Elton sluit af, dus als je alleen die wilt zien hoef je pas om 22.45 weer in te schakelenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:59 schreef RobertVH het volgende:
Elton John komt nog een keer![]()
Maar eerst Tom Jones![]()
Nee, nergens last vanquote:Op zondag 1 juli 2007 19:59 schreef MissX het volgende:
Worden andere trouwens ook zo misselijk iedere keer van dat helicopterbeeld als ze uitzoomen. Ik moet echt wegkijken.
Een uur of 11.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:00 schreef Schunckelstar het volgende:
tot hoe lang duurt het eigenlijk
Ik zet een euro in dat hij candle in the wind speeltquote:Op zondag 1 juli 2007 20:00 schreef MissX het volgende:
[..]
Elton sluit af, dus als je alleen die wilt zien hoef je pas om 22.45 weer in te schakelen
Ow werkelijkquote:Op zondag 1 juli 2007 20:02 schreef SnowCockroach het volgende:
Het was idd uit, maar nu zijn ze weer bij elkaar. Kate had wel wat voorwaarden ofzo.![]()
Laatste geruchten waren dat hij haar weer wil, daar dat zij het nog niet zo ziet zitten nadat hij haar gedumpt had.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:00 schreef amaranta het volgende:
Is het nou uit met Kate of niet? En zo niet, waarom zit ze dan niet naast hem?
Tom is verreweg het beste wat ik tot dusver gezien heb. Roger Hodgson was gewoon triest, zoals zijn stem aan kracht heeft ingeboet.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:03 schreef Wickedangel het volgende:
Kijk, zo moet het.
Ik vond Status Qou ook wel leukquote:Op zondag 1 juli 2007 20:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tom is verreweg het beste wat ik tot dusver gezien heb. Roger Hodgson was gewoon triest, zoals zijn stem aan kracht heeft ingeboet.
Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef Wickedangel het volgende:
Staat daar Joe Perry van Aerosmith gitaar te spelen?
Yep, tom jones bevestigd t netquote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef Wickedangel het volgende:
Staat daar Joe Perry van Aerosmith gitaar te spelen?
die van "will I ever bla bla bla"quote:Op zondag 1 juli 2007 20:07 schreef Omkron het volgende:
ik verwacht alice cooper zometeen
Poisonquote:
maar is wel getrouwd met een lekker wijfquote:Op zondag 1 juli 2007 20:04 schreef amaranta het volgende:
Achja, het is toch ook zo dat veel prinsen trouwen omdat het moet.
Neem nou de Spaase kroonprins. Die is zeker weten homo maar is inmiddels getrouwd en heeft 2 dochters.
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nog eens met mijn oudste zus (van '45 is ze) naar een concert van Tom Jones geweest.
We hadden een paar doosjes slipjes gekocht bij Zeeman, en ze op het podium gegooid.
Ik praat over de jaren eind '70 begin '80![]()
![]()
quote:
Leticia? Naast het feit dat ze anorexia heeft heeft ze altijd een chagrijnige kop. Hij heeft lekkerdere vriendinnen gehad...quote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar is wel getrouwd met een lekker wijf
Tom Jones is trouwens behoorlijk goed
Kon Cliff Richard niet vandaag trouwens? Of Paul McCartney?
Verrek, Cliff is er niet. Op Wimbledon kan ie vandaag ook niet zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar is wel getrouwd met een lekker wijf
Tom Jones is trouwens behoorlijk goed
Kon Cliff Richard niet vandaag trouwens? Of Paul McCartney?
I'd do herquote:Op zondag 1 juli 2007 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leticia? Naast het feit dat ze anorexia heeft heeft ze altijd een chagrijnige kop. Hij heeft lekkerdere vriendinnen gehad...
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef alors het volgende:
Hebben ze geen programma hiervan ofzo? Ik moet ff douchen.. Maar ik wil niks leuks missen.
dat zal wel hip zijn ofzoquote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef MissX het volgende:
waarom loopt ze de hele tijd op blote voetenLekker ranzig op zo een podium.
ze draagt schoentjesquote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef MissX het volgende:
Gewoon je tv heel hard zettenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef alors het volgende:
Hebben ze geen programma hiervan ofzo? Ik moet ff douchen.. Maar ik wil niks leuks missen.
Er waren er meer, vroegah hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef MissX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |