Was je vroeger McKanker?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:45 schreef McDasha het volgende:
Ik werk bij McDonalds (Mc) en ik heet Dasha![]()
Op zich verzin je zoiets niet 123.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:04 schreef augurkenkoning het volgende:
Omdat ik heers over alle augurken.
EDIT: beetje té flauw.
Mijn moeder noemde me vroeger zo omdat ik zo van augurken hield. Hier was m'n 'echte' naam al bezet, dus kwam dit in me op.
Nou en? Ik ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:14 schreef RoodWitBlauw het volgende:
omdat ik een nederlander ben
Morwen is toch de moeder van Beren in de Silmarillion?quote:Op maandag 2 juli 2007 04:16 schreef Morwen het volgende:
Komt uit de LOTR, dit is mijn nick overal waar ik kom op internet.
heb je wat priemgetallen voor me svpquote:Op maandag 2 juli 2007 09:15 schreef CodeCaster het volgende:
Ik smijt met code.
Pauwels Kwak bierquote:Op maandag 2 juli 2007 11:44 schreef KWAKje het volgende:
waarom ik deze naam heb gekozen is niet interessant.
wat jij er van denkt is veel zeggender.
Oorsnotquote:Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef oorsnot het volgende:
ik zal je vertellen, ik schut ze ZO uit me mauw![]()
Daar denk ik ook vaak aan als ik z'n naam zie.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef Birra het volgende:
Je had jezelf AnthonyZeus moeten noemen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:27 schreef zwartedoos het volgende:
Vroeger werd ik zo door een vriendin genoemd, omdat ik altijd zwarte kleren aan had en omdat ze me een doos vond
Nu denkt iedereen dat ik een harige zwarte doos heb, dus had beter even kunnen nadenken voordat ik me registreerde
![]()
quote:mijn doos is NIET zwart!!
Dat was een user vroeger, heeft verder niks met jou te maken volgens mij...quote:
o ja nu zie ik het, het is 2 gb.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ik zie nergens 2 mb op die foto, kleinste is 8 mb![]()
quote:Lazar Hrebeljanovic (Prilepac (Kosovo), 1329 - Merelveld, 28 juni 1389) was een Servisch vorst van 1371 tot 1389. In 1389 werd hij als Tsaar aller Serven gecanoniseerd.
Lazar leidde de grootste opstand tegen de oprukkende Ottomanen (Turken), die hij in 1387 versloeg bij Plocnik.
Hij sneuvelde echter in de Slag op het Merelveld in 1389. De orthodoxe Kerk verklaarde hem heilig als de Heilige Martelaar en Tsaar Lazar.
RuffRydersquote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vroeger (nu nogsteeds eik) was ik een fan van de RuffRyders en vooral DMX. Aangezien RuffRyder op FOK! al bezet was plakte ik er de naam van m'n toenmalige Xbox Live Return to Castle Wolfenstein-clan (
) ) achter.
.
Nee.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:35 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
RuffRyders
Heb je ook zo'n toffe 'R' om je nek hangen?
quote:
pamela?quote:Op maandag 2 juli 2007 07:18 schreef paella het volgende:
In een hele verre verte lijkt het op mijn echte naam
Je bedoelt bierie, droemoequote:Op maandag 2 juli 2007 12:56 schreef Birra het volgende:
Ik drink die birra tot ik nokkie ga, jeweetzelf.
Nee joh!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:07 schreef bobsqaud het volgende:
[..]
Je zou toch geen sander heten of wel![]()
je echte naam is Elja? Uit Arnhem?quote:Op maandag 2 juli 2007 07:18 schreef paella het volgende:
In een hele verre verte lijkt het op mijn echte naam
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef dude_flipper12 het volgende:
Ik had geen zin om Immortaly007 te gebruiken hier...Dat heb ik al overal. en toen kwam het woord flipper in me op, heb geen idee waarom. En Dude zit altijd wel in mijn hoofd. en mijn wachtwoord op school is Teelbal12, vandaar de 12...
ga je gangquote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand vanitasvanitatumetomniava even op dit topic wijzen?
Of Uzumaki_Naruto, ook zo'n mooiequote:
Ja! Jij hier?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Vanity
Jao, waarom je je nick bijvoorbeeld langer maakt dan nodig,quote:Op maandag 2 juli 2007 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Jij hier?![]()
vanity?Kun je daar IETS meer over vertellen?
Ja, en niet een BEETJE langer, maar een keer of 4 te langquote:Op maandag 2 juli 2007 22:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jao, waarom je je nick bijvoorbeeld langer maakt dan nodig,.
Oow wacht ik heet hier pietklaasoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:04 schreef Pietklaaso het volgende:
Pietklaas is brilljant dus echt uren denk werk!
Ah, geen kuiken dus?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Brabant is tof. Koekjes zijn tof. Enkelvoud maakt Kuukske.
Nope.quote:
WTF ik dacht altijd wou nog een super troopers liefhebber!quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Eens op een online 4-op-een-rij toernooi werd mij door een Amerikaan verteld: ''You really kick some ass''.
Ik deed er verder niet veel mee, tot ik mij registreerde op Fok toen ik 14 jaar was.
Toen dacht ik, Asskicker, ja dat is wel een leuke.
Ja, was een hele tijd geleden, ben een keer vrij hoog geëindigd.quote:
Jawel hoor,quote:Op maandag 2 juli 2007 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Jij hier?![]()
vanity?Kun je daar IETS meer over vertellen?
wat vaag!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
(ʞoo suǝʍnoɹʇ uǝdʎʇ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo uǝ) puıʌ ʞnǝ1 uǝddıʇs uǝ uǝdǝɹʇs ʞı ʇɐpɯo
Kuukske = kuiken in het Limburgs. Al spreek je het wel anders uit (kortere u). Vreemd om opeens de uitspraak van de naam van een user in mijn hoofd te moeten veranderen.quote:
daar ben ik danquote:Op maandag 2 juli 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of Uzumaki_Naruto, ook zo'n mooieMaar die heeft ooit al eens iets gepost in 1 van die topics die Scootmobiel noemde geloof ik.
Ik vind het een mooie naam.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ik vaker mijn nick zie hier dan denk ik van, waar slaat dat op, maar goed. Dromenvanger is ondertussen mijn naam na al die berichten.
Tenminste 1 iemand die mijn naam kan waarderenquote:
OMFGquote:
Kan ik ook niets aan doen dat mijn naam exact hetzelfde isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:42 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
OMFG![]()
dat je jezelf naar jort kelder noemt zeg![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:46 schreef Vitalogy het volgende:
Henkie Spermatankie
Waar staat UIO voor (welke stad)?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Registreer je nooit als een vliegticket naast je ligt en je hebt geen idee wat in te vullen. Probeer je maar eens voor te stellen op een meeting.
Vliegveldcode van Quito.quote:
kort voor jo vincent! ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:31 schreef jovink het volgende:
JOOOOVINK!
Ik dacht dat je een paar jaar geleden zei dat het kwam van het nummer "So scandalous" van Mis-teeq?quote:
Nee hoor, die naam gebruik ik al veel langer dan dat nummer bestaatquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:03 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een paar jaar geleden zei dat het kwam van het nummer "So scandalous" van Mis-teeq?![]()
Wie vreet dat nouquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hij eet altijd hagelslag met pindakaas
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/HAL9000quote:HAL 9000 (Heuristically programmed ALgorithmic computer) is a fictional character in Arthur C. Clarke's Space Odyssey saga. The novels, along with two films, begin with 2001: A Space Odyssey, released in 1968.
HAL is an artificial intelligence, the sentient on-board computer of the spaceship Discovery. HAL is usually represented only as his television camera "eyes" that can be seen throughout the Discovery spaceship. The voice of HAL 9000 was performed by Canadian actor Douglas Rain. In the book, HAL became operational on January 12, 1997 (1992 in the movie)[1] at the HAL Plant in Urbana, Illinois, and was created by Dr. Chandra. In the 2001 film, HAL is depicted as being capable not only of speech recognition, facial recognition, and natural language processing, but also lip reading, art appreciation, interpreting emotions, expressing emotions, and reasoning.
HAL is never visualised as a single entity. He is, however, portrayed with a soft voice and a conversational manner. This is in stark contrast to the human astronauts, who speak in terse monotone, as do all other actors in the film. HAL is therefore portrayed as the most, or only, feeling being in the film, a trait which encourages audience bonding with the character and emphasises the ironic overtones of a culture where the most human entity is a machine
Of je bedoelde gewoon gothic en je schaamt je er nu voor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:01 schreef GotC het volgende:
GotC = Guard of the Citadel (van LotR).
De Guard of the Citadel = Pippin aka Billy Boyd.
Billy Boyd = Schots, en ik ben half Schots.
Hoe bedoel je, vergezocht?
Dat begreep ik altijd wel, maar die S erachter?quote:
Ik dacht altijd Goatsequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:01 schreef GotC het volgende:
GotC = Guard of the Citadel (van LotR).
De Guard of the Citadel = Pippin aka Billy Boyd.
Billy Boyd = Schots, en ik ben half Schots.
Hoe bedoel je, vergezocht?
Weten..het enige dat men zeker weet is dat men vroeg of laat sterftquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef Onwetendheid het volgende:
Is er iets anders dan onwetendheid?
Hahahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Of je bedoelde gewoon gothic en je schaamt je er nu voor.
Hij's wel mooi. Spiegelend en zo. Ruilen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef dubidub het volgende:
Volgens mij hoor ik in dit topic thuis. Ik weet m'n god niet hoe ik erbij kwam
Danku, maar neen, ik houd hem liever zelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Hij's wel mooi. Spiegelend en zo. Ruilen?
Iemand die wel 'es langskomt op m'n werk noemen we ook partyboy. Hij's zwak begaafd, en is altijd aan het dansenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:59 schreef partyyboyy het volgende:
ik was een breezer die kk zat thuis kwam van uitgaan ofzo!
Jammer......quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Danku, maar neen, ik houd hem liever zelf
deze is leuker!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:17 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik wou de naam god, maar die was al bezet
Tering, ik dacht, schrijf ik dat nouquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Iemand die wel 'es langskomt op m'n werk noemen we ook partyboy. Hij's zwak begaafd, en is altijd aan het dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |