Morgenavond.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef kissa het volgende:
Ik dacht dat Sylvia vanavond zou komen?
Helaas altijd hetzelfde gezeik: bij BB, HBB en DGK ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Reality show... behalve als het té heftig wordt....
O dat was ook al zo tenen en bilspier krommendquote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
"Je hebt een KUT en je bent een HOER! Je bent een KUTHOER!!"
Op die manier?
O nee, dat was Brian in de uitzending van vanavond.![]()
OmdAt ze het eventueel kunnen gebruiken voor een uitzending.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:32 schreef Flabberguest het volgende:
Wat ik dan weer niet snap. waarom houden ze dat gesprek dan niet bij de FEBO als wij het niet mogen zien. Kunnen wij gewoon door met streams kijken
Brian is een beetje psychofreen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
"Je hebt een KUT en je bent een HOER! Je bent een KUTHOER!!"
Op die manier?
O nee, dat was Brian in de uitzending van vanavond.![]()
jazeker een prinses hoort een kroon te hebben, zo is hetquote:Op maandag 2 juli 2007 21:34 schreef milk-shake het volgende:
amanda wil een prinsessenkroontje![]()
![]()
kindje
ow my godquote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jazeker een prinses hoort een kroon te hebben, zo is het
Ik ben een Hollander en had voor die andere betaaldquote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom kijk jij die streams? Deze zijn veel mooier. Kijk maar eens.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Een kroonkurk is nog te stijlvol voor dit trailer trash sletje.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef robert2006 het volgende:
Lijkt me lekker leesvoer.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:36 schreef itsme het volgende:
Ik ga maar even een boek lezen.
Heb net Cannibal binnen. Over die Duitser Armin Meiwes die online regelde dat er een man op visite kwam en die hij dan mocht opeten.![]()
als je voor 1 stream betaald dan heb je automatisch voor alle betaald.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben een Hollander en had voor die andere betaald![]()
maarre....bedankT!![]()
![]()
En dan lekker Mein Teil van Rammstein er bij opzetten.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:36 schreef itsme het volgende:
Heb net Cannibal binnen. Over die Duitser Armin Meiwes die online regelde dat er een man op visite kwam en die hij dan mocht opeten.![]()
ja stuur zo'n man dgk in .....en dan weet ik er een paar die hij moet opvretenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:36 schreef itsme het volgende:
maar ze is zo lelijk de laatste tijd. Al dat schreeuwen en die jaloezie doet haar uiterlijk geen goed.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Schat, je kunt zo overschakelen, dat maakt niks uit, probeer maar.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben een Hollander en had voor die andere betaald![]()
maarre....bedankT!![]()
![]()
Het kan geen kwaad om de zwakke kanten van de tegenstander in de schijnwerpers te zettenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt aan Nada: Je bent wel goed in lijnen?
En dat na dat hele verhaal over de blubberbuik van Nada.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |