Dank je lieverdquote:Op maandag 2 juli 2007 23:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Zo, Kleinzusje, de vorige CODUS van Marrije was opeens snel vol,
ik had niet eens meer de tijd om jou en Disana te bedanken.
Bedankt voor je updates van 18:59 "Het verhaal van Jaap " en de update van 22:33.
Goede OP met herkenbare teksten,
Leuk dat tegeltje erbij.
Bedankt.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:37 schreef Lobasca het volgende:
En ik wil graag BeeQueen bedanken, die elke dag verslag doet van de streams.
Dank je wel voor deze lieve post.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:37 schreef Lobasca het volgende:
En ik wil graag BeeQueen bedanken, die elke dag verslag doet van de streams. Wordt door mij zeer op prijs gesteld.![]()
En het gezeur dat ze ook in de Updates zou moeten bijdragen, komt mij me neusgaten uit. Iedereen mag hier op zijn/ haar manier een bijdrage leveren, zonder verdere verplichtingen.
quote:
Wat zij zegt.quote:
Bedankt voor de update petra, dat is lekker thuis komenquote:Vannacht heeft Dennis zichzelf afgetrokken, hij heeft de laatste badhanddoek gebruikt om zijn kwakkie af te smeren.
Gewijzigde reactie: Palma:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:57 schreef petraa het volgende:
De bewoners worden gewekt door Palma. Lieke krijgt de nodige sneren van Palma. Oa. hou haar goed vast Huub, voor je het weet ben je zo'n soort meisje kwijt. Lieke heeft vannacht een miskraam gehad, beter voor het kind.
[Personeel] Palma - hoofd huishoudingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef Bagheera het volgende:
[..]
VERACHTELIJKE REACTIE op een miskraam. Het absolute dieptepunt van DGK.En dat ligt hééééééél laag onder het N.A.P.
Palma
: daar kunnen geen duizend Brians en Natasia's tegenop qua walgelijkheid.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is zooo ontzettend afgrijselijk, ik kan er niet over uit. WAT een verachtelijk wijf. Ze toont nu écht aan geen greintje moreel besef, empathie, inlevingsvermogen en normale vriendelijkheid in zich te hebben.
Palma: compleet zielloos en afgestompt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eensch!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:50 schreef LouLou het volgende:
Kleinzusje: geweldige OP's !! leest net zo lekker als een goede update!
![]()
het is dan wel geen commentaar op een update/streamverslag, maar de OP's van kleinzusje mogen er wezen
De OP's van Kleinzusje zijn altijd uitgebreid en vol met humor en ik lees ze dan ook altijd om up to date te blijvenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:50 schreef LouLou het volgende:
Kleinzusje: geweldige OP's !! leest net zo lekker als een goede update!
![]()
het is dan wel geen commentaar op een update/streamverslag, maar de OP's van kleinzusje mogen er wezen
Mooi!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:45 schreef kleinzusje het volgende:
Op zaterdag 14 juli 2007 21:12 schreef akveor het volgende:
The story...:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][/img]
Ze moeten om 20.00 op de bank
Is verplaatst naar 21.00 uur
Vlak voor 21.00 komt er een handgemeen
Speaker zegt dat alle spullen terug moeten
Ging erg snel
Vervolg ????
Geen idee
quote:Op zondag 15 juli 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi!![]()
ik kan niet wachten op de volgende update!
Jij ook bedankt Kleinzusjequote:Op zondag 15 juli 2007 14:56 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Bedankt sug4r voor je udate
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
Maar een rustig de beelden terug gekeken en ik constateer dat het wel Huub is die weer begint met slaan. Ik kan mij de onrustgevoelens wel ietwat voorstellen vanwege het feit dat velen hier continu elkaar zitten op te fokken, maar wat is er feitelijk aan de hand.
1. Drie meiden willen Lieke in het zwembad gooien, dat deden wij vroeger allemaal wel eens. In dit spel lijkt mij het wel toegestaan als een actie
2. Huub vliegt er op af, de drie jongens houden hem tegen. Brian doet dat vrij rustig, totdat Huub hem bewust slaat. Armbewebing naar achteren, heel bewust om Brian te raken. Dat is geweld van Huub en hier vangt hij dus weer mee aan.
3. Jaap pakt Huub vast en ze isoleren Huub van de actie van die meiden.
4. Huub maakt trappende bewegingen naar Brian.
5. Brian verliest zichzelf en grijpt Huub hard bij zijn schouder (dat deed vermoedelijk wel pijn bij Huub)
6. De dames proberen de zender af te halen die Lieke bewust heel gecompliceerd om die BH had vastgemaakt. Ik zie Lieke niet al te moeilijk doen, behalve dan logische weerstand bieden. Ze maakt zich echter ook niet al te druk, dat doet Huub daarentegen wel.
7. De dames dragen, slepen Lieke richting zwembad, dat gaat redelijk gecontroleerd
8. Huub schiet er helemaal door en schreeuwt steeds harder
9. Een stem in de luidspreker roept "Jongens........" en onmiddelijk laat Jaap, geconditioneerd en nooit zijn hoofd verliezend, Huub los.
10. Lieke is inmiddels vrij, niemand heeft haar meer vast
11. Brian laat Huub struikelen, Huub valt. Dat is een minne actie van Brian
12. Huub vliegt op Natasia af, die hem HEEL TERECHT afweert
13. Huub vliegt op Brian af die hem een zwieper geeft, dat is ook afweer.
Nu hoor ik allemaal verhalen over zes tegen twee. Ja, dat is waar, maar om Eric weg te pesten organiseerde hij ook dat Iederen tegen één zou zijn. Vervolgens deden Huub, Jaap en Brian (af en toe) tegelijkertijd hun best om Eric weg te krijgen. Er is geen enkel verschil, althans, ik zie het net.
Als in dit geval Huub gewoon rustig was blijven zitten, dan was er niets aan de hand geweest en had alleen Lieke een nat pak gehad.
Verhalen dat Huub voor zijn vriendin Lieke opkomt zijn bullshit verhalen. Als hij echt voor zijn vriendin zou opkomen, dan zou hij Lieke de poort uitsturen en haar uit het spel halen. Ik zou dat in ieder geval wel doen als het zo ernstig was zoals men hier verteld. Ik zou haar zeggen "Jij in veiligheid, ik knok hier wel voor drie, en we delen de winst later wel".
Alles overziend kom ik tot de conclusie dat het Huub is die de hele ellende weer start, zie punt 1 tot en met 13. Gisteren zei iemand het ook treffend. Die hele DGK draait om Huub. En daar had hij een punt, het is namelijk waar. Die hele DGK is geweld op geweld op geweld. En altijd is Huub erbij betrokken. Gewoon die gast eruit halen, alle anderen krijgen de ruimte om zich te ontwikkelen en het zal vermoedelijk een stuk gezelliger zijn. Nu kan dat niet met Huub's zijn afdwingende agressiviteit, zowel verbaal als fysiek.
Ik kom tot de conclusie dat door Huub fans ontzettend met twee maten gemeten wordt, niet meer en niet minder. De meeste van zijn fans zijn alle objectiviteit verloren en schieten volledig door.
Tot overmaat van ramp komt Melissa hem dan ook nog eens meedelen dat hij stijgende is op de fora, qua populariteit. Hij krijgt een boost en begint een heel zielig verhaal voor de streamers om het nog eens extra aan te wakkeren. En natuurlijk, het werkt. Niemand doorziet de verdorven karaktertrekken van Huub.
Voor mij persoonlijk geldt dat hij nog lang niet heeft gekregen aan wat hij heeft uitgedeelt en mogen ze hem nog wel even bashen. Ik denk dan aan wat Jaap te verduren heeft gehad, Brian, Eric, alle kankerpatienten, alle obesitaspatienten, Nadia, Palma, etc. etc.
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:24 schreef Sug4r het volgende:
Bedankt kleinzusje en soylent voor de updates![]()
En gebruikersnaam de update is bedoeld voor een objectief verslag van belangrijke gebeurtenissen in de kooi.
Het is niet bedoeld voor een streamverslag met meningen van streamers, die horen ergens anders.
Bovendien hadden soylent en ik al een verslag van wat er gebeurd was neergezet.![]()
Jammer dat Gert mijn update heeft verwijderd, en lief dat jij het zag kleinzusje.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Er is iets vreselijks gebeurd, Gert heeft je ontopic update verwijderd.![]()
Neem het de mod maar niet kwalijk, ik denk dat het niets persoonlijks is hoor Sug4r![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jammer dat Gert mijn update heeft verwijderd, en lief dat jij het zag kleinzusje.![]()
Het was niet voor mezelf dat ik het schreef.
Ik neem niets persoonlijk hoor, zolang ik iemand niet persoonlijk ken doe ik dat zeker niet.![]()
Sorry, kleinzusjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:44 schreef kleinzusje het volgende:
Peetra bedankt voor je update![]()
Disana bedankt voor je OP, ik mis je updates
![]()
Wanneer ik kijk naar de streams en er gebeurt iets belangrijks, maak ik een update.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:05 schreef petraa het volgende:
Waarom vinden mensen het nou zo moeilijk ff update neer te planten. Kijk erg weinig streams laatste dagen zie niks terug in de updates.
Zou iemand een link kunnen geven naar het 'mail tilly' gebeuren? Kan het niet hier of op VOL vinden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:48 schreef petraa het volgende:
Tilly komt niet meer
Amanda snapt er niets van
Bianca geeft de info dat we allemaal gemaild hebben naar haar, Amanda noemt de streams psychisch gestoord
Amanda denkt dat het om een groepje gaat. Nee zegt Bianca 50.000 mensen. DOB heeft ook zoveel reakties gehad
Dank, dankquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
Disana, Thnx 4 the update![]()
Ben blij dat je daar weer post![]()
Lief Kleinzusje,quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lief Kleinzusje,
Speciaal voor jou heb ik daar geschreven , omdat je het zo waardeerd.
Groet,
Fluitertje
Kom jij nog wel eens buiten danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
Prospera bedankt
Om te begrijpen wat er allemaal in DGK is gebeurd heb ik net , na thuiskomst, VOL bijgelezen. Ook daar werd ik niet veel wijzer van![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ik stream ( bijna) niet meer, dus het is lastig. Ik lees soms de Cossen door en haal daar wat uit. Maar dat is echt een werk![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 04:05 schreef Prospera het volgende:
Uit de OP van COS 2114:
[...]
Dit was een copy/past bericht:
Geen bedankjes graag![]()
Dat mag je hier zeggen. Daar mag je over ieders trieste leven oordelen als een echte stoere knul.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:06 schreef BereNDD het volgende:
hahaha mijn god.. wat triets..
heb je nou echt niks beters te doen dan de hele dag dat bout programma volgen?
Het ergste is nog wel dat je het de moeite waard vindt om hier live verslag te doen
Lief Attent Kleinzusje, graag gedaan.quote:
Bedankt voor de complimenten en de rode roos.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:53 schreef kleinzusje het volgende:
Nee lief fluitertje, ze zijn precies goed zo![]()
![]()
En dat ondanks de buffers, het asynchrone geluid, en, bovenal, het uitzinnige geschreeuw... er zat een fluit in mijn oren. Soms snap ik mezellef niet!!!!quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik vind dat je laatste toevoeging er niet hoort![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |