Wat hij zegtquote:Op zondag 1 juli 2007 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo blij dat ik toch niet ben gekomen![]()
foktv
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik vond dit de leukste meet tot nu toe. (TVP straks meer)
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:39 schreef nietzman het volgende:
Wow, die RealZues staat wel los te gaan. staan.
hoiquote:Op zondag 1 juli 2007 18:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik vond dit de leukste meet tot nu toe. (TVP straks meer)
En ze likte je hoofd.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben achter 2 dingen gekomen, PDL is echt en haar tieten zijn top. Of die trouwens echt zijn weet ik (nog) niet.
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mijn oren toen Realzeus Eternal Flame zat mee te blêhren.
Je greep het zo lief voor me wegquote:Op zondag 1 juli 2007 18:51 schreef yvonne het volgende:
Het liefste beeld wat ik van die avond heb is van Moemoe, heel lief aan het zingen met haar rode jurkje en dan die tas tussen haar benen
Jaquote:
Ik weet niet of je hier ook komt. mocht dat het geval zijn laat me het dan even weten, dan bel ik vast de eerste hulp van het UMCG.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:59 schreef MissHobje het volgende:
En ik ben er ook weer.
Ik leef nog, de meet was nog steeds tof
En mijn pootje ligt hoog enzo.
Oftwel no worry's het gaat alleen ff duren![]()
Morgenavond, bij mij in de achtertuinquote:Op zondag 1 juli 2007 21:37 schreef Q. het volgende:
Wanneer is de volgende karaoke-meet?
Pas maar op voor je het weet staan ze met die camera in je tuinquote:Op zondag 1 juli 2007 21:48 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Morgenavond, bij mij in de achtertuin
Dan krijgt SC een schot hagel in z'n reet en mep ik hem met een honkbalknuppel naar buitenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet staan ze met die camera in je tuin
Pssst als het in de tuin is is het al buitenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Dan krijgt SC een schot hagel in z'n reet en mep ik hem met een honkbalknuppel naar buiten
De voordeur uitschoppen in dat gevalquote:Op zondag 1 juli 2007 21:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pssst als het in de tuin is is het al buiten
Oeh ja de volgende keer wil ik zeker daar eten, hebben we wat meer tijd om te zingen en een ontzettend goede sfeer.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
Trouwens, een top-tent.
Leuke locatie, leuk publiek, alle nationaliteiten door elkaar en niks gezeik!
Volgende keer wil ik er Thais eten
Kan je nu eens kappen met dat gezeur over Eternal Flame? Het klonk loepzuiver.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:48 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil nog even terug komen op het vorige deel.
[..]
Dat was ik niet, dat heb ik niet gezongen.
Ik zing haske zuiver, vraag maar aan yvonne.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Kan je nu eens kappen met dat gezeur over Eternal Flame? Het klonk loepzuiver..
Dat. Én de Backstreet Boys én Guus Meeuwis. Damn proud of it!quote:
Jij was er ook ja ?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat. Én de Backstreet Boys én Guus Meeuwis. Damn proud of it!.
.
Zo gaan de geruchten.quote:
Ik heb geloof anderhalf keer de naam "New York" horen vallen, en verder alleen een melodietje.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:45 schreef moemoe het volgende:
Het mooiste nummer van de avond was toch wel van remlof, zijn versie van ''New York, New York'' kan niemand overtreffen.
Hij moest zich focussen op het niet omvallen, daar is heel wat concentratie voor vereist he.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb geloof anderhalf keer de naam "New York" horen vallen, en verder alleen een melodietje.
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij moest zich focussen op het niet omvallen, daar is heel wat concentratie voor vereist he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |