Was ophangenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:15 schreef Litpho het volgende:
Will Young, tijd om te douchen.
4 nummer 1 hits, dohquote:Op zondag 1 juli 2007 20:15 schreef teamlead het volgende:
waar moeten we deze rick Ashley-kloon van kennen
De Britse Idols, dacht ik. Het is niet eens zo slecht als ik verwachtte.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:15 schreef teamlead het volgende:
waar moeten we deze rick Ashley-kloon van kennen
Kom hij nog met z'n Take That maatjes?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Hmm soort Robbie Williams denk ik
Ik ben geen Robbie Williams-fan, maar dit vind ik een beledigingquote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Hmm soort Robbie Williams denk ik
De volumeverschillen komen zo schreeuwerig over, kan ook aan mij liggenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef Schunckelstar het volgende:
niet mijn muziek,maar ze doet het best goed![]()
Mac, de grootste acteur aller tijden op het tennisveld.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
McEnroeIk zie hem zo een portie gaan schelden op Boris
Tss. Bryan Ferry, zeker in zijn Roxy Music dagen, was zoveel meer dan Frans ooit zal zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:28 schreef henkde_j het volgende:
Nu komt de britse frans?
Diana zal het wel leuk gevonden hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:33 schreef snellejelle het volgende:
waarom mag zo'n lijk wel twee nummers doen?
Drie zelfs.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Die mag ook snel van het podium. Hij mag wel 2 nummers doen
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:33 schreef snellejelle het volgende:
Volgens mij zag ik ook Hazes op de basgitaarquote:Op zondag 1 juli 2007 20:33 schreef snellejelle het volgende:
idd....wtf!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een negerin die gaat krijsen, het kan niet erger![]()
ligt eraaan... op zich gaat ze wel, maar als ze nu met haar zij naar iedereen gaat staan, zie je haar niet meer staan... dus die kartonnen pop moet dan wel goed neergezet wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |