Hij heeft er nog 200quote:Op zondag 1 juli 2007 19:56 schreef Ricard0j het volgende:
Btw hoeveel contactpunten heeft Hupert bij elkaar?
Trusten, raar om te zeggen om deze tijd, maar goed.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten!
(om half vier gaat de wekker weer) Zoals altijd een kwartier vroeger, dan kan ik de Cossen nog snel doorlezen
Same here....quote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
Snelle COS, en ik brand nu echt van nieuwsgierigheid wat er met Jaap is
Dat opperde ik al, maar ik kreeg geen respons hier op.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
Het was ook een rare gozer, die gast. Zou hij Cora bedreigen ofzo?
Het verklaart wel," hoe kan die dat nou doen?"
Die gast was ook wel heel erg boos en zat wel erg te zeuren over het geld.
rare sprongen gemaaktquote:Op zondag 1 juli 2007 19:58 schreef schatje het volgende:
Cora heeft kennelijk geprobeerd zelfmoord te plegen ofzo
Ik vind dit geheimzinnige gedoe heel erg stom.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
Snelle COS, en ik brand nu echt van nieuwsgierigheid wat er met Jaap is
Het verhaal van Natas zegt mij genoeg...wel vreemd dat juist zij het even uitlegt terwijl Jaap erquote:Op zondag 1 juli 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Al onze vermoedens worden bevestigd maar ook gelijk weer ontkracht. Word er gek van!
Same here. Daarom haat ik Dennis.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Al onze vermoedens worden bevestigd maar ook gelijk weer ontkracht. Word er gek van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |