Was je vroeger McKanker?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:45 schreef McDasha het volgende:
Ik werk bij McDonalds (Mc) en ik heet Dasha![]()
Op zich verzin je zoiets niet 123.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:04 schreef augurkenkoning het volgende:
Omdat ik heers over alle augurken.
EDIT: beetje té flauw.
Mijn moeder noemde me vroeger zo omdat ik zo van augurken hield. Hier was m'n 'echte' naam al bezet, dus kwam dit in me op.
Nou en? Ik ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:14 schreef RoodWitBlauw het volgende:
omdat ik een nederlander ben
Morwen is toch de moeder van Beren in de Silmarillion?quote:Op maandag 2 juli 2007 04:16 schreef Morwen het volgende:
Komt uit de LOTR, dit is mijn nick overal waar ik kom op internet.
heb je wat priemgetallen voor me svpquote:Op maandag 2 juli 2007 09:15 schreef CodeCaster het volgende:
Ik smijt met code.
Pauwels Kwak bierquote:Op maandag 2 juli 2007 11:44 schreef KWAKje het volgende:
waarom ik deze naam heb gekozen is niet interessant.
wat jij er van denkt is veel zeggender.
Oorsnotquote:Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef oorsnot het volgende:
ik zal je vertellen, ik schut ze ZO uit me mauw![]()
Daar denk ik ook vaak aan als ik z'n naam zie.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef Birra het volgende:
Je had jezelf AnthonyZeus moeten noemen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:27 schreef zwartedoos het volgende:
Vroeger werd ik zo door een vriendin genoemd, omdat ik altijd zwarte kleren aan had en omdat ze me een doos vond
Nu denkt iedereen dat ik een harige zwarte doos heb, dus had beter even kunnen nadenken voordat ik me registreerde
![]()
quote:mijn doos is NIET zwart!!
Dat was een user vroeger, heeft verder niks met jou te maken volgens mij...quote:
o ja nu zie ik het, het is 2 gb.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ik zie nergens 2 mb op die foto, kleinste is 8 mb![]()
quote:Lazar Hrebeljanovic (Prilepac (Kosovo), 1329 - Merelveld, 28 juni 1389) was een Servisch vorst van 1371 tot 1389. In 1389 werd hij als Tsaar aller Serven gecanoniseerd.
Lazar leidde de grootste opstand tegen de oprukkende Ottomanen (Turken), die hij in 1387 versloeg bij Plocnik.
Hij sneuvelde echter in de Slag op het Merelveld in 1389. De orthodoxe Kerk verklaarde hem heilig als de Heilige Martelaar en Tsaar Lazar.
RuffRydersquote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vroeger (nu nogsteeds eik) was ik een fan van de RuffRyders en vooral DMX. Aangezien RuffRyder op FOK! al bezet was plakte ik er de naam van m'n toenmalige Xbox Live Return to Castle Wolfenstein-clan (
) ) achter.
.
Nee.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:35 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
RuffRyders
Heb je ook zo'n toffe 'R' om je nek hangen?
quote:
pamela?quote:Op maandag 2 juli 2007 07:18 schreef paella het volgende:
In een hele verre verte lijkt het op mijn echte naam
Je bedoelt bierie, droemoequote:Op maandag 2 juli 2007 12:56 schreef Birra het volgende:
Ik drink die birra tot ik nokkie ga, jeweetzelf.
Nee joh!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:07 schreef bobsqaud het volgende:
[..]
Je zou toch geen sander heten of wel![]()
je echte naam is Elja? Uit Arnhem?quote:Op maandag 2 juli 2007 07:18 schreef paella het volgende:
In een hele verre verte lijkt het op mijn echte naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |