Dat was hem, dankjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:38 schreef starla het volgende:
Fort Boyard
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fort_Boyard
Iemand??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:23 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik zoek een film van ruim 10 jaar geleden. Kan zelfs ouder zijn. Hij kwam altijd op RTL 4 en het is een waargebeurd verhaal. Gaat over een vader die zijn zonen kwijtraakt (voogdijzaak ofzo). Sommigen in een tehuis andere bij pleeggezinenn. Maar ze zijn allen niet gelukkig. Een paar komen dan bij de vader terug. Eentje komt hij in het ziekenhuis tegen omdat hij een groot ongeluk heeft gehad. Meer dingen schieten mij niet te binnen. Iemand een idee?
Het is waarschijnlijk Head above water maar dat is toch geen comedyquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef TubewayDigital het volgende:
Gezocht: Film
Cameron Diaz was 1 van de hoofdpersonen
Voor 2000
Weinig andere hoofdrolspelers.
De lokatie waar de film zich afspeelde was een vakantiehuisje gelegen aan een groot meer.
Cameron Diaz vermoord iemand alleen dat blijkt de verkeerde te zijn.
Nee het is echt Head above water maar volgens IMDB is dat Comedy / Thriller. Comedy ?? Dat herinner ik me niet. Lekker misleidendquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef Mark het volgende:
The Last Supper?
En hoppa: http://www.imdb.com/title/tt0080801/quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:56 schreef Allanon666 het volgende:
ok ik zoek een film, volgens mij al behoorlijk oud. Wat ik me ervan kan herinneren is dat er een flesje coca cola uit een vliegtuig boven Afrika viel. Niemand van de primitieve inboorlingen weet precies wat het is. Meer kan ik me er niet van herinneren behalve dat ik er toen heb dubbel gelegen. en dat er een vervolg op kwam
Was volgens mij een keer een 'Zomergastenfilm'.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:14 schreef chatter het volgende:
[..]
En hoppa: http://www.imdb.com/title/tt0080801/
"The Gods Must Be Crazy"
![]()
Geen idee, maar deze beide films heb ik jaren geleden al eens op tv gezien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:02 schreef starla het volgende:
[..]
Was volgens mij een keer een 'Zomergastenfilm'.
dogville volgens mij ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:03 schreef sapjes het volgende:
Wat ik me nog kan herinneren is dat je eerst gewoon een film zit te kijken en dat de camera dan opeens uitzoomed en je de acteurs op een set ziet staan. Dan Lopen de acteurs van de filmset af en gaan ze hun eigen weg... Als je dan denkt de acteurs in het echte leven te zien wordt er weer uitgezoomd en staan ze weer op een set... En volgens mij ging dit nog een tijdje op deze manier door; een soort recursieve filmset waar je nooit weet wat echt is en niet dus...
Wie weet welke film dit is ?
Thanks! ^_^
The Gods Must Be Crazy. Ontzettend grappig. Deel 2 is nog wel aardig, de rest (er zijn er een stuk of 5) kun je overslaan. Die zijn ook van andere regisseurs.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:56 schreef Allanon666 het volgende:
ok ik zoek een film, volgens mij al behoorlijk oud. Wat ik me ervan kan herinneren is dat er een flesje coca cola uit een vliegtuig boven Afrika viel. Niemand van de primitieve inboorlingen weet precies wat het is. Meer kan ik me er niet van herinneren behalve dat ik er toen heb dubbel gelegen. en dat er een vervolg op kwam
thanks a lot m8quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:09 schreef chatter het volgende:
[..]
Geen idee, maar deze beide films heb ik jaren geleden al eens op tv gezien.
Verder was Google heel aardig voor me (search= coca cola bottle+africa+bushman) en de titel was gelijk al te zien.
No problemo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:30 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
thanks a lot m8![]()
![]()
Mijn zoekopdracht (coca cola bottle + africa + movie) was niet zo succesvol. Ik ga kijken of ik het ergens kan vinden
Dat moet de tekenfilm zijn van Kleine Nemo / Little Nemo: Adventures in Slumberlandquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Louterman het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar film, zoals de meeste hier.
Het is een jeugdfilm, en het gaat over een jongetje dat bij de, volgens mij, kerstman komt. Het verhaal start in het dorp van het jongetje waar de kermis of het circus komt o.i.d.. HIj wordt dan 's nachts door een of ander schip gehaald en vliegt naar de kerstman. Ik herrinner mij sowieso een stukje dat ze op een klein treintje zitten en door het huis van die man rijden, er loopt een hele baan door het hele huis.
Op een gegeven moment moeten ze ook iets zoeken denk ik en dan moeten ze door de 'kwade wereld'.
Heel vaag allemaal, maar ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |