Stuk naakt vlees natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:57 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Je hebt toch al me gereedschap gezien op het forum die heb je namelijk al goedgekeurd.
Of keur je meer als alleen gereedschap?
Moet ik dan ook zo'n ziekenhuis pull over aan of heb je me liever als een stuk naakt vlees op de weegschaal?![]()
Je had je kans dit weekendmaar der komt vast wel nog 1
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:45 schreef moemoe het volgende:
Poll: Wie was de lekkerste man van de avond?Petre GeenStijl_Neefie Q. RealZeus Blight Neef Blight _nWo_ The_Terminator Sunchaser
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
We hebben uitgebreid gesproken over de vrouwen op de meet, laten we het eens over de mannen hebben.
PS. ik heb een selectie gemaakt, anders werd de poll zo groot.
Nee,dat zou ik never doen, maar het antwoord heb ik al gevonden.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hijzelf, net zoals jij op jezelf hebt gestemd, duh
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:49 schreef Blight het volgende:
Ik zit er ook niet mee dat ik een jaar supply aan Hertog Jan win hoor.
Dream on.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:51 schreef pussydeluxe het volgende:
De winnaar krijgt een FOK! t-shirt en gaat bottomless op de foto.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:55 schreef Blight het volgende:
Ik erken PDL's gezag niet. Derhalve gaat deze prijsuitgave niet door.
Jullie houden niet meer van me.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
De prijs was om ons te verblijden, we denken niet aan jou!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
Foto van neef?
Precies, daar ben je een man voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:20 schreef Blight het volgende:
Heul wel! Ik ben dol op jullie, maarja. Jullie zijn mij slechts als een object. Een ding.
Hm, ok. Seks dan maar?quote:
Lief kind.quote:
Als het echt moet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:26 schreef Blight het volgende:
Hm, ok. Seks dan maar?
Dat klinkt alsof je het net zo snel achter de rug wilt hebben als je avontuurtje met _nWo_ op het toilet.quote:
Eens gegeven blijft gegeven, hè.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sure!
* moemoe verspreidt de familie van Blight
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je het net zo snel achter de rug wilt hebben als je avontuurtje met _nWo_ op het toilet.
Ga toch naar Eddy. Zuid-Holland is voor jou veel te ver!quote:
Ja maar,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Ga toch naar Eddy. Zuid-Holland is voor jou veel te ver!.
Getinte jongen? Da's geen Fokker!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:27 schreef Ripley het volgende:
Ik weet niet wie wie is, maar volgens mij zag ik wat smakelijks in een gestreept shirt in dat fok tv filmpje.
Als het net zo lang duurt wel ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:32 schreef Blight het volgende:
Dat klinkt alsof je het net zo snel achter de rug wilt hebben als je avontuurtje met _nWo_ op het toilet.
No problem,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel goed vastbinden, anders pikt yvonne hem in.
Egoboost,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:41 schreef Blight het volgende:
Ik heb hem dit topic net laten zien trouwens.
Zijn agenda is weer gevuld de komende maand.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:41 schreef Blight het volgende:
Ik heb hem dit topic net laten zien trouwens.
Ik ben aan het zoeken tussen de foto's maar ik kan hem zo snel even niet vindenquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:55 schreef moemoe het volgende:
Al hoorde je sommigen boven alles uit.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:25 schreef moemoe het volgende:
Mijn vriendinnen hebben het overigens gehad met karaoke, elke week vinden ze te ver gaan. Snappen jullie dat nou?
Doe niet zo eng.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:27 schreef SunChaser het volgende:Je moet gewoon weer aan de man Moemoe, lekker uit eten, biosje, neuken. Dat karaoke is slechts een wekelijkse uitvlucht van je eenzaam leventje
Elke week zou zelfs mij de strot uitkomen. Elke dag patat is ook niet lekker.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:25 schreef moemoe het volgende:
Mijn vriendinnen hebben het overigens gehad met karaoke, elke week vinden ze te ver gaan. Snappen jullie dat nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |