abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juli 2007 @ 03:31:17 #201
104871 remlof
Europees federalist
pi_51020046
Luciano, stel je niet zo aan, Sun heeft al toegezegd geen beelden te gebruiken die de personen in kwestie niet op het internet willen zien.
pi_51020050
amen remlof
  zondag 1 juli 2007 @ 03:34:59 #203
104871 remlof
Europees federalist
pi_51020073
quote:
Op zondag 1 juli 2007 03:32 schreef Memento-Mori het volgende:
amen remlof
En jij was erbij, dus jij kan het weten.
pi_51020077
ik was er inderdaad bij en hoe
  zondag 1 juli 2007 @ 03:38:13 #205
104871 remlof
Europees federalist
pi_51020099
quote:
Op zondag 1 juli 2007 03:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was er inderdaad bij en hoe
Dat zou ik eigenlijk dus wel willen zien
pi_51020146
quote:
Op zondag 1 juli 2007 03:38 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat zou ik eigenlijk dus wel willen zien
wacht het filmpje maar af
  zondag 1 juli 2007 @ 03:46:28 #207
104871 remlof
Europees federalist
pi_51020155
quote:
Op zondag 1 juli 2007 03:45 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

wacht het filmpje maar af
Doe ik
  zondag 1 juli 2007 @ 04:01:21 #208
691 luciano
ondertitelloos
pi_51020265
Ik had nog niet ALLE topics over deze rel gelezen Remlof ..... maar nu wel , en ik kan , en ZAL alleen maar aangeven dat RealZeau perfect mijn eigen reactie heeft verwoord in alle topics.

Ik was 1 van de weinigen zonder alcohol op , om diverse redenen , en 1 daarvan is om de wat minder sterk in hun schoenen staande medemensen , mannelijk of vrouwelijk tegen zichzelf te beschermen indien mogelijk . Wat dat betreft zou RZ een cloon van mij kunnen zijn .

Respect voor je reacties RZ , en jammer dat ik net vandaag voor het eerst in 2 jaar een extra dienst had geaccepteerd , anders had ik graag meegedaan aan deze discussie , sorry.

Ik heb trouwens alleen maar de reacties van OP DE MEET AANWEZIGEN gelezen , daar ik het totaal onnodig vind dat ik ga reageren op reacties van mensen die de bel hebben horen luiden , maar niet weten waar abraham de mosterd heeft verstopt

Ik heb trouwens ook een PM aan SunChaser gestuurd met het verzoek om NIET in beeld te komen op welke wijze ook . Ik heb dit gedaan omdat ik volgens mij diverse malen naast een van de dames stond tijdens zijn gedram om tieten , en ik zo een handje kan helpen met het voorkomen van ongewenste beelden , of op zijn minst hem een hoop montagewerk bezorg in de vorm van knippen / plakken / onherkenbaar maken .......

Dit is een kopie van mijn verzoek aan SunChaser :

Bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek om beelden waarop IK sta tijdens de karaoke meet in Den Haag op 29 en 30 juni 2007 niet uit te zenden , cq mij onherkenbaar te maken ivm mijn recht op de privacy.

Ik sta o.a. naast PussyDeLuxe terwijl je haar filmt , en heb een bril op , draag een wit overhemd / snor / zwarte broek / kalend

Met vriendelijke groet ,

Luciano
pi_51020304
ik vind dat jullie erg overdrijven
  zondag 1 juli 2007 @ 04:12:13 #210
104871 remlof
Europees federalist
pi_51020365
Luciano, de drie dames wisten dat alles gefilmd zouden worden en twee van de drie hoor je er ook niet over. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje sneu van enter om eerst vol overtuiging mee te doen en dan de volgende dag te gaan miepen dat ze niet wil dat het filmmateriaal gebruikt wordt.
Zeg dan meteen dat je niet met je snufferd in een filmpje op internet wil.
Ik vind enter een leuke meid, maar dit valt me een beetje van haar tegen.
  zondag 1 juli 2007 @ 04:16:52 #211
691 luciano
ondertitelloos
pi_51020398
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:12 schreef remlof het volgende:
Luciano, de drie dames wisten dat alles gefilmd zouden worden en twee van de drie hoor je er ook niet over. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje sneu van enter om eerst vol overtuiging mee te doen en dan de volgende dag te gaan miepen dat ze niet wil dat het filmmateriaal gebruikt wordt.
Zeg dan meteen dat je niet met je snufferd in een filmpje op internet wil.Ik vind enter een leuke meid, maar dit valt me een beetje van haar tegen.
Ik stond NAAST haar toen ze aangaf dat ze wel in was voor een geintje maar HET NIET WILDE , OMDAT ZE NIET OP INTERNET HIERMEE WILDE ...............

DAAROM ben ik net zo fel als RealZeus in dit geval ............

NEE = NEE , period
  zondag 1 juli 2007 @ 04:19:21 #212
104871 remlof
Europees federalist
pi_51020417
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:16 schreef luciano het volgende:

[..]

Ik stond NAAST haar toen ze aangaf dat ze wel in was voor een geintje maar HET NIET WILDE , OMDAT ZE NIET OP INTERNET HIERMEE WILDE ...............

NEE = NEE , period
Dan had ze de drank niet moeten accepteren en weg moeten lopen bij de camera.
pi_51020439
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:16 schreef luciano het volgende:

[..]

NEE = NEE , period
was jij buiten? bij de drinkwedstrijd? die overigens niks voorstelde? Enter won en dus het shirt en ging die op straat aan trekken (wel een paar meter verder gelopen maar bij die camera in de buurt weet je dat dat gefilmd wordt) Afijn dit had ze moeten en kunnen weten, tis opgenomen maar er is al tig keer toegezegd dat dit sowieso NIET wordt gebruikt!!!! Alleen het item van de drinkwedstrijd waarbij enter nog het enthousiast van allemaal was en zelfs sunchaser nog aan het begin van het filmpje een kus op de wang wilde geven en geeft en mij vertelt dat ik dat ook moet doen. ach well leuk itempje ik doe dat wel ff. Vervolgens had ik verloren, en boof sunchaser mij het laatste shirt aan als ik me om zou kleden, hierbij was enter 1 van diegenen die mij het hardst aan het aanmoedigen waren om het te doen.
  zondag 1 juli 2007 @ 04:23:31 #214
691 luciano
ondertitelloos
pi_51020440
En ik neem niet alleen maar mooie leuke jongedames in bescherming tegen zichzelf hoor .............

Ik kan me ook nog herinneren , en met mij nog 2 anderen , dat ik wat later op de avond ertoe heb bijgedragen dat een zeker niet nader te noemen persoon heelhuids is thuisgekomen zonder kleerscheuren , welke mogelijkerwijze hadden kunnen ontstaan tijdens een worsteling van eerder genoemd persoon met 5 beveiligingsmedewerkers op een treinstation , daar ik hetzelfde werk doe , en weet hoe zoiets kan escaleren als er niet een verstandig persoon in de groep zit die zijn koppie erbij houdt ...........

Ik maak geen onderscheid , ik kom gewoon op voor personen die ff net niet weten wat ze doen of zeggen op het verkeerde moment , tegen de verkeerde personen.

Graag gedaan .
pi_51020457
OH WIE IS ER VOOR MIJ OPGEKOMEN????? IK STA MET BLOTE TIET OP CAMERA ZONDER BH JA! ik hoor niemand voor mij opkomen alleen maar enter voor en enter na....
  zondag 1 juli 2007 @ 04:27:08 #216
104871 remlof
Europees federalist
pi_51020465
Err Luciano, daar hadden we het niet over, ik had anders wel een taxi gebeld en ik ben niet zo agressief dat ik dingen laat escaleren, zelfs niet als ik dronken ben. Anders was dat vast al een keer gebeurd in de afgelopen 20 jaar

Lees die post van Memento-Mori nog maar eens goed.
  zondag 1 juli 2007 @ 04:28:56 #217
104871 remlof
Europees federalist
pi_51020475
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:25 schreef Memento-Mori het volgende:
OH WIE IS ER VOOR MIJ OPGEKOMEN????? IK STA MET BLOTE TIET OP CAMERA ZONDER BH JA! ik hoor niemand voor mij opkomen alleen maar enter voor en enter na....
Nee maar jij doet ook niet moeilijk, je wist wat je deed.
pi_51020484
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee maar jij doet ook niet moeilijk, je wist wat je deed.
dat wist enter ook dondersgoed.

Ach ik hoop dat ondanks al dit gezeik sunchaser er gewoon een leuk itempje van kan maken, in de stijl van foktv. Oh en ik kom voor de consequenties op en zal onder andere enter die me aanmoedigde niet voor de rechter slepen hoor.
  zondag 1 juli 2007 @ 04:31:25 #219
691 luciano
ondertitelloos
pi_51020490
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:23 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

was jij buiten? bij de drinkwedstrijd? die overigens niks voorstelde? Enter won en dus het shirt en ging die op straat aan trekken (wel een paar meter verder gelopen maar bij die camera in de buurt weet je dat dat gefilmd wordt) Afijn dit had ze moeten en kunnen weten, tis opgenomen maar er is al tig keer toegezegd dat dit sowieso NIET wordt gebruikt!!!! Alleen het item van de drinkwedstrijd waarbij enter nog het enthousiast van allemaal was en zelfs sunchaser nog aan het begin van het filmpje een kus op de wang wilde geven en geeft en mij vertelt dat ik dat ook moet doen. ach well leuk itempje ik doe dat wel ff. Vervolgens had ik verloren, en boof sunchaser mij het laatste shirt aan als ik me om zou kleden, hierbij was enter 1 van diegenen die mij het hardst aan het aanmoedigen waren om het te doen.
Nee Astrid , ik heb het over het allereerste begin , nog in de karaokebar .
SC was , nadat hij PDL zover had gekregen , op Enter gestort , en toen was ze nog verre van dronken , en gaf TOEN reeds mijn eerder genoemde verklaring voor haar NEE = NEE.
Omdat ze ook aangaf dat ze BANG was dat ze het toch zou doen ZONDER het te beseffen wat ze zou doen indien ze wat meer gedronken had , heb ik zoveel mogelijk op haar gelet , maar ik ben OOK uitgegaan van het RESPECT dat een SC dient te tonen voor een NEE = NEE van wie dan ook .
Dit was mijn eerste kennismaking met SC , en had geen idee hoe hij was , ik lees namelijk niet alles op Fok , en ik weet niet eens waar ik de tv-momenten kan vinden , maar ik vertrouw erop dat een volwassen nuchtere '' tv'' maker de wens van iemand respecteert.
Dat hij dan even later middels een tequilla wedstrijdje probeert toch datgene te bereiken waar betrokkene al bang voor was , staat voor mij gelijk aan een poging iemand te drogeren met GHB in zijn drankje .
  zondag 1 juli 2007 @ 04:33:17 #220
691 luciano
ondertitelloos
pi_51020502
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wilde nou ook niet als een politieagent achter iedereen aanrennen op mijn eerste meet , maar als ik erbij was geweest , had ik '' ze '' direkt met mijn beide handen bedekt voor je hoor !
pi_51020505
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:31 schreef luciano het volgende:

[..]

Nee Astrid , ik heb het over het allereerste begin , nog in de karaokebar .
SC was , nadat hij PDL zover had gekregen , op Enter gestort , en toen was ze nog verre van dronken , en gaf TOEN reeds mijn eerder genoemde verklaring voor haar NEE = NEE.
Omdat ze ook aangaf dat ze BANG was dat ze het toch zou doen ZONDER het te beseffen wat ze zou doen indien ze wat meer gedronken had , heb ik zoveel mogelijk op haar gelet , maar ik ben OOK uitgegaan van het RESPECT dat een SC dient te tonen voor een NEE = NEE van wie dan ook .
Dit was mijn eerste kennismaking met SC , en had geen idee hoe hij was , ik lees namelijk niet alles op Fok , en ik weet niet eens waar ik de tv-momenten kan vinden , maar ik vertrouw erop dat een volwassen nuchtere '' tv'' maker de wens van iemand respecteert.
Dat hij dan even later middels een tequilla wedstrijdje probeert toch datgene te bereiken waar betrokkene al bang voor was , staat voor mij gelijk aan een poging iemand te drogeren met GHB in zijn drankje .
Lieve schat luister eens, na die drankwedstrijd heeft hij niks bij enter geprobeerd. Het winnen ervan was voldoende voor t shirt. Dat zij die uit zichzelf midden op straat aan gaat trekken tja.... en dat met camera in de buurt dan weet je dat dat gefilmd wordt en ja misschien kwam dat door de drank, maar sunchaser heeft netjes gepm'd en het wordt niet gebruikt, punt.....
  zondag 1 juli 2007 @ 04:35:31 #222
104871 remlof
Europees federalist
pi_51020514
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:33 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Lieve schat luister eens, na die drankwedstrijd heeft hij niks bij enter geprobeerd. Het winnen ervan was voldoende voor t shirt. Dat zij die uit zichzelf midden op straat aan gaat trekken tja....
Ergo. Luciano, je draaft door. Enter is volwassen en zelf verantwoordelijk voor haar daden.
  zondag 1 juli 2007 @ 04:37:49 #223
691 luciano
ondertitelloos
pi_51020528
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:27 schreef remlof het volgende:
Err Luciano, daar hadden we het niet over, ik had anders wel een taxi gebeld en ik ben niet zo agressief dat ik dingen laat escaleren, zelfs niet als ik dronken ben. Anders was dat vast al een keer gebeurd in de afgelopen 20 jaar

Lees die post van Memento-Mori nog maar eens goed.
Vraag maar eens aan moemoe hoe je was op het station ........ haar mening zul je ongetwijfeld wat meer respecteren , dan de mening van iemand die je nog nooit eerder hebt ontmoet .

Maar je balanceerde op het randje garandeer ik je , en ik spreek dus uit ervaring ........... zelfde beroep / zelfde inschattingsvermogen / zelfde incasseringsvermogen / enz enz

No hard feelings verder allemaal , het was een geslaagde gezellige avond , op meerdere fronten , en wie weet durf ik ooit NOG eens te komen ................ time will tell
  zondag 1 juli 2007 @ 04:39:43 #224
104871 remlof
Europees federalist
pi_51020548
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:37 schreef luciano het volgende:

[..]

Vraag maar eens aan moemoe hoe je was op het station ........ haar mening zul je ongetwijfeld wat meer respecteren , dan de mening van iemand die je nog nooit eerder hebt ontmoet .

Maar je balanceerde op het randje garandeer ik je , en ik spreek dus uit ervaring ........... zelfde beroep / zelfde inschattingsvermogen / zelfde incasseringsvermogen / enz enz

No hard feelings verder allemaal , het was een geslaagde gezellige avond , op meerdere fronten , en wie weet durf ik ooit NOG eens te komen ................ time will tell
Lul niet. Ik ken mezelf beter dan jij me kent. Ik vond je een aardige gozer maar ik heb het na deze post helemaal met je gehad.
En dat gezeik over enter ook. Nee ze wil je niet neuken, ook al neem je haar nog zo in bescherming.
  zondag 1 juli 2007 @ 04:40:06 #225
691 luciano
ondertitelloos
pi_51020550
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:33 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Lieve schat luister eens, na die drankwedstrijd heeft hij niks bij enter geprobeerd. Het winnen ervan was voldoende voor t shirt. Dat zij die uit zichzelf midden op straat aan gaat trekken tja.... en dat met camera in de buurt dan weet je dat dat gefilmd wordt en ja misschien kwam dat door de drank, maar sunchaser heeft netjes gepm'd en het wordt niet gebruikt, punt.....
1e gedeelte ) dat is NIET logisch , als ze MEERDERE malen heeft aangegeven NIET te willen , onder welke omstandigheid dan ook

2e gedeelte ) idd , PUNT
  zondag 1 juli 2007 @ 04:41:33 #226
691 luciano
ondertitelloos
pi_51020561
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Lul niet. Ik ken mezelf beter dan jij me kent. Ik vond je een aardige gozer maar ik heb het na deze post helemaal met je gehad.
En dat gezeik over enter ook. Nee ze wil je niet neuken, ook al neem je haar nog zo in bescherming.
Moet ik hier echt op reageren ?

Nevermind ...........
pi_51020563
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:40 schreef luciano het volgende:

[..]

1e gedeelte ) dat is NIET logisch , als ze MEERDERE malen heeft aangegeven NIET te willen , onder welke omstandigheid dan ook

2e gedeelte ) idd , PUNT
het is FOK en FOKtv daar gaat het altijd over tieten en andere ongein......... had dat shirt dan lekker later aangetrokken of in de wc. ow en je HOEFT je CAPS LOCK NIET ZO te GEBRUIKEN HOOR
  zondag 1 juli 2007 @ 04:43:04 #228
104871 remlof
Europees federalist
pi_51020570
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:41 schreef luciano het volgende:

[..]

Moet ik hier echt op reageren ?

Nevermind ...........
Nee je moet niet over mij beginnen, dat staat er helemaal los van.
pi_51020599
maar verder vind ik iedereen nog steeds lief

en respecteer ik iedereen zijn of haar zienswijze maar wilde wel ook mijn kant van het verhaal kwijt

[ Bericht 24% gewijzigd door Memento-Mori op 01-07-2007 04:57:34 ]
pi_51020666
tvp
Too old to Trick or Treat, too young to die
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2007 @ 04:59:37 #231
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51020668
Wat een gezeik weer van die luciano
Straks gaat ie weer de politie bellen omdat er ergens een patroonhouder op een foto staat
  Redactie Frontpage zondag 1 juli 2007 @ 09:44:04 #232
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_51021272
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:33 schreef luciano het volgende:

[..]

Ik wilde nou ook niet als een politieagent achter iedereen aanrennen op mijn eerste meet , maar als ik erbij was geweest , had ik '' ze '' direkt met mijn beide handen bedekt voor je hoor !
Ja, zo'n mannetje ben je wel, net zoals je maar al te graag een half ontkelde PussydeLuxe hielp met t aantrekken van haar FOK!shirtje, met een gigantische bigsmile op je gezicht. Oh oh wat vond je dat we sfeerverziekend bezig waren, oh oh wat vond je het erg, het druipt er af op de beelden. Wat sta je te smilen toen PDL met dr bh voor die grote waaier stond, oh oh wat vond je het toch erg allemaal. Oh oh wat sta je er mooi hypocriet op
  zondag 1 juli 2007 @ 09:51:18 #233
52871 Blight
Supersized.
pi_51021319
Wisten jullie dat we het gezellig gehad hebben op deze meet?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  zondag 1 juli 2007 @ 09:54:27 #234
52871 Blight
Supersized.
pi_51021341
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 23:26 schreef GeenStijl_Neefie het volgende:
Opzoek naar een boy-toy???
Volgens mij denkt Yvonne nu dat jij mijn neefje bent. Breng je die jongen niet in de problemen? .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51021344
quote:
Op zondag 1 juli 2007 09:51 schreef Blight het volgende:
Eehm dat maak ik niet echt op uit dit topic nee
  Redactie Frontpage zondag 1 juli 2007 @ 09:57:23 #236
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_51021363
quote:
Op zondag 1 juli 2007 09:51 schreef Blight het volgende:
Dat is ook heus wel te zien in onze repo. Zie alleen maar lachende mensen in beeld, deze film is gewoon geode reclame voor de toekomstige karaokemeets.
  zondag 1 juli 2007 @ 10:02:16 #237
52871 Blight
Supersized.
pi_51021390
quote:
Op zondag 1 juli 2007 09:57 schreef SunChaser het volgende:
Dat is ook heus wel te zien in onze repo. Zie alleen maar lachende mensen in beeld, deze film is gewoon geode reclame voor de toekomstige karaokemeets.
Mijn opmerking was dan ook bedoeld om even aan te geven dat het gezeur nu wel erg ver gaat. De camera had er wat mij betreft niet bij gehoeven, maar zo erg was het nu ook weer niet. Wie niet in beeld wil komen komt dat niet en wat mij betreft is de kous daarmee af. De meet was tof. Q is tof. ik ben tof.
  Admin zondag 1 juli 2007 @ 10:15:30 #238
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51021504
Ah, de befaamde morning after:
Nou, nou, nou, wat een gedoe! Nog even en er zijn hele verkrachtingen aan de gang geweest!
Ik wist dat RZ het gegeven niet oké vond en er een topic over zou gaan openen, iedereen heeft recht op zijn of haar mening!

First of all, het was knotsgezellig!
Laten we wel wezen.

Feit: Bij aankomst van mij zat er al redelijk wat drank in de aanwezigen
Feit: Dat Sunchaser zou komen "zong"al rond
Feit: Er ís zat geflimd van de karaoke-meet zelf
Feit: Toen PDL dapper aan haar t-shirt uitdaging begon protesteerde niemand!
Feit: Er ging zelfs een luid gejuich op en iedereen deed mee
Feit: Je kunt uiteraard altijd voor iets weigeren
Feit: Enter was zelfs degeen die MM aanspoorde uit de kleren te gaan
Feit: Enter is nergens met een pistool op haar hoofd gedwongen
Feit: Van het hele gebeuren is maar een item van een paar minuutjes
Feit: Er was allang een pb naar de dames gestuurd!
Feit: Er is notabene tijdens de tv-shoot door de meeters gewoon doorgezongen!!!
Feit: Ná de opnames( die alles bijelkaar een uurtje duurden) is er gezellig nagebabbeld met SC en MM
Feit: Er is op de vorige ONZ meet ook al een "incident"geweest met Enter, het niet maat kunnen houden met drank
Feit: We hebben het niet over een 16-jarige, maar over een 22 jarige
En nee, er werd ook aan mij gevraagd om haar in de gaten te houden, want "ze kon niet tegen drank en was bang rare dingen te doen"
Er zijn géén rare dingen gebeurd, ik ben NIET mijn broeders hoeder, en dat zou niemand moeten zijn op een meet!
Als mensen niet tegen drank kunnen, moeten ze stoppen na 2 glazen, eigen verantwoordelijkheid.
Dan de ( achteraf) angst om op i-net te verschijnen: oh, en de topics en foto's worden nooit bekeken?!
Neuh, denk het ook niet met 3 miljoen pageviews per dag..

Ik vind alles goed en wel, maar het suggestieve, niet op feiten gebaseerde gedoe hierover stuit me ietwat tegen de borst.
Het op voorhand afgaan dat "het wel een ranzig item"zal worden, zullen we eerst het filmpje maar eens afwachten?!
De vorige filmpjes van FOK!tv waren nou niet bepaald ranzig te noemen...

Het was gewoon een fucking leuke meet en Enter moet leren van de drank af te blijven.

Mijn 100 Turkse Lira
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 1 juli 2007 @ 10:16:30 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51021516
quote:
Op zondag 1 juli 2007 09:54 schreef Blight het volgende:

[..]

Volgens mij denkt Yvonne nu dat jij mijn neefje bent. Breng je die jongen niet in de problemen? .
Nee hoor, GS-neefje is een ander
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zondag 1 juli 2007 @ 10:19:04 #240
52871 Blight
Supersized.
pi_51021534
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee hoor, GS-neefje is een ander
Ok, ok. Ik moet mijn familie toch in bescherming nemen hè. Hij wist niet naast wat voor persoon hij kwam staan vrijdag.
  Admin zondag 1 juli 2007 @ 10:19:12 #241
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51021536
Oh ja, Enter stuurt het shirt nu terug neem ik toch aan?

zondag 1 juli 2007 @ 10:24:14 #242
104871 remlof
Europees federalist
pi_51021577
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:19 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, Enter stuurt het shirt nu terug neem ik toch aan?
Ja maar ze trekt hem niet voor de camera uit hoor
pi_51021584
Wat een verhaal weer dit
  Admin zondag 1 juli 2007 @ 10:25:19 #244
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51021587
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:19 schreef Blight het volgende:

[..]

Ok, ok. Ik moet mijn familie toch in bescherming nemen hè. Hij wist niet naast wat voor persoon hij kwam staan vrijdag.
Ik heb hem toch heel gelaten?

Redactie Frontpage zondag 1 juli 2007 @ 10:35:37 #245
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_51021711
Enter hoeftg niks terug te sturen want we hebben aan al haar wensen voldaan van gisterochtend per PM, er staat geen seconde bloot in van mevrouw. Ze heeft vrijwillig meegedaan aan een onschuldig spelletje waarbij ze een shirt won. Uit de beelden is te zien dat ze er erg blij mee is. Dus die 30 seconden zitten gewoon in t item. Het was trouwens enter zelf die Memento Mori aanmoedigde toch maar voor de camera topless te gaan voor een shirt. Wat Astrid ook heeft gedaan en sportief heeft opgevat, ook die beelden zijn vooraf besproken per PM.

Verder heeft iedereen t duidelijk naar zijn zin, ook Luciano, die zoals gezegd PDL nog even hielp toen ze in haar bh stond om te kleden.

Het is een positieve film geworden die helaas alleen nog maar kan tegenvallen na al die commotie.

Dan nog even dit. Je hoeft mij als presentator niet leuk te vinden, je hoeft onze producties niet leuk te vinden, maar ik weiger dat ik en mijn team worden neergezet als onethische figuren. Uit de beelden is gewoon te zien dat het gezellig was, sterker nog, de meeste FOK!kers joelde en maanden de anderen aan. Mocht dat nodig zijn dan zet ik desnoods de complete 3 kwartier online zodat iedereen kan zie dat een paar mensen hier nogal hypocriet de boel aan t opstoken zijn.

Al met al is t een leuk filmpje geworden van 5,5 minuut. Zoals gezegd dat die alleen nogal tegenvallen na dit alles
pi_51021759
Wanneer komt het ok FOK!? Ben nu wel benieuwd geworden
  Redactie Frontpage zondag 1 juli 2007 @ 10:42:22 #247
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_51021790
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:39 schreef Remzz het volgende:
Wanneer komt het ok FOK!? Ben nu wel benieuwd geworden
Zodra Danny het heeft goedgekeurd
  zondag 1 juli 2007 @ 10:43:44 #248
28214 Leia
Chewbacca's
pi_51021810
wat een heerlijke plotwending uiteindelijk hé. whehe. Er wordt meer over tieten hier , tieten daar , niet mijn tieten , jouw tieten gesproken dan over de gezelligheid van de meet zelf.

tieten topic
Geduld in een capuchon
  zondag 1 juli 2007 @ 10:45:15 #249
104871 remlof
Europees federalist
pi_51021828
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:43 schreef Leia het volgende:
wat een heerlijke plotwending uiteindelijk hé. whehe. Er wordt meer over tieten hier , tieten daar , niet mijn tieten , jouw tieten gesproken dan over de gezelligheid van de meet zelf.

tieten topic
Ja want dat het gezellig was zijn we het allemaal wel over eens
  zondag 1 juli 2007 @ 10:48:09 #250
28214 Leia
Chewbacca's
pi_51021872
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja want dat het gezellig was zijn we het allemaal wel over eens
ik vind het wel heul jammer dat ik niet kon eigelijk

Maar in augustus moet ik met jou en bonnie nog arnhem klemzuipe