ik denk dat het vrijwel pure suiker is met wat smaakstof, dus jaquote:
De vriend van Jaap is vreemd gegaan met Coraquote:Op zondag 1 juli 2007 21:12 schreef agter het volgende:
Wat weten we nu:
Speculerend...
Er is kennelijk een vriendin overleden ( of bijna overleden).
Cora leeft nog, want Jaap zegt "ze breekt".
Dit kan tot een aantal voorlopige conclusies leiden:
1. Een beste vriendin van Cora of Jaap is overleden. Hierdoor zou Cora kunnen breken.
2. Cora heeft een zelfmoordpoging ondernomen (daar lijkt me Cora niet het type voor).
Moet je ff de webmaster van www.ikbennix.nl mailenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
maak dan es een MOOIE (net zoals Dennis) voor me als je wil![]()
![]()
oh, ik dacht dat het gewoon vitamine c snoepjes warenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
ik denk dat het vrijwel pure suiker is met wat smaakstof, dus ja
De pagina kan niet worden weergegeven.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet je ff de webmaster van www.ikbennix.nl mailen
Daar zullen binnenkort wel de officieele avatars opkomen....![]()
under construction of zwaar onderhoud?quote:
Ik vind het gewoon een groot emo-Jaap toneelstukje. Volgens mij doet Jaap van alles om te scoren in de popoll. Hij heeft gisteren gehoord, dat emo-Jaap het goed doet bij de kijkers/streamers...........en zie hier, emo-Jaap!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
De vriend van Jaap is vreemd gegaan met Cora
Jaap is in de waan gehouden dat Cora echt dol op hem is, Cora echter is van plan voor het altaar "nee "te zeggen
Cora's rijke familie wil afzien van het geheel na Jaap's gedoe met de groupies
Oftewel,
we weten niks en dat frustreerd
ach de hoogtepunten van de afgelopen dagen worden besproken..de ruzie met brian over het slapen van nadia in hun bed..quote:Op zondag 1 juli 2007 21:28 schreef Mokum020 het volgende:
Iemand nog de behoefte om het gesprek van Amanda en Melisa te volgen?
![]()
Hij was lang 'achter' geweest na het feest. Pas daarna ging hij door het lint, waarschijn om iets wat hij daar te horen heeft gekregen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:27 schreef yvonne het volgende:
En dan nog, waarom ging Jaap pas midden in de nacht door het lint?!
wat zeg ik nou? dennski, nee jaap natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 21:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dennsi kijkt altijd zo waanzinnig met die uitpuilende ogen, gespeeld of echt?
Het was nix, het is nix, en het zal altijd nix blijven...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:26 schreef De_Moester het volgende:
[..]
under construction of zwaar onderhoud?![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen paint shop pro meer op mijn harde schijf. Anders had ik wel een poging voor je gewaagd.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft na het vrijgezellenfeestje nogal lang bij de buren gezeten en heeft daar dat nieuws over Cora gehoord.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:27 schreef yvonne het volgende:
En dan nog, waarom ging Jaap pas midden in de nacht door het lint?!
Het hartje is niets mis mee:quote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
geeft niks fan van amandaquote:Op zondag 1 juli 2007 21:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat zeg ik nou? dennski, nee jaap natuurlijk
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat zeg ik nou? dennski, nee jaap natuurlijk
moooooooooooi! zo eenvoudig, zo krachtigquote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Het hartje is niets mis mee:
[afbeelding]
jaaaaaaaa! en dan die smalle afhangende schoudertjes!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef blomst het volgende:
[..]
[afbeelding]
O shit.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef blomst het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja... dat vermoeden heb ik welquote:Op zondag 1 juli 2007 21:35 schreef De_Moester het volgende:
nicolaas? 'onze' nicolaas?
Het wordt steeds gekker, en ik word parra van dat gedoe.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:35 schreef Desii het volgende:
Huub en Japie
Huub: Wat heeft Nicolaas er mee te maken?
Jaap: geen uitspraak, geen idee
Jaap kan alles als hij zijn zinnen erop zet.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:34 schreef farceman het volgende:
Schitterend om die Jaap piano te zien spelen
Eigenlijk maar 1 ding.. het heeft met Cora te maken... maar hoe en wat.... geen ideequote:Op zondag 1 juli 2007 21:36 schreef demins het volgende:
Weten we al iets meer over Jaap's dip?
Japio wilde Nicolaas ook graag uitnodigen voor zijn bruiloft, maar dat mocht niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:36 schreef Desii het volgende:
[..]
ja... dat vermoeden heb ik wel
Japie en Nicolaas konden het ook heel goed met elkaar vinden.
Thnx!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Eigenlijk maar 1 ding.. het heeft met Cora te maken... maar hoe en wat.... geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |