wacht het filmpje maar afquote:Op zondag 1 juli 2007 03:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk dus wel willen zien
Ik stond NAAST haar toen ze aangaf dat ze wel in was voor een geintje maar HET NIET WILDE , OMDAT ZE NIET OP INTERNET HIERMEE WILDE ...............quote:Op zondag 1 juli 2007 04:12 schreef remlof het volgende:
Luciano, de drie dames wisten dat alles gefilmd zouden worden en twee van de drie hoor je er ook niet over. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje sneu van enter om eerst vol overtuiging mee te doen en dan de volgende dag te gaan miepen dat ze niet wil dat het filmmateriaal gebruikt wordt.
Zeg dan meteen dat je niet met je snufferd in een filmpje op internet wil.Ik vind enter een leuke meid, maar dit valt me een beetje van haar tegen.
Dan had ze de drank niet moeten accepteren en weg moeten lopen bij de camera.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:16 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik stond NAAST haar toen ze aangaf dat ze wel in was voor een geintje maar HET NIET WILDE , OMDAT ZE NIET OP INTERNET HIERMEE WILDE ...............
DAAROM ben ik net zo fel als RealZeus in dit geval ............
NEE = NEE , period
was jij buiten? bij de drinkwedstrijd? die overigens niks voorstelde? Enter won en dus het shirt en ging die op straat aan trekken (wel een paar meter verder gelopen maar bij die camera in de buurt weet je dat dat gefilmd wordt) Afijn dit had ze moeten en kunnen weten, tis opgenomen maar er is al tig keer toegezegd dat dit sowieso NIET wordt gebruikt!!!! Alleen het item van de drinkwedstrijd waarbij enter nog het enthousiast van allemaal was en zelfs sunchaser nog aan het begin van het filmpje een kus op de wang wilde geven en geeft en mij vertelt dat ik dat ook moet doen. ach well leuk itempje ik doe dat wel ff. Vervolgens had ik verloren, en boof sunchaser mij het laatste shirt aan als ik me om zou kleden, hierbij was enter 1 van diegenen die mij het hardst aan het aanmoedigen waren om het te doen.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:16 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik stond NAAST haar toen ze aangaf dat ze wel in was voor een geintje maar HET NIET WILDE , OMDAT ZE NIET OP INTERNET HIERMEE WILDE ...............
DAAROM ben ik net zo fel als RealZeus in dit geval ............
NEE = NEE , period
Nee maar jij doet ook niet moeilijk, je wist wat je deed.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:25 schreef Memento-Mori het volgende:
OH WIE IS ER VOOR MIJ OPGEKOMEN????? IK STA MET BLOTE TIET OP CAMERA ZONDER BH JA! ik hoor niemand voor mij opkomenalleen maar enter voor en enter na....
dat wist enter ook dondersgoed.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee maar jij doet ook niet moeilijk, je wist wat je deed.
Nee Astrid , ik heb het over het allereerste begin , nog in de karaokebar .quote:Op zondag 1 juli 2007 04:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was jij buiten? bij de drinkwedstrijd? die overigens niks voorstelde? Enter won en dus het shirt en ging die op straat aan trekken (wel een paar meter verder gelopen maar bij die camera in de buurt weet je dat dat gefilmd wordt) Afijn dit had ze moeten en kunnen weten, tis opgenomen maar er is al tig keer toegezegd dat dit sowieso NIET wordt gebruikt!!!! Alleen het item van de drinkwedstrijd waarbij enter nog het enthousiast van allemaal was en zelfs sunchaser nog aan het begin van het filmpje een kus op de wang wilde geven en geeft en mij vertelt dat ik dat ook moet doen. ach well leuk itempje ik doe dat wel ff. Vervolgens had ik verloren, en boof sunchaser mij het laatste shirt aan als ik me om zou kleden, hierbij was enter 1 van diegenen die mij het hardst aan het aanmoedigen waren om het te doen.
Ik wilde nou ook niet als een politieagent achter iedereen aanrennen op mijn eerste meet , maar als ik erbij was geweest , had ik '' ze '' direkt met mijn beide handen bedekt voor je hoor !quote:Op zondag 1 juli 2007 04:25 schreef Memento-Mori het volgende:
OH WIE IS ER VOOR MIJ OPGEKOMEN????? IK STA MET BLOTE TIET OP CAMERA ZONDER BH JA! ik hoor niemand voor mij opkomenalleen maar enter voor en enter na....
Lieve schat luister eens, na die drankwedstrijd heeft hij niks bij enter geprobeerd. Het winnen ervan was voldoende voor t shirt. Dat zij die uit zichzelf midden op straat aan gaat trekken tja.... en dat met camera in de buurt dan weet je dat dat gefilmd wordt en ja misschien kwam dat door de drank, maar sunchaser heeft netjes gepm'd en het wordt niet gebruikt, punt.....quote:Op zondag 1 juli 2007 04:31 schreef luciano het volgende:
[..]
Nee Astrid , ik heb het over het allereerste begin , nog in de karaokebar .
SC was , nadat hij PDL zover had gekregen , op Enter gestort , en toen was ze nog verre van dronken , en gaf TOEN reeds mijn eerder genoemde verklaring voor haar NEE = NEE.
Omdat ze ook aangaf dat ze BANG was dat ze het toch zou doen ZONDER het te beseffen wat ze zou doen indien ze wat meer gedronken had , heb ik zoveel mogelijk op haar gelet , maar ik ben OOK uitgegaan van het RESPECT dat een SC dient te tonen voor een NEE = NEE van wie dan ook .
Dit was mijn eerste kennismaking met SC , en had geen idee hoe hij was , ik lees namelijk niet alles op Fok , en ik weet niet eens waar ik de tv-momenten kan vinden , maar ik vertrouw erop dat een volwassen nuchtere '' tv'' maker de wens van iemand respecteert.
Dat hij dan even later middels een tequilla wedstrijdje probeert toch datgene te bereiken waar betrokkene al bang voor was , staat voor mij gelijk aan een poging iemand te drogeren met GHB in zijn drankje .
Ergo. Luciano, je draaft door. Enter is volwassen en zelf verantwoordelijk voor haar daden.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Lieve schat luister eens, na die drankwedstrijd heeft hij niks bij enter geprobeerd. Het winnen ervan was voldoende voor t shirt. Dat zij die uit zichzelf midden op straat aan gaat trekken tja....
Vraag maar eens aan moemoe hoe je was op het station ........ haar mening zul je ongetwijfeld wat meer respecteren , dan de mening van iemand die je nog nooit eerder hebt ontmoet .quote:Op zondag 1 juli 2007 04:27 schreef remlof het volgende:
Err Luciano, daar hadden we het niet over, ik had anders wel een taxi gebeld en ik ben niet zo agressief dat ik dingen laat escaleren, zelfs niet als ik dronken ben. Anders was dat vast al een keer gebeurd in de afgelopen 20 jaar
Lees die post van Memento-Mori nog maar eens goed.
Lul niet. Ik ken mezelf beter dan jij me kent. Ik vond je een aardige gozer maar ik heb het na deze post helemaal met je gehad.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:37 schreef luciano het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan moemoe hoe je was op het station ........ haar mening zul je ongetwijfeld wat meer respecteren , dan de mening van iemand die je nog nooit eerder hebt ontmoet .
Maar je balanceerde op het randje garandeer ik je , en ik spreek dus uit ervaring ........... zelfde beroep / zelfde inschattingsvermogen / zelfde incasseringsvermogen / enz enz
No hard feelings verder allemaal , het was een geslaagde gezellige avond , op meerdere fronten , en wie weet durf ik ooit NOG eens te komen ................ time will tell![]()
1e gedeelte ) dat is NIET logisch , als ze MEERDERE malen heeft aangegeven NIET te willen , onder welke omstandigheid dan ookquote:Op zondag 1 juli 2007 04:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Lieve schat luister eens, na die drankwedstrijd heeft hij niks bij enter geprobeerd. Het winnen ervan was voldoende voor t shirt. Dat zij die uit zichzelf midden op straat aan gaat trekken tja.... en dat met camera in de buurt dan weet je dat dat gefilmd wordt en ja misschien kwam dat door de drank, maar sunchaser heeft netjes gepm'd en het wordt niet gebruikt, punt.....
Moet ik hier echt op reageren ?quote:Op zondag 1 juli 2007 04:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Lul niet. Ik ken mezelf beter dan jij me kent. Ik vond je een aardige gozer maar ik heb het na deze post helemaal met je gehad.
En dat gezeik over enter ook. Nee ze wil je niet neuken, ook al neem je haar nog zo in bescherming.
het is FOK en FOKtv daar gaat het altijd over tieten en andere ongein......... had dat shirt dan lekker later aangetrokken of in de wc. ow en je HOEFT je CAPS LOCK NIET ZO te GEBRUIKEN HOORquote:Op zondag 1 juli 2007 04:40 schreef luciano het volgende:
[..]
1e gedeelte ) dat is NIET logisch , als ze MEERDERE malen heeft aangegeven NIET te willen , onder welke omstandigheid dan ook
2e gedeelte ) idd , PUNT
Nee je moet niet over mij beginnen, dat staat er helemaal los van.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Moet ik hier echt op reageren ?
Nevermind ...........
Ja, zo'n mannetje ben je wel, net zoals je maar al te graag een half ontkelde PussydeLuxe hielp met t aantrekken van haar FOK!shirtje, met een gigantische bigsmile op je gezicht. Oh oh wat vond je dat we sfeerverziekend bezig waren, oh oh wat vond je het erg, het druipt er af op de beelden. Wat sta je te smilen toen PDL met dr bh voor die grote waaier stond, oh oh wat vond je het toch erg allemaal. Oh oh wat sta je er mooi hypocriet opquote:Op zondag 1 juli 2007 04:33 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik wilde nou ook niet als een politieagent achter iedereen aanrennen op mijn eerste meet , maar als ik erbij was geweest , had ik '' ze '' direkt met mijn beide handen bedekt voor je hoor !![]()
![]()
Volgens mij denkt Yvonne nu dat jij mijn neefje bent. Breng je die jongen niet in de problemen?quote:
Eehm dat maak ik niet echt op uit dit topic neequote:Op zondag 1 juli 2007 09:51 schreef Blight het volgende:
Wisten jullie dat we het gezellig gehad hebben op deze meet?
Dat is ook heus wel te zien in onze repo. Zie alleen maar lachende mensen in beeld, deze film is gewoon geode reclame voor de toekomstige karaokemeets.quote:Op zondag 1 juli 2007 09:51 schreef Blight het volgende:
Wisten jullie dat we het gezellig gehad hebben op deze meet?
Mijn opmerking was dan ook bedoeld om even aan te geven dat het gezeur nu wel erg ver gaat. De camera had er wat mij betreft niet bij gehoeven, maar zo erg was het nu ook weer niet. Wie niet in beeld wil komen komt dat niet en wat mij betreft is de kous daarmee af. De meet was tof. Q is tof. ik ben tof.quote:Op zondag 1 juli 2007 09:57 schreef SunChaser het volgende:
Dat is ook heus wel te zien in onze repo. Zie alleen maar lachende mensen in beeld, deze film is gewoon geode reclame voor de toekomstige karaokemeets.
Nee hoor, GS-neefje is een anderquote:Op zondag 1 juli 2007 09:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Yvonne nu dat jij mijn neefje bent. Breng je die jongen niet in de problemen?.
Ok, ok. Ik moet mijn familie toch in bescherming nemen hè. Hij wist niet naast wat voor persoon hij kwam staan vrijdag.quote:
Ja maar ze trekt hem niet voor de camera uit hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 10:19 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, Enter stuurt het shirt nu terug neem ik toch aan?
Ik heb hem toch heel gelaten?quote:Op zondag 1 juli 2007 10:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Ok, ok. Ik moet mijn familie toch in bescherming nemen hè. Hij wist niet naast wat voor persoon hij kwam staan vrijdag.
Zodra Danny het heeft goedgekeurdquote:Op zondag 1 juli 2007 10:39 schreef Remzz het volgende:
Wanneer komt het ok FOK!? Ben nu wel benieuwd geworden
Ja want dat het gezellig was zijn we het allemaal wel over eensquote:Op zondag 1 juli 2007 10:43 schreef Leia het volgende:
wat een heerlijke plotwending uiteindelijk hé. whehe. Er wordt meer over tieten hier , tieten daar , niet mijn tieten , jouw tieten gesproken dan over de gezelligheid van de meet zelf.
tieten topic![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 10:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want dat het gezellig was zijn we het allemaal wel over eens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |