Of je bedoelde gewoon gothic en je schaamt je er nu voor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:01 schreef GotC het volgende:
GotC = Guard of the Citadel (van LotR).
De Guard of the Citadel = Pippin aka Billy Boyd.
Billy Boyd = Schots, en ik ben half Schots.
Hoe bedoel je, vergezocht?
Dat begreep ik altijd wel, maar die S erachter?quote:
Ik dacht altijd Goatsequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:01 schreef GotC het volgende:
GotC = Guard of the Citadel (van LotR).
De Guard of the Citadel = Pippin aka Billy Boyd.
Billy Boyd = Schots, en ik ben half Schots.
Hoe bedoel je, vergezocht?
Weten..het enige dat men zeker weet is dat men vroeg of laat sterftquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef Onwetendheid het volgende:
Is er iets anders dan onwetendheid?
Hahahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Of je bedoelde gewoon gothic en je schaamt je er nu voor.
Hij's wel mooi. Spiegelend en zo. Ruilen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef dubidub het volgende:
Volgens mij hoor ik in dit topic thuis. Ik weet m'n god niet hoe ik erbij kwam
Danku, maar neen, ik houd hem liever zelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Hij's wel mooi. Spiegelend en zo. Ruilen?
Iemand die wel 'es langskomt op m'n werk noemen we ook partyboy. Hij's zwak begaafd, en is altijd aan het dansenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:59 schreef partyyboyy het volgende:
ik was een breezer die kk zat thuis kwam van uitgaan ofzo!
Jammer......quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Danku, maar neen, ik houd hem liever zelf
deze is leuker!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:17 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik wou de naam god, maar die was al bezet
Tering, ik dacht, schrijf ik dat nouquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Iemand die wel 'es langskomt op m'n werk noemen we ook partyboy. Hij's zwak begaafd, en is altijd aan het dansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |