abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51738133
quote:
Op zondag 22 juli 2007 11:06 schreef Doff het volgende:
Ik ben op zoek naar een Franse film over de Tweede Wereldoorlog. Het speelt zich naar verluid af in een dorp waar de nazi's binnenvallen. De regisseur heeft een groot deel van zijn familie verloren in de oorlog. Iemand enig idee? Ik heb zelf gegoogled maar kan het niet vinden.
Hoe oud? Wat voor soort WW2 film? Kleur of zwartwit?
  maandag 23 juli 2007 @ 03:12:16 #102
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_51738218
quote:
Op maandag 23 juli 2007 02:37 schreef donroyco het volgende:
Drie films eigenlijk:

1. horror, zo was het voor me begin jaren 90, de tijd dat ik ongeveer 6-7 jaar was... ik kon er nachten niet van slapen: twee jongens die eigenlijk van binnen robot zijn trekken in de bewuste scène waardoor ik niet kon slapen hun vel zo eraf of hijsen het omhoog...
2. een Maori-film, een soort documentaire van een jaar of vijf tot tien geleden over het leven van Maori's in een bepaalde wijk/stad, de beelden werden volgens mij gewoon gefilmd als een documentaire en niet als een film (duidelijk hè ...)
3. film van dit jaar of vorig jaar, in ieder geval gereleased vertelt het verhaal van een man die naar het ziekenhuis moet voor een onschuldige operatie. Daar blijkt dat er complicaties opgetreden zijn en dat de man langer in het ziekenhuis moet blijven, hetgeen hij niet wil. Hij komt erachter dat het ziekenhuis een hele andere functie heeft dan zieken verzorgen... beetje psychische thriller en nogal vaag opgezet... hoofdrolspeler heeft bruin haar en blauwe ogen... that's all I can remember

Mucios gracias
1: http://www.imdb.com/title/tt0101452/ (is komedie, maar zit een scene in waarin twee jongen via hun mond het vel van hun hoofd oprekken en je ziet dan een robot hoofd)
2: http://www.imdb.com/title/tt0110729/
3: http://www.imdb.com/title/tt0822858/
  maandag 23 juli 2007 @ 03:17:19 #103
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_51738280
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:22 schreef lamers het volgende:
Zoek een film die hier nog niet uit is. Het gaat over een koppel die vastgehouden worden in een kamer. Volgens mij waren ze ook op vakantie. Iemand een idee?
Deze:http://www.imdb.com/title/tt0452702/

Anders misschien deze, maar denk toch de eerste:
http://www.imdb.com/title/tt0470705/
pi_51738755
quote:
Op maandag 23 juli 2007 03:17 schreef Tweek het volgende:

[..]

Deze:http://www.imdb.com/title/tt0452702/

Anders misschien deze, maar denk toch de eerste:
http://www.imdb.com/title/tt0470705/
Jawoll de eerste was het. Danke Schön
  maandag 23 juli 2007 @ 14:57:26 #105
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51748509
quote:
Op maandag 23 juli 2007 03:12 schreef Tweek het volgende:

[..]

1: http://www.imdb.com/title/tt0101452/ (is komedie, maar zit een scene in waarin twee jongen via hun mond het vel van hun hoofd oprekken en je ziet dan een robot hoofd)
2: http://www.imdb.com/title/tt0110729/
3: http://www.imdb.com/title/tt0822858/
May I thank you....
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 23 juli 2007 @ 16:00:21 #106
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_51750775
Met de eerste kan ik je niet helpen, maar dit

2. een Maori-film, een soort documentaire van een jaar of vijf tot tien geleden over het leven van Maori's in een bepaalde wijk/stad, de beelden werden volgens mij gewoon gefilmd als een documentaire en niet als een film (duidelijk hè ...)

is denk ik Once Were Warriors

en dit

3. film van dit jaar of vorig jaar, in ieder geval gereleased vertelt het verhaal van een man die naar het ziekenhuis moet voor een onschuldige operatie. Daar blijkt dat er complicaties opgetreden zijn en dat de man langer in het ziekenhuis moet blijven, hetgeen hij niet wil. Hij komt erachter dat het ziekenhuis een hele andere functie heeft dan zieken verzorgen... beetje psychische thriller en nogal vaag opgezet... hoofdrolspeler heeft bruin haar en blauwe ogen... that's all I can remember

lijkt me Sublime.

Edit: Laat maar. Toch eens leren tot het einde van het topic te lezen...
  maandag 23 juli 2007 @ 16:05:42 #107
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51750995
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:00 schreef Digipack het volgende:
Met de eerste kan ik je niet helpen, maar dit

is denk ik Once Were Warriors

en dit

lijkt me Sublime.

Edit: Laat maar. Toch eens leren tot het einde van het topic te lezen...
Toch bedankt voor het helpen zoeken
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_51756095
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:21 schreef frenzy2003 het volgende:
ik ben me ervan bewust dat dit niet helemaal het juiste topic is,maar ik heb een vraagje. gisteravond heb ik een uitzending gemist op veronica,iets over poker. ik kan niet op de website van veronica vinden hoe ik deze uitzending alsnog kan kijken. heeft iemand enig idee waar ik veronica uitzendingen kan terug kijken?
heeft dan echt niemand een idee??????
pi_51757626
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:51 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

mail Veronica dan gewoon even, heb je zo antwoord.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51759184
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:51 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

Was het een Engelstalige buitenlandse productie of van Veronica zelf? In het eerste geval zal je het niet op uitzendinggemist vinden en kan je het niet zomaar zonder kosten zien. Dus dan wordt het downloaden indien mogelijk of als het op DVD is uitgebracht zou je dat ook kunnen doen..
pi_51763797
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:36 schreef milagro het volgende:

[..]

mail Veronica dan gewoon even, heb je zo antwoord.
kga dat wel ff doen.

@sampoo,ik denk dat jij het erg ver zoekt,maar tis niet echt een serie die je snel op tv zal zien. tis gewoon een aflevering van poker nations. zijn iets van 7 uitzendingen ofzo,is een heel toernooi. dat zal dus niet op dvd komen .
pi_51764011
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:58 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

kga dat wel ff doen.

@sampoo,ik denk dat jij het erg ver zoekt,maar tis niet echt een serie die je snel op tv zal zien. tis gewoon een aflevering van poker nations. zijn iets van 7 uitzendingen ofzo,is een heel toernooi. dat zal dus niet op dvd komen .
je kan hem natuurlijk ... uhm... "lenen" , hè...kuch ende fluitfluit
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:03:43 #113
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51778737
quote:
Op zondag 22 juli 2007 11:06 schreef Doff het volgende:
Ik ben op zoek naar een Franse film over de Tweede Wereldoorlog. Het speelt zich naar verluid af in een dorp waar de nazi's binnenvallen. De regisseur heeft een groot deel van zijn familie verloren in de oorlog. Iemand enig idee? Ik heb zelf gegoogled maar kan het niet vinden.
Lacombe Lucien ?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:38:04 #114
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_51787156
tvp
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_51798480
Hallo, een tijd geleden (dit jaar, hoogstens drie maanden geleden)zag ik een reportage (op Ned 1/2/3) over het immigratiebeleid in Denemarken. Ik zou het graag nog eens opnieuw bekijken (met uitzendinggemist), maar ik weet niet meer welk programma het was. Kan iemand me weer op weg helpen? Al heel erg bedankt!
pi_51798992
quote:
Heel erg bedankt. Wanneer was deze uitzending?
pi_51799135
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:09 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Heel erg bedankt. Wanneer was deze uitzending?
geen idee, mag je lekker zelf uitzoeken
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:37:05 #119
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_51800335
Ik zoek een acteur. Een Nederlandse, vrij nors van uiterlijk. Hij doet denken aan Jack Wouterse. Volgens mij heeft hij ook in het Klokhuis gespeeld, het is geen groots acteur.

Is er misschien ook een site waar allerlei Nederlandse acteurs opstaan met foto?

Hij doet me echt denken aan een slanke Jack Wouterse:

woensdag 25 juli 2007 @ 06:56:29 #120
22457 Patch
pi_51807423
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zoek een acteur. Een Nederlandse, vrij nors van uiterlijk. Hij doet denken aan Jack Wouterse. Volgens mij heeft hij ook in het Klokhuis gespeeld, het is geen groots acteur.

Is er misschien ook een site waar allerlei Nederlandse acteurs opstaan met foto?

Hij doet me echt denken aan een slanke Jack Wouterse:

[afbeelding]
Wellicht zoek je Peter Bolhuis, die heeft er wel iets van weg.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_51828313
ik zoek een tekenfilmserie.. heb die in de telekids tijd gezien denk ik.. weet er bijna niks meer van af maar ben heel benieuwd! het zijn een soort superhelden die het kwaad bestrijden.. en 1 personage is een rode tomaat of rode skippybal ofzo.. dat is het enige wat ik nog weet maar het was wel heel stoer

iemand?
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:50:08 #122
22457 Patch
pi_51828943
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:30 schreef Snok het volgende:
ik zoek een tekenfilmserie.. heb die in de telekids tijd gezien denk ik.. weet er bijna niks meer van af maar ben heel benieuwd! het zijn een soort superhelden die het kwaad bestrijden.. en 1 personage is een rode tomaat of rode skippybal ofzo.. dat is het enige wat ik nog weet maar het was wel heel stoer

iemand?
Was in het vorige topic al beantwoord:

http://en.wikipedia.org/wiki/Power_Team
pi_51829172
Ik zoek al een tijdje naar een film, waarschijnlijk uit de VSA (of misschien Australisch?). Waarschijnlijk uit de jaren tachtig of negentig.
Er was een vrouw (niet jong maar ook zeker niet oud) die werkte in een huis of zo van een alleenstaande man, en zij moest de poetsvrouw laten binnenkomen. Dat was een kleine zwarte vrouw die erop stond dat ze altijd langs de voordeur binnenging en zich nooit op haar knieën wou poetsen.

typo

[ Bericht 5% gewijzigd door zuiderbuur op 25-07-2007 20:52:01 ]
pi_51835617
Een hele tijd geleden was er hier al eens een vraag (met gelukkig ook een antwoord) over een amerikaanse film/ serie over een gezonken schip waar de schepelingen dankzij een lucht bubbel oid gewoon doorleefden. Op een gegeven moment werd het wrak ontdekt en de rest weet ik niet zo goed meer. Wat ik nog wel weet is een scene dat er een patrijspoort in beeld was met een gezicht erachter. Het moet minstens 20 jaar oud zijn en ik zou hem graag nog eens zien. Ik heb me suf gezocht, ook op google maar ik kom er niet uit............. Kan iemand me misschien helpen
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:04:02 #125
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_51835831
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:59 schreef milia het volgende:
Een hele tijd geleden was er hier al eens een vraag (met gelukkig ook een antwoord) over een amerikaanse film/ serie over een gezonken schip waar de schepelingen dankzij een lucht bubbel oid gewoon doorleefden. Op een gegeven moment werd het wrak ontdekt en de rest weet ik niet zo goed meer. Wat ik nog wel weet is een scene dat er een patrijspoort in beeld was met een gezicht erachter. Het moet minstens 20 jaar oud zijn en ik zou hem graag nog eens zien. Ik heb me suf gezocht, ook op google maar ik kom er niet uit............. Kan iemand me misschien helpen
Komt me vaag bekend voor, hoorde je er niet telkens dat liedje 'Happy days are here again' in?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_51835931
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:04 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Komt me vaag bekend voor, hoorde je er niet telkens dat liedje 'Happy days are here again' in?
Zelfs dat weet ik niet meer
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:18:11 #127
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_51836558
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:05 schreef milia het volgende:
Zelfs dat weet ik niet meer
Gevonden!
Het is Goliath Awaits.
pi_51837001
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:18 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Gevonden!
Het is Goliath Awaits.
WoW !! Wat snel!! Ik ga maar eens ff kijken of dat nog te krijgen is!!
Veel bedankjes van mij!!
pi_51837405
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef milia het volgende:

[..]

WoW !! Wat snel!! Ik ga maar eens ff kijken of dat nog te krijgen is!!
Veel bedankjes van mij!!
Ik heb er al een in bestelling, toch een rare titel voor zo'n film hé
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:40:44 #130
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_51837639
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:36 schreef milia het volgende:
Ik heb er al een in bestelling, toch een rare titel voor zo'n film hé
Je bent er snel bij
Ik kon wat makkelijker zoeken omdat ik me kon herinneren dat Veronica het ooit uitzond. En dat liedje was ook een aanknopingspunt. Maar dat Christopher Lee bijvoorbeeld meedeed, wist ik echt niet meer.
pi_51837961
Nu je Veronica er weer bij haalt idd komt er weer iets meer boven, maar ik ben nog steeds blij met je
pi_51841681
Ik zat mij te bedenken of er een groot deel van de film bestaat waar de camera het gezichtspunt van de hoofdpersoon toont. Dus een beetje een First Person film. Het liefst een voorbeeld waar het voor het eerst werd gebruikt. Ik ken wel oude films waar het in een enkele scene zo is gefilmd maar niet grote delen van de film.

Verder een film die ik al een paar keer heb gezocht maar niet kon vinden. Een Duitstalige film waar zowel de voorgrond als de achtergrond haarscherp werden gefilmd. Dus al het ware zonder "focus". Zag er zeer apart uit en kwam een paar jaar geleden op het kanaal "Arte" meen ik. Het was volgens mij geen nasynchronisatie want het kwam over als een "Duitse" film.
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:39:34 #133
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_51841932
Het korte filmpje "Capitaine X" is volledig first person geschoten.

Het filmpje is op youtube te vinden.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_51842109
Bedankt. Jammer dat er geen "movie connections" aanwezig zijn om eventuele andere en oudere pogingen te vinden.
pi_51895322
Ik zoek een titel van een film, welke een aantal dagen terug te zien was op Film 1 of Film 2.

De film begint dat een man een vrouw ontmoet. De vrouw doet alsof de man haar liefde van het leven is en de 2 gaan naar een hotelkamer. Enkele minuten daarna wordt de man door een "overvaller" neergeslagen en de vrouw wordt door de overvaller "verkracht"....
Omdat de man getrouwd was en "vreemdging", dreigt de "overvaller" de man....De man moet geld betalen aan de "overvaller"..........etc....

Weet iemand wat de titel van deze film is?
pi_51895426
dat klinkt als een aflevering uit een politieserie of zoiets, heel bekend iig, behalve dan dat ik niet weet welke serie het betreft

en dan is het volgens jou niet eens een aflevering ve serie, maar een losstaande film.
houd dan gewoon je smoel, milagro en ga afwassen of zo
pi_51895497
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:10 schreef milagro het volgende:
dat klinkt als een aflevering uit een politieserie of zoiets, heel bekend iig, behalve dan dat ik niet weet welke serie het betreft

en dan is het volgens jou niet eens een aflevering ve serie, maar een losstaande film.
houd dan gewoon je smoel, milagro en ga afwassen of zo
Over welke tekst heb je het trouwes? Die ik zojuist heb geschreven of niet?
pi_51895784
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:14 schreef Xls het volgende:

[..]

Over welke tekst heb je het trouwes? Die ik zojuist heb geschreven of niet?
uuh ja ik reageer direct onder jou, anders had ik wel de post erboven of een andere daarboven gequote

maar het is natuurlijk een beetje een uitgekauwd plot (ws ook wel gebaseerd deels op waarheid), en ws meer dan eens gebruikt, in verschillende series of films, vandaar dat ik het herken
pi_51895948
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:24 schreef milagro het volgende:

[..]

uuh ja ik reageer direct onder jou, anders had ik wel de post erboven of een andere daarboven gequote

maar het is natuurlijk een beetje een uitgekauwd plot (ws ook wel gebaseerd deels op waarheid), en ws meer dan eens gebruikt, in verschillende series of films, vandaar dat ik het herken
Ja, oke. Maar op Film 1 of Film 2 komen geloof ik geen series.

Het gaat dus om een film welke enkele dagen geleden daarop te zien was. Ik heb die film gezien maar weet de titel niet meer (10 minuten nadat de film was begonnen, begon ik met het kijken ervan)....Dus ik zoek de titel..
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:33:58 #140
22457 Patch
pi_51896003
Als je toch ongeveer weet welke dag en welk tijdstip dan kan je toch op hun websites het toch uitvogelen of niet?
pi_51896050
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:33 schreef Patch het volgende:
Als je toch ongeveer weet welke dag en welk tijdstip dan kan je toch op hun websites het toch uitvogelen of niet?
Zeg maar waar ik moet zoeken...Ik heb geprobeerd de gids van enkele dagen terug te vinden op Google, maar ik heb niks gevonden.......
pi_51899362
Ik heb een jaar of 15 geleden een film gezien, ik ga er vanuit dat ie ook stamt uit eind jaren 80 of begin jaren 90.

Een man gaat dood, volgens mij door een aanrijding. Hij komt in een soort afterlife terecht waar de keuze gemaakt wordt door een jury of een ziel genoeg ontwikkeld is om naar een volgende niveau te gaan. Als de ziel niet genoeg ontwikkeld is, dan reincarneert de ziel. In de omgeving waar hij is kan je dan ook bv. kijken wat je vorige incarnaties waren. Hij komt tevens een vrouw tegen, waar ie verliefd op wordt. Deze vrouw wordt doorgelaten naar een volgend leven en hij wordt terug gestuurd naar aarde omdat ie bang is, ofzo. Een van de laatste scenes was iets dat hij van de ene trein (richting aarde) springt naar de trein waar 't meisje in zit.

Ik heb gezocht naar dingen als reincarnatie enzo, maar 'k kan 't niet vinden... heeft iemand een idee?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:11:28 #143
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_51900043
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:06 schreef Xls het volgende:
Ik zoek een titel van een film, welke een aantal dagen terug te zien was op Film 1 of Film 2.

De film begint dat een man een vrouw ontmoet. De vrouw doet alsof de man haar liefde van het leven is en de 2 gaan naar een hotelkamer. Enkele minuten daarna wordt de man door een "overvaller" neergeslagen en de vrouw wordt door de overvaller "verkracht"....
Omdat de man getrouwd was en "vreemdging", dreigt de "overvaller" de man....De man moet geld betalen aan de "overvaller"..........etc....

Weet iemand wat de titel van deze film is?
Dingen die in het vervolg helpen als je naar een titel vraagt:
De dag waarop het werd uitgezonden.
De hoofdrolspelers, bijvoorbeeld clive owen en jennifer aniston(die moet je toch wel herkend hebben)
iig Derailed
pi_51902554
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:48 schreef Rocho het volgende:
Ik heb een jaar of 15 geleden een film gezien, ik ga er vanuit dat ie ook stamt uit eind jaren 80 of begin jaren 90.

Een man gaat dood, volgens mij door een aanrijding. Hij komt in een soort afterlife terecht waar de keuze gemaakt wordt door een jury of een ziel genoeg ontwikkeld is om naar een volgende niveau te gaan. Als de ziel niet genoeg ontwikkeld is, dan reincarneert de ziel. In de omgeving waar hij is kan je dan ook bv. kijken wat je vorige incarnaties waren. Hij komt tevens een vrouw tegen, waar ie verliefd op wordt. Deze vrouw wordt doorgelaten naar een volgend leven en hij wordt terug gestuurd naar aarde omdat ie bang is, ofzo. Een van de laatste scenes was iets dat hij van de ene trein (richting aarde) springt naar de trein waar 't meisje in zit.

Ik heb gezocht naar dingen als reincarnatie enzo, maar 'k kan 't niet vinden... heeft iemand een idee?
http://www.moviegoods.com/find.asp?str1=Reincarnation&opt1=DE&showform=N

succes
pi_51941481
oke ik wil weten hoe deze film heet
ik heb hem een keer gezien op veronica een paar jaar geleden

beschrijving:

een man van ongeveer 25 jaar (heete john volgens mij)
ging in het ouderlijk huis waar hij woonde de zolder opruimen, en komt daar een oude radio tegen.
hij gaat proberen die radio aan de gang te krijgen. wat hem lukt. en hij krijgt een man aan de lijn.

*side note* zijn vader was brandweer man en is omgekomen bij een brand, zijn moeder was dacht ik vermoord door een serie moordenaar (dit weet ik niet zeker)

oke die man die die aan de lijn krijgt bleek zijn vader te zijn die ongeveer 20 jaar terug leefde. precies rond de tijd dat zijn vader dood ging in die brand. john komt erachter dat hij met zijn vader praat, maar zijn vader gelooft hem niet. dus john zegt: welke dag is het vandaag. 5 juli (gewoon een datum) en dan zegt john. die en die personen slaan een home run en deze club wint met 10-9 (dit is gewoon een voorbeeld ik weet de precieze getalle niet)
dus de vader kijkt tv en het blijkt te kloppen wat john zegt.
daarna zegt hij morgen als je een oproep krijgt voor een brand. neem de deur links in plaats van rechts.

volgende dag krijgt de vader een oproep voor een brand en hij neemt de rechter deur en toen dacht hij terug aan john en loopt terug en neemt de linker deur en hij overleeft de brand.

nu is er een tijdje dat ze herinneringen ophalen enzo en dan wordt het bij mij een beetje vaag dus ik zeg dit in grote lijnen.

ze komen op een spoor van de moordenaar van de moeder en nog 10 andere vrouwen.
john zegt dat tegen zijn vader en die gaat er nu voor zorgen dat die moorden niet gepleegd worden.
het lukt hem aardig en bij het einde is het hele gezin weer bij elkaar. oftewel het verleden is veranderd net als de toekomst.

master vette film maar ik weer de naam niet meer

hopelijk kan iemand me met deze film helpen
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_51941596
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:17 schreef Pro_Shifty het volgende:
oke ik wil weten hoe deze film heet
ik heb hem een keer gezien op veronica een paar jaar geleden

beschrijving:

een man van ongeveer 25 jaar (heete john volgens mij)
ging in het ouderlijk huis waar hij woonde de zolder opruimen, en komt daar een oude radio tegen.
hij gaat proberen die radio aan de gang te krijgen. wat hem lukt. en hij krijgt een man aan de lijn.
(...)
Frequency.
pi_51941656
dankje wel
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_51941813
quote:
Daar stond ie niet tussen.. toen gezocht op afterlife en daar was ie wel
Defending Your Life bedoelde ik
pi_51943153
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:20 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Frequency.
Die film is echt tof ja! Ga ik ook snel weer eens bekijken
  Moderator zondag 29 juli 2007 @ 23:01:14 #150
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_51946293
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:48 schreef Rocho het volgende:

Defending your life met Albert Brooks en Meryl Streep uit 1991. Redelijk goed verhaal wel.

edit
maar dat had je al gezien zie ik net.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zondag 29 juli 2007 @ 23:29:28 #151
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_51947194
Dan heb ik er nog wel één: zo'n 15 tot 20 jaar terug (schat ik, kan ook langer zijn) heb ik een film gezien over de strijd tussen een kapitein van een onderzeeër en een man op een boot met een hijskraan. Het eindigt als volgt: De man op de boot weet een torpedo te ontwijken en deze komt ongeëxplodeerd op een strand te liggen. Met de hijskraan takelt hij de torpedo van het strand en vaart op één of andere manier de onderzeeër klem in ondiep water. Vervolgens dropt hij de torpedo op de onderzeeër die ontploft, maar hij kan zelf niet op tijd wegkomen en de hijskraan valt door de explosie bovenop hem.

De film is in kleur en speelt zich af in tropische wateren en iets zegt me dat het ten tijde van WOII moet zijn. De strijd tussen beide mannen is zeer beklemmend en ik weet nog dat ik het als kleine jongen zeer onder de indruk hiervan was. Iemand enig idee?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_51954700
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Dan heb ik er nog wel één: zo'n 15 tot 20 jaar terug (schat ik, kan ook langer zijn) heb ik een film gezien over de strijd tussen een kapitein van een onderzeeër en een man op een boot met een hijskraan. Het eindigt als volgt: De man op de boot weet een torpedo te ontwijken en deze komt ongeëxplodeerd op een strand te liggen. Met de hijskraan takelt hij de torpedo van het strand en vaart op één of andere manier de onderzeeër klem in ondiep water. Vervolgens dropt hij de torpedo op de onderzeeër die ontploft, maar hij kan zelf niet op tijd wegkomen en de hijskraan valt door de explosie bovenop hem.

De film is in kleur en speelt zich af in tropische wateren en iets zegt me dat het ten tijde van WOII moet zijn. De strijd tussen beide mannen is zeer beklemmend en ik weet nog dat ik het als kleine jongen zeer onder de indruk hiervan was. Iemand enig idee?
dat zal Murphy's War wel zijn.
http://www.imdb.com/title/tt0067458/
  Moderator maandag 30 juli 2007 @ 11:52:29 #153
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_51955581
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:19 schreef latislos het volgende:
dat zal Murphy's War wel zijn.
http://www.imdb.com/title/tt0067458/
Dat is hem. Ik zocht telkens met submarine als keyword, maar dat leverde vreemd genoeg nooit iets op. Had dus moeten zoeken op Crane, torpedo of U-boat. Mijn dank is groot!
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_51960090
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Dat is hem. Ik zocht telkens met submarine als keyword, maar dat leverde vreemd genoeg nooit iets op. Had dus moeten zoeken op Crane, torpedo of U-boat. Mijn dank is groot!
Ik had ook gezocht op submarine, maar dacht, laat ik het nog eens proberen met u-boat
(crane kwam ik trouwens niet tegen in de keywords bij u-boat )
pi_51975202
/nvm/

Bij het controleren van de spelling van een paar woorden in google vind ik wat ik zocht... doh!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:03:13 #156
29014 sapjes
100% sapjes
pi_51991980
Wat ik me nog kan herinneren is dat je eerst gewoon een film zit te kijken en dat de camera dan opeens uitzoomed en je de acteurs op een set ziet staan. Dan Lopen de acteurs van de filmset af en gaan ze hun eigen weg... Als je dan denkt de acteurs in het echte leven te zien wordt er weer uitgezoomd en staan ze weer op een set... En volgens mij ging dit nog een tijdje op deze manier door; een soort recursieve filmset waar je nooit weet wat echt is en niet dus...

Wie weet welke film dit is ?

Thanks! ^_^
pi_51992596
Ik zoek een film van ruim 10 jaar geleden. Kan zelfs ouder zijn. Hij kwam altijd op RTL 4 en het is een waargebeurd verhaal. Gaat over een vader die zijn zonen kwijtraakt (voogdijzaak ofzo). Sommigen in een tehuis andere bij pleeggezinenn. Maar ze zijn allen niet gelukkig. Een paar komen dan bij de vader terug. Eentje komt hij in het ziekenhuis tegen omdat hij een groot ongeluk heeft gehad. Meer dingen schieten mij niet te binnen. Iemand een idee?
pi_51994170
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:03 schreef sapjes het volgende:
Wat ik me nog kan herinneren is dat je eerst gewoon een film zit te kijken en dat de camera dan opeens uitzoomed en je de acteurs op een set ziet staan. Dan Lopen de acteurs van de filmset af en gaan ze hun eigen weg... Als je dan denkt de acteurs in het echte leven te zien wordt er weer uitgezoomd en staan ze weer op een set... En volgens mij ging dit nog een tijdje op deze manier door; een soort recursieve filmset waar je nooit weet wat echt is en niet dus...

Thanks! ^_^
Ik ken het niet. Maar het zou deze film kunnen zijn. Herken je de acteurs?

pi_52007621
Ik zoek de titel van een film die over Roodkapje ging en toen ging ze naar oma, en de wolf lag in het bed en toen kwam de oma uit de kast en er kwam een vent met een bijl binnengevallen. Later werden Roodkapje, de gek, de wolf en oma ondervraagd door een politiekikker. Enig idee welke film dit is?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52007698
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 01:13 schreef bijdehand het volgende:
Ik zoek de titel van een film die over Roodkapje ging en toen ging ze naar oma, en de wolf lag in het bed en toen kwam de oma uit de kast en er kwam een vent met een bijl binnengevallen. Later werden Roodkapje, de gek, de wolf en oma ondervraagd door een politiekikker. Enig idee welke film dit is?
Hoodwinked?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 01:26:43 #161
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_52007858
Ik ben op zoek naar een tekenfilmserie over bekende tekenfilmkarakters (parodie) die bij elkaar in een huis wonen. Zo woont er volgens mij een soort Betty Boop met anorexia en een homofiele superheld. De tekenfilmserie is niet oud en volgens mij nooit in Nederland op tv geweest.
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
  woensdag 1 augustus 2007 @ 01:27:43 #162
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_52007875
Dubbel post
pi_52008544
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 01:26 schreef tomttt het volgende:
Ik ben op zoek naar een tekenfilmserie over bekende tekenfilmkarakters (parodie) die bij elkaar in een huis wonen. Zo woont er volgens mij een soort Betty Boop met anorexia en een homofiele superheld. De tekenfilmserie is niet oud en volgens mij nooit in Nederland op tv geweest.
Drawn Together
pi_52011804
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 01:17 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Hoodwinked?

Je bent geweldig!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:25:14 #165
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_52052831
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 02:17 schreef Rocho het volgende:

[..]

Drawn Together
Bedankt
pi_52086902
Net kwam ik een fragmentje tegen van Fort alpha en toen ineens herrinerde ik me dat er geloof ik rond dezelfde tijd nog een nederlandse jongerenserie op tv was. Die ging alleen over een soort van 'gang'; een groepje vrienden die altijd op dezelfde plek samen rondhingen. Ik weet verder alleen dat er een gast met blonde dreads in speelde.
Iemand enig idee wat ik bedoel?

Edit: heb hem al vlak nadat ik deze post maakte, herrinerde ik me dat Howard komproe erin speelde en zo kwam ik op "westzijde posse"
pi_52088745
Geniaal hoe plots in dit topic gereduceerd worden tot iets belachelijks
quote:
Er was een vrouw (niet jong maar ook zeker niet oud) die werkte in een huis of zo van een alleenstaande man, en zij moest de poetsvrouw laten binnenkomen. Dat was een kleine zwarte vrouw die erop stond dat ze altijd langs de voordeur binnenging en zich nooit op haar knieën wou poetsen.
quote:
Een hele tijd geleden was er hier al eens een vraag (met gelukkig ook een antwoord) over een amerikaanse film/ serie over een gezonken schip waar de schepelingen dankzij een lucht bubbel oid gewoon doorleefden. Op een gegeven moment werd het wrak ontdekt en de rest weet ik niet zo goed meer. Wat ik nog wel weet is een scene dat er een patrijspoort in beeld was met een gezicht erachter.
En geniaal dat de juiste films/series daarmee gevonden natuurlijk!

Edit: quoten, een vak an sich.
Chinese, Japanese, Dirty knees, look at these!
pi_52089182
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:59 schreef c0ckgr1nder het volgende:
Geniaal hoe plots in dit topic gereduceerd worden tot iets belachelijks
[..]

[..]

En geniaal dat de juiste films/series daarmee gevonden natuurlijk!

Edit: quoten, een vak an sich.
Tja, moest ik meer weten, dan zou ik het heus wel eraan toevoegen hoor.
Trouwens, deze weet ik nog altijd niet :
quote:
pi_52089377
quote:

Thanks! ^_^
Dat is precies wat er gebeurt helemaal op het einde van "Afscheid", de allerlaatste aflevering van "Buiten de Zone", maar ik vraag me of dat zelfs ooit in Nederland is uitgezonden.
pi_52089472
Hehe. MIsschien een genre of als welk genre het aanvoelde?
Met film movie black woman clean single man front door en knees (in verschillende combinaties) kan ik er geen kaas van maken.
Chinese, Japanese, Dirty knees, look at these!
pi_52101470
Ik zoek de naam van een japanse horror, daarin krijgen meisjes SMS-jes of MMS-jes en later sterven ze dan. en wat ze ook doen, een andere telefoon nemen of de telefoon uitzetten of slopen, ze ontvangen die smsjes..

ok vage uitleg maar dit moet wel duidelijk zijn als iemand em heeft gezien, ik wil em nog een keer kijken maar weet de titel niet meer .
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_52101620
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:32 schreef Bizznitch het volgende:
Ik zoek de naam van een japanse horror, daarin krijgen meisjes SMS-jes of MMS-jes en later sterven ze dan. en wat ze ook doen, een andere telefoon nemen of de telefoon uitzetten of slopen, ze ontvangen die smsjes..

ok vage uitleg maar dit moet wel duidelijk zijn als iemand em heeft gezien, ik wil em nog een keer kijken maar weet de titel niet meer .
deze : http://www.imdb.com/title/tt0366292/ ?
pi_52101943
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:39 schreef milagro het volgende:

[..]

deze : http://www.imdb.com/title/tt0366292/ ?
Dat zou em best eens kunnen zijn ! thanks .
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_52102724
Ik zoek een programma wat uitgezonden is in de jaren 90. Volgens mij kwam het voor of na Jules Unlimited.
Het was een spelprogramma waar teams het tegen elkaar opnamen. Er werd volgens mij van een touw naar beneden gegleden bij een opdracht. De omgeving was bij een soort kasteel/ruine, waar er ook gedoken werd (voor een sleutel volgens mij)

Het klinkt allemaal heel vaag, maar misschien dat iemand er iets in herkend. Ik denk dat het op Nederland 1,2 of 3 is uitgezonden.
pi_52102792
I feel kinda Locrian today
pi_52102843
quote:
Dat was hem, dankje
pi_52106246
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:23 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik zoek een film van ruim 10 jaar geleden. Kan zelfs ouder zijn. Hij kwam altijd op RTL 4 en het is een waargebeurd verhaal. Gaat over een vader die zijn zonen kwijtraakt (voogdijzaak ofzo). Sommigen in een tehuis andere bij pleeggezinenn. Maar ze zijn allen niet gelukkig. Een paar komen dan bij de vader terug. Eentje komt hij in het ziekenhuis tegen omdat hij een groot ongeluk heeft gehad. Meer dingen schieten mij niet te binnen. Iemand een idee?
Iemand??
pi_52162611
Gezocht: Film
Cameron Diaz was 1 van de hoofdpersonen
Voor 2000
Weinig andere hoofdrolspelers.
De lokatie waar de film zich afspeelde was een vakantiehuisje gelegen aan een groot meer.
Cameron Diaz vermoord iemand alleen dat blijkt de verkeerde te zijn.
pi_52162664
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef TubewayDigital het volgende:
Gezocht: Film
Cameron Diaz was 1 van de hoofdpersonen
Voor 2000
Weinig andere hoofdrolspelers.
De lokatie waar de film zich afspeelde was een vakantiehuisje gelegen aan een groot meer.
Cameron Diaz vermoord iemand alleen dat blijkt de verkeerde te zijn.
Het is waarschijnlijk Head above water maar dat is toch geen comedy
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:26:49 #180
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52162680
The Last Supper?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_52162774
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef Mark het volgende:
The Last Supper?
Nee het is echt Head above water maar volgens IMDB is dat Comedy / Thriller. Comedy ?? Dat herinner ik me niet. Lekker misleidend
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:30:57 #182
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52162785
Is inderdaad weinig aan
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:11:00 #183
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_52169221
Ik heb een tijd geleden een film gezien en ben de titel vergeten. Wat ik nog weet:
- Stille film; er werd niet in gesproken
- Post-apocalyptische wereld; de wereld was veranderd in een woestijn
- Hoofdpersoon had een gasmasker tegen het zand (dacht ik)

Volgens mij was het een franse film.

Hopelijk kan iemand me helpen...
Wat je vindt, ...
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:00:32 #184
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_52170936
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:40:53 #185
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_52174932
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Le dernier combat?
Excellent
Wat je vindt, ...
pi_52177281
ok ik zoek een film, volgens mij al behoorlijk oud. Wat ik me ervan kan herinneren is dat er een flesje coca cola uit een vliegtuig boven Afrika viel. Niemand van de primitieve inboorlingen weet precies wat het is. Meer kan ik me er niet van herinneren behalve dat ik er toen heb dubbel gelegen. en dat er een vervolg op kwam
pi_52177905
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:56 schreef Allanon666 het volgende:
ok ik zoek een film, volgens mij al behoorlijk oud. Wat ik me ervan kan herinneren is dat er een flesje coca cola uit een vliegtuig boven Afrika viel. Niemand van de primitieve inboorlingen weet precies wat het is. Meer kan ik me er niet van herinneren behalve dat ik er toen heb dubbel gelegen. en dat er een vervolg op kwam
En hoppa: http://www.imdb.com/title/tt0080801/
"The Gods Must Be Crazy"

pi_52179451
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:14 schreef chatter het volgende:

[..]

En hoppa: http://www.imdb.com/title/tt0080801/
"The Gods Must Be Crazy"

Was volgens mij een keer een 'Zomergastenfilm'.
I feel kinda Locrian today
pi_52189113
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:02 schreef starla het volgende:

[..]

Was volgens mij een keer een 'Zomergastenfilm'.
Geen idee, maar deze beide films heb ik jaren geleden al eens op tv gezien.
Verder was Google heel aardig voor me (search= coca cola bottle+africa+bushman) en de titel was gelijk al te zien.
pi_52189205
quote:

Thanks! ^_^
dogville volgens mij ?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 09:52:30 #191
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_52189977
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:56 schreef Allanon666 het volgende:
The Gods Must Be Crazy. Ontzettend grappig. Deel 2 is nog wel aardig, de rest (er zijn er een stuk of 5) kun je overslaan. Die zijn ook van andere regisseurs.

De regisseur jamie Uys gebruikte in ieder geval in deel 2 ook redelijk veel beelden uit zijn bijzonder grappige natuurdocumentaire Animals are beautiful people.

[ Bericht 8% gewijzigd door UIO_AMS op 08-08-2007 10:01:06 ]
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_52190839
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 09:09 schreef chatter het volgende:

[..]

Geen idee, maar deze beide films heb ik jaren geleden al eens op tv gezien.
Verder was Google heel aardig voor me (search= coca cola bottle+africa+bushman) en de titel was gelijk al te zien.
thanks a lot m8

Mijn zoekopdracht (coca cola bottle + africa + movie) was niet zo succesvol . Ik ga kijken of ik het ergens kan vinden
pi_52191355
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:30 schreef Allanon666 het volgende:

[..]

thanks a lot m8

Mijn zoekopdracht (coca cola bottle + africa + movie) was niet zo succesvol . Ik ga kijken of ik het ergens kan vinden
No problemo.

En mocht je die film willen kopen, kan je die geloof ik bestellen bij iedere zichzelf respecterende cd/dvd/video zaak.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:59:16 #194
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_52196758
Ook ik ben zoekende naar een film. Het is dus niet an inconvenient truth, maar heeft wel enkele overeenkomsten. Het gaat over de manier waarop wij de aarde gebruiken als ik het me goed herinner. Hij heeft een Japans aandoende titel die op het puntje van mijn tong ligt, maar als ik het zeg, komt er Kogamiyata uit en dat heeft dan weer meer met fietsen te maken. Volgens mij is hij ook ooit als 2-luik op DVD verschenen.
De mensen zijn gek geworden
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:01:44 #195
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_52196816
Koyaanisqatsi?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:06:32 #196
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_52196952
Juist ja, die. Thanks
De mensen zijn gek geworden
pi_52205817
Hallo, ik ben op zoek naar film, zoals de meeste hier.
Het is een jeugdfilm, en het gaat over een jongetje dat bij de, volgens mij, kerstman komt. Het verhaal start in het dorp van het jongetje waar de kermis of het circus komt o.i.d.. HIj wordt dan 's nachts door een of ander schip gehaald en vliegt naar de kerstman. Ik herrinner mij sowieso een stukje dat ze op een klein treintje zitten en door het huis van die man rijden, er loopt een hele baan door het hele huis.
Op een gegeven moment moeten ze ook iets zoeken denk ik en dan moeten ze door de 'kwade wereld'.

Heel vaag allemaal, maar ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:16:37 #198
22457 Patch
pi_52209442
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Louterman het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar film, zoals de meeste hier.
Het is een jeugdfilm, en het gaat over een jongetje dat bij de, volgens mij, kerstman komt. Het verhaal start in het dorp van het jongetje waar de kermis of het circus komt o.i.d.. HIj wordt dan 's nachts door een of ander schip gehaald en vliegt naar de kerstman. Ik herrinner mij sowieso een stukje dat ze op een klein treintje zitten en door het huis van die man rijden, er loopt een hele baan door het hele huis.
Op een gegeven moment moeten ze ook iets zoeken denk ik en dan moeten ze door de 'kwade wereld'.

Heel vaag allemaal, maar ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
Dat moet de tekenfilm zijn van Kleine Nemo / Little Nemo: Adventures in Slumberland
pi_52209620
Super. Dat was de film die ik bedoelde.
pi_52229724
Hallo,
ik zoek een niet zo oude film over een kerel (journalist of detective) die zijn dochter verloren heeft en nu een vrouwelijke en verleidelijke seriemoordenaar achtervolgt. Dat brengt hem op vele plaatsen in de VSA. Hij wordt echter gefascineerd en wijkt in feite van zijn opdracht af (hij helpt haar soms zelfs als ze in de problemen zit, ook al beseft ze dat niet). Op een bepaald moment papt die vrouw met een rijke blinde man aan. Die trapt hij eens in elkaar en roept dat hij een stommeling is en dat ze hem gaat vermoorden. Later schiet hij vanuit een toren op de wagen waarin die blinde man zit samen met de vrouw (ik weet niet waarom?) , waardoor die wagen botst met iets anders en die man sterft.
Uitendelijk vlucht zijn naar Alaska, hij volgt haar. Zij werkt daar als serveuse in een onbenullig gat, en hij komt in contact met haar (zonder dat zij beseft wie hij is of wat hij doet). Uiteindelijk wordt ze achterdochtig en rijdt ze weg, maar haar wagen wijkt af van de weg en breekt door het ijs of zo. Hij had haar gevolgd en trekt haar onmiddellijk uit die auto, en probeert haar te reanimeren, maar dat gaat niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')