quote:Op zondag 1 juli 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je hoort de verschillen tussen Nadia en Dennix :
- Nadia noemt positieve punten van anderen
- Dennix weet alleen maar negatieve punten te noemen
Ze trok een soort 'steun-hemd' aan, geen corset. (Geen idee hoe zo'n ding heet) Had ze overigens ook verteld dat dat nodig was voor haar buik, de eerste 6 weken na de operatie. Je zag haar buik goed en in het zwart-wit beeld kon je niets vreemds zien. Brede heupen, maar dat was al wel bekend, meer niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:32 schreef scanman01 het volgende:
Ze schijnt echt een lelijke buik te hebben. Die houdt ze consequent verborgen voor de camera's.
quote:Op zondag 1 juli 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
Amanda d'r tiet hangt weer buitenboord..
Eéééécht wel! Geef je vileine visie over de huidige stand van zak(k)en.quote:
Als je dan toch m'n caps wilt vergroten, dan kun je er net zo goed meteen een jongetje van maken .....quote:
hehehe, valsquote:Op zondag 1 juli 2007 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je dan toch m'n caps wilt vergroten, dan kun je er net zo goed meteen een jongetje van maken .....
Een soort Japio-piemeltje .....
[afbeelding]
hij doet z'n dingquote:Op zondag 1 juli 2007 03:47 schreef avonne het volgende:
"ik moest lache jonge..."
zegt meneertje Nix de hele tijd. Ik ben hem zó zat!!
volgens mij heb je hier overigens je cap gepakt waar ze haar onderbroek nog aan heeftquote:Op zondag 1 juli 2007 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je dan toch m'n caps wilt vergroten, dan kun je er net zo goed meteen een jongetje van maken .....
Een soort Japio-piemeltje .....
[afbeelding]
Doe je ding, geef 'm een ban!quote:Op zondag 1 juli 2007 03:47 schreef avonne het volgende:
"ik moest lache jonge..."
zegt meneertje Nix de hele tijd. Ik ben hem zó zat!!
Het lijkt er wel op. Wat erg lijkt me dat.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:54 schreef riri het volgende:
hij slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |