quote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij moest zich focussen op het niet omvallen, daar is heel wat concentratie voor vereist he.
Er valt toch niks te roddelen toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:08 schreef moemoe het volgende:
[FOK!radio] veelbesproken MediaDebat, gebande crew en meet
SunChaser gaat roddelen.
Dat was wel kjoet jaquote:Op maandag 2 juli 2007 13:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er valt toch niks te roddelen toch?![]()
By the way, het leukste moment van de avond waren de twee Morrokaanse jongens die een liedje van Marco Borsato zongen.
Nee, er is totaaaaal niks spannends gebeurdquote:Op maandag 2 juli 2007 13:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er valt toch niks te roddelen toch?![]()
By the way, het leukste moment van de avond waren de twee Morrokaanse jongens die een liedje van Marco Borsato zongen.
Ik wil wel weer, maar moet wel een beetje ver vooruit, anders worden mensen het zat denk ik zo.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef RealZeus het volgende:
Maarreh, wat ik Q. ergens zag vragen: wanneer weer???![]()
![]()
zou het ja ?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil wel weer, maar moet wel een beetje ver vooruit, anders worden mensen het zat enzo.
November lijkt me vroeg genoeg.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil wel weer, maar moet wel een beetje ver vooruit, anders worden mensen het zat denk ik zo.
Blij toe achterafquote:Op maandag 2 juli 2007 16:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe bijt
Jij was er niet, ssssst.
en remlof dan ?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik miste je. Er was niemand om te knuffelen en bijten tegelijk.
Dat is niet liefquote:Op maandag 2 juli 2007 16:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die heb ik wel geknuffeld, maar alleen honden verdienen het om ook gebeten te worden.
Der tieten zijn echtquote:Op zondag 1 juli 2007 20:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben achter 2 dingen gekomen, PDL is echt en haar tieten zijn top. Of die trouwens echt zijn weet ik (nog) niet.
quote:
De vrouwen moeten alles laten zien en de mannen hoeven niks te doen? Dacht het niet!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Krijgt de leukste een t-shirt?
De winnaar krijgt een FOK! t-shirt en gaat bottomless op de foto.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
De vrouwen moeten alles laten zien en de mannen hoeven niks te doen? Dacht het niet!
Als ik in die paar seconden daadwerkelijk wat zou hebben uitgespookt, zou ik nu wel HEEL erg teleurgesteld zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef SunChaser het volgende:
!!!!!!!!!!!!!Spannende beelden van MOEMOE en NWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=-JRy_5Uq6Hc
!!!!!!!!!!!!!Spannende beelden van MOEMOE en NWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wijven, willen ook altijd voorspelquote:Op maandag 2 juli 2007 23:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik in die paar seconden daadwerkelijk wat zou hebben uitgespookt, zou ik nu wel HEEL erg teleurgesteld zijn.
Volgens mij is Blight de lul, letterlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 22:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De winnaar krijgt een FOK! t-shirt en gaat bottomless op de foto.![]()
Goh, wat rot nou.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij is Blight de lul, letterlijk.
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:23 schreef moemoe het volgende:
Alhoewel SunChaser gaat ook hard, doe eens niet klooien met proxy's joh.
Zet een kwijlbakje neer, iets minder mag hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 17:28 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Der tieten zijn echttot nu toe nog geen betere set tegengekomen
De winnaar krijgt aan gratis jaar supply aan Hertog Jan pils.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De winnaar krijgt een FOK! t-shirt en gaat bottomless op de foto.![]()
Hertog Jan ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef Blight het volgende:
[..]
De winnaar krijgt aan gratis jaar supply aan Hertog Jan pils.
Je hebt toch al me gereedschap gezien op het forum die heb je namelijk al goedgekeurdquote:Op maandag 2 juli 2007 23:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zet een kwijlbakje neer, iets minder mag hoorHeb kip trouwens al gezegd dat ik het laatste woord heb aangaande haar neukertjes?
Nee? Dan weet je het nu
ow en november is telaat.. aug/sept
Het was heel erg leuk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
hey, deze is ff totaal langs me heen gegaanMaar het was leuk begrijp ik
mede-stemmerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |