quote:Op zondag 1 juli 2007 19:43 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
En Amanda loopt meestal topless op strand
Gezamelijke pot.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef Houtspeer het volgende:
Wilt Lieke nou dat iemand anders met zijn punten haar vriendin uitnodigt?
THXquote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De OP is toegevoegd
Nee, ze krijgen elke maand 500cp die ze mogen verdelen.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef Houtspeer het volgende:
Wilt Lieke nou dat iemand anders met zijn punten haar vriendin uitnodigt?
Cora is dood.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:50 schreef Adothehague het volgende:
Al bekend wat er met Jaap is?
Zodra Jaap erover spreekt komt er een streamlock. Nee dus.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:50 schreef Adothehague het volgende:
Mooie OP BSOL.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De OP is toegevoegd
nee hopenlijk horen we dat zoquote:Op zondag 1 juli 2007 19:50 schreef Adothehague het volgende:
Niet doen! Niet leuk voor mensen die alleen de COS lezenquote:
Jaap kan er niets over zeggen zegt hij netquote:Op zondag 1 juli 2007 19:50 schreef Adothehague het volgende:
Tuurlijk, ze gunt Lieke niets.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:53 schreef schatje het volgende:
Amanda twijfelt of ze Lieke cp's uit de pot wil geven.
Meestal duren haar bokkige buien maar anderhalve dag. Over Lieke doet ze wel heel lang.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:53 schreef schatje het volgende:
Amanda twijfelt of ze Lieke cp's uit de pot wil geven.
Het heeft dus te maken met die gozer die gisteren boos is weggelopen?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Jaap wil 150 ceepees om iemand uit te nodigen om over de problemen te praten.
Jaap zegt dat Jelte een crimineel is.![]()
Ik haat haar bijna net zo erg als Dennix.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:53 schreef Ricard0j het volgende:
Ach amanda.. wat een lief mens, damn fucking hoer
Blijkbaar.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het heeft dus te maken met die gozer die gisteren boos is weggelopen?
Hij was ook een "soort van taxichauffeur". zal ook niet helemaal zuiver zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Jaap wil 150 ceepees om iemand uit te nodigen om over de problemen te praten.
Jaap zegt dat Jelte een crimineel is.![]()
Moeizaam, zal ze terug krijgenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft haar stem toch aan Lieke.
Hij heeft er nog 200quote:Op zondag 1 juli 2007 19:56 schreef Ricard0j het volgende:
Btw hoeveel contactpunten heeft Hupert bij elkaar?
Trusten, raar om te zeggen om deze tijd, maar goed.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten!
(om half vier gaat de wekker weer) Zoals altijd een kwartier vroeger, dan kan ik de Cossen nog snel doorlezen
Same here....quote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
Snelle COS, en ik brand nu echt van nieuwsgierigheid wat er met Jaap is
Dat opperde ik al, maar ik kreeg geen respons hier op.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
Het was ook een rare gozer, die gast. Zou hij Cora bedreigen ofzo?
Het verklaart wel," hoe kan die dat nou doen?"
Die gast was ook wel heel erg boos en zat wel erg te zeuren over het geld.
rare sprongen gemaaktquote:Op zondag 1 juli 2007 19:58 schreef schatje het volgende:
Cora heeft kennelijk geprobeerd zelfmoord te plegen ofzo
Ik vind dit geheimzinnige gedoe heel erg stom.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
Het verhaal van Natas zegt mij genoeg...wel vreemd dat juist zij het even uitlegt terwijl Jaap erquote:Op zondag 1 juli 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Al onze vermoedens worden bevestigd maar ook gelijk weer ontkracht. Word er gek van!
Same here. Daarom haat ik Dennis.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Al onze vermoedens worden bevestigd maar ook gelijk weer ontkracht. Word er gek van!
Die komt dinsdagquote:Op zondag 1 juli 2007 20:02 schreef wie.. het volgende:
Is syl all langs gekomen ?
Wat zegt het dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het verhaal van Natas zegt mij genoeg...wel vreemd dat juist zij het even uitlegt terwijl Jaap er
niet over mag praten![]()
Ze komt een dinsdag.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:02 schreef wie.. het volgende:
Is syl all langs gekomen ?
Als zij zegt dat ZIJ als geen ander weet wat Jaap doormaakt omdat ZIJ hetzelfde heeft meegemaakt met Wilgo...en hij dat nu heeft met Cora.........quote:
Wie denk je>>>>>>>>.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef Sug4r het volgende:
Wie zit er zo irritant met die cp's te spelen?![]()
Dennix, ik haat Dennix. Dat deed hij ook met de fiches van het poker.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef Sug4r het volgende:
Wie zit er zo irritant met die cp's te spelen?![]()
Dat moet het wel zijn. zelfde deed wilgo en hij zei ook Cora breek.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, nou ja - Cora en Jelte kunnen goed met elkaar overweg
EN WAAROM HOU JE ZO SNEL AL VAN DENNIS ??quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef dgk_fan het volgende:
IK HOU VAN DENNIS !!!!!
(effe ter compensatie)
Cora en Jelte?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Echt aanwinsten voor het programma he.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef Houtspeer het volgende:
Nadia en Dennis zijn wel erg stil.
Door Dennis zingt Huub eindelijk een toontje lager. Sterker nog, Huub komt bijna niet meer aan het woord!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef dgk_fan het volgende:
IK HOU VAN DENNIS !!!!!
(effe ter compensatie)
Hij is charmant, hij is knap, welbespraakt, goed gekleed, mooi haar,quote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
EN WAAROM HOU JE ZO SNEL AL VAN DENNIS ??
liefde op het eerste gezicht?
Dat heeft hij vanmiddag al verteld tegen Natasia: Cora&familie worden enorm lastiggevallen/bedreigd , daardoor maakt zequote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
Zet hem in je avataar zou ik zeggen;)quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hij is charmant, hij is knap, welbespraakt, goed gekleed, mooi haar,
leuk loopje, lief lachje, en die oogjes he![]()
Uhhuh, dat heeft Jaap niet gezegd hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat heeft hij vanmiddag al verteld tegen Natasia: Cora&familie worden enorm lastiggevallen/bedreigd , daardoor maakt ze rare sprongen en heeft ze zichzelf in gevaar gebracht.
Jaap zei ook nog dat de familie van Cora rijk is, toen was er een streamloch.
Zijn uitlatingen van vannacht dat "Cora breekt" , betekent dat ze er niet meer tegen kan.
Het huwelijk gaat event. niet door, want Tas zei: dan ga je toch alleen naar Egypte.
Kennelijk wordt Cora fors gestalkt zo in de week voor het huwelijk en zijn er ergerer dingen gebeurd.
Hier op COS wordt gespeculeerd over ontvoeringen, maar daar geloof ik niets van.
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Door Dennis zingt Huub eindelijk een toontje lager. Sterker nog, Huub komt bijna niet meer aan het woord!
zelfmoord pogingen en vreemd gaan ook nog.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hier op COS wordt gespeculeerd over ontvoeringen, maar daar geloof ik niets van.
Sterruf jonguh!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef dgk_fan het volgende:
IK HOU VAN DENNIS !!!!!
(effe ter compensatie)
Meen je dit nou?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Door Dennis zingt Huub eindelijk een toontje lager. Sterker nog, Huub komt bijna niet meer aan het woord!
cora en jelte zijn toch nicht en neef?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
En jij speculeert niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kennelijk wordt Cora fors gestalkt zo in de week voor het huwelijk en zijn er ergerer dingen gebeurd.
Hebben we afpersing al gehad? Jelte dreigt de waarheid over Cora met Jaap te vertellen.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tja, Cora is toch een vreemde voor ze, dan ga je natuurlijk niet zo snel je mening opdringen.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef Houtspeer het volgende:
Nadia en Dennis zijn wel erg stil.
Of Jelte weet dat jaap en cora broer en zus zijn en dreigt dit bekend te makenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hebben we afpersing al gehad? Jelte dreigt de waarheid over Cora met Jaap te vertellen.
Die is idd nog niet voorbijgekomenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hebben we afpersing al gehad? Jelte dreigt de waarheid over Cora met Jaap te vertellen.
Nou kijk eens aan, dat is de waarheidquote:Op zondag 1 juli 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Of Jelte weet dat jaap en cora broer en zus zijn en dreigt dit bekend te maken![]()
Nog een mooiequote:Op zondag 1 juli 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Of Jelte weet dat jaap en cora broer en zus zijn en dreigt dit bekend te maken![]()
Ik meen gehoord te hebben, dat gisteravond gemaskerde mannen met paintballguns, de hele straat van Cora hebben geterroriseerd, iedereen naar buiten hebben gedirigeerd en vervolgens moest Cora onder bedreiging van een paintballshot, de hele straat door springen!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat waren de beruchte bokkensprongenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik meen gehoord te hebben, dat gisteravond gemaskerde mannen met paintballguns, de hele straat van Cora hebben geterroriseerd, iedereen naar buiten hebben gedirigeerd en vervolgens moest Cora onder bedreiging van een paintballshot, de hele straat door springen!
Een aantal sprongen van Cora vielen niet in goede aarde............
andere beeldverhouding nu?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:23 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap had toch wel een ddikker hoofd dan nu.
Of sprongen van een kat in het nauw........... ?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat waren de beruchte bokkensprongen![]()
goed idee !! thanks !!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:13 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Zet hem in je avataar zou ik zeggen;)
Zet er dan meteen een goede one-liner van Dennix bij. Moet geen probleem zijn om er een te vinden......hij is toch zo welbespraakt?quote:
huh ?leg es uit.. Weet dat Jaap's broer omgekomen is... Wat wil je hiermeequote:Op zondag 1 juli 2007 20:25 schreef Johnny_Berra het volgende:
Stelling:
Het vreemdgaan van je aanstaande met je vriend, is erger dan de dood van je broer (die je toch al niet mocht)
zowiezo doe je dingquote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Zet er dan meteen een goede one-liner van Dennix bij. Moet geen probleem zijn om er een te vinden......hij is toch zo welbespraakt?
no problemo !quote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Zet er dan meteen een goede one-liner van Dennix bij. Moet geen probleem zijn om er een te vinden......hij is toch zo welbespraakt?
LOL...Mooi hoor hahaquote:
Allee, stelling maken he?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
huh ?leg es uit.. Weet dat Jaap's broer omgekomen is... Wat wil je hiermee![]()
Oh je bent zo'n zeikerd ... Zielige kutterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |