Neuhquote:Op zondag 1 juli 2007 20:37 schreef dgk_fan het volgende:
Kan er iemand niet een mooiere dennis-avatar voor me maken
met een hartje eromheen ?
(ben niet zo handig zoals je ziet)
Hoe kom je daar nu bij Zuurtje?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je bent zo'n zeikerd ... Zielige kutter![]()
Nee dat was een grapje van Huub of Brian, ze weegt 74.8 kilo. En nu is ze een beetje down.quote:
quote:
whahaa, kan toch wel lachen om die brain hoor. gisteren met die millitairen ook al.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog even iets ouds, aansluitend op de TT:
Ook in kunstjes met paarden blinkt Brian niet uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Hoort er toch een beetje bij na het laaste kunstje vind ik)
hmm, moet ze maar even wat uit de koelkast gaan halen - iets lekkersquote:Op zondag 1 juli 2007 20:39 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Nee dat was een grapje van Huub of Brian, ze weegt 74.8 kilo. En nu is ze een beetje down.
Ja, dat is hem.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Is dit dezelfde Jelte , in dat roze/grijs streepshirts? Ik heb gisteren geen caps gemaakt?
http://jelteee.punt.nl/index.php?r=1&id=298530&tbl_archief=0
Hoi, hoiquote:Op zondag 1 juli 2007 20:39 schreef getl0st het volgende:
Allereerst hoi
Allertweest? Wtf is er met Jaap? Heb geprobeert beetje terug te lezen maar niet echt iets kunnen vinden.. En Nadia al een kamp gekozen?
Dankuquote:Op zondag 1 juli 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, hoi![]()
Check dit filmpje, meer weten wij ook niet.
http://goudenkooi.headlin(...)t-weten-cora-breekt/
Ja toch, en naast Linda de Mol. Ik weet niet wat ik moet denken hoor,word er parra van. Wat denk jij?quote:
Een ingehuurde vriend, bedoel je?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja toch, en naast Linda de Mol. Ik weet niet wat ik moet denken hoor,word er parra van. Wat denk jij?
zal mij niets verbazen als dat met een van zijn zogenaamde vrienden te maken heeft. misschien wel die ene die nergens aan mee wilde doen en kwaad weg liep. maar aan de andere kant is het ook wel dom van die vriend om om met zijn kop op tv te willen komen dan. blijft vreemd dat gedoe met japio.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat heeft hij vanmiddag al verteld tegen Natasia: Cora&familie worden enorm lastiggevallen/bedreigd , daardoor maakt ze
rare sprongen en heeft ze zichzelf in gevaar gebracht.
Jaap zei ook nog dat de familie van Cora rijk is, toen was er een streamloch.
Zijn uitlatingen van vannacht dat "Cora breekt" , betekent dat ze er niet meer tegen kan.
Het huwelijk gaat event. niet door, want Tas zei: dan ga je toch alleen naar Egypte.
Kennelijk wordt Cora fors gestalkt zo in de week voor het huwelijk en zijn er ergerer dingen gebeurd.
Hier op COS wordt gespeculeerd over ontvoeringen, maar daar geloof ik niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |