Het gaat over criminelen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:29 schreef paraquat het volgende:
streamlock
Kommt der Tappert?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:29 schreef jassy het volgende:
Streamlock!!!!!! Verdammt nochmal
Ik hoorde een vrouwenstem 'Hai mam" zeggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:29 schreef Marrije het volgende:
zijn moeder???
dat zou wel eens kunnenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:30 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap zegt "en jij bent de criminele moeder"
Moeder van Cora??
Een tent runnen in dat milieu en meiden aansturen is geen sinecure lijkt mij niet te vergelijken met een beschermde gouden kooi met wat brulapen erinquote:Op maandag 2 juli 2007 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook hoerenmadammen kunnen volgens mij best lief zijn.
Die kijken alleen anders tegen sex aan als de meeste andere mensen![]()
Ich sage....scheisse.quote:
ik dacht dat de vrouwenstem hai jaap zei en jaap zei hai mam, toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoorde een vrouwenstem 'Hai mam" zeggen.
edit: dus Hallo Jaap.
Jaaps mam
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef lillkiss het volgende:
waarom mogen we het nou niet zien? we weten tog alls al
Hebben we een lock? Ik hoorde Jaap net nog iets zeggen "Hooi, jij bent toch geen criminele moeder?"quote:Op maandag 2 juli 2007 21:23 schreef farceman het volgende:
Zou cora komen?
Of Jelta de woordvoerder van Cora?
het maakt het wel extra spannend zo en wij kunnen weer urenlang gissenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef JohnFoK het volgende:
kut talpa.
Waarom kijk jij die streams? Deze zijn veel mooier. Kijk maar eens.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:30 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Er komt een auto aan rijden en iemand zegt "Hay Jaap" en wij zien dit?![]()
Die moeder is de leider van de gangquote:Op maandag 2 juli 2007 21:30 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap zegt "en jij bent de criminele moeder"
Moeder van Cora??
"Je hebt een KUT en je bent een HOER! Je bent een KUTHOER!!"quote:
morgenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef kissa het volgende:
Ik dacht dat Sylvia vanavond zou komen?
Laat ze het anders achter doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef lillkiss het volgende:
waarom mogen we het nou niet zien? we weten tog alls al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |