Jaaaaaaaaa Goed ideequote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan lekker Mein Teil van Rammstein er bij opzetten.![]()
Een sterretje kan ze krijgen! ( Een pijnlijk sterretje, van Brian)quote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een kroonkurk is nog te stijlvol voor dit trailer trash sletje.
Teiltje op je schoot...........en je avond kan niet meer stukquote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan lekker Mein Teil van Rammstein er bij opzetten.![]()
Als dat zo zou zijn , soit. Maar ze is het gewoon vergeten.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad om de zwakke kanten van de tegenstander in de schijnwerpers te zetten
Heb het al gedaanquote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, je kunt zo overschakelen, dat maakt niks uit, probeer maar.
die heeft ze al............maar niet pijnlijk............een uitgewoonde sterquote:Op maandag 2 juli 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een sterretje kan ze krijgen! ( Een pijnlijk sterretje, van Brian)
als ie met jaap begint is ie voor januari niet klaar hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja stuur zo'n man dgk in .....en dan weet ik er een paar die hij moet opvreten![]()
Jahahaha Ik denk ook niet dat we van een sterretje kunnen spreken. Volgens mij is die al zo uitgeragd. ( en nee niet door die dikke lul van brian)quote:Op maandag 2 juli 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een sterretje kan ze krijgen! ( Een pijnlijk sterretje, van Brian)
ja, maar dennis vindt haar stiekum ook leuk, voor hem is zij ook een prinsesje, geloof me, na de gouden kooi zal ze niet vergeten worden, zou prinses maxima haar leuk vinden, kunnen ze vriendinnen wordenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef itsme het volgende:
[..]
maar ze is zo lelijk de laatste tijd. Al dat schreeuwen en die jaloezie doet haar uiterlijk geen goed.
Maar ze is en blijft jou prinsesje![]()
Als ze er uit komt dan moeten we jou voordragen als haar grootste fan.![]()
arme robbertquote:Op maandag 2 juli 2007 21:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Jahahaha Ik denk ook niet dat we van een sterretje kunnen spreken. Volgens mij is die al zo uitgeragd. ( en nee niet door die dikke lul van brian)
sorry Robert.![]()
![]()
Ik twijfel, ze is er vals genoeg voorquote:Op maandag 2 juli 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn , soit. Maar ze is het gewoon vergeten.
Daar moeten ze nog een IQ voor bedenken volgens mij.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef farceman het volgende:
Wat is die Amanda dom ze echt gewoon niet meer normaal
ben jij een corsleutel?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar dennis vindt haar stiekum ook leuk, voor hem is zij ook een prinsesje, geloof me, na de gouden kooi zal ze niet vergeten worden, zou prinses maxima haar leuk vinden, kunnen ze vriendinnen worden
Ja die worden dikke maatjes. Samen aan de breezertjes en samen anaaal genomen worden.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar dennis vindt haar stiekum ook leuk, voor hem is zij ook een prinsesje, geloof me, na de gouden kooi zal ze niet vergeten worden, zou prinses maxima haar leuk vinden, kunnen ze vriendinnen worden
Ik heb deze link aangeklikt en ik heb wel beeld, maar geen geluid. Ik heb overigens nog niks betaaldquote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom kijk jij die streams? Deze zijn veel mooier. Kijk maar eens.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Het lijkt wel dat ze verplicht het personeel een flinke tijd op de streams laten zien.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:41 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Waarom hebben we Huub en Lieke niet in beeld?
Ze zitten in de tuin.
Dat stoppen met roken van Elly hoef ik niet te weten.
nee hoor ik denk dat ze een strak sterretje heeft, doordat ze pas 19 is, is het sterretje nog elastischquote:Op maandag 2 juli 2007 21:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Jahahaha Ik denk ook niet dat we van een sterretje kunnen spreken. Volgens mij is die al zo uitgeragd. ( en nee niet door die dikke lul van brian)
sorry Robert.![]()
![]()
Dan zou je ook geen beeld kunnen hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:43 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Ik heb deze link aangeklikt en ik heb wel beeld, maar geen geluid. Ik heb overigens nog niks betaaldLigt het daaraan
![]()
jep als je betaald heb je geluid en mooi beeldkwaliteit.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:43 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Ik heb deze link aangeklikt en ik heb wel beeld, maar geen geluid. Ik heb overigens nog niks betaaldLigt het daaraan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |