ja dat kun je wel zien; lippen van conny en haar zijn uit hetzelfde malletje/injectiespuitjequote:Op zondag 1 juli 2007 20:46 schreef ericahysterica het volgende:
melissa vindt connie van Breukhoven een supermooie vrouw
Het is heel simpel ,als japio zo zielig is en het allermaal zo ernstig is wat doet hij nog in DGK dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Integenstelling wat sommige streamers hier roepen dat Jaap dit speelt.
Ik denk dat dit echt oprecht is, als hij zegt dat dit veel erger is dan de dood van zijn broer.
Dan moet Cora minstens een poging tot zelfmoord hebben willen doen.
Want de redactie plus Jaap kan hier absoluut geen grap over maken.
Ik denk echt dat er iets heftigs is gebeurd. Maar wat mij opvalt is dat Natasia de heletijd blert dat alleen zij Jaap begrijpt want zij heeft hetzelfde meegemaakt. Dus of Cora heeft het slechts uitgemaakt, of Natasia vergelijkt een zelfmoord poging van Cora met haar relatie problemen.
Al met al heb ik best veel medelijden met Jaap.
gelukkig heb ik geen beeldquote:Op zondag 1 juli 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
Hij zegt ook op het eind van, hoe kunnen ze haar nou zo gebruiken? vage shit allemaal hoor
Ja, dat hoorde ik ook, dit ivm zijn autobiografie.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, dit ivm zijn autobiografie.
hij gebruikte zijn lichaam om DGK in te komenquote:
En ik heb last van Dennix. Ik haat Dennix.quote:
Als je het fragment andersom afspeelt dan hoor je: De poorten van de hel zijn vandaag geopend...quote:
Er is er nog een.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:10 schreef tipsch het volgende:
waren alle 12-uurs aanvragen al gebruikt?
Ik zou het toch graag nog eens terug horen nu voor we al te snel tot conclussies overgaan hier.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, dit ivm zijn autobiografie.
Tuin kabouters zatquote:Op zondag 1 juli 2007 21:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hij gebruikte zijn lichaam om DGK in te komen![]()
Abbey Roadquote:Op zondag 1 juli 2007 21:10 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Als je het fragment andersom afspeelt dan hoor je: De poorten van de hel zijn vandaag geopend...![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:37 schreef dgk_fan het volgende:
Kan er iemand niet een mooiere dennis-avatar voor me maken
met een hartje eromheen ?
(ben niet zo handig zoals je ziet)
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:10 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Als je het fragment andersom afspeelt dan hoor je: De poorten van de hel zijn vandaag geopend...![]()
Die zure of die zoute? Btw ik haat Dennixquote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef tipsch het volgende:
wisten jullie dat je door veel napoleonsnoepjes te eten heel weinig trekt hebt om te roken?
Wie zei dat nou weer?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef tipsch het volgende:
wisten jullie dat je door veel napoleonsnoepjes te eten heel weinig trekt hebt om te roken?
Die zurequote:Op zondag 1 juli 2007 21:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die zure of die zoute? Btw ik haat Dennix
sorry, was totaal offtopic - ik zit hier te streamen met napoleonsnoepjes en het viel me op - even een publieke notitie voor de rokers onder ons achter gelatenquote:
dan moet ie lekker naar huis gaan!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Integenstelling wat sommige streamers hier roepen dat Jaap dit speelt.
Ik denk dat dit echt oprecht is, als hij zegt dat dit veel erger is dan de dood van zijn broer.
Dan moet Cora minstens een poging tot zelfmoord hebben willen doen.
Want de redactie plus Jaap kan hier absoluut geen grap over maken.
Ik denk echt dat er iets heftigs is gebeurd. Maar wat mij opvalt is dat Natasia de heletijd blert dat alleen zij Jaap begrijpt want zij heeft hetzelfde meegemaakt. Dus of Cora heeft het slechts uitgemaakt, of Natasia vergelijkt een zelfmoord poging van Cora met haar relatie problemen.
Al met al heb ik best veel medelijden met Jaap.
ik krijg een tegenovergestelde indruk, eerlijk gezegdquote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat mij opvalt, dat Nadia bij Huub veel ontspannender is dan bij Denniks.
Noteer dan ook alvast even je huidige gewicht en weeg je over een paar maanden nog eens. Ik ben wel benieuwd hoeveel kilo je extra gaat hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
sorry, was totaal offtopic - ik zit hier te streamen met napoleonsnoepjes en het viel me op - even een publieke notitie voor de rokers onder ons achter gelaten
wordt je van napoleonsnoepjes dik dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Noteer dan ook alvast even je huidige gewicht en weeg je over een paar maanden nog eens. Ik ben wel benieuwd hoeveel kilo je extra gaat hebben![]()
klopt...denk dat ze hem vanzelf steeds minder psycho gaat vinden...de echte psycho is namelijk dennix...die is echt creepyquote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat mij opvalt, dat Nadia bij Huub veel ontspannender is dan bij Denniks.
Denniks heeft het per minuut 200 keer over Huub en Lieke, Huub heeft het 1 keer per 200 minuten over Denniks.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik krijg een tegenovergestelde indruk, eerlijk gezegd![]()
nee die maat van Jaap die held op sokkenheeft alleen de kleren van der af getrokken! meer nietquote:Op zondag 1 juli 2007 21:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk niet dat Cora ontvoert is.. Hoe wil je die in een bestelbusje krijgen?
ik weet het niet, maar ik hoorde iets over "een grote bestelling"quote:Op zondag 1 juli 2007 21:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk niet dat Cora ontvoert is.. Hoe wil je die in een bestelbusje krijgen?
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Denniks heeft het per minuut 200 keer over Huub en Lieke, Huub heeft het 1 keer per 200 minuten over Denniks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |