Mijn filmpjes waren veel leuker hequote:Op zondag 1 juli 2007 11:22 schreef enter het volgende:
nogmaals ik wil niet uitgezonden worden, dat shirt kunnen jullie terug krijgen en ik drink geen alcohol meer op meets.
![]()
Maar geen Enter op Fok!tv.
Mooi ik wil geen beelden voor de zoveelste keer!quote:Op zondag 1 juli 2007 03:31 schreef remlof het volgende:
Luciano, stel je niet zo aan, Sun heeft al toegezegd geen beelden te gebruiken die de personen in kwestie niet op het internet willen zien.
ik heb foto's gezien en het is niet netjes, op dat moment was ik dronken, iedereen die mij irl kent weet dat ik mensen er niet zo laat bij staan midden in de stadquote:
Toen hij kwam had ik al het nodige op, ik heb zovaak gezegd nee, en nergens is gezegd dat hij kwam hij was er gewoon ineens.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wil wel even voor SC opnemen dat je niet van hem kan verwachten dat hij jou er overal uitknipt dat kan je normaal toch ook niet tegen een cameraploeg vragen die komen filmen van bijv een programma als mental theo on the road dat hij overal waar jij op staat te dansen wegblokt![]()
![]()
.
Maar goed andere kant kan ik ook weer voorstellen dat je niet dronken op de frontpage wilt komen met dit item waardoor al je collega's van je werk die misschien ook wel eens rondsurfen op fok dat item zien.dus ja het heeft 2 kanten he
Of ik moet er deze PI bij gebruiken?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef moemoe het volgende:
Het is iig een meet die mensen zich nog lang zullen herinneren.
Mensch, ik heb het item al gezien en er is werkelijk niks, NIKS ranzigs, je staat er netjes op en nieteens bezopen!!quote:
Je staat in vorige topics over meets waar je was een stuk erger dan in dit item!!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:33 schreef enter het volgende:
Mensen filmen is dronken toestand is kansloos, wel mijn eigen verantwoordelijkheid maar ik wil het niet op internet.
Nee hoor, je hebt een leuke meet georganiseerd!quote:
Het is gezond af en toe een meet over te slaan. Anders wordt je een soort QyRoZquote:Op zondag 1 juli 2007 11:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgende keer kom ik ook![]()
Hoe kon ik nou een meet overslaan!!
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:45 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het is gezond af en toe een meet over te slaan. Anders wordt je een soort QyRoZ![]()
Waarom heeft iedereen het filmpje al gezien en ik nietquote:Op zondag 1 juli 2007 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mensch, ik heb het item al gezien en er is werkelijk niks, NIKS ranzigs, je staat er netjes op en nieteens bezopen!!
Ge gezelligheid van de hele meet spat gewoon van het scherm af!
Prima gefilmd over een leuke meet.
Niemand heeft het filmpje gezien verder, alleen de adminsquote:Op zondag 1 juli 2007 11:50 schreef enter het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen het filmpje al gezien en ik niet![]()
OMG dan ga ik ff doorzeikenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:01 schreef SunChaser het volgende:
Enter, je staat helemaal niet bezopen op de montage die we hebben gemaakt, ook niet half bloot, ook niet achtervolgt, je wint gewoon een shirt en thats it. Je wilde zelf een shirt winnen en vond deze onschuldige wedstrijd prima, niemand heeft je gedwongen, we hebben verder aan al je wensen voldaan, dus stop met dat geouwehoer. Je komt zelfs stoer over in de film: iedereen kijken, niet zeiken.
Serieus, het is een onschuldig filmpje geworden dat alleen nog maar kan tegenvallen en als dat gezeik doorgaat zet ik zoals gezegd het complete materiaal online om te laten zien dat er niks ranzigs is gefilmd.
Wie is er verkacht op de meet?quote:Op zondag 1 juli 2007 10:15 schreef yvonne het volgende:
Ah, de befaamde morning after:
Nou, nou, nou, wat een gedoe! Nog even en er zijn hele verkrachtingen aan de gang geweest!
Het was een oergezellige meet, en dit nageneuzel is een storm in een vingerhoedje water.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:10 schreef Minkeltje het volgende:
gezellige meet gehad dus?Op t zingen en filmen na ga ik volgende keer mee
quote:Op zondag 1 juli 2007 10:15 schreef yvonne het volgende:
Ah, de befaamde morning after:
Nou, nou, nou, wat een gedoe! Nog even en er zijn hele verkrachtingen aan de gang geweest!
Ik wist dat RZ het gegeven niet oké vond en er een topic over zou gaan openen, iedereen heeft recht op zijn of haar mening!
First of all, het was knotsgezellig!
Laten we wel wezen.
Feit: Bij aankomst van mij zat er al redelijk wat drank in de aanwezigen
Feit: Dat Sunchaser zou komen "zong"al rond
Feit: Er ís zat geflimd van de karaoke-meet zelf
Feit: Toen PDL dapper aan haar t-shirt uitdaging begon protesteerde niemand!
Feit: Er ging zelfs een luid gejuich op en iedereen deed mee
Feit: Je kunt uiteraard altijd voor iets weigeren
Feit: Enter was zelfs degeen die MM aanspoorde uit de kleren te gaan
Feit: Enter is nergens met een pistool op haar hoofd gedwongen
Feit: Van het hele gebeuren is maar een item van een paar minuutjes
Feit: Er was allang een pb naar de dames gestuurd!
Feit: Er is notabene tijdens de tv-shoot door de meeters gewoon doorgezongen!!!
Feit: Ná de opnames( die alles bijelkaar een uurtje duurden) is er gezellig nagebabbeld met SC en MM
Feit: Er is op de vorige ONZ meet ook al een "incident"geweest met Enter, het niet maat kunnen houden met drank
Feit: We hebben het niet over een 16-jarige, maar over een 22 jarige
En nee, er werd ook aan mij gevraagd om haar in de gaten te houden, want "ze kon niet tegen drank en was bang rare dingen te doen"
Er zijn géén rare dingen gebeurd, ik ben NIET mijn broeders hoeder, en dat zou niemand moeten zijn op een meet!
Als mensen niet tegen drank kunnen, moeten ze stoppen na 2 glazen, eigen verantwoordelijkheid.
Dan de ( achteraf) angst om op i-net te verschijnen: oh, en de topics en foto's worden nooit bekeken?!
Neuh, denk het ook niet met 3 miljoen pageviews per dag..
Ik vind alles goed en wel, maar het suggestieve, niet op feiten gebaseerde gedoe hierover stuit me ietwat tegen de borst.
Het op voorhand afgaan dat "het wel een ranzig item"zal worden, zullen we eerst het filmpje maar eens afwachten?!
De vorige filmpjes van FOK!tv waren nou niet bepaald ranzig te noemen...
Het was gewoon een fucking leuke meet en Enter moet leren van de drank af te blijven.
Mijn 100 Turkse Lira
die ahd gister erg veel pijnquote:Op zondag 1 juli 2007 11:50 schreef yvonne het volgende:
Wanneer gaan we weer?
En stukken belangrijker dan al dit geheisa om niks,
hoe is het met Hobje!
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mijn oren toen Realzeus Eternal Flame zat mee te blęhren.
Dat vind ik persoonlijk stukken sneuerquote:
inderdaad, was echt sneuquote:Op zondag 1 juli 2007 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk stukken sneuer
Beterschap Hobje!
Mijn Atomic Kitten imitatie was daarin tegen ongekend!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mijn oren toen Realzeus Eternal Flame zat mee te blęhren.
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:51 schreef Blight het volgende:
[..]
Mijn Atomic Kitten imitatie was daarin tegen ongekend!
ik zegquote:Op zondag 1 juli 2007 12:58 schreef MUUS het volgende:
Spanning en sensatie!
Idd. Het is alleen een objectief sfeerverslagje met een spelletje voor een shirt. Zoals gezegd, er zit geen een omkleedshot in van enter, alleen die van jou en dan leuk gemonteerd op muziek.quote:
'Ramp'-toeristquote:Op zondag 1 juli 2007 12:58 schreef MUUS het volgende:
Spanning en sensatie!
Staat of zit?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
'Ramp'-toerist
Hobje zit nu op de camping, heb haar net even een sms gestuurd en gevraagd hoe het er mee staat.
Tsss, wie zijn er nu belangrijker?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
blnah, toch wat gemist dus...
jammer dat ik niet thuis was, maar bij m'n vriend in Nijmegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |