quote:
Leticia? Naast het feit dat ze anorexia heeft heeft ze altijd een chagrijnige kop. Hij heeft lekkerdere vriendinnen gehad...quote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar is wel getrouwd met een lekker wijf
Tom Jones is trouwens behoorlijk goed
Kon Cliff Richard niet vandaag trouwens? Of Paul McCartney?
Verrek, Cliff is er niet. Op Wimbledon kan ie vandaag ook niet zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar is wel getrouwd met een lekker wijf
Tom Jones is trouwens behoorlijk goed
Kon Cliff Richard niet vandaag trouwens? Of Paul McCartney?
I'd do herquote:Op zondag 1 juli 2007 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leticia? Naast het feit dat ze anorexia heeft heeft ze altijd een chagrijnige kop. Hij heeft lekkerdere vriendinnen gehad...
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef alors het volgende:
Hebben ze geen programma hiervan ofzo? Ik moet ff douchen.. Maar ik wil niks leuks missen.
dat zal wel hip zijn ofzoquote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef MissX het volgende:
waarom loopt ze de hele tijd op blote voetenLekker ranzig op zo een podium.
ze draagt schoentjesquote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef MissX het volgende:
Gewoon je tv heel hard zettenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef alors het volgende:
Hebben ze geen programma hiervan ofzo? Ik moet ff douchen.. Maar ik wil niks leuks missen.
Er waren er meer, vroegah hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef MissX het volgende:
Was ophangenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:15 schreef Litpho het volgende:
Will Young, tijd om te douchen.
4 nummer 1 hits, dohquote:Op zondag 1 juli 2007 20:15 schreef teamlead het volgende:
waar moeten we deze rick Ashley-kloon van kennen
De Britse Idols, dacht ik. Het is niet eens zo slecht als ik verwachtte.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:15 schreef teamlead het volgende:
waar moeten we deze rick Ashley-kloon van kennen
Kom hij nog met z'n Take That maatjes?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Hmm soort Robbie Williams denk ik
Ik ben geen Robbie Williams-fan, maar dit vind ik een beledigingquote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Hmm soort Robbie Williams denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |