abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51738133
quote:
Op zondag 22 juli 2007 11:06 schreef Doff het volgende:
Ik ben op zoek naar een Franse film over de Tweede Wereldoorlog. Het speelt zich naar verluid af in een dorp waar de nazi's binnenvallen. De regisseur heeft een groot deel van zijn familie verloren in de oorlog. Iemand enig idee? Ik heb zelf gegoogled maar kan het niet vinden.
Hoe oud? Wat voor soort WW2 film? Kleur of zwartwit?
  maandag 23 juli 2007 @ 03:12:16 #102
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_51738218
quote:
Op maandag 23 juli 2007 02:37 schreef donroyco het volgende:
Drie films eigenlijk:

1. horror, zo was het voor me begin jaren 90, de tijd dat ik ongeveer 6-7 jaar was... ik kon er nachten niet van slapen: twee jongens die eigenlijk van binnen robot zijn trekken in de bewuste scène waardoor ik niet kon slapen hun vel zo eraf of hijsen het omhoog...
2. een Maori-film, een soort documentaire van een jaar of vijf tot tien geleden over het leven van Maori's in een bepaalde wijk/stad, de beelden werden volgens mij gewoon gefilmd als een documentaire en niet als een film (duidelijk hè ...)
3. film van dit jaar of vorig jaar, in ieder geval gereleased vertelt het verhaal van een man die naar het ziekenhuis moet voor een onschuldige operatie. Daar blijkt dat er complicaties opgetreden zijn en dat de man langer in het ziekenhuis moet blijven, hetgeen hij niet wil. Hij komt erachter dat het ziekenhuis een hele andere functie heeft dan zieken verzorgen... beetje psychische thriller en nogal vaag opgezet... hoofdrolspeler heeft bruin haar en blauwe ogen... that's all I can remember

Mucios gracias
1: http://www.imdb.com/title/tt0101452/ (is komedie, maar zit een scene in waarin twee jongen via hun mond het vel van hun hoofd oprekken en je ziet dan een robot hoofd)
2: http://www.imdb.com/title/tt0110729/
3: http://www.imdb.com/title/tt0822858/
  maandag 23 juli 2007 @ 03:17:19 #103
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_51738280
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:22 schreef lamers het volgende:
Zoek een film die hier nog niet uit is. Het gaat over een koppel die vastgehouden worden in een kamer. Volgens mij waren ze ook op vakantie. Iemand een idee?
Deze:http://www.imdb.com/title/tt0452702/

Anders misschien deze, maar denk toch de eerste:
http://www.imdb.com/title/tt0470705/
pi_51738755
quote:
Op maandag 23 juli 2007 03:17 schreef Tweek het volgende:

[..]

Deze:http://www.imdb.com/title/tt0452702/

Anders misschien deze, maar denk toch de eerste:
http://www.imdb.com/title/tt0470705/
Jawoll de eerste was het. Danke Schön
  maandag 23 juli 2007 @ 14:57:26 #105
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51748509
quote:
Op maandag 23 juli 2007 03:12 schreef Tweek het volgende:

[..]

1: http://www.imdb.com/title/tt0101452/ (is komedie, maar zit een scene in waarin twee jongen via hun mond het vel van hun hoofd oprekken en je ziet dan een robot hoofd)
2: http://www.imdb.com/title/tt0110729/
3: http://www.imdb.com/title/tt0822858/
May I thank you....
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 23 juli 2007 @ 16:00:21 #106
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_51750775
Met de eerste kan ik je niet helpen, maar dit

2. een Maori-film, een soort documentaire van een jaar of vijf tot tien geleden over het leven van Maori's in een bepaalde wijk/stad, de beelden werden volgens mij gewoon gefilmd als een documentaire en niet als een film (duidelijk hè ...)

is denk ik Once Were Warriors

en dit

3. film van dit jaar of vorig jaar, in ieder geval gereleased vertelt het verhaal van een man die naar het ziekenhuis moet voor een onschuldige operatie. Daar blijkt dat er complicaties opgetreden zijn en dat de man langer in het ziekenhuis moet blijven, hetgeen hij niet wil. Hij komt erachter dat het ziekenhuis een hele andere functie heeft dan zieken verzorgen... beetje psychische thriller en nogal vaag opgezet... hoofdrolspeler heeft bruin haar en blauwe ogen... that's all I can remember

lijkt me Sublime.

Edit: Laat maar. Toch eens leren tot het einde van het topic te lezen...
  maandag 23 juli 2007 @ 16:05:42 #107
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51750995
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:00 schreef Digipack het volgende:
Met de eerste kan ik je niet helpen, maar dit

is denk ik Once Were Warriors

en dit

lijkt me Sublime.

Edit: Laat maar. Toch eens leren tot het einde van het topic te lezen...
Toch bedankt voor het helpen zoeken
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_51756095
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:21 schreef frenzy2003 het volgende:
ik ben me ervan bewust dat dit niet helemaal het juiste topic is,maar ik heb een vraagje. gisteravond heb ik een uitzending gemist op veronica,iets over poker. ik kan niet op de website van veronica vinden hoe ik deze uitzending alsnog kan kijken. heeft iemand enig idee waar ik veronica uitzendingen kan terug kijken?
heeft dan echt niemand een idee??????
pi_51757626
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:51 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

mail Veronica dan gewoon even, heb je zo antwoord.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51759184
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:51 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

Was het een Engelstalige buitenlandse productie of van Veronica zelf? In het eerste geval zal je het niet op uitzendinggemist vinden en kan je het niet zomaar zonder kosten zien. Dus dan wordt het downloaden indien mogelijk of als het op DVD is uitgebracht zou je dat ook kunnen doen..
pi_51763797
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:36 schreef milagro het volgende:

[..]

mail Veronica dan gewoon even, heb je zo antwoord.
kga dat wel ff doen.

@sampoo,ik denk dat jij het erg ver zoekt,maar tis niet echt een serie die je snel op tv zal zien. tis gewoon een aflevering van poker nations. zijn iets van 7 uitzendingen ofzo,is een heel toernooi. dat zal dus niet op dvd komen .
pi_51764011
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:58 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

kga dat wel ff doen.

@sampoo,ik denk dat jij het erg ver zoekt,maar tis niet echt een serie die je snel op tv zal zien. tis gewoon een aflevering van poker nations. zijn iets van 7 uitzendingen ofzo,is een heel toernooi. dat zal dus niet op dvd komen .
je kan hem natuurlijk ... uhm... "lenen" , hè...kuch ende fluitfluit
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:03:43 #113
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51778737
quote:
Op zondag 22 juli 2007 11:06 schreef Doff het volgende:
Ik ben op zoek naar een Franse film over de Tweede Wereldoorlog. Het speelt zich naar verluid af in een dorp waar de nazi's binnenvallen. De regisseur heeft een groot deel van zijn familie verloren in de oorlog. Iemand enig idee? Ik heb zelf gegoogled maar kan het niet vinden.
Lacombe Lucien ?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:38:04 #114
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_51787156
tvp
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_51798480
Hallo, een tijd geleden (dit jaar, hoogstens drie maanden geleden)zag ik een reportage (op Ned 1/2/3) over het immigratiebeleid in Denemarken. Ik zou het graag nog eens opnieuw bekijken (met uitzendinggemist), maar ik weet niet meer welk programma het was. Kan iemand me weer op weg helpen? Al heel erg bedankt!
pi_51798992
quote:
Heel erg bedankt. Wanneer was deze uitzending?
pi_51799135
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:09 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Heel erg bedankt. Wanneer was deze uitzending?
geen idee, mag je lekker zelf uitzoeken
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:37:05 #119
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_51800335
Ik zoek een acteur. Een Nederlandse, vrij nors van uiterlijk. Hij doet denken aan Jack Wouterse. Volgens mij heeft hij ook in het Klokhuis gespeeld, het is geen groots acteur.

Is er misschien ook een site waar allerlei Nederlandse acteurs opstaan met foto?

Hij doet me echt denken aan een slanke Jack Wouterse:

woensdag 25 juli 2007 @ 06:56:29 #120
22457 Patch
pi_51807423
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zoek een acteur. Een Nederlandse, vrij nors van uiterlijk. Hij doet denken aan Jack Wouterse. Volgens mij heeft hij ook in het Klokhuis gespeeld, het is geen groots acteur.

Is er misschien ook een site waar allerlei Nederlandse acteurs opstaan met foto?

Hij doet me echt denken aan een slanke Jack Wouterse:

[afbeelding]
Wellicht zoek je Peter Bolhuis, die heeft er wel iets van weg.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_51828313
ik zoek een tekenfilmserie.. heb die in de telekids tijd gezien denk ik.. weet er bijna niks meer van af maar ben heel benieuwd! het zijn een soort superhelden die het kwaad bestrijden.. en 1 personage is een rode tomaat of rode skippybal ofzo.. dat is het enige wat ik nog weet maar het was wel heel stoer

iemand?
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:50:08 #122
22457 Patch
pi_51828943
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:30 schreef Snok het volgende:
ik zoek een tekenfilmserie.. heb die in de telekids tijd gezien denk ik.. weet er bijna niks meer van af maar ben heel benieuwd! het zijn een soort superhelden die het kwaad bestrijden.. en 1 personage is een rode tomaat of rode skippybal ofzo.. dat is het enige wat ik nog weet maar het was wel heel stoer

iemand?
Was in het vorige topic al beantwoord:

http://en.wikipedia.org/wiki/Power_Team
pi_51829172
Ik zoek al een tijdje naar een film, waarschijnlijk uit de VSA (of misschien Australisch?). Waarschijnlijk uit de jaren tachtig of negentig.
Er was een vrouw (niet jong maar ook zeker niet oud) die werkte in een huis of zo van een alleenstaande man, en zij moest de poetsvrouw laten binnenkomen. Dat was een kleine zwarte vrouw die erop stond dat ze altijd langs de voordeur binnenging en zich nooit op haar knieën wou poetsen.

typo

[ Bericht 5% gewijzigd door zuiderbuur op 25-07-2007 20:52:01 ]
pi_51835617
Een hele tijd geleden was er hier al eens een vraag (met gelukkig ook een antwoord) over een amerikaanse film/ serie over een gezonken schip waar de schepelingen dankzij een lucht bubbel oid gewoon doorleefden. Op een gegeven moment werd het wrak ontdekt en de rest weet ik niet zo goed meer. Wat ik nog wel weet is een scene dat er een patrijspoort in beeld was met een gezicht erachter. Het moet minstens 20 jaar oud zijn en ik zou hem graag nog eens zien. Ik heb me suf gezocht, ook op google maar ik kom er niet uit............. Kan iemand me misschien helpen
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:04:02 #125
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_51835831
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:59 schreef milia het volgende:
Een hele tijd geleden was er hier al eens een vraag (met gelukkig ook een antwoord) over een amerikaanse film/ serie over een gezonken schip waar de schepelingen dankzij een lucht bubbel oid gewoon doorleefden. Op een gegeven moment werd het wrak ontdekt en de rest weet ik niet zo goed meer. Wat ik nog wel weet is een scene dat er een patrijspoort in beeld was met een gezicht erachter. Het moet minstens 20 jaar oud zijn en ik zou hem graag nog eens zien. Ik heb me suf gezocht, ook op google maar ik kom er niet uit............. Kan iemand me misschien helpen
Komt me vaag bekend voor, hoorde je er niet telkens dat liedje 'Happy days are here again' in?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')