgene wat ze tot nu toe hebben verteld. (denk ik dus hè).
quote:Op zondag 1 juli 2007 03:57 schreef avonne het volgende:
Volgens mij is hij een toneelstuk aan het oefenen !!!
er zal wel een stukje zijn wat wij niet kennen. Want dit is nog niet erg schokkend, niet zo om dit hele gebeuren te rechtvaardigen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vertellen dat Cora geld wil voor een (live) uitzending van het huwelijk met Jaap. Als ze niet betalen gaat dat huwelijk op TV niet door, Dat vind ik eerlijk gezegd zo gek nog niet klinken en ook niet dat je daarmee iemand aan de schandpaal nagelt.
Vind ik wel. Het bevochten principe van onschuldig totdat het tegendeel is bewezen is hier enorm in het geding. Geen strafrechterlijk onderzoek whatsoever, maar meteen over de streams knallen dat Cora deel uitmaakt van een chanteursclubje. Onethisch, onverantwoord en helaas zo des DGK's.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Ze vertellen dat Cora geld wil voor een (live) uitzending van het huwelijk met Jaap. Als ze niet betalen gaat dat huwelijk op TV niet door, Dat vind ik eerlijk gezegd zo gek nog niet klinken en ook niet dat je daarmee iemand aan de schandpaal nagelt.
hij legde ook uit waarom.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap noemde het gebeuren ook erger dan de dood van zijn broer. Weer een reden waarom ik denk dat er meer aan de hand is.
serieus... heb jij zitten fotoshoppen?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[afbeelding]
nu al een burn-out?quote:
OMG die wenkbrauwenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:54 schreef farceman het volgende:
Denix doet zijn eigen ding en hij is niet bang, hahahahaha hij is al 40 min doodstil
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
Wisten jullie dat DGK een slechte naam heeft door het getreiter van Huub(Natasia)?
jammer die rat beschermt haar weer.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:00 schreef scanman01 het volgende:
SLAAN NATAS
Weer 100.000 van het monopoly-geld afquote:Op maandag 2 juli 2007 21:00 schreef scanman01 het volgende:
SLAAN NATAS
6- " Wat deed ik dat goed he jongens ?"quote:Op maandag 2 juli 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
Dennis is in gedachten verzonken en oefent al vast wat hij straks zal zeggen
1- "dat was vet, jonge... hahahaha"
2- "ik vind het leuk... knalleeeh..."
3- "zag je Huubje met zijn trillende handjus... hhuhuhuhu"
4- "gekkuh-huis!"
5- "zag je dat, vet, joh!"
Wel moeilijk, hoor, he Dennis? Goed diep nadenken, jongen!
daar gaat ie de uitzending mee halen....quote:Op maandag 2 juli 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
Dennis is in gedachten verzonken en oefent al vast wat hij straks zal zeggen
1- "dat was vet, jonge... hahahaha"
2- "ik vind het leuk... knalleeeh..."
3- "zag je Huubje met zijn trillende handjus... hhuhuhuhu"
4- "gekkuh-huis!"
5- "zag je dat, vet, joh!"
Wel moeilijk, hoor, he Dennis? Goed diep nadenken, jongen!
Chantage?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het is namenlijk chantage en jaap legt het ook uit als chantage, en bijna alle betrokkene worden op deze manier landelijk bekend gemaakt. Ik geloof ook dat dit waar is, aangezien ze nu cora landelijk hebben neergezet als een chanteur.
En scan chanteren houden ze bij de politie niet van.
afpersingquote:Op maandag 2 juli 2007 21:02 schreef Epi_ het volgende:
[..]
Chantage?
Cora vraagt geld voor het commerciele product dat ze neerzet.
Dat is handel, geen chantage..
hee, ik wel - moet ik wat shoppen voor een lieve medefokker?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee Avonne, ik kan niet eens photoshoppen
Lieke ook.....quote:
(Vrijdag)quote:Op maandag 2 juli 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
Ik heb haar eergisteren toch horen zeggen
Wilgo heeft al een andere vrouw, die zorgt nu voor mijn kinderen"
Wat doet/zegt/bewerkstelligt ie?quote:
Nee, want dan moet ze echt weg. Er staat een waarschuwing tot het eind van haar verblijf in dgk.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weer 100.000 van het monopoly-geld af.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
Huub "Heeft hij (Jairo) het fokking inschrijfformulier voor je ingevuld?"
Huub is back
Op de A1 staat nu een vette filequote:Op maandag 2 juli 2007 21:03 schreef F04 het volgende:
De redactie zal ze vast ook horen van achter.
je bent goedquote:Op maandag 2 juli 2007 21:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Vrijdag)
Natasia: Wilgo heeft een ander wijf die voor mijn kindjes zorgt in mijn huis,
zo Nederland dan weten jullie het allemaal.
Eindelijk ziet hij in, hoe hij Huub weer terug kan laten komen !quote:Op maandag 2 juli 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
Huub "Heeft hij (Jairo) het fokking inschrijfformulier voor je ingevuld?"
Huub is back
Noppes.quote:
Hoezo? Talpa verdient er toch ook aan?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Suffe cap !!!! In het echt ziet 'ie er toch wel beter uit !!!!
Does a bear shit in the woods and whipe his ass with a fluffy white rabbit?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef mootie het volgende:
Mist Natasja nu het hele punt van deze discussie?
Als dat zo is moeten ze niet de woorden chantage gebruiken, en cora aan de schandpaal nagelen. Dit is niet echt netjes en er zijn meer mensen die dit gesprek volgen buiten jaap en de bewoners, er hangen namenlijk 100 camera's weet je nog ?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:02 schreef Epi_ het volgende:
[..]
Chantage?
Cora vraagt geld voor het commerciele product dat ze neerzet.
Dat is handel, geen chantage..
Dennis heeft zijn handen al in zijn zakken dus heb geduldquote:Op maandag 2 juli 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Waar blijven de bedreigingen?
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee pas op he.....het is nu RTLquote:Op maandag 2 juli 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Waar blijven de bedreigingen?
Hij staat te schreeuwen als een idiootquote:
Natasia was volkomen over de rooie. Je zag toch wel dat Huub dit alleen maar deed om haar gek te krijgen?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij staat te schreeuwen als een idioot![]()
die weet van de toneel haak! moet wel he.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
Brian is opvallend stil.
Poficiatquote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef Heathen het volgende:
Ik kan harder schreeuwen dan Natasja.
nog nietquote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef Villalux het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee pas op he.....het is nu RTL
Ohh ben jij dat, iedere eerste maandag van de maand?!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef Heathen het volgende:
ik ruik hetquote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef Heathen het volgende:
Die lacht in zijn vuistje.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
Brian is opvallend stil.
Natas: je stem verheffen, dan gaan mensen je beter begrijpenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia was volkomen over de rooie. Je zag toch wel dat Huub dit alleen maar deed om haar gek te krijgen?
hahahaquote:Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Natas: je stem verheffen, dan gaan mensen je beter begrijpen![]()
Hoe krijgt ze het uit d'r strot. Ze is helemaal schor.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Natas: je stem verheffen, dan gaan mensen je beter begrijpen![]()
+1quote:Op maandag 2 juli 2007 21:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ohh ben jij dat, iedere eerste maandag van de maand?!![]()
Zou het? Die heeft zo'n dikke betonnen plaat voor haar hoofdquote:Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef schatje het volgende:
Het heeft Natasia geraakt.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef Mokum020 het volgende:
Elly: "Wil je wodka-lime?" Ja, wil je wodka-lime.?
stilte
Amanda: "Ja!"
stilte
Elly: "We hebben geen wodka..alleen lime, erg he?"![]()
Jaquote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef DiDijo het volgende:
Fok en Nowlive zijn volgens Natasia de schuld van het gerucht dat het uit is met Wilgo. Maar was het Natasia zelf niet die dit verhaal aan Brian vertelde?
![]()
je valt in herhalingquote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef DiDijo het volgende:
Fok en Nowlive zijn volgens Natasia de schuld van het gerucht dat het uit is met Wilgo. Maar was het Natasia zelf niet die dit verhaal aan Brian vertelde?
![]()
En aan de huishoudmutsen en aan Patricia en stylist...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef DiDijo het volgende:
![]()
Iedereen weet daar dat het de waarheid is (behalve Amanda).quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef farscapevr6 het volgende:
brian is wijselijk stil omdat ie de waarheid ziet
Dat vind ik nou zo leuk aan Natasquote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze het uit d'r strot. Ze is helemaal schor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |