Elton sluit af, dus als je alleen die wilt zien hoef je pas om 22.45 weer in te schakelenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:59 schreef RobertVH het volgende:
Elton John komt nog een keer![]()
Maar eerst Tom Jones![]()
Nee, nergens last vanquote:Op zondag 1 juli 2007 19:59 schreef MissX het volgende:
Worden andere trouwens ook zo misselijk iedere keer van dat helicopterbeeld als ze uitzoomen. Ik moet echt wegkijken.
Een uur of 11.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:00 schreef Schunckelstar het volgende:
tot hoe lang duurt het eigenlijk
Ik zet een euro in dat hij candle in the wind speeltquote:Op zondag 1 juli 2007 20:00 schreef MissX het volgende:
[..]
Elton sluit af, dus als je alleen die wilt zien hoef je pas om 22.45 weer in te schakelen
Ow werkelijkquote:Op zondag 1 juli 2007 20:02 schreef SnowCockroach het volgende:
Het was idd uit, maar nu zijn ze weer bij elkaar. Kate had wel wat voorwaarden ofzo.![]()
Laatste geruchten waren dat hij haar weer wil, daar dat zij het nog niet zo ziet zitten nadat hij haar gedumpt had.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:00 schreef amaranta het volgende:
Is het nou uit met Kate of niet? En zo niet, waarom zit ze dan niet naast hem?
Tom is verreweg het beste wat ik tot dusver gezien heb. Roger Hodgson was gewoon triest, zoals zijn stem aan kracht heeft ingeboet.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:03 schreef Wickedangel het volgende:
Kijk, zo moet het.
Ik vond Status Qou ook wel leukquote:Op zondag 1 juli 2007 20:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tom is verreweg het beste wat ik tot dusver gezien heb. Roger Hodgson was gewoon triest, zoals zijn stem aan kracht heeft ingeboet.
Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef Wickedangel het volgende:
Staat daar Joe Perry van Aerosmith gitaar te spelen?
Yep, tom jones bevestigd t netquote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef Wickedangel het volgende:
Staat daar Joe Perry van Aerosmith gitaar te spelen?
die van "will I ever bla bla bla"quote:Op zondag 1 juli 2007 20:07 schreef Omkron het volgende:
ik verwacht alice cooper zometeen
Poisonquote:
maar is wel getrouwd met een lekker wijfquote:Op zondag 1 juli 2007 20:04 schreef amaranta het volgende:
Achja, het is toch ook zo dat veel prinsen trouwen omdat het moet.
Neem nou de Spaase kroonprins. Die is zeker weten homo maar is inmiddels getrouwd en heeft 2 dochters.
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nog eens met mijn oudste zus (van '45 is ze) naar een concert van Tom Jones geweest.
We hadden een paar doosjes slipjes gekocht bij Zeeman, en ze op het podium gegooid.
Ik praat over de jaren eind '70 begin '80![]()
![]()
quote:
Leticia? Naast het feit dat ze anorexia heeft heeft ze altijd een chagrijnige kop. Hij heeft lekkerdere vriendinnen gehad...quote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar is wel getrouwd met een lekker wijf
Tom Jones is trouwens behoorlijk goed
Kon Cliff Richard niet vandaag trouwens? Of Paul McCartney?
Verrek, Cliff is er niet. Op Wimbledon kan ie vandaag ook niet zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar is wel getrouwd met een lekker wijf
Tom Jones is trouwens behoorlijk goed
Kon Cliff Richard niet vandaag trouwens? Of Paul McCartney?
I'd do herquote:Op zondag 1 juli 2007 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leticia? Naast het feit dat ze anorexia heeft heeft ze altijd een chagrijnige kop. Hij heeft lekkerdere vriendinnen gehad...
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef alors het volgende:
Hebben ze geen programma hiervan ofzo? Ik moet ff douchen.. Maar ik wil niks leuks missen.
dat zal wel hip zijn ofzoquote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef MissX het volgende:
waarom loopt ze de hele tijd op blote voetenLekker ranzig op zo een podium.
ze draagt schoentjesquote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef MissX het volgende:
Gewoon je tv heel hard zettenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef alors het volgende:
Hebben ze geen programma hiervan ofzo? Ik moet ff douchen.. Maar ik wil niks leuks missen.
Er waren er meer, vroegah hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef MissX het volgende:
Was ophangenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:15 schreef Litpho het volgende:
Will Young, tijd om te douchen.
4 nummer 1 hits, dohquote:Op zondag 1 juli 2007 20:15 schreef teamlead het volgende:
waar moeten we deze rick Ashley-kloon van kennen
De Britse Idols, dacht ik. Het is niet eens zo slecht als ik verwachtte.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:15 schreef teamlead het volgende:
waar moeten we deze rick Ashley-kloon van kennen
Kom hij nog met z'n Take That maatjes?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Hmm soort Robbie Williams denk ik
Ik ben geen Robbie Williams-fan, maar dit vind ik een beledigingquote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Hmm soort Robbie Williams denk ik
De volumeverschillen komen zo schreeuwerig over, kan ook aan mij liggenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef Schunckelstar het volgende:
niet mijn muziek,maar ze doet het best goed![]()
Mac, de grootste acteur aller tijden op het tennisveld.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
McEnroeIk zie hem zo een portie gaan schelden op Boris
Tss. Bryan Ferry, zeker in zijn Roxy Music dagen, was zoveel meer dan Frans ooit zal zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:28 schreef henkde_j het volgende:
Nu komt de britse frans?
Diana zal het wel leuk gevonden hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:33 schreef snellejelle het volgende:
waarom mag zo'n lijk wel twee nummers doen?
Drie zelfs.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Die mag ook snel van het podium. Hij mag wel 2 nummers doen
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:33 schreef snellejelle het volgende:
Volgens mij zag ik ook Hazes op de basgitaarquote:Op zondag 1 juli 2007 20:33 schreef snellejelle het volgende:
idd....wtf!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een negerin die gaat krijsen, het kan niet erger![]()
ligt eraaan... op zich gaat ze wel, maar als ze nu met haar zij naar iedereen gaat staan, zie je haar niet meer staan... dus die kartonnen pop moet dan wel goed neergezet wordenquote:
Liever met korter haar, maar jaquote:
Als ze maar de goede smaak hebben om Madonna's versie van Evita erbuiten te latenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zou er komen van de musicals?
quote:
Nee, Jezus Christ (Superstar)quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:47 schreef Cavalier1 het volgende:
Lijkt wel Stifflers mom, voor de insiders...
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:47 schreef Cavalier1 het volgende:
Als je dat koppie doortrekt met rimpels en wat donkerder staat Patty Brard erquote:Op zondag 1 juli 2007 20:47 schreef Cavalier1 het volgende:
Dit is Connie Fisher toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:50 schreef snellejelle het volgende:
Sarah zingt toch stukken beter dan Anastacia vind ik
Sue me, maar ik was ff benee. Welke sarah is dit?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:50 schreef snellejelle het volgende:
Sarah zingt toch stukken beter dan Anastacia vind ik
Geen idee, maar ze kan wél zingen...quote:Op zondag 1 juli 2007 20:51 schreef Bluezz het volgende:
Wie is dit?
Connie Fisherquote:Op zondag 1 juli 2007 20:51 schreef Bluezz het volgende:
Wie is dit?
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze kan wél zingen... schreeuwen
ik ben in de warquote:Op zondag 1 juli 2007 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sue me, maar ik was ff benee. Welke sarah is dit?
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:53 schreef Bluezz het volgende:
golfer kan alleen maar 'lekkere tieten hebze' uitbrengen
Zit jij op de BBC? Volgens mij bedoelde jij iemand anders dan ik namelijkquote:
Ik dacht al: waarom wordt die man het podium opgeholpen.quote:
Moeten ze 'm voor de grap eens een knalgroen jasje aantrekkenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht al: waarom wordt die man het podium opgeholpen.
Wees maar blij dat hij er niet afdondertquote:Op zondag 1 juli 2007 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht al: waarom wordt die man het podium opgeholpen.
is daarmee danquote:Op zondag 1 juli 2007 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie de kinderen van Bocelli wel eens gezien?
Gister nog mee geknikkerdquote:Op zondag 1 juli 2007 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Hijzelf ook nietquote:Op zondag 1 juli 2007 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest lachenquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk, dat is nou zingen
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:56 schreef Bluezz het volgende:
niveau stijgt hierquote:
Maar ziet er nog steeds goed uit hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 21:00 schreef Merel het volgende:
Sarah wordt ook oud zeg! Ja dat is natuurlijk logisch, maar toch
Ik ookquote:Op zondag 1 juli 2007 21:00 schreef RobertVH het volgende:
Ja baas![]()
Heb het wel weer gehad met de musical/opera's![]()
Oh ja dat zeker, maar ik ben de geretoucheerde foto's zonder kraaienpootjes gewendquote:
Ja, maar hij mag ze van zijn exvrouw niet meer zien.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:01 schreef amaranta het volgende:
Heeft Bocelli kinderen dan?
OMG, lees dan ffquote:Op zondag 1 juli 2007 21:01 schreef amaranta het volgende:
Heeft Bocelli kinderen dan?
HOU OPquote:Op zondag 1 juli 2007 21:02 schreef sjimz het volgende:
Ja, maar hij mag ze van zijn exvrouw niet meer zien.
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
[..]
ze blijven ontzettend flauw, en leukquote:Op zondag 1 juli 2007 21:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ik ga denk ik een disclaimer in mn onderschrift zetten.
Ik snap sommige dingen niet, ik ben zwanger
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ik ga denk ik een disclaimer in mn onderschrift zetten.
Ik snap sommige dingen niet, ik ben zwanger
Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarvan is 't?
Hippie'squote:Op zondag 1 juli 2007 21:05 schreef amaranta het volgende:
Wie is die regenboog? Met zn colored coat...
Daar schrok ik dus ook echt van...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:07 schreef evert het volgende:
mozes wat is jason donovan oud geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |