Ooooow daarom was hij zo stil. Het was voor hem fysiek onmogelijk om zn mond open te doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:13 schreef pullup het volgende:
7- Dennis vind het jammer dat hij zich niet in de discussie kon mengen![]()
Ik haakte wat laat in, maar dat idee had ik iddquote:Op maandag 2 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia was volkomen over de rooie. Je zag toch wel dat Huub dit alleen maar deed om haar gek te krijgen?
Dat smoelwerk van die dame met gekortwiekte haren staat sinds de intrede van Nadia permanent op zuur.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat zure smoelwerk van Amanda.
nouquote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
Nadia "Hij (Huub) heeft niet voor niks zo'n groot ego"Hij is gewoon goed
Omdat hij heeft beloofd mee te rellen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:18 schreef Clank het volgende:
Dennis zegt dat Natasia beter kan wachten met de discussie over de brief van Lieke. Waarom is niet helemaal duidelijk.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Daar zijn de bedreigingen weer...
Die rozen, die 41% in popo.. In de buitenwereld wordt hij doodgeschoten. Aldus:
[afbeelding]
Om op adem te komenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:18 schreef Clank het volgende:
Dennis zegt dat Natasia beter kan wachten met de discussie over de brief van Lieke. Waarom is niet helemaal duidelijk.
Dat Lieke wil gaan bonden met Natasia voor extra back-upquote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef milk-shake het volgende:
wat staat er in de brief..................dan
iddquote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
Maar ik heb geloof ik van al die mensen toch echt het meeste hekel aan Amanda![]()
![]()
Dat is toch wel het grootste kotsopwekkende figuur van alle real live shows, ze verdringt Chantal uit BB 5 van de eerste plek
Hij zegt dat hij wat mensen heeft uitgenodigd??quote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef farscapevr6 het volgende:
gaat jaap zich verhangen in de chill?
Wij weten allemaaal dat het juist Natasia is (en Brian) die straks echt niet meer over straat kan. Je haat richting Natasia en Brian is enorm groot volgens mij. Niet voor niets durfde Natasia een tijd lang niet eens meer de villa uitquote:Op maandag 2 juli 2007 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas begint weer over mensen die iemand opwachten buiten. Klasse, stijl en niveau.![]()
Vliegen doodslaaan, meer zal het niet worden.![]()
okeee thanksquote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat Lieke wil gaan bonden met Natasia voor extra back-up
ja N sprak enkele weken geleden nog uit tegen huub en lieke dat zij onschendbaar wasquote:Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef Lobasca het volgende:
Lijkt wel of er eindelijk 'toestemming' is, om los te gaan op Natasia.
Prachtig prinsesje...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Daar zijn de bedreigingen weer...
Die rozen, die 41% in popo.. In de buitenwereld wordt hij doodgeschoten. Aldus:
[afbeelding]
Ik denk dat ze dat heel makkelijk gaat verklaren. Dat gaat uitlopen op niets.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat Lieke wil gaan bonden met Natasia voor extra back-up
Beetje rare uitspraak van der.... ze heeft bijna alle tijd op kantoor gezeten.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
Nadia "Hij (Huub) heeft niet voor niks zo'n groot ego"Hij is gewoon goed
Zouden ze allemaal moeten doenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef jakester het volgende:
haha mooi hoe Dennis keihard word genegeerd door Jaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |