Wat hij zegtquote:Op zondag 1 juli 2007 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo blij dat ik toch niet ben gekomen![]()
foktv
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik vond dit de leukste meet tot nu toe. (TVP straks meer)
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:39 schreef nietzman het volgende:
Wow, die RealZues staat wel los te gaan. staan.
hoiquote:Op zondag 1 juli 2007 18:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik vond dit de leukste meet tot nu toe. (TVP straks meer)
En ze likte je hoofd.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben achter 2 dingen gekomen, PDL is echt en haar tieten zijn top. Of die trouwens echt zijn weet ik (nog) niet.
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mijn oren toen Realzeus Eternal Flame zat mee te blêhren.
Je greep het zo lief voor me wegquote:Op zondag 1 juli 2007 18:51 schreef yvonne het volgende:
Het liefste beeld wat ik van die avond heb is van Moemoe, heel lief aan het zingen met haar rode jurkje en dan die tas tussen haar benen
Jaquote:
Ik weet niet of je hier ook komt. mocht dat het geval zijn laat me het dan even weten, dan bel ik vast de eerste hulp van het UMCG.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:59 schreef MissHobje het volgende:
En ik ben er ook weer.
Ik leef nog, de meet was nog steeds tof
En mijn pootje ligt hoog enzo.
Oftwel no worry's het gaat alleen ff duren![]()
Morgenavond, bij mij in de achtertuinquote:Op zondag 1 juli 2007 21:37 schreef Q. het volgende:
Wanneer is de volgende karaoke-meet?
Pas maar op voor je het weet staan ze met die camera in je tuinquote:Op zondag 1 juli 2007 21:48 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Morgenavond, bij mij in de achtertuin
Dan krijgt SC een schot hagel in z'n reet en mep ik hem met een honkbalknuppel naar buitenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet staan ze met die camera in je tuin
Pssst als het in de tuin is is het al buitenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Dan krijgt SC een schot hagel in z'n reet en mep ik hem met een honkbalknuppel naar buiten
De voordeur uitschoppen in dat gevalquote:Op zondag 1 juli 2007 21:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pssst als het in de tuin is is het al buiten
Oeh ja de volgende keer wil ik zeker daar eten, hebben we wat meer tijd om te zingen en een ontzettend goede sfeer.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
Trouwens, een top-tent.
Leuke locatie, leuk publiek, alle nationaliteiten door elkaar en niks gezeik!
Volgende keer wil ik er Thais eten
Kan je nu eens kappen met dat gezeur over Eternal Flame? Het klonk loepzuiver.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:48 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil nog even terug komen op het vorige deel.
[..]
Dat was ik niet, dat heb ik niet gezongen.
Ik zing haske zuiver, vraag maar aan yvonne.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Kan je nu eens kappen met dat gezeur over Eternal Flame? Het klonk loepzuiver..
Dat. Én de Backstreet Boys én Guus Meeuwis. Damn proud of it!quote:
Jij was er ook ja ?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat. Én de Backstreet Boys én Guus Meeuwis. Damn proud of it!.
.
Zo gaan de geruchten.quote:
Ik heb geloof anderhalf keer de naam "New York" horen vallen, en verder alleen een melodietje.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:45 schreef moemoe het volgende:
Het mooiste nummer van de avond was toch wel van remlof, zijn versie van ''New York, New York'' kan niemand overtreffen.
Hij moest zich focussen op het niet omvallen, daar is heel wat concentratie voor vereist he.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb geloof anderhalf keer de naam "New York" horen vallen, en verder alleen een melodietje.
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij moest zich focussen op het niet omvallen, daar is heel wat concentratie voor vereist he.
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij moest zich focussen op het niet omvallen, daar is heel wat concentratie voor vereist he.
Er valt toch niks te roddelen toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:08 schreef moemoe het volgende:
[FOK!radio] veelbesproken MediaDebat, gebande crew en meet
SunChaser gaat roddelen.
Dat was wel kjoet jaquote:Op maandag 2 juli 2007 13:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er valt toch niks te roddelen toch?![]()
By the way, het leukste moment van de avond waren de twee Morrokaanse jongens die een liedje van Marco Borsato zongen.
Nee, er is totaaaaal niks spannends gebeurdquote:Op maandag 2 juli 2007 13:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er valt toch niks te roddelen toch?![]()
By the way, het leukste moment van de avond waren de twee Morrokaanse jongens die een liedje van Marco Borsato zongen.
Ik wil wel weer, maar moet wel een beetje ver vooruit, anders worden mensen het zat denk ik zo.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef RealZeus het volgende:
Maarreh, wat ik Q. ergens zag vragen: wanneer weer???![]()
![]()
zou het ja ?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil wel weer, maar moet wel een beetje ver vooruit, anders worden mensen het zat enzo.
November lijkt me vroeg genoeg.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil wel weer, maar moet wel een beetje ver vooruit, anders worden mensen het zat denk ik zo.
Blij toe achterafquote:Op maandag 2 juli 2007 16:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe bijt
Jij was er niet, ssssst.
en remlof dan ?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik miste je. Er was niemand om te knuffelen en bijten tegelijk.
Dat is niet liefquote:Op maandag 2 juli 2007 16:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die heb ik wel geknuffeld, maar alleen honden verdienen het om ook gebeten te worden.
Der tieten zijn echtquote:Op zondag 1 juli 2007 20:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben achter 2 dingen gekomen, PDL is echt en haar tieten zijn top. Of die trouwens echt zijn weet ik (nog) niet.
quote:
De vrouwen moeten alles laten zien en de mannen hoeven niks te doen? Dacht het niet!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Krijgt de leukste een t-shirt?
De winnaar krijgt een FOK! t-shirt en gaat bottomless op de foto.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
De vrouwen moeten alles laten zien en de mannen hoeven niks te doen? Dacht het niet!
Als ik in die paar seconden daadwerkelijk wat zou hebben uitgespookt, zou ik nu wel HEEL erg teleurgesteld zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef SunChaser het volgende:
!!!!!!!!!!!!!Spannende beelden van MOEMOE en NWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=-JRy_5Uq6Hc
!!!!!!!!!!!!!Spannende beelden van MOEMOE en NWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wijven, willen ook altijd voorspelquote:Op maandag 2 juli 2007 23:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik in die paar seconden daadwerkelijk wat zou hebben uitgespookt, zou ik nu wel HEEL erg teleurgesteld zijn.
Volgens mij is Blight de lul, letterlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 22:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De winnaar krijgt een FOK! t-shirt en gaat bottomless op de foto.![]()
Goh, wat rot nou.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij is Blight de lul, letterlijk.
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:23 schreef moemoe het volgende:
Alhoewel SunChaser gaat ook hard, doe eens niet klooien met proxy's joh.
Zet een kwijlbakje neer, iets minder mag hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 17:28 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Der tieten zijn echttot nu toe nog geen betere set tegengekomen
De winnaar krijgt aan gratis jaar supply aan Hertog Jan pils.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hertog Jan ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef Blight het volgende:
[..]
De winnaar krijgt aan gratis jaar supply aan Hertog Jan pils.
Je hebt toch al me gereedschap gezien op het forum die heb je namelijk al goedgekeurdquote:Op maandag 2 juli 2007 23:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zet een kwijlbakje neer, iets minder mag hoorHeb kip trouwens al gezegd dat ik het laatste woord heb aangaande haar neukertjes?
Nee? Dan weet je het nu
ow en november is telaat.. aug/sept
Het was heel erg leuk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
hey, deze is ff totaal langs me heen gegaanMaar het was leuk begrijp ik
mede-stemmerquote:
Stuk naakt vlees natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:57 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Je hebt toch al me gereedschap gezien op het forum die heb je namelijk al goedgekeurd.
Of keur je meer als alleen gereedschap?
Moet ik dan ook zo'n ziekenhuis pull over aan of heb je me liever als een stuk naakt vlees op de weegschaal?![]()
Je had je kans dit weekendmaar der komt vast wel nog 1
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:45 schreef moemoe het volgende:
Poll: Wie was de lekkerste man van de avond?Petre GeenStijl_Neefie Q. RealZeus Blight Neef Blight _nWo_ The_Terminator Sunchaser
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
We hebben uitgebreid gesproken over de vrouwen op de meet, laten we het eens over de mannen hebben.
PS. ik heb een selectie gemaakt, anders werd de poll zo groot.
Nee,dat zou ik never doen, maar het antwoord heb ik al gevonden.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hijzelf, net zoals jij op jezelf hebt gestemd, duh
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:49 schreef Blight het volgende:
Ik zit er ook niet mee dat ik een jaar supply aan Hertog Jan win hoor.
Dream on.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:51 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:55 schreef Blight het volgende:
Ik erken PDL's gezag niet. Derhalve gaat deze prijsuitgave niet door.
Jullie houden niet meer van me.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
De prijs was om ons te verblijden, we denken niet aan jou!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
Foto van neef?
Precies, daar ben je een man voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:20 schreef Blight het volgende:
Heul wel! Ik ben dol op jullie, maarja. Jullie zijn mij slechts als een object. Een ding.
Hm, ok. Seks dan maar?quote:
Lief kind.quote:
Als het echt moet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:26 schreef Blight het volgende:
Hm, ok. Seks dan maar?
Dat klinkt alsof je het net zo snel achter de rug wilt hebben als je avontuurtje met _nWo_ op het toilet.quote:
Eens gegeven blijft gegeven, hè.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sure!
* moemoe verspreidt de familie van Blight
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je het net zo snel achter de rug wilt hebben als je avontuurtje met _nWo_ op het toilet.
Ga toch naar Eddy. Zuid-Holland is voor jou veel te ver!quote:
Ja maar,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Ga toch naar Eddy. Zuid-Holland is voor jou veel te ver!.
Getinte jongen? Da's geen Fokker!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:27 schreef Ripley het volgende:
Ik weet niet wie wie is, maar volgens mij zag ik wat smakelijks in een gestreept shirt in dat fok tv filmpje.
Als het net zo lang duurt wel ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:32 schreef Blight het volgende:
Dat klinkt alsof je het net zo snel achter de rug wilt hebben als je avontuurtje met _nWo_ op het toilet.
No problem,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel goed vastbinden, anders pikt yvonne hem in.
Egoboost,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:41 schreef Blight het volgende:
Ik heb hem dit topic net laten zien trouwens.
Zijn agenda is weer gevuld de komende maand.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:41 schreef Blight het volgende:
Ik heb hem dit topic net laten zien trouwens.
Ik ben aan het zoeken tussen de foto's maar ik kan hem zo snel even niet vindenquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:55 schreef moemoe het volgende:
Al hoorde je sommigen boven alles uit.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:25 schreef moemoe het volgende:
Mijn vriendinnen hebben het overigens gehad met karaoke, elke week vinden ze te ver gaan. Snappen jullie dat nou?
Doe niet zo eng.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:27 schreef SunChaser het volgende:Je moet gewoon weer aan de man Moemoe, lekker uit eten, biosje, neuken. Dat karaoke is slechts een wekelijkse uitvlucht van je eenzaam leventje
Elke week zou zelfs mij de strot uitkomen. Elke dag patat is ook niet lekker.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:25 schreef moemoe het volgende:
Mijn vriendinnen hebben het overigens gehad met karaoke, elke week vinden ze te ver gaan. Snappen jullie dat nou?
hey moemoequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:10 schreef moemoe het volgende:
Het is mijn nieuwe hobby sinds twee maanden ofzo, nu al op zoek gaan naar een nieuwe?
Overdaad schaadtquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:10 schreef moemoe het volgende:
Het is mijn nieuwe hobby sinds twee maanden ofzo, nu al op zoek gaan naar een nieuwe?
Nee, hij heeft nog niet gereageerdquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
hey moemoe
had die eigenaar van de thai princess nog gereageerd op je mailtje?
Oeh! Da's wel een leuk item voor FOK!tv! Ik wil wel met een paar vriendinnen gaan speeddaten, 30 dates in 1 uur, volgens mij komen we niet meer bijquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:12 schreef SunChaser het volgende:
Overdaad schaadt
Serieus. Waarom ga je niet eens daten![]()
*even post-it op monitor plakt:quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:31 schreef moemoe het volgende:
Oeh oeh oeh! En mijn biologische klok tikt dan hard. Ik MOET echt een kind hebben, binnen 1 jaar getrouwd zijn en nog meer.
Ze hebben maar 2 minuten om te reageren, aangezien het een speeddate is, geweldig.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
Vrouwen die kinderen willen zijn gevaarlijk
Ik geloof je niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:40 schreef moemoe het volgende:
Eh jongens, dat is dus een grapje, ik heb geen kinder wens.
Maar goed, back to karaoke.
Dus een soort Punk'd/Boiling Points voor een Fok! shirt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:42 schreef MissHobje het volgende:
Ik geloof je niet meer![]()
Je maakt teveel grapjes
Nee, nee, dat zal wel niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:40 schreef moemoe het volgende:
Eh jongens, dat is dus een grapje, ik heb geen kinder wens.
Maar goed, back to karaoke.
Ver wegquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dus een soort Punk'd/Boiling Points voor een Fok! shirt.
Maar karaoke dus!
Hoe klinkt oktober?
Doh jullie begrijpen me verkeerd. Een act waarbij je mensen voor de gek houdt, laat ik het zo zeggenquote:
Dat en in het weekend van 12 tm 14 oktober kan ik al niet want Zuidlaardermarkt.quote:
Wie moet er dan Eternal Flame zingen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:48 schreef Blight het volgende:
Voor mij geld dat ik tegen de tijd dat er een nieuwe meet aan komt ik wel weer kijk of ik er zin in heb. Ik kan nu écht nog niet zeggen of ik dan wel of geen motivatie heb.
RealZeus. Dan kan SunChaser hem dit keer terecht betichten.quote:
Nou, Eternal Flame haal ik ook niet, dan klink ik ook als een kraai die doodgeschoten is maar dat zelf nog niet weet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef Blight het volgende:
[..]
RealZeus. Dan kan SunChaser hem dit keer terecht betichten.
Hoewel, het probleem is dat RZ wél kan zingen.
jij, want je kan best wat zingenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wie moet er dan Eternal Flame zingen?
Ja, ik ben ook wel benieuwd. Had hem ook nog gemaild over Fok! radio.quote:
Ahhhh lief. Ik zal dit weekend eens proberen of ik het kan halenquote:
Ow god SunChaser, ik heb gelijk een nieuw project in gedachten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:53 schreef SunChaser het volgende:
FOK TV Speeddaten klinkt wel leuk voor een keer maar dan wel met louter FOK!Kkers
Top. Hou me op de hoogte per PM.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ow god SunChaser, ik heb gelijk een nieuw project in gedachten.
Oeh dit wordt echt vet! Hier gaat heel wat werk in zitten, maar je hoort van me.
Mag ik me bij voorbaat van het hele circus distantieren?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ow god SunChaser, ik heb gelijk een nieuw project in gedachten.
Oeh dit wordt echt vet! Hier gaat heel wat werk in zitten, maar je hoort van me.
Hoi, we weten nu wel dat je FOK TV uitkotst, je mag nu wel ophouden het overal te verkondigen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mag ik me bij voorbaat van het hele circus distantieren?
Je weet nog niet wat het is, chillquote:Op donderdag 5 juli 2007 04:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mag ik me bij voorbaat van het hele circus distantieren?
Je woont in Amsterdam toch? Ik wil Casablanca best een keer uit testenquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:45 schreef Ripley het volgende:
Ik wil wel een keertje met je karaoken hoor, Moemoe
Ja. En die heb ik al een keer uitgetest en die is superleukquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam toch? Ik wil Casablanca best een keer uit testen.
Ahhh lief! Die wil ik wel graag bezoeken binnenkort, daar heb je toch ook echt een podium enzo?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:56 schreef Ripley het volgende:
Ja. En die heb ik al een keer uitgetest en die is superleuk
de DJ kent mij nog van toen ik een klein ripleytje was
Casablanca ben ik ook wel eens geweest en is inderdaad best leukquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam toch? Ik wil Casablanca best een keer uit testen.
Juist de diversiteit van Fok! is leuk. Mooie vrouwen, nerderige mannen, pimp jochies, oudere mannen, PUB meisjes en nog meer.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef SunChaser het volgende:
Maar dan nog MoeMoe. We willen niet iedereen op FOK!tv, het oog wil ook wat![]()
Nog een keerquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb er met Herald nog De Mallemolen van Het Leven gezongen geloof ik.
We hebben gezien hoe dat heeft uitgepakt dit weekendquote:
Gezelligquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We hebben gezien hoe dat heeft uitgepakt dit weekend
Enne Rip, volgende keer komen we alleen zingen en zuipen.![]()
Jammerquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezellig
Dan laat ik even mijn tieten zien
Oh nee, wacht even. Toch niet
quote:
quote:Oh nee, wacht even. Toch niet
Ook dat is Fok!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef SunChaser het volgende:
We hebben gezien hoe dat heeft uitgepakt dit weekend![]()
Hoi, als je niet weet waarom ik het niks vind, waarom trek je dan wel je muiltje open.quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoi, we weten nu wel dat je FOK TV uitkotst, je mag nu wel ophouden het overal te verkondigen..
Ach, zolang jij nog pontificaal in beeld staat kan het niet echt minder worden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar dan nog MoeMoe. We willen niet iedereen op FOK!tv, het oog wil ook wat![]()
Ik heb je topic gevolgd, en je posts, overal.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoi, als je niet weet waarom ik het niks vind, waarom trek je dan wel je muiltje open.
De enige reden dat ik me er van wil distantieren is namelijk om het speeddaten en niet om FOK!tv,
Het wordt een heel ander conceptquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:07 schreef RealZeus het volgende:
De enige reden dat ik me er van wil distantieren is namelijk om het speeddaten en niet om FOK!tv,
denhaag natuurlijk anders kan ik weer niet komenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het wordt een heel ander concept.
Hmmmm Amsterdam is in trek en de karaoke bar in Den Haag is ook goed bevallen.
Welke doen we de volgende keer?
Ik neem het in overweging.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:17 schreef purplerose het volgende:
denhaag natuurlijk anders kan ik weer niet komen
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:46 schreef moemoe het volgende:
Karaoke wordt verboden in Noord-Korea
Wat verschrikkelijk voor ze.
Gelukkig wonen we niet in Noord-Korea.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:46 schreef moemoe het volgende:
Karaoke wordt verboden in Noord-Korea
Wat verschrikkelijk voor ze.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:24 schreef moemoe het volgende:
Ik kreeg gisteren nacht een smsje van de eigenaar van de karaoke bar. Vanavond zijn er tv-opnamen, ik ben er iig, jullie ook?
zegt ie terwijl ie me sms't of ik mee op stap gaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:30 schreef Blight het volgende:
Ik heb nog geen plannen vanavond, maar dat is voornamelijk omdat ik mezelf (en mijn portomonnee) plechtig heb beloofd niet uit te gaan vanavond..
Toen had ik nog niet naar mijn banksaldo gekeken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zegt ie terwijl ie me sms't of ik mee op stap ga![]()
groetjes Fraubitch![]()
pwndquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef Blight het volgende:
[..]
Toen had ik nog niet naar mijn banksaldo gekeken.
Heb je het gered en zo ja, kom je op tv en zijn daar dvd's van?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:37 schreef moemoe het volgende:
Ik zie wel wie er vanavond in de karaoke bar is. Ik moet eerst nog 20 hospitanten weg werken.
Nee, de hospiteeravond liep uit, toen ik er aan kwam waren de camera's al wegquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je het gered en zo ja, kom je op tv en zijn daar dvd's van?![]()
HALLO NIETZMANNETJE!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:46 schreef nietzman het volgende:
HALLO MOEMEO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |