quote:Op zondag 1 juli 2007 19:43 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
En Amanda loopt meestal topless op strand
Gezamelijke pot.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef Houtspeer het volgende:
Wilt Lieke nou dat iemand anders met zijn punten haar vriendin uitnodigt?
THXquote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De OP is toegevoegd
Nee, ze krijgen elke maand 500cp die ze mogen verdelen.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef Houtspeer het volgende:
Wilt Lieke nou dat iemand anders met zijn punten haar vriendin uitnodigt?
Cora is dood.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:50 schreef Adothehague het volgende:
Al bekend wat er met Jaap is?
Zodra Jaap erover spreekt komt er een streamlock. Nee dus.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:50 schreef Adothehague het volgende:
Mooie OP BSOL.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De OP is toegevoegd
nee hopenlijk horen we dat zoquote:Op zondag 1 juli 2007 19:50 schreef Adothehague het volgende:
Niet doen! Niet leuk voor mensen die alleen de COS lezenquote:
Jaap kan er niets over zeggen zegt hij netquote:Op zondag 1 juli 2007 19:50 schreef Adothehague het volgende:
Tuurlijk, ze gunt Lieke niets.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:53 schreef schatje het volgende:
Amanda twijfelt of ze Lieke cp's uit de pot wil geven.
Meestal duren haar bokkige buien maar anderhalve dag. Over Lieke doet ze wel heel lang.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:53 schreef schatje het volgende:
Amanda twijfelt of ze Lieke cp's uit de pot wil geven.
Het heeft dus te maken met die gozer die gisteren boos is weggelopen?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Jaap wil 150 ceepees om iemand uit te nodigen om over de problemen te praten.
Jaap zegt dat Jelte een crimineel is.![]()
Ik haat haar bijna net zo erg als Dennix.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:53 schreef Ricard0j het volgende:
Ach amanda.. wat een lief mens, damn fucking hoer
Blijkbaar.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het heeft dus te maken met die gozer die gisteren boos is weggelopen?
Hij was ook een "soort van taxichauffeur". zal ook niet helemaal zuiver zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Jaap wil 150 ceepees om iemand uit te nodigen om over de problemen te praten.
Jaap zegt dat Jelte een crimineel is.![]()
Moeizaam, zal ze terug krijgenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft haar stem toch aan Lieke.
Hij heeft er nog 200quote:Op zondag 1 juli 2007 19:56 schreef Ricard0j het volgende:
Btw hoeveel contactpunten heeft Hupert bij elkaar?
Trusten, raar om te zeggen om deze tijd, maar goed.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten!
(om half vier gaat de wekker weer) Zoals altijd een kwartier vroeger, dan kan ik de Cossen nog snel doorlezen
Same here....quote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
Snelle COS, en ik brand nu echt van nieuwsgierigheid wat er met Jaap is
Dat opperde ik al, maar ik kreeg geen respons hier op.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
Het was ook een rare gozer, die gast. Zou hij Cora bedreigen ofzo?
Het verklaart wel," hoe kan die dat nou doen?"
Die gast was ook wel heel erg boos en zat wel erg te zeuren over het geld.
rare sprongen gemaaktquote:Op zondag 1 juli 2007 19:58 schreef schatje het volgende:
Cora heeft kennelijk geprobeerd zelfmoord te plegen ofzo
Ik vind dit geheimzinnige gedoe heel erg stom.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
Het verhaal van Natas zegt mij genoeg...wel vreemd dat juist zij het even uitlegt terwijl Jaap erquote:Op zondag 1 juli 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Al onze vermoedens worden bevestigd maar ook gelijk weer ontkracht. Word er gek van!
Same here. Daarom haat ik Dennis.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Al onze vermoedens worden bevestigd maar ook gelijk weer ontkracht. Word er gek van!
Die komt dinsdagquote:Op zondag 1 juli 2007 20:02 schreef wie.. het volgende:
Is syl all langs gekomen ?
Wat zegt het dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het verhaal van Natas zegt mij genoeg...wel vreemd dat juist zij het even uitlegt terwijl Jaap er
niet over mag praten![]()
Ze komt een dinsdag.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:02 schreef wie.. het volgende:
Is syl all langs gekomen ?
Als zij zegt dat ZIJ als geen ander weet wat Jaap doormaakt omdat ZIJ hetzelfde heeft meegemaakt met Wilgo...en hij dat nu heeft met Cora.........quote:
Wie denk je>>>>>>>>.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef Sug4r het volgende:
Wie zit er zo irritant met die cp's te spelen?![]()
Dennix, ik haat Dennix. Dat deed hij ook met de fiches van het poker.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef Sug4r het volgende:
Wie zit er zo irritant met die cp's te spelen?![]()
Dat moet het wel zijn. zelfde deed wilgo en hij zei ook Cora breek.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, nou ja - Cora en Jelte kunnen goed met elkaar overweg
EN WAAROM HOU JE ZO SNEL AL VAN DENNIS ??quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef dgk_fan het volgende:
IK HOU VAN DENNIS !!!!!
(effe ter compensatie)
Cora en Jelte?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Echt aanwinsten voor het programma he.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef Houtspeer het volgende:
Nadia en Dennis zijn wel erg stil.
Door Dennis zingt Huub eindelijk een toontje lager. Sterker nog, Huub komt bijna niet meer aan het woord!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef dgk_fan het volgende:
IK HOU VAN DENNIS !!!!!
(effe ter compensatie)
Hij is charmant, hij is knap, welbespraakt, goed gekleed, mooi haar,quote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
EN WAAROM HOU JE ZO SNEL AL VAN DENNIS ??
liefde op het eerste gezicht?
Dat heeft hij vanmiddag al verteld tegen Natasia: Cora&familie worden enorm lastiggevallen/bedreigd , daardoor maakt zequote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
Zet hem in je avataar zou ik zeggen;)quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hij is charmant, hij is knap, welbespraakt, goed gekleed, mooi haar,
leuk loopje, lief lachje, en die oogjes he![]()
Uhhuh, dat heeft Jaap niet gezegd hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat heeft hij vanmiddag al verteld tegen Natasia: Cora&familie worden enorm lastiggevallen/bedreigd , daardoor maakt ze rare sprongen en heeft ze zichzelf in gevaar gebracht.
Jaap zei ook nog dat de familie van Cora rijk is, toen was er een streamloch.
Zijn uitlatingen van vannacht dat "Cora breekt" , betekent dat ze er niet meer tegen kan.
Het huwelijk gaat event. niet door, want Tas zei: dan ga je toch alleen naar Egypte.
Kennelijk wordt Cora fors gestalkt zo in de week voor het huwelijk en zijn er ergerer dingen gebeurd.
Hier op COS wordt gespeculeerd over ontvoeringen, maar daar geloof ik niets van.
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Door Dennis zingt Huub eindelijk een toontje lager. Sterker nog, Huub komt bijna niet meer aan het woord!
zelfmoord pogingen en vreemd gaan ook nog.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hier op COS wordt gespeculeerd over ontvoeringen, maar daar geloof ik niets van.
Sterruf jonguh!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef dgk_fan het volgende:
IK HOU VAN DENNIS !!!!!
(effe ter compensatie)
Meen je dit nou?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Door Dennis zingt Huub eindelijk een toontje lager. Sterker nog, Huub komt bijna niet meer aan het woord!
cora en jelte zijn toch nicht en neef?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
En jij speculeert niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kennelijk wordt Cora fors gestalkt zo in de week voor het huwelijk en zijn er ergerer dingen gebeurd.
Hebben we afpersing al gehad? Jelte dreigt de waarheid over Cora met Jaap te vertellen.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tja, Cora is toch een vreemde voor ze, dan ga je natuurlijk niet zo snel je mening opdringen.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef Houtspeer het volgende:
Nadia en Dennis zijn wel erg stil.
Of Jelte weet dat jaap en cora broer en zus zijn en dreigt dit bekend te makenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hebben we afpersing al gehad? Jelte dreigt de waarheid over Cora met Jaap te vertellen.
Die is idd nog niet voorbijgekomenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hebben we afpersing al gehad? Jelte dreigt de waarheid over Cora met Jaap te vertellen.
Nou kijk eens aan, dat is de waarheidquote:Op zondag 1 juli 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Of Jelte weet dat jaap en cora broer en zus zijn en dreigt dit bekend te maken![]()
Nog een mooiequote:Op zondag 1 juli 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Of Jelte weet dat jaap en cora broer en zus zijn en dreigt dit bekend te maken![]()
Ik meen gehoord te hebben, dat gisteravond gemaskerde mannen met paintballguns, de hele straat van Cora hebben geterroriseerd, iedereen naar buiten hebben gedirigeerd en vervolgens moest Cora onder bedreiging van een paintballshot, de hele straat door springen!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat waren de beruchte bokkensprongenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik meen gehoord te hebben, dat gisteravond gemaskerde mannen met paintballguns, de hele straat van Cora hebben geterroriseerd, iedereen naar buiten hebben gedirigeerd en vervolgens moest Cora onder bedreiging van een paintballshot, de hele straat door springen!
Een aantal sprongen van Cora vielen niet in goede aarde............
andere beeldverhouding nu?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:23 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap had toch wel een ddikker hoofd dan nu.
Of sprongen van een kat in het nauw........... ?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat waren de beruchte bokkensprongen![]()
goed idee !! thanks !!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:13 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Zet hem in je avataar zou ik zeggen;)
Zet er dan meteen een goede one-liner van Dennix bij. Moet geen probleem zijn om er een te vinden......hij is toch zo welbespraakt?quote:
huh ?leg es uit.. Weet dat Jaap's broer omgekomen is... Wat wil je hiermeequote:Op zondag 1 juli 2007 20:25 schreef Johnny_Berra het volgende:
Stelling:
Het vreemdgaan van je aanstaande met je vriend, is erger dan de dood van je broer (die je toch al niet mocht)
zowiezo doe je dingquote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Zet er dan meteen een goede one-liner van Dennix bij. Moet geen probleem zijn om er een te vinden......hij is toch zo welbespraakt?
no problemo !quote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Zet er dan meteen een goede one-liner van Dennix bij. Moet geen probleem zijn om er een te vinden......hij is toch zo welbespraakt?
LOL...Mooi hoor hahaquote:
Allee, stelling maken he?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
huh ?leg es uit.. Weet dat Jaap's broer omgekomen is... Wat wil je hiermee![]()
Oh je bent zo'n zeikerd ... Zielige kutterquote:
Neuhquote:Op zondag 1 juli 2007 20:37 schreef dgk_fan het volgende:
Kan er iemand niet een mooiere dennis-avatar voor me maken
met een hartje eromheen ?
(ben niet zo handig zoals je ziet)
Hoe kom je daar nu bij Zuurtje?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je bent zo'n zeikerd ... Zielige kutter![]()
Nee dat was een grapje van Huub of Brian, ze weegt 74.8 kilo. En nu is ze een beetje down.quote:
quote:
whahaa, kan toch wel lachen om die brain hoor. gisteren met die millitairen ook al.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog even iets ouds, aansluitend op de TT:
Ook in kunstjes met paarden blinkt Brian niet uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Hoort er toch een beetje bij na het laaste kunstje vind ik)
hmm, moet ze maar even wat uit de koelkast gaan halen - iets lekkersquote:Op zondag 1 juli 2007 20:39 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Nee dat was een grapje van Huub of Brian, ze weegt 74.8 kilo. En nu is ze een beetje down.
Is het weer goed tussen ons of zullen we even naar Hooligans?quote:
Ja, dat is hem.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Is dit dezelfde Jelte , in dat roze/grijs streepshirts? Ik heb gisteren geen caps gemaakt?
http://jelteee.punt.nl/index.php?r=1&id=298530&tbl_archief=0
Hoi, hoiquote:Op zondag 1 juli 2007 20:39 schreef getl0st het volgende:
Allereerst hoi
Allertweest? Wtf is er met Jaap? Heb geprobeert beetje terug te lezen maar niet echt iets kunnen vinden.. En Nadia al een kamp gekozen?
Dankuquote:Op zondag 1 juli 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, hoi![]()
Check dit filmpje, meer weten wij ook niet.
http://goudenkooi.headlin(...)t-weten-cora-breekt/
Ja toch, en naast Linda de Mol. Ik weet niet wat ik moet denken hoor,word er parra van. Wat denk jij?quote:
Een ingehuurde vriend, bedoel je?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja toch, en naast Linda de Mol. Ik weet niet wat ik moet denken hoor,word er parra van. Wat denk jij?
zal mij niets verbazen als dat met een van zijn zogenaamde vrienden te maken heeft. misschien wel die ene die nergens aan mee wilde doen en kwaad weg liep. maar aan de andere kant is het ook wel dom van die vriend om om met zijn kop op tv te willen komen dan. blijft vreemd dat gedoe met japio.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat heeft hij vanmiddag al verteld tegen Natasia: Cora&familie worden enorm lastiggevallen/bedreigd , daardoor maakt ze
rare sprongen en heeft ze zichzelf in gevaar gebracht.
Jaap zei ook nog dat de familie van Cora rijk is, toen was er een streamloch.
Zijn uitlatingen van vannacht dat "Cora breekt" , betekent dat ze er niet meer tegen kan.
Het huwelijk gaat event. niet door, want Tas zei: dan ga je toch alleen naar Egypte.
OHH, ze stond vanmorgen nog op de weegschaal... stond duidelijk 79 kg op.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:39 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Nee dat was een grapje van Huub of Brian, ze weegt 74.8 kilo. En nu is ze een beetje down.
Dan is ze niet alleen zwaar maar heeft ze ook nog eens een bril nodigquote:Op zondag 1 juli 2007 20:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
OHH, ze stond vanmorgen nog op de weegschaal... stond duidelijk 79 kg op.
Huh, dan werkt er eentje niet zo goed, want ze zeiden net heel duidelijk dat ze 74.8 kilo woog.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
OHH, ze stond vanmorgen nog op de weegschaal... stond duidelijk 79 kg op.
Ik zag ook duidelijk in beeld dat ze 74.8 kilo weegt!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:48 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Huh, dan werkt er eentje niet zo goed, want ze zeiden net heel duidelijk dat ze 74.8 kilo woog.
Jij hebt zeker de COS niet gelezen gisteren, het ging alléén maar over uiterlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 20:47 schreef riri het volgende:
wat zijn die mensen toch allemaal vreselijk veel met hun uiterlijk bezig...zijn er geen interessantere dingen in het leven dan dat...
Ze praten het elkaar allemaal aan....op een gegeven moment worden die vrouwen allemaal eenheidsworsten...zien ze er allemaal hetzelfde uit...quote:Op zondag 1 juli 2007 20:45 schreef Desii het volgende:
Ik snap het allemaal niet zo met die vrouwen in de kooi (met positieve uitzondering van Lieke)
ze hebben of neptieten, opgespoten lippen, weggezogen buikvet![]()
en allemaal zo jong?? hoe ijdel kan je wezen zeg....![]()
die indruk krijg ik ook.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:49 schreef wolferl het volgende:
Wat is er dan beurd met Cora, wilde ze zelfmoord plegen ofzo?
Streker nog, het was 79.8 kilo, op dat weegapparaat van Nando.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan is ze niet alleen zwaar maar heeft ze ook nog eens een bril nodig![]()
Ik weet het niet, het is allemaal zo vreemd en of het echt is, ik heb geen idee.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:52 schreef getl0st het volgende:
Kvind jaap best zielig..
Ik vind het ook vreemd hoor, nu ligt hij weer te lachen om zijn eigen grapjes.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is allemaal zo vreemd en of het echt is, ik heb geen idee.
Wat denk je van:Cora breekt met jaap? ..Kan van alles zijn...quote:Op zondag 1 juli 2007 20:52 schreef Gigageil het volgende:
Wat betekent dat , Cora breekt ?![]()
En.....Is ze al gebroken?
Integenstelling wat sommige streamers hier roepen dat Jaap dit speelt.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:52 schreef getl0st het volgende:
Kvind jaap best zielig..
ja dat kun je wel zien; lippen van conny en haar zijn uit hetzelfde malletje/injectiespuitjequote:Op zondag 1 juli 2007 20:46 schreef ericahysterica het volgende:
melissa vindt connie van Breukhoven een supermooie vrouw
Het is heel simpel ,als japio zo zielig is en het allermaal zo ernstig is wat doet hij nog in DGK dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Integenstelling wat sommige streamers hier roepen dat Jaap dit speelt.
Ik denk dat dit echt oprecht is, als hij zegt dat dit veel erger is dan de dood van zijn broer.
Dan moet Cora minstens een poging tot zelfmoord hebben willen doen.
Want de redactie plus Jaap kan hier absoluut geen grap over maken.
Ik denk echt dat er iets heftigs is gebeurd. Maar wat mij opvalt is dat Natasia de heletijd blert dat alleen zij Jaap begrijpt want zij heeft hetzelfde meegemaakt. Dus of Cora heeft het slechts uitgemaakt, of Natasia vergelijkt een zelfmoord poging van Cora met haar relatie problemen.
Al met al heb ik best veel medelijden met Jaap.
gelukkig heb ik geen beeldquote:Op zondag 1 juli 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
Hij zegt ook op het eind van, hoe kunnen ze haar nou zo gebruiken? vage shit allemaal hoor
Ja, dat hoorde ik ook, dit ivm zijn autobiografie.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, dit ivm zijn autobiografie.
hij gebruikte zijn lichaam om DGK in te komenquote:
En ik heb last van Dennix. Ik haat Dennix.quote:
Als je het fragment andersom afspeelt dan hoor je: De poorten van de hel zijn vandaag geopend...quote:
Er is er nog een.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:10 schreef tipsch het volgende:
waren alle 12-uurs aanvragen al gebruikt?
Ik zou het toch graag nog eens terug horen nu voor we al te snel tot conclussies overgaan hier.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, dit ivm zijn autobiografie.
Tuin kabouters zatquote:Op zondag 1 juli 2007 21:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hij gebruikte zijn lichaam om DGK in te komen![]()
Abbey Roadquote:Op zondag 1 juli 2007 21:10 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Als je het fragment andersom afspeelt dan hoor je: De poorten van de hel zijn vandaag geopend...![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:37 schreef dgk_fan het volgende:
Kan er iemand niet een mooiere dennis-avatar voor me maken
met een hartje eromheen ?
(ben niet zo handig zoals je ziet)
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:10 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Als je het fragment andersom afspeelt dan hoor je: De poorten van de hel zijn vandaag geopend...![]()
Die zure of die zoute? Btw ik haat Dennixquote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef tipsch het volgende:
wisten jullie dat je door veel napoleonsnoepjes te eten heel weinig trekt hebt om te roken?
Wie zei dat nou weer?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef tipsch het volgende:
wisten jullie dat je door veel napoleonsnoepjes te eten heel weinig trekt hebt om te roken?
Die zurequote:Op zondag 1 juli 2007 21:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die zure of die zoute? Btw ik haat Dennix
sorry, was totaal offtopic - ik zit hier te streamen met napoleonsnoepjes en het viel me op - even een publieke notitie voor de rokers onder ons achter gelatenquote:
dan moet ie lekker naar huis gaan!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Integenstelling wat sommige streamers hier roepen dat Jaap dit speelt.
Ik denk dat dit echt oprecht is, als hij zegt dat dit veel erger is dan de dood van zijn broer.
Dan moet Cora minstens een poging tot zelfmoord hebben willen doen.
Want de redactie plus Jaap kan hier absoluut geen grap over maken.
Ik denk echt dat er iets heftigs is gebeurd. Maar wat mij opvalt is dat Natasia de heletijd blert dat alleen zij Jaap begrijpt want zij heeft hetzelfde meegemaakt. Dus of Cora heeft het slechts uitgemaakt, of Natasia vergelijkt een zelfmoord poging van Cora met haar relatie problemen.
Al met al heb ik best veel medelijden met Jaap.
ik krijg een tegenovergestelde indruk, eerlijk gezegdquote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat mij opvalt, dat Nadia bij Huub veel ontspannender is dan bij Denniks.
Noteer dan ook alvast even je huidige gewicht en weeg je over een paar maanden nog eens. Ik ben wel benieuwd hoeveel kilo je extra gaat hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
sorry, was totaal offtopic - ik zit hier te streamen met napoleonsnoepjes en het viel me op - even een publieke notitie voor de rokers onder ons achter gelaten
wordt je van napoleonsnoepjes dik dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Noteer dan ook alvast even je huidige gewicht en weeg je over een paar maanden nog eens. Ik ben wel benieuwd hoeveel kilo je extra gaat hebben![]()
klopt...denk dat ze hem vanzelf steeds minder psycho gaat vinden...de echte psycho is namelijk dennix...die is echt creepyquote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat mij opvalt, dat Nadia bij Huub veel ontspannender is dan bij Denniks.
Denniks heeft het per minuut 200 keer over Huub en Lieke, Huub heeft het 1 keer per 200 minuten over Denniks.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik krijg een tegenovergestelde indruk, eerlijk gezegd![]()
nee die maat van Jaap die held op sokkenheeft alleen de kleren van der af getrokken! meer nietquote:Op zondag 1 juli 2007 21:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk niet dat Cora ontvoert is.. Hoe wil je die in een bestelbusje krijgen?
ik weet het niet, maar ik hoorde iets over "een grote bestelling"quote:Op zondag 1 juli 2007 21:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk niet dat Cora ontvoert is.. Hoe wil je die in een bestelbusje krijgen?
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Denniks heeft het per minuut 200 keer over Huub en Lieke, Huub heeft het 1 keer per 200 minuten over Denniks.
ik denk dat het vrijwel pure suiker is met wat smaakstof, dus jaquote:
De vriend van Jaap is vreemd gegaan met Coraquote:Op zondag 1 juli 2007 21:12 schreef agter het volgende:
Wat weten we nu:
Speculerend...
Er is kennelijk een vriendin overleden ( of bijna overleden).
Cora leeft nog, want Jaap zegt "ze breekt".
Dit kan tot een aantal voorlopige conclusies leiden:
1. Een beste vriendin van Cora of Jaap is overleden. Hierdoor zou Cora kunnen breken.
2. Cora heeft een zelfmoordpoging ondernomen (daar lijkt me Cora niet het type voor).
Moet je ff de webmaster van www.ikbennix.nl mailenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
maak dan es een MOOIE (net zoals Dennis) voor me als je wil![]()
![]()
oh, ik dacht dat het gewoon vitamine c snoepjes warenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
ik denk dat het vrijwel pure suiker is met wat smaakstof, dus ja
De pagina kan niet worden weergegeven.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet je ff de webmaster van www.ikbennix.nl mailen
Daar zullen binnenkort wel de officieele avatars opkomen....![]()
under construction of zwaar onderhoud?quote:
Ik vind het gewoon een groot emo-Jaap toneelstukje. Volgens mij doet Jaap van alles om te scoren in de popoll. Hij heeft gisteren gehoord, dat emo-Jaap het goed doet bij de kijkers/streamers...........en zie hier, emo-Jaap!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
De vriend van Jaap is vreemd gegaan met Cora
Jaap is in de waan gehouden dat Cora echt dol op hem is, Cora echter is van plan voor het altaar "nee "te zeggen
Cora's rijke familie wil afzien van het geheel na Jaap's gedoe met de groupies
Oftewel,
we weten niks en dat frustreerd
ach de hoogtepunten van de afgelopen dagen worden besproken..de ruzie met brian over het slapen van nadia in hun bed..quote:Op zondag 1 juli 2007 21:28 schreef Mokum020 het volgende:
Iemand nog de behoefte om het gesprek van Amanda en Melisa te volgen?
![]()
Hij was lang 'achter' geweest na het feest. Pas daarna ging hij door het lint, waarschijn om iets wat hij daar te horen heeft gekregen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:27 schreef yvonne het volgende:
En dan nog, waarom ging Jaap pas midden in de nacht door het lint?!
wat zeg ik nou? dennski, nee jaap natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 21:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dennsi kijkt altijd zo waanzinnig met die uitpuilende ogen, gespeeld of echt?
Het was nix, het is nix, en het zal altijd nix blijven...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:26 schreef De_Moester het volgende:
[..]
under construction of zwaar onderhoud?![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen paint shop pro meer op mijn harde schijf. Anders had ik wel een poging voor je gewaagd.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft na het vrijgezellenfeestje nogal lang bij de buren gezeten en heeft daar dat nieuws over Cora gehoord.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:27 schreef yvonne het volgende:
En dan nog, waarom ging Jaap pas midden in de nacht door het lint?!
Het hartje is niets mis mee:quote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
geeft niks fan van amandaquote:Op zondag 1 juli 2007 21:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat zeg ik nou? dennski, nee jaap natuurlijk
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat zeg ik nou? dennski, nee jaap natuurlijk
moooooooooooi! zo eenvoudig, zo krachtigquote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Het hartje is niets mis mee:
[afbeelding]
jaaaaaaaa! en dan die smalle afhangende schoudertjes!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef blomst het volgende:
[..]
[afbeelding]
O shit.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef blomst het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja... dat vermoeden heb ik welquote:Op zondag 1 juli 2007 21:35 schreef De_Moester het volgende:
nicolaas? 'onze' nicolaas?
Het wordt steeds gekker, en ik word parra van dat gedoe.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:35 schreef Desii het volgende:
Huub en Japie
Huub: Wat heeft Nicolaas er mee te maken?
Jaap: geen uitspraak, geen idee
Jaap kan alles als hij zijn zinnen erop zet.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:34 schreef farceman het volgende:
Schitterend om die Jaap piano te zien spelen
Eigenlijk maar 1 ding.. het heeft met Cora te maken... maar hoe en wat.... geen ideequote:Op zondag 1 juli 2007 21:36 schreef demins het volgende:
Weten we al iets meer over Jaap's dip?
Japio wilde Nicolaas ook graag uitnodigen voor zijn bruiloft, maar dat mocht niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:36 schreef Desii het volgende:
[..]
ja... dat vermoeden heb ik wel
Japie en Nicolaas konden het ook heel goed met elkaar vinden.
Thnx!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Eigenlijk maar 1 ding.. het heeft met Cora te maken... maar hoe en wat.... geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |